معرفی فیلم های بسیار جذاب که ارزش چند بار دیدن را دارند

معرفی فیلم های بسیار جذاب | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

معرفی فیلم های بسیار جذاب که ارزش چند بار دیدن را دارند : آیا تا کنون برای شما پیش‌ آمده است‌ که فیلمی را برای یکمین دفعه مشاهده کنید و به‌حدی جذب‌ فیلم شوید که تمایل داشته باشید تایم خودتان را برای چندبار دیگر نگاه کردن به آن اختصاص دهید ؟ بعضی از فیلم‌ها به گونه‌ای از فیلم‌نامه‌ای پر معنا و بخش هایی زیبا آماده شده‌اند که با هربار نگریستن آن شما به سری‌ از درون‌ فیلم پی ‌می‌برید . ما در این نوشته کوشش کردیم تا کامل ترین فیلم‌های چند سال پسین در ژانرهای مختلف را که در فهرست فیلم‌هایی که بها چندبار نگریستن را دارند برای شما گردآوری کرده و در این پست قرار دهیم . برای آشنایی با این فیلم‌ها و مطالعه بخشی از قصه آن‌ها ، تا انتها ما را یاری نمائید در سایت بی هوش بخش فیلم و سریال

فیلم‌هایی که بها چندبار نگریستن را دارند:

۱- افسار (Unhinged)

کارگردان : دریک بورت
نویسنده : کارل السوورث
بازیگران : راسل کرو ، کارن پیستریوس ، گابریل باتمن
ژانر : هیجان‌آور
سال ساخت : ۲۰۲۰
این فیلم قصه مادر و پسری را حکایت می نماید که در حالت رانندگی به سوی مقصد‌ می باشند ولی برای‌اینکه تعجیل دارند مادر آغاز به زدن‌ بوق‌‌های‌ امتداددار پشت‌ خودرویی که در چراغ‌ سبز ثابت می باشد ، می سازد . راننده‌ خودرو شخصی به اسم تام‌ کوپر خواهد بود که از مشکلات روانی‌ زجر می‌ کشد و اخیرا همسر‌ سابقش را به کشتن داده است . پس از بوق‌‌های‌ امتداددار ریچل دعوایی میان این دو صورت می گیرد و کوپر آن‌ها را دنبال کرده و مورد‌ صدمه و زجر قرار می‌دهد . فیلم به علت تجارب خوبی که در بعضی از سکانس‌ها ارائه داده است از جمله فیلم‌هایی که بها چندبار نگریستن را دارند به حساب‌ می آید.

معرفی فیلم های بسیار جذاب

۲- دزد صادق (Honest thief)

کارگردان : مارک‌ ویلیامز
نویسنده : مارک‌ ویلیامز
بازیگران : لیام نیسون ، کیت والش ، جای‌ کورتنی ، جفری دنون
ژانر : اکشن و دلهره‌آور
سال ساخت : ۲۰۲۰
این فیلم سرگذشت دزدی‌ را حکایت می نماید که مبلغ های فراوانی را از بانک دزدی می نماید . منتها پس از آنکه شیفته زنی می گردد و در تله عشق‌ گرفتار می شود تصمیم‌ خواهد گرفت که مبلغ ها را به پلیس استرداد بدهد و زندگی خوبی داشته باشد‌ . منتها در جریان پس دادن‌ مبلغ ها آگاه می گردد که پلیس فدرال از او هم فاسدتر خواهد بود . ازاین‌رو سعی می نماید تا اسمش را از فهرست مجرمین پاک‌ نماید .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

معرفی فیلم های بسیار جذاب

 

۳- جوکر (Joker)

کارگردان : تاد فلیپس
نویسنده : تاد فلیپس
بازیگران : واکین فینیکس ، رابرت دنیرو ، زازی بیتز ، فرانسیس کانروی ، برت کالن
ژانر : جنایی ، درام‌
سال ساخت : ۲۰۱۹
جوکر در آغاز برروی پرده‌ ارائه هفتاد و ششمین نوبت فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز قرار گرفت و موفق به گرفتن شیر زرین عالی ترین فیلم شد . این فیلم جزو‌ ۱۰ فیلم خیلی خوب ۲۰۱۹ به شمار می رود و در فهرست فیلم‌هایی که بها چندین بار نگاه کردن را دارند ، قرار خواهد داشت . حکایت فیلم ، درخصوص مردی‌ خواهد بود که کمدین می باشد و فقر‌ و بیکاری در کشورش او را آزار‌ می‌دهد و برای‌اینکه به بیماری‌ روحی گرفتار می باشد ، در این وضعیت به شیوه هیستریکی می‌خندد . داستان هایی که در طی فیلم برای او اتفاق می افتد موجب می گردد که وارد دنیای جنایت و خلاف گردد .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

۴- چاقوکشی (Knives Out)

کارگردان : ریان جانسن
نویسنده : ریان جانسن
بازیگران : دنیل کریگ ، کریس ایوانز ، آنا د آرماس ، جیمی لی کرتیس ، تونی‌ کولت ، دان جانسون ، مایکل شنون ، کیت استنفیلد
ژانر : خنده‌دار ، درام‌ و جنایی
سال ساخت : ۲۰۱۹
این فیلم با ۳۱۱ میلیون فروش گیشه‌ جزو‌ فیلم‌های خیلی خوب به شمار می رود و از فیلم‌هایی که بها چندین بار نگریستن را دارند شمرده‌ خواهد شد . این فیلم راوی سرگذشت نویسنده‌ای سرشناس خواهد بود که به مناسبت‌ تولد‌ ۸۵ سالگی‌اش تمام اعضای خانواده‌ خودش را به خانه‌اش احضار می نماید . منتها پس از مراسم‌ تولد به روش مشکوکی کشته می شود . به همین سبب کارآگاهی مأمور یافتن جانی می شود و این درحالی می باشد که تمام اعضای خانواده‌ امکان‌پذیر خواهد بود آدم‌کش باشند .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

معرفی فیلم های بسیار جذاب

 

۵- فرشتگان چارلی (Charlies angels)

کارگردان : الیزابت بنکس
نویسنده : الیزابت بنکس ، دی جی باسو ، کریگ مازن
بازیگران : کریستن استوارت ، نائومی اسکات ، الا بالینسکا ، الیزابت بنکس ، ‌نوحا سنتینو ، سم کلفلین ، پاتریک استوارت ، جایمن هانسو
ژانر : اکشن ، خنده‌دار
سال ساخت : ۲۰۱۹
در این فیلم شخصی به اسم چارلز تاون فردی خواهد بود که دارای یک بنیاد ایجاد امنیت و پژوهشی در سطح‌ بین‌المللی می باشد و زرنگ ترین و دلیرترین خانم ها را که به وسیله خوب ترین اشخاص آموزش‌ داده است‌ ، در شکل اکیپ های متفاوتی به اسم فرشتگان به تمام جهان ارسال می کند . این گروه ها به وسیله باسلی‌های متفاوتی راهنمایی می‌شوند و سخت‌ترین عمل ها را با یاری یکدیگر در هر‌جایی‌ از جهان اعمال می‌کنند .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

۶- علاءالدین (Aladdin)

کارگردان : گای ریچی
نویسنده : جان‌ اوگست ، گای ریچی
بازیگران : ویل اسمیت ، مینا‌ مسعود‌ ، نائومی اسکات ، مروان کنزاری ، نوید‌ نگهبان‌ ، نسیم‌ پدراد ، بیلی مگنوسن ، نومان اکار
ژانر : غوغاطلبی ، تفننی
سال ساخت : ۲۰۱۹
فیلم علاءالدین برگرفته از کارتونی به همین اسم خواهد بود که برطبق حکایت های هزار‌ و یک شب تهیه گشته است‌ و به اندازه ای حکایت فیلم زیبا کارگردانی گشته است‌ که می‌توان نقل کرد جزو‌ ۱۰ فیلم خیلی خوب ۲۰۱۹ می باشد و از آن فیلم‌هایی که بها چندین بار نگریستن را دارند ، خواهد بود .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

معرفی فیلم های بسیار جذاب

 

۷- لانگ شات (Long Shot)

کارگردان : جاناتان لوین
نویسنده : دن استرلینگ
بازیگران : شارلیز ترون ، ‌ست‌ روگن ، اوشی جکسون جونیور ، الکساندر اسکارشگرد ، رندل پارک‌ ، باب‌ ادنکیرک
ژانر : خنده‌دار ، عاشقانه
سال ساخت : ۲۰۱۹
قصه این فیلم درمورد خبرنگاری خواهد بود که به علت بداقبالی بیکار گشته و به همین سبب تصمیم‌ خواهد گرفت که به ملاقات یکی از دوستان زمان کودکی‌اش برود . رفیق او شارلت فیلد ، که شارلیز ترون نقش‌ آن را برعهده خواهد داشت پس از سال‌ها به یکی از تواناترین اشخاص جهان مبدل گشته است‌ و وزیر‌ امور خارجه‌ می باشد . او تصمیم خواهد داشت تا در انتخابات ریاست‌ جمهوری کاندید شود…

معرفی فیلم های بسیار جذاب

۸- فورد در مقابل فراری‌ (Ford V Ferrari)

کارگردان : جیمز منگولد
نویسنده : جیمز منگولد ، جز باترورث ، جان‌ هنری باترورث
بازیگران : مت دیمون ، کریستین بیل ، جان‌ برنثال ، کترینا بلف ، نوآ جوپ ، جاش لوکاس ، استفانیا اسپامپیناتو
ژانر : اکشن ، درام‌
سال ساخت : ۲۰۱۹
این فیلم راوی سرگذشت دو رفیق به اسم های کن مایلز و کرول شلبی می باشد که در دهه ۶۰ به وسیله کمپانی فورد برای درست کردن خودرو قوی برای مسابقه‌ها جذب می‌شوند . شرایطی که کمپانی برای ساخت این خودرو به آن‌ها یادآور می نماید ، این خواهد بود که این خودرو الزاماً باید ماشین‌ کمپانی فراری‌ را در امتحان شکست بدهد .

قصه این فیلم برحسب حقیقت نوشته‌ گشته است‌ و به علت قلم‌ پسندیده محتوی نویس و بازی‌ مطلوب بازیگران یکی از تاپ ترین فیلم‌هایی که بها چندین بار نگریستن را خواهد داشت شمرده می شود و از سوی منتقدان سینما هم بی‌اندازه تمجید گشته است‌ .

معرفی فیلم های بسیار جذاب

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *