معرفی بهترین فیلم های عاشقانه برای تماشا

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه برای تماشا با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و تفریحی

۱- درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش – Eternal Sunshine of the Spotless Mind

کارگردان : میشل گوندری

تهیه و تنظیم کننده : استیو گولین – آنتونی برگمن

ستارگان : جیم کری – کیت وینسلت – مارک روفالو

سال نمایش : ۲۰۰۴

ژانر : احساسی علمی-تخیلی

معرفی فیلم درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش – این فیلم دقیقا مشابه این میباشد که دستگاهی به سر یک نفر وصل کنین و به تماشای خواب‌هایی که می‌بیند بنشینید، هنرمندی فیلم در به تصویر کشیدن همچین دنیایی بی سابقه میباشد مثل یک خواب حقیقی و واقعی تمامی چیز درهم برهم میباشد اما در غایت همگی درکش می‌نمایند به دلیل آن که شما هم تا قبل از این خواب دیده‌اید و همگی‌ فیلم‌های غالب یک فاکتور تکراری دارا‌هستند، ذکر احساسات مشترک.

Eternal Sunshine از نادر فیلم‌های جیم کری در نقش جدی میباشد و از افتخارات معاش حرفه‌ای وی هم به حساب می آید وی برای این فیلم نامزد اخذ پاداش گلدن گلوب هم شد که ولی چیره به اخذ پاداش نشد.

از افتخارات فیلم می‌توان به اسکار شایسته ترین فیلم‌نامه اساسی، پاداش‌های آکادمی فیلم بریتانیا شایسته ترین تدوین و شایسته ترین فیلم نامه اساسی و نامزد اخذ یکسری پاداش اسکار و گلدن گلوب دیگر اشاره نمود.

جول که شخصی خجالتی و بی آلایش میباشد با دختری کم فکر و مالامال انرژی آشنا میشود و این دو در یک ارتباط‌ی عاشقانه قرار می گیرند از آن جایی که فیلم داستان خطی برای ماجرا ندارد خیلی طاقت فرسا میشود به روایت بیشتر از این اشاره نمود طوری که لذت تماشا را از میان پیکار، پس بهتر میباشد برای دانستن قصه خودتان دست به فعالیت گردید و تماشایش فرمایید.

زمانی بعداز تماشای این فیلم فقط کاری که می توانید اعمال دهید لبخند زدن میباشد، یادتان باشد که یکبار دیگر این معرفی را مطالعه نمایید تا تمامی‌ سخن‌های بالا را بهتر فهم نمائید.

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

 

۲- تولد یک ستاره – A Star Is Born

کارگردان : بردلی کوپر

تهیه و تنظیم کننده :جان پیترز – تاد فیلیپس

ستارگان : بردلی کوپر – لیدی گاگا

سال نمایش : ۲۰۱۸

ژانر : موزیکال – احساساتی – درام

معرفی فیلم A Star Is Born – با یقین یک کدام از شایسته ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ بود که در حرفه‌های متعدد اسکار کاندید شد و توانست در فن موسیقی اورجینال هم موفق یک اسکار خواهد شد.

در زمینه‌ی این فیلم نکات جالب متعددی وجود داراست مثلا نامزد شدن لیدی گاگا (خواننده دوستداشتنی آمریکایی) برای شایسته ترین هنرپیشه نقش تکمیل کننده زن در مراسم اسکار و از طرف دیگر نامزد شدن بردلی کوپر (هنرپیشه نقش اولیه و کارگردان فیلم) برای اخذ پاداش گرمی (مراسم هر ساله گزینش شایسته ترین‌های مربوط به موسیقی)، در واقع برای ساخته شدن این فیلم یک خواننده تبدیل به یک هنرپیشه تراز اولیه گردیده و یک هنرپیشه تبدیل به یک خواننده و حضور این دو در فیلم در کنار یکدیگر تجربه ای بی سابقه میباشد.

ماجرا فیلم راجع به جکسون (بردلی کوپر) که یک راک استار دوستداشتنی میباشد که پس از وصال به نقطع ی عطف توفیق اکنون استارت به فروریزی از داخل کرده و الی (لیدی گاگا) دختری که آرزوی خواننده شدن داشته اما حال اتکا به نفسش را از دست داده و ناامید گردیده تا وقتیکه با جکسون آشنا می گردد و ادامه روایت.

علاوه بر فیلم، A Star Is Born یک گالری موسیقی بی نقص هم که اکثر آنان در فیلم استفاده شده‌اند به خوانندگی بردلی کوپر و لیدی گاگا منتشر کرده، در حالتی که علاقه مند به ترانه غربی می باشید شنیدن این گالری هم خالی از لطف نیست.

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

 

 

۳- مجموعه‌ی گرگ و میش – Twilight

نویسندگان: استفانی میر و ملیسا رزنبرگ

بازیگران: کریستن استوارت ، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر

سال‌های نمایش: ۲۰۱۲-۲۰۰۸

ژانر: عاشقانه فانتزی

مجموعه‌ی گرگ و میش تعدادی با ۵ فیلم میباشد که از سال ۲۰۰۸ عمل خودش را با نمایش یک فیلم در هر سال شروع کرد و در غایت سال ۲۰۱۲ با تیتر گرگ و میش: سپیده دم قست دوم فعالیت خودش را تمام کرد.

دو‌مین فیلم از گروه‌ی گرگ و میش به اسم «ماه نو» رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در روز عرضه را با فروش ۷۲/۷ میلیون دلار شکست و آحاد گروه بیش تر از ۱ میلیارد دلار در سراسر عالم فروش داشته که آن را به یک کدام از چیره‌ترین فیلم‌های سنین نوجوان در تاریخ تبدیل می‌نماید.

خلاصه قصه: نوجوانی به نام ایزابلا سوان تصمیم میگیرد از منزل مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس (به انگلیسی: Forks) در ایالت واشنگتن نقل مکان نماید و در کنار پدرش چارلی معاش نماید، در مکتب ایزابلا با همکلاسی مرموزش ادوارد کالن آشنا می‌گردد. ادوارد اصولا ۱۰۹ سال داراست و بشر وجود ندارد البته ظاهرش برنا باقی‌مانده و خودش را ۱۹ ساله معرفی می‌نماید. هر تعدادی در صدر ادوارد تلاش می‌نماید از علاقه‌مند شدن غربت نماید اما با این حالا آن دو دل به یکدیگر می‌بازند. ایزابلا ادوارد را خاطرجمع می‌سازد که مشکلی با نام و نشان وی و خانواده اش ندارد. وقتیکه سه مسافر جیمز، لورن و ویکتوریا به شهر فورکس گذر می‌نمایند، معاش ایزابلا دستخوش خطر از جانب آن ها می گردد. خانواده ادوارد، یعنی آلیس، کارلایل، اِسم، جاسپر، اِمت، و روزالی به وی یاری می‌نمایند که از دست ‌ها فرار و گریز نماید و معاش خویش را به خطر می‌اندازند تا اورا مراقبت نمایند…

با وجود اینکه فیلم درمورد خون آشام‌ها و گرگینه‌هاست البته اعتنا نمایید که فیلم برای سنین نوجوان میباشد و در ژانر وحشت قرار نمی‌گیرد اما جایگاه‌ سنی فیلم ادله نمیشود که فیلم ماجرا سطحی و طاقت سربری داشته باشد.

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

 

 

۴- لالا لند – La La Land

کارگردان : دیمین شزل

مولف : دیمین شزل

ستارگان : اما استون، رایان گاسلینگ، جی. کی. سیمونز

سال نمایش : ۲۰۱۶

ژانر : موزیکال-عاشقانه

معرفی فیلم لا لا لند – این فیلم پس از نمایش با یک تحسین جهانی یار و همدم شد از نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل گرفته تا بازی رایان گاسلینگ و اما استون، موسیقی و فیلمبرداری حدودا تمامی چیز راجع‌به این فیلم عالی بود، این فیلم توانست با هزینه ۳۰ میلیون دلاری ۴۴۶ میلیون دلار در سراسر عالم فروش نماید.

لا لا لند چیره شد در مراسم اسکار در ۱۴ حرفه گوناگون نامزد اخذ پاداش خواهد شد و رکورد شکنی نماید و همینطور در ۶ حرفه‌ی: شایسته ترین کارگردانی، شایسته ترین هنرپیشه نقش نخستین زن، شایسته ترین فیلم‌برداری، شایسته ترین موسیقی متن، شایسته ترین طراحی صحنه و شایسته ترین موزیک غالب پاداش اسکار شد، علاوه بر این توفیق‌ها لا لا لند در مراسم گلدن گلوب نیز در ۷ حرفه نامزد شد که در تمامی‌ این فن‌ها نیز غالب پاداش شد و دیدنی میباشد بدانید که دیمین شزل با اخذ دو پاداش گلدن گلوب و اسکار تحت عنوان کارگردان رکورد برنا‌ترین موفق تاریخ را در هر دو مراسم تغییر تحول بخشید.

در‌صورتی‌که شما هم از آن مجموعه کسانی می باشید که اعتقاد و باور دارید جوایز زیاد تضمینی برای زیبایی فیلم وجود ندارد، بایستی بیان‌کنم که حق با شماست، صحیح که اسکار برای معرفی فیلم های برتر دنیا برگزار میشود البته فیلم‌های متعددی میباشند که به عوارض سیاسی چیره جوایز متعدد میگردند البته مطمئن باشید که لا لا لند یک کدام از آن فیلم‌ها نیست و تماما سزاوار اخذ این جوایز بوده.

ماجرا در رابطه دختر جوانی به اسم میا(ولی استون) میباشد که آرزوی هنرپیشه شدن دارااست و در کافی شاپ برادران وارنر تحت عنوان قهوه چی فعالیت می‌نماید و سباستین که نوازنده‌ای با استعداد میباشد و در کافه‌های دلگیر نوازندگی می‌نماید این دو با یکدیگر آشنا می شوند و ادامه قصه که بهتر میباشد خودتان تماشا نمایید.

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه

 

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *