معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 12 دقیقه

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا : بهترین فیلم های دنیا کدام می‌باشند؟ مطلقا برای شما هم پیش آمده است که در‌پی تماشای فیلم باشید و برای جستن گزینه مطلوب دائما نظرها را در زمینه‌ی فیلم های متعدد بخوانید تا به گزینه قابل قبولی برسید.
البته ما اینجا محیطی آماده کرده‌ایم تا فیلم های مورد علاقه خویش را به دیگرافراد معرفی فرمائید و در عین حال از بین فیلم های مورد علاقه‌ی دیگرافراد مورد‌ای را برای تماشا تعیین فرمائید.از همین رو ما قصد داریم لیستی بی نقص از شایسته ترین فیلم ها را به شما معرفی کنیم.
دراین لیست ما کوشش کردیم علاوه بر معرفی فیلم های دارای اسم و رسم ، به معرفی فیلم هایی که از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار میباشند ، البته کمتر نامشان شنیده گردیده نیز بپردازیم.با مجله بی هوش همپا باشید تا لیست برگزیدگان فیلم های دنیا را در کمترین فرصت ممکن مرور نمائید.

قابل ذکر میباشد که‌این صفحه دائما درحال بروز رسانی میباشد ، براین اساس توصیه می کنیم این صفحه را در مرورگر خویش بوکمارک کرده تا دسترسی آسانتری به آن داشته باشید.

بهترین فیلم‌های اکشن

خلاصه‌ای از موارد اکشنی که در لیست پایین مشاهده میکنید.

Interstellar
Inception
Total Recall 2012
Venom
Oblivion
The Equalizer
Avengers
The Hunger Games
Lucy
iN Time

معرفی فیلم Interstellar (میان ستاره ای )

کارگردان : کریستوفر نولان
نویسندگان : کریستوفر نولان ، جاناتان نولان
ستارگان : متیو مک کانهی ، ان هنوی ، جسیکا چستین ، مت دیمون ، کیسی افلک
سال نمایش : ۲۰۱۴
ژانر : علمی تخیلی

« میان ستاره ای » یکی‌از شایسته ترین فیلم های ساخت و ساز گردیده در سالهای قبلی میباشد که به وسیله کارگردان والا و اسم آشنای سینما « کریستوفر نولان » ساخته شده .
ماجرا فیلم درباره‌ی آینده میباشد ، وقتی که سیاره زمین گرفتار گردباد های شنی گردیده و در حال هلاکت میباشد . کوپر « متیو مک کانهی » یک خلبان بازنشسته ناسا میباشد که به نقش مهم فیلم را به عهده دارااست . وی بوسیله نیرویی خاص ، مختصاتی را اخذ میکند و زمانی به آن نقطه می‌رسد ، خویش را در تأسیسات پنهان ناسا مشاهده میکند ، آن ها قصد دارا‌هستند کوپر را به یاور تیمی از اطراف نوردان ، به خواسته کشف کردن سیاره ای نو برای معاش به دور و اطراف بفرستند که به‌دنبال ی این روایت اتفاقات بسیار جالبی رقم می خورد .
موسیقی های متن بسیار جالب این فیلم که بوسیله موسیقی دان والا « هانس زیمر » درست شده اند ، هیجان و دلهره فیلم را بیشتر میکنند این فیلم در ۸۷ اُمین فستیوال اسکار ، در ۵ نصیب نامزد اخذ پاداش بود که توانست پاداش « شایسته ترین جلوه های ویژه » را ازآن خویش نماید . فی مابین ستاره ای از برگزیدگان فیلم های تاریخ به حساب می‌آید .

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Inception (تلقین )

کارگردان : کریستوفر نولان
نویسنده : کریستوفر نولان
ستارگان : لئوناردو دی کاپریو ، تام هاردی ، کیلین مورفی ، کن واتانابه ، ماریون کوتیار
سال نمایش : سال ۲۰۱۰
ژانر : علمی تخیلی

فیلم « تلقین – inception » یک فیلم در ژانر علمی تخیلی میباشد که در سال ۲۰۱۰ بوسیله « کریستوفر نولان » ساخته شد .
ماجرا فیلم در ارتباط یک دسته متخصص است که با ورود به ضمیر ناخود باخبر اشخاص ، ذهن ها آنهارا میدزدند . رهبری این مجموعه را دام کاب « لئوناردو دی کاپریو » به عهده دارااست و در سرتاسر آمریکا تحت تعقیب میباشد . وی به وسیله یک بازرگان بلندمرتبه فراخوانده می‌شود و به وی سفارش میشود که در عوض استخراج اذهان یک بازرگان بلندمرتبه ، سوابق اش منزه میگردد .
این فیلم یک کدام از شاهکارهای نولان میباشد که در آن به معنای حقیقی وواقعی ذهن کاربر را مخدوش میکند . به طور تقریب تا میانه فیلم روایت فیلم به صورت بدیهی معلوم نیست و روایت فیلم به نحوی پیش میرود که بایستی همیشه آنرا متوقف کرد و راجبش تفکر کرد .
دست اندرکاران متعددی موجب گردیده که « تلقین » به یکی‌از شاهکار های سالهای اخیر سینما بدل گردد .
کارگردانی عالی و باسابقه ، نویسندگان و تنظیم کنندگان ماهر ، موسیقی های متن بسیار گوشنواز که به وسیله « هانس زیمر » تشکیل شده اند و بخش اعظمی دیگر از کارداران موجب موفقیتی که بیان کردیم گردیده اند .
« inception » در لیست شایسته ترین فیلم های تاریخ وبسایت IMDB ، در بین ۲۵۰ تای برتر قرار گرفته .
۳ پاداش اسکار و ۲ پاداش بفتا سهم این شاهکار در فستیوال های سالهای قبل بوده .
« تلقین » درحال حاضر جزء شایسته ترین فیلم های تاریخ به شمار میرود.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Total Recall(یادآوری کامل )

کارگردان : لن وایزمن
تهیه و تنظیم کننده : توبی جفی – نئال اچ مورتیز
بازیگران : کالین فارل – کیت بکینسیل – جسیکا بیل – جان جو – بیل نای
سال نمایش : ۲۰۱۲

معرفی فیلم یادآوری کامل – یکی‌از شایسته ترین آیتم ها برای کسانی که از دنیای اکشن سینما لذت می‌برند . یادآوری کامل اثر مرمت گردیده فیلم « total recall 1990 » میباشد که بر شالوده رمانی با اسم « Who can remember it for you wholesale » تشکیل شده .
بخش اولیه این فیلم که در سال ۱۹۹۰ ایجاد شد با درخشش « آرنولد شوارتزنگر » همدم بود و توانست ۲ پاداش اسکار و تعداد قابل توجهی از دیگر جوایز را کسب نماید .
شاید بتوان اعلام‌کرد موفقیتی که فیلم در ۱۹۹۰ کسب کرد موجب شد که آنرا مرمت نمایند ، به هر حال این فیلم مرمت شد و در سال ۲۰۱۲ ، با جلوه های جالب تر رجوع و برگشت و یک کدام از دیدنی ترین اکشن های هالیوود را رقم زد . تیتر ذکر شده شاید خیلی گزینه دقت رسانه ها و منتقدین قرار نگرفته باشد و آنطور که بایستی نامش شنیده نشده ، البته به شما اعتقاد و باور می‌دهم که‌این فیلم می تواند لحظات خیر و خوبی را برایتان رقم بزند و پس از فیلم به هرکس که رسیدید ، آنرا توصیه فرمایید .
ماجرا: در نقطه نهایی قرن بیست و یکم ، نبرد های شیمیایی در سراسر دنیا ، زمین را به سیاره ای غیر قابل سکونت تبدیل کرده . در حال حاضر فضای معاش با ارزش ترین منبع زمین به حساب میآید . صرفا دو قلمرو قابل سکونت مانده که عبارتند از : « فدراسیون متحده بریتانیا ( UFB ) و کُلُنی » . بریتانیا جایی میباشد که ثروتمندان انباشته شده اند و همسایه کُلُنی هر روز از روش آسانسوری فاصله میان مجموعه کشور ها را طی میکنند و برای ثروتمندان فعالیت میکنند .
در فیلم مردی را مشاهده می‌کنیم که با کابوس از خواب بر میخیزد و اذعان میکند که همیشه این کابوس را میبیند . وی یکی شهروندان کُلُنی میباشد که هر روز به بریتانیا میرود و در کنار همسر خویش معاش رویایی را دارا‌هستند . یه خرده بعد وی متوجه می گردد که‌این کابوس ها ، خاطراتی میباشد که وی در پیشین با آن ها روبه رو بوده و اتفاقات بسیار جذابی در فرایند فیلم شکل می‌گیرد.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Venom (ونوم )

یکی دیگر از شایسته ترین فیلم‌های دنیا، فیلم زهر یا این که به عبارتی ونوم میباشد. این فیلم با درخشش ستاره‌ی خویش یعنی تام هاردی توانست نمره‌ی مناسبی از منتقدین اخذ نماید. شاید ادله عدم استقبال متعددی منتقدین از ونوم خشونت بیشتراز حد آن باشد. ولی نمی‌توان اظهار کرد که‌این خشونت از بها فیلم چیزی کم کرده.
روایت فیلم در جایی آغاز میشود که یک سفینه حمل کننده سیمبیوت‌ها (نوعی از موجودات فضایی) در حال برگشت به زمین میباشد. البته این سفینه منهدم می گردد و صرفا یک سیمبیوت جان سالم به در میبرد. این سیمبیوت که ونوم اسم داراست وارد دنیای آدم‌ها می گردد و کشت و کشتاری بی نظیر به راه می‌اندازد.
از طریفی دیگر یک شخص ثروتمند در کوشش میباشد تا بتواند پیوندی بین آدم‌ها و سیمبیوت‌ها به وجود بیاورد تا با تلفیق جسم خودش با یک سیمبیوت تبدیل به قدرتمندترین شخص زمین خواهد شد. طی رخداد‌ای سیمبیوتی که در آزمایشگاهش نگه میدارد گریز می‌نماید و جسم خویش ( تام هاردی ) را شکار می‌نماید.
از این نصیب به بعد از آن روایت هیجان آور فیلم شروع می شود. می توانم بیان کنم این فیلم یک کدام از جالب ترین فیلم های دنیا میباشد و میتوانید با خیال و خاطر ریلکس از تماشای آن لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم The Equalizer (اکوآلایزر )

کارگردان : آنتوآن فوکوا
تهیه و تنظیم کننده : تاد بلک – جیسون بلومنتال – دنزل واشنگتن
بازیگران : دنزل واشنگتن – مارتون سوکاس – کلویی گریس مورتس – ملیسا لیو – هیلی بنت
سال نمایش : ۲۰۱۴

یکی دیگر از شایسته ترین فیلم های دنیا اکوآلایزر یا این که متعادل کننده میباشد . این فیلم در سال ۲۰۱۴ بوسیله آنتوآن فوکوا کارگردانی شد و توانست توفیق چشمگیری را برای تولیدکنندگانش به ارمغان بیاورد.
ستاره‌ی فیلم دنزل واشنگتن در توفیق این فیلم نقش بسزایی داشت و به خیر و خوبی توانست از پس نقش خویش بربیاید . ماجرا فیلم در ارتباط یک کارمندان بی آلایش « رابرت مک کال » میباشد که در فروشگاهی بزرگ سرگرم به فعالیت میباشد و عادت دارااست بعدازظهرها برای نوشیدن چای و مطالعه به یک کافه برود.
در کافه دختر جوانی با مک کال ارتباط‌ی از صمیم قلب برقرار میکند و هرشب در امر کتاب‌هایی که رابرت می خواند پرسش‌هایی می‌پرسد . یک شب دختر برنا از بیرون رفتن با یک کدام از اعضای مافیای روسی سرباز می‌زند و آن مرد دختر را تا سرحد مرگ کتک می‌زند . نقطه‌ی عطف روایت از همین جا آغاز می شود و معلوم می شود که رابرت تا قبل از این یک کدام از قاتل‌های دولت بوده و درحال حاضر قصد دارد انتقام دختر را از مافیا بگیرد .
در قصه فیلم شاهد کشت و کشتارهای بسیار زیبا و جذابی هستیم و درخشش دنزل واشنگتن کاربر را مجذوب خودش میکند . تحت عنوان معرفی فیلم و توصیه فیلم خوب ، این شاهکار را به شما ارائه می ‌دهم و امیدوارم که از تماشای این اثر لذت ببرید .

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Oblivion (فراموشی)

کارگردان : جوزف کوشینسکی
تهیه و تنظیم کننده : جوزف کوشینسکی – پیتر چرنین
بازیگران : تام کروز – مورگان فریمن – آندره ا.ریسبرو – نیکولای کاستر والدو
سال نمایش : ۲۰۱۳

معرفی فیلم – فراموشی یا این که « Oblivion » یک کدام از شایسته ترین فیلم ها در ژانر خودش میباشد .
فیلمی که می تواند آدم را به اندیشه فرو ببرد که در آینده قرار میباشد چه اتفاقی برای زمین بیفتد ؟
این فیلم به خیر و خوبی استفاده کننده را به خطا میندازد که آیا راجب فیلم صحیح فکرمیکنم یا این که خیر ؟
از ستارگان سرشناس و اسم آشنای این فیلم میتوان به « تام کروز ، مورگان فریمن و نیکولای کاستر والدو یا این که به عبارتی جیمی لنیستر سریال بازی تاج و تخت » اشاره نمود .
ماجرا فیلم در خصوص نبرد زمینیان و بیگانگان میباشد ، که موجودات بیگانه چیره گردیده اند زمین را در سلطه خویش قرار دهند و منابع آنرا استخراج نمایند .
این موجودات با مشابه سازی خویش به بشر توانسته اند به خیر و خوبی زمینیان را فریب دهند .
قصه فیلم از جایی آغاز می شود که تام کروز « هنرپیشه نقش مهم فیلم » به یاری همسر خویش قصد تطهیر زمین از معاندان را داراست .
در واقع وی روزمره به وسیله بالگرد خویش به تجسس در بخش ها قرنطینه گردیده می‌پردازد و همسر وی « اولگا کوریلنو » از اتاق در اختیار گرفتن به وی امداد میکند .
آن‌ها به‌این آرزو که بعداز بازنشستگی به یک سیاره دیگر که به بهشت شباهت داراست می روند ، به خیر و خوبی مأموریت خودرا ایفا می دهند .
نصیب رمز آلود این فیلم اتفاقات بسیار زیبایی را در اواسط فیلم رقم می‌زند .
توصیه ما به شما عزیزان این میباشد که ادامه ی روایت فیلم را خودتان ملاحظه کنید و از نقطه پایان رازآلود این شاهکار لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان پایان بازی)

کارگردان: برادران روسو
تهیه و تنظیم کننده: کوین فایگی
بازیگران: رابرت داونی جونیور- کریس آیوانز- جرمی رنر- اسکارلت جوهانسون- کریس همسورث- مارک رافلو- بردلی کوپر- بری لارسون – …
سال نمایش: ۲۰۱۹

یکی دیگر از شایسته ترین فیلم‌های دنیا، نصیب چهارم و پایانی دسته انتقام جویان میباشد. این فیلم برنده شد حریف دیرینه خویش در قسمت فروش یعنی آواتار را پشت سر بگذارد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما خواهد شد.
ماجرا فیلم ماجرای پس از زد خورد با تانوس را نشانه میدهد. تانوس در انتقام‌جویان ۳ همه سنگ‌های اقتدار را به‌دست آورد و همان گونه که وعده داده بود نیمی از دنیا را نابود کرد تا تعادل را در هستی برقرار نماید. اکنون ابرقهرمان‌ها با آحاد رنج‌های دنیای تازه به معاش خویش ادامه می دهند تا به‌طور اتفاقی مردمورچه‌ای از حفره‌فرصت خارج کشیده میگردد و به بقیه قهرمان‌ها ماجرای مسافرت در زمان را توضیح می‌دهد.
ابر قهرمان‌ها با برنامه‌ای جذاب در طول مهاجرت می‌نمایند و اتفاقات جالبی را رقم می زنند.
توصیه میکنم در حالتی‌که تا به امروز غالب نشده‌اید این فیلم قشنگ را تماشا نمائید هرچه زودتر به تفکر دیدن آن باشید و مطمئن باشید که یک کدام از شایسته ترین فیلم های دنیا را تماشا میکنید.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم The Hunger Games (3 گانه بازی‌های عطش)

از سایر فیلم‌های تماشایی سینمای هالیوود خواهیم توانست ۳ گانه دارای اسم و رسم و پرآوازه بازی‌های عطش را اسم ببریم. داستانی جالب برگرفته از رمانی با همین اسم که ستارگانی همانند جنیفر لارنس، جاش هاچرسون و وودی هرلسون در فیلم اقتباسی آن اجرای نقش می‌نمایند.
ماجرا در زمینه‌ی شهری به اسم پانم میباشد که هرساله صاحبخانه ۲۴ دختر و پسر در سختی سنی ۱۲ تا ۱۸ سال میباشد. هرساله در پانم مسابقاتی با اسم مسابقات گرسنگی (مسابقات عطش) برگزار می‌گردد که به طور زنده از تلویزیون منتشر می شود و طی مسابقه شرکت کنندگان با معضل‌هایی روبه رو می شوند و بایستی همدیگر را نابود نمایند.
میزان دارایی‌ی ایجاد کرد این فیلم ۷۸ میلیون دلار بود و نهایتا نصیب در آغاز این فیلم با فروشی بالغ بر ۶۸۵ میلیون دلار توانست توفیق چشمگیری را برای سازندگان این تیتر به ارمغان بیاورد.
همینطور توفیق نصیب ابتدا این فیلم موجب شد که سازندگان به تامل ایجاد کرد نصیب‌های نو و دنباله این فیلم بیفتند و اتفاقا بخش‌های بعدی نیز به شدت غالب بودند.
۳ گانه‌ی بازی‌های عطش از شایسته ترین فیلم های دنیا به حساب می آید و شما میتوانید به ترتیب آن‌ها‌را تماشا فرمایید و لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم Lucy (لوسی)

کارگردان : لوک بسون
تهیه و تنظیم کننده : ویرجینیا سیلا
بازیگران : اسکارلت جوهانسون، مورگلن فریمن، عمرو واکد
سال نمایش : ۲۰۱۴

آیا تابحال راجع به تئوری‌های اقتدار ذهن چیزی شنیده‌اید؟ این تئوری‌ها ذکر می‌نمایند که یک بشر بالغ تنها از پنج درصد اقتدار مغز خودش به کارگیری می‌نماید، این مورد حتی برای بشر‌های فوق‌العاده باذکاوت هم صادق میباشد، حال فرض نمایید دارویی وجود دارد که قادر است به شما یاری دهد تا از کلیه‌ی توان مغز به کار گیری نمایید، این اتفاقی میباشد که در فیلم Lucy میفتد.
در این فیلم اسکارلت جوهانسون در نقش مهم کسی میباشد که‌این خصوصیت را کسب می‌نماید و دارو طوری فعالیت می‌نماید که توان مغز به ندرت آزاد می‌گردد و فیلم به روشی قشنگ نشان میدهد که توان حقیقی و واقعی مغز آدم در هر مرحله پیشرفت توان جاری ساختن چه شغل های خارق‌العاده‌ای داراست.
این فیلم تا حدی از تئوری‌های علمی استعمال می‌نماید و مقدار متعددی هم تخیل به‌این تئوری‌ها اضافه کرده تا یک فیلم جالب بر مبنای حقیقت ساخته باشد، و تماشای آن درحالی که با خویش فکر می کنید کلیه‌ی این اتفاقات میتوانند مبتنی بر تئوری‌های علمی، قابلیت و امکان پذیر باشند، شادی بخش و مهیج میباشد.
روایتِ فیلم نکات جالب زیادی دارااست البته بهتر میباشد بیش‌تر از این وارد جزئیات نشویم، سفارش می کنم که خودتان دست به فعالیت گردید و تماشایش فرمائید، تنها اشاره می کنم که نقطه نهایی فیلم شگفت انگیز میباشد و در شرایطی که به آن اعتنا نمایید به طور کامل شمارا به اندیشه فرو میبرد.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

 

معرفی فیلم In Time (در زمان )

کارگردان : اندرو نیکول
تهیه و تنظیم کننده : اندرو نیکول – مارک ابراهام
بازیگران : آماندا سیفرید – جاستین تیمبرلیک – کیلیان مورفی – اولیویا وایلد
سال نمایش : ۲۰۱۱

معرفی فیلم در زمان – با یقین یکی‌از زیباترین و جدیدترین نظرها در دنیای سینما مرتبط با این فیلم میباشد ، محصولی که در سال ۲۰۱۱ به وسیله اندرو نیکول ساخت‌و‌ساز شد . مثلا ستارگان این فیلم میتوان آماندا سیفرید و جاستین تیمبرلیک را اسم برد . in time با داستانی بی نیاز و مونتاژی ظریف یکی‌از شایسته ترین فیلم های دنیا میباشد .
قصه فیلم در امر شهری میباشد که درآن « زمان » جای پول را گرفته میباشد ، به‌این خواسته که فرصت زنده بودن هر بشر روی دست وی نشان داده می شود . عموم برای اضافه شدن مجال زندگیشان مجبورند فعالیت نمایند تا با خرید فرصت ، خودرا از مرگ نجات دهند . یک کدام از اهل یک محل این شهر « ویلیام سالاس » بعداز اتفاقه ناگواری که برایش می‌افتد تصمیم می‌گیرد که معاش خویش را تغییر و تحول دهد و به همین خواسته با قمار کردن ، فرصت معاش خودرا ارتقا می دهد و مجوز ورود به شهر اشرافی را به دست می‌آورد .
در‌پی فیلم اتفاقات بسیار جذابی شکل می گیرد که همین ها توانسته اند « در زمان » را به یکی شایسته ترین فیلم های تاریخ سینما تبدیل نمایند .
in Time کلاً نظرات ساده از منتقدان اخذ کرد ، البته بعداز نمایش سراسری آن ، نظرات بینندگان چیز دیگری را اثبات کرد . توفیق این فیلم شاید از حیث منتقدین چندان چشمگیر نباشد ، البته از نظر مردم ، این شاهکار یک کدام از شایسته ترین فیلم های تاریخ سینما میباشد. فیلم سینمایی در زمان، یک کدام از فیلم های پر اسم و رسم جهان به شمار می‌رود که توصیه میشود به طبع آن را تماشا فرمائید.

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

معرفی بهترین فیلم اکشن برای تماشا

 

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *