معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 10 دقیقه

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی برای تماشا با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و تفریحی

بهترین فیلمهای علمی تخیلی جدید

خلاصه‌ای از موادری که درپی‌ این قسمت مشاهده می کنید.

ورود – Arrival movie suggest

کارگردان : دنی ویلنوو

تالیف کننده : تِد چانگ – اِریک هِیزرر

ستارگان : اِمی آدامز – جِرمی رِنر – فارِست ویتاکِر

سال نمایش : ۲۰۱۶

ژانر : علمی تخیلی

معرفی فیلم ورود – این فیلم یک کدام از زیباترین اثرها علمی – تخیلی میباشد که در سالهای اخیر شاهدش بودیم . قابل ذکر میباشد که‌این فیلم یک کدام از شایسته ترین فیلم های ۲۰۱۶ به حساب می آید .

قصه فیلم در زمینه ی ورود سفینه های تعجب آور و ناشناخته موجودات فضایی به زمین میباشد . ۱۲ سفینه در کشورهای متعدد زمین ، ارتش ایالات متحده بایستی به‌سرعت فعالیت نماید و راهی برای رابطه با این سفینه و موجودات پیدا نماید ، به همین سبب در پی دکتر معالج لوئیس بنکس « اِمی آدامز » میرود . پزشک معالج بنکس یک مدرس گویش شناسی میباشد که جدیدا فقدان بزرگی را پشت سر نهاده .

در غایت پزشک بنکس به محل استقرار سفینه میرود و به همپا یک مجموعه بی نقص از محققان و متخصصان سعی بر شکافتن این رمز میکند .

نکته ی تفاوت این فیلم با بقیه عنوان ها علمی تخیلی این میباشد که : معمولا در بقیه فیلم ها می بینیم که موجودات بیگانه قصد هلاکت زمین را دارا هستند و هدفشان دستیابی به هسته زمین میباشد . ولی در ورود اینچنین وجود ندارد و در اولِ فیلم می‌بینیم که سفینه ها سوای اینکه هیچ جنبش مازاد ای اجرا دهند ، سرجای خویش ساکن میگردند . این شاهکار به خیر و خوبی شم کنجکاوی را در استفاده کننده بیدار میکند و پرسش و جوابای جذابی را در ذهن ساخت‌و‌ساز میکند . با یقین « ورود » یکی‌از شایسته ترین فیلم های قرن ۲۱ میباشد که هر سینما صلح و دوستی بایستی آنرا ببیند .

همینطور قابل ذکر میباشد که در ۸۹ اُمین فستیوال اسکار ، ورود در ۸ نصیب فستیوال نامزد بود ، که در غایت توانست پاداش « شایسته ترین تدوین صدا » را کسب نماید .

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

 

 

مسافران –  ۲۰۱۶ Passengers

کارگردان : مورتن تیلدام

تهیه و تنظیم کننده : نیل. اچ موریتر – استیون هامل

ستارگان : کریس پرت – جنیفر لارنس – مایکل شین – لارنس فیشبرن – اندی گارسیا – آرورا پرینو

سال نمایش : ۲۰۱۶

ژانر : علمی تخیلی – ماجراجویی

معرفی فیلم مسافران – این فیلم علی رغم نقد ها منفی که از سوی منتقدین اخذ کرد ، به حیث اینجانب یک کدام از شایسته ترین فیلمنامه ها را داراست . ماجرا فیلم به طوری جلو میرود که فقدان و حالات روحی نقش نخستین را میتوان با آحاد وجود شم کرد .

ماجرا فیلم به طوری آغاز می شود که حدود ۵ هزار بشر ، قصد مسافرت از سیاره زمین را دارا هستند . مقصد آن ها سیاره هومستد ۲ میباشد که ۱۲۰ سال نوری با زمین مسافت داراست . آن‌ها بوسیله محیط های کمای تصنعی و مصنوعی یک شرکت کارکشته ، داخل سفینه ای خارق العاده به خواب فرو رفته اند و طبق اپلیکیشن قرار میباشد که ۴ ماه پیش از وصال به هومستد از خواب برخیزند .

البته بعداز واکنش جسمی در گوشه و کنار با سفینه ، یک کدام از محیط ها آسیب میبیند و مسافر آن روزنه یعنی جیم پرستون « کریس پرت » از خواب بلند میگردد . وی در آغاز گمان میکند که همه چیز طبیعی پیش آمده و یه خرده بعداز بیدار شدن متوجه می شود که وی صرفا کسی میباشد که زود بیدار گردیده و در واقع ۹۰ سال با هومستد مسافت داراست . کارایی های جیم برای رابطه سازی با زمین ، و یا این که تعمیر روزنه با ناکامی رو به رو می شود و زمانی که وی از کلیه چیز ناامید گردیده ، یک محیط را می بینید که آرورا لین « جنیفر لارنس » در آن خوابیده و دنیای جیم را دگرگون میکند .

اتفاقات بسیار جذاب متعددی در این فیلم صورت می دهد که می‌تواند برای کاربر بسیار دیدنی باشد .

« مسافران – Passengers » به معنای حقیقی وواقعی یک کدام از شاهکارهای قرن ۲۱ به شمار میرود که توصیه می‌کنیم مسلما آنرا ملاحظه کنید .

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

 

Ad AStra 2019

کارگردان : جیمز گری

تهیه و تنظیم کننده : برد پیت – جیمز گری – جرمی کلینر

بازیگران : برد پیت – تامی لی جونز – روث نگا – لیو تایلر – دونالد سوزرلند

سال نمایش : ۲۰۱۹

ژانر : علمی تخیلی – درام

در حالتی که از دوست داران به فیلم‌های علمی تخیلی و عناوینی که مرتبط با فضای کهکشان میباشند باشید، Ad Astra یک مورد‌ مطلوب برای شما میباشد.

این فیلم یک کدام از فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۱۹ میباشد که به وسیله کارگردان آمریکایی جیمز گری (James Gray) درست شده و بازیگران گران قدر هالیوود همانند برد پیت و تامی لی جونز در آن اجرای نقش کرده‌اند.

روایت فیلم در زمینه ی آینده‌ی کهکشان میباشد. هنگامی که سیستم محافظتی زمین متوجه ارعاب بزرگی از سوی دیگر منظومه خورشیدی میشود. نیروی مهار نشدنی با اقتدار تخریب بالا که میتواند زمین را به تمام نابود نماید. در همین هنگام روی مک-براید (برد پیت) که یک فضانورد میباشد به مأموریتی فرستاده میگردد.

ماموریتی که طی آن بایستی در آغاز به ماه، آنگاه به مریخ مهاجرت نماید تا بتواند منشأ این نیروی مخرب را پیدا نماید.

عاقبت مک براید به پدر خویش یعنی هنری کلیفورد مک-براید، یک کدام از فضانوردان افسانه‌ای در فیلم منتهی میشود.

Ad Astra از آن مجموعه فیلم‌هایی میباشد که سوای صحنه‌های اکشن خاص و ویژه شمارا به تماشا تا نقطه نهایی تیتر می‌نشاند و سوای اینکه ذره‌ای شما‌را خسته نماید، روایت را نقطه پايان می دهد.

جست و جو در اطراف برای پیدایش موجودات دیگر منظومه موضوعی به طور تقریب کلیشه‌ای میباشد. البته هیچ‌گاه تکراری نمیشوند. Ad Astra یکی‌از جدیدترین فیلم های عالم در همین قضیه میباشد.

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

کنستانتین – Constantine

کارگردان : فرانسیس لارنس

تهیه و تنظیم کننده : لورن شولر دونر – آکیوا گلدسمن – بنجامین مِلنیکِر

بازیگران : کیانو ریوز – ریچل وایس – شیا لابوف – ماتیلدا سوئینتن – پیتر استرمر

سال نمایش : ۲۰۰۵

ژانر : ترسناک – فراطبیعی

معرفی فیلم – کنستانتین یک کدام از شایسته ترین فیلم های عالم میباشد که در سال ۲۰۰۵ بوسیله فرانسیس لارنس ساخت شد . این فیلم با درخشش کیناو ریوز هم پا بود و توانست توفیق های متعددی را به دست آورد .

قصه فیلم در زمینه ی « جان کنستانتین » میباشد که با قابلیت و امکان های فراطبیعی به عالم آمده و می‌تواند با نیروهای شیطانی بجنگد . در اولِ فیلم می بینیم که مامون « پسر شیطان » قصد ورود به دنیای آدم ها را دارااست ، البته برای این عمل وی می بایست نیزه ی عاقبت را به دست آورد و با ایفا یک سلسله مراتب ، ورود خویش را به‌این جهان فراهم نماید . وی قصد دارااست از یک طریق به طور تقریب پنهان برای این عمل استعمال نماید که جان کنستانتین متوجه این مسئله می شود و سعی میکند که از ورود مامون به دنیای زندگان دوری نماید .

کنستانتین یک کدام از شایسته ترین فیلم های دنیا در ژانر فراطبیعی – ترسناک میباشد و در صورتیکه تا به امروز این تیتر را تماشا نکرده اید ، قادر است یک کدام از شایسته ترین مورد ها باشد . امید‌وار‌یم که از تماشای این فیلم لذت ببرید و در غایت بعد از تماشای آن ، حیث خویش را با ما به اشتراک بگذارید .

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

آلیتا: فرشته‌ی مبارز – Alita: Battle Angel

کارگردان : رابرت رودریگز

تهیه و تنظیم کننده : جیمز کامرون – جان لاندو

بازیگران : رزا سلزار – کریستُف والتس – ماهرشالا علی – جنیفر کانلی – کین جانسون – اِد اسکرین

سال نمایش : ۲۰۱۸

ژانر : علمی تخیلی – اکشن – فانتزی

به جرات می توانم بیان کنم یک کدام از جالب ترین و دیدنی ترین فیلم هایی که جدیدا دیده‌ام « آلیتا: فرشته‌ی جنگ جو » میباشد. روایت فیلم و به کار گیری از جلوه‌های ویژه تماشایی این تیتر به زیباترین نحو ممکن منرا مجذوب خودش کرد.

ولی جز این هم انتظار نداشتم، وقتی که دیدم تهیه و تنظیم کننده این فیلم جیمز کامرون میباشد، متوجه شدم که‌این فیلم میتواند یکی‌از شایسته ترین فیلم های عالم باشد و قصد به تماشای آن گرفتم.

قصه فیلم در سال ۲۵۲۶ میلادی اتفاق میفتد، وقتی که نیروهای متحد مریخ به زمین حمله کرده‌اند و حال آخرین باقیماندگان از آدم‌ها در حوزه‌‌ای ذیل شهر زالِم انباشته شده‌اند. زالم شهری میباشد که براساس مهندسی فوق توسعه یافته آویزان در هواست و به وسیله شخصی به اسم « نُوا » کنترل می شود. دکتر معالج ایدو که یک دکتر دارای مسئولیت میباشد، در اولِ فیلم یک شکل سایبورگ پیدا می‌نماید و به امداد همکار خویش او را احیاء می‌نماید و اسم آن سایبورگ را آلیتا می گذارد.

آلیتا به ندرت متوجه میگردد که استعداد ذاتی در نزاع کردن داراست و بعداز قرار به دست آوردن در قوانینی، پیشین‌ خودرا به حافظه می آورد و از قصد و هدفی که تا قبل از این داشته آگاه می‌گردد. ادامه‌ی فیلم را برای شما می گذاریم تا لذت نقطه پايان این تیتر را از شما نگیریم.

آلیتا به معنای حقیقی و واقعی یک کدام از شایسته ترین فیلمهای عالم میباشد و توصیه می کنم مسلما آن‌را ملاحظه کنید.

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

 

فکر کنم حالا تنها شدیم – I Think We Are Alone Now

کارگردان : Reed Morano

تالیف کننده : Mike Makowsky

بازیگران : پیتر دینکلیج – الی فانینگ

سال نمایش : ۲۰۱۸

ژانر : علمی تخیلی – درام – پسا‌ آینده

یک کدام از شایسته ترین فیلم‌های علمی تخیلی را میتوان « فکر کنم حالا تنها شدیم » اسم برد . درامی که سرتاسر استرس میباشد و با درخشش دو ستاره خویش لحظات غمگینی را به کاربر القا میکند .

قصه این فیلم راجع به آینده زمین رخداد می‌ افتد ، جایی که آحاد عموم جهان طی واقعه‌ای نامعلوم مورد قتل واقع شده‌اند و فقط ۲ نفر زنده مانده‌اند . ستارگان فیلم دِل « پیتر دینکلیج » و گریس « الی فانینگ » در اوایل قصه همدیگر را پیدا میکنند و ارتباط‌ی احساساتی دربین این دو بوجود می آید .

دِل که انسانی منزوی و تنها بوده ، فعلا بعداز هلاکت بشریت قصد داراست شهر خودرا تطهیر نماید . وی منزل‌ها را با روشی خاص پاک سازی میکند و اجساد را دفن میکند .

با داخل شدن گریس به روایت اتفاقات جالبی می‌افتد و شخصیت‌های گوناگون این دو سبب ساز بوجود آمدن لحظاتی بسیار قشنگ در فیلم می گردد .

در‌صورتی‌که جزء دوستداران به ژانر پسا آینده و درام علمی تخیلی می باشید این فیلم را به شما توصیه می‌کنم . با وجود سناریوی نه‌چندان نیکی که برای نقطه پایان این فیلم در لحاظ گرفته گردیده ، میتوان آنرا جزء شایسته ترین فیلم های ۲۰۱۸ اسم برد . درخشش کاراکترهای اساسی ، و همینطور کارگردانی فوق‌العاده منجر این فرمان گردیده‌اند.

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

دونده‌ی هزارتو – Maze Runner

کارگردان: وس بال

تالیف کننده : نوا اوپن‌هایم

بازیگران : دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر

سال نمایش : ۲۰۱۴

ژانر : اکشن علمی-تخیلی

این فیلم اولی تجربه کارگردانی وس بال میباشد که توانست خودش را در همین او‌لین تجربه اثبات نماید، دونده هزارتو بر طبق رمانی با همین اسم نوشته جیمز دشنر ایجاد شده است.

به حیث غالب‌ترین و شایسته ترین فیلم محرمانهِ دونده هزارتو او‌لین تیتر این سری میباشد البته درصورتی که او‌لین تیتر را تماشا فرمایید منظور ناخواسته در پی ادامه‌ی خصوصی هم که مشمول Maze Runner: The Scorch Trials و Maze Runner: The Death Cure می شود میروید که انصافا این دو دنباله هم فیلم‌های سطح بالا و جذابی می‌باشند که قصه گیرایی هم دارا هستند.

ماجرا از جایی شروع می گردد که پسری به اسم توماس در یک هزار رویه غول پیکر بیدار میشود و می‌بیند که تعداد متعددی اشخاص برنا درین هزارتو گیر افتاده‌اند و در صورتیکه در هزارتو جلوتر بروند موجودات عجیبی به آن ها حمله می‌نمایند برای همین در به عبارتی اولِ هزارتو یک جای کوچک برای معاش صحیح کرده‌اند و دوران می گذرانند، توماس تصمیم دارااست که از هزارتو بیرون خواهد شد و ادامه روایت، ولی قصه سطح های بسیار بالاتری داراست و تنها به گریز از یک هزارتو ختم نمی شود اما برای خودداری از لو رفتن ماجرا بهتر میباشد خودتان تماشا فرمائید.

فیلم دونده هزارتو نگاه جدیدی به مدل فیلم‌های علمی-تخیلی میباشد که علاوه بر جلوه‌های ویژه جذاب و تماشایی تمرکز متعددی روی قصه دارااست و در آحاد طول برهه زمانیِ فیلم شمارا یار و همدم خودش می کشد اتفاقات درون هزارتو یک رمز میباشد که هرچه بیش‌تر در فیلم جلو میرویم بیشتر متوجهش می‌شویم و همین جذابیت را تا انتهای فیلم نگهداری می‌نماید و یک نقطه پايان خیلی خوب که شمارا برای دیدن ادامه‌ی سری تشویق می‌کند.

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

معرفی بهترین فیلم‌های علمی–تخیلی

۳ گانه‌ی ارباب حلقه‌ها Lord of the Rings Collection

یکی‌از دیگر از برگزیدگان فیلم های تاریخ، ۳گانه‌ی مشهور و تماشایی ارباب حلقه‌ها میباشد. این فیلم را می‌توان در ژانر فانتزی- تخیلی جای اعطا کرد.

بعید می دانم کسی طرفدار سینما باشد و از دنبال کننده‌های سینمای هالیوود باشد و این شاهکار را ندیده باشد. ولی خوب ممکن میباشد کسانی به‌طراوت وارد دنیای بی‌نقطه نهایی سینما گردیده باشند و تا به امروز این شرکت را ندیده‌اند. به شما عزیزان توصیه می کنم قطعا این ۳گانه را ملاحظه کنید و مطمئن باشید که‌این شاهکار شایسته ترین لحظات را برایتان رقم می‌زند.

روایت در سرزمینی فرضی واقعه میفتد. آدم‌ها، الف‌ها، دورف‌ها (کوتوله‌ها) و بقیه موجوداتی که وابسته بدین مرزو بوم می باشند با قدرتمندترین معاند ممکن مواجه گردیده‌اند، سایرون. سایرون به‌وسیله انگشتر قادر خویش قصد دارااست همگی زمین را به‌سلطه خویش در آورد و بشر‌ها درمقابل وی ایستادگی می‌نمایند و او‌را نابود می‌نمایند. البته این حلقه قدرتی وسوسه انگیز داراست و موجب می شود که آدم‌ها از نابود ساختن آن سرباز بزنند و هرکس میخواهد اقتدار حلقه را برای خویش داشته باشد.

البته این دقیقا به عبارتی دسیسه و مکری میباشد که سایرون در حلقه جای داده. سال‌ها بعداز نزاع تبارک آدم‌ها و نیروهای ظلمت، سایرون دوباره توان خویش را به‌دست می آورد. ولی هنگامی توان وی تکمیل میشود که حلقه را پس بگیرد. بدین ترتیب همگی نیروهای خویش را فرا میخواند تا حلقه را پس بگیرد. از طرف دیگر آدم‌ها متوجه این قضیه گردیده‌اند و می بایست حلقه را در حریق کوه هلاکت، به عبارتی جایی که حلقه تشکیل شده آن را نابود نمایند.

ماجراجویی کاراکترها و هجرت مالامال ماجرای آنها، معضل‌هایی که درطول این مسیر با آن روبه‌رو میشوند، ارباب حلقه‌ها را به‌یکی‌از پرطرفدارترین فیلم های عالم تبدیل نموده است. امیدوارم که از تماشای این ۳گانه لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلم‌های علمی تخیلی

4.8/5 - (30 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *