معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک برای تماشا

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 13 دقیقه

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک برای تماشا : با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی

فعالیت فراطبیعی – Paranormal Activity

کارگردان : اورن پلی

نویسنده : جیسون بلوم – اورن پلی

ژانر : ترسناک

معرفی فیلم – پارانورمال اکتویتی یا این که « فعالیت فرا طبیعی » یک کدام از شایسته ترین فیلم های دنیا در ژانر ترسناک میباشد . اول باری که‌این فیلم به نمایش درآمد به سال ۲۰۰۷ برمیگردد که در فستیوال فیلم های ترسناک اسکریمفست به اکران نهاده شد .

نکته دیدنی درباره‌ی این فیلم ، شیوه ی ساخت و ساز آن میباشد . کارگردان این فیلم یعنی « اورن پلی » سالها درپی تشکیل داد همچین فیلمی بود و با شرکت های متعددی درمورد فیلمنامه این تیتر صحبت کرده بود ، ولی هربار به دلایل و بهانه ای آنرا رد میکردند .

نهایتا وی تمایل به ایجاد کرد این فیلم با کمترین میزان دارایی ی ممکن شد ، پلی و همکار خویش جیسون ، بوسیله یک دوربین هندیکم فیلمبرداری فیلم را آغاز کردند و آنگاه وسایل فیلمبرداری آماتور را به پروژه خویش افزودند . سود ای که حاصل شد یکی‌از خیره کننده ترین اتفاقات سینما بود ، فعالیت فراطبیعی با دارایی ای بالغ بر ۱۵ هزار دلار ساخته شد و توانست بیشتراز ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد ، براین اساس این فیلم ، براساس راندمان سپرده گذاری ، پرسودترین فیلم تاریخ سینما میباشد .

داستان فیلم :

یک زوج برنا از طبقهٔ متوسط به منزل‌ای در حومهٔ شهر نقل‌مکان می‌نمایند، البته حضور نیرویی در نصفه‌های شب، که ممکن میباشد شیطانی باشد، آرامششان را برهم می زند. هرچه می‌گذرد، کار‌های مرموز این نیرو بیشتر و بیشتر می گردد، به‌ویژه وقت‌هایی که زوج برنا در خوابند.

کیتی و نامزدش میکا، سه سال میباشد با هم معاش می‌نمایند که ناگهان درمی‌یابند زمانی خوابند، نیرویی آنان‌را تسخیر می‌نماید. کیتی به میکا اعتراف می‌نماید که از هنگامی ۸ ساله بوده حضور این نیرو را حس می‌کرده‌است . میکا اعتقادی به نیروی شیطانی ندارد و دوربینی می خرد تا عمل‌های شبانهٔ آن را ضبط نماید. کیتی از یک کارشناس ارواح به اسم فردریکس امداد میخواهد. فردریکس هم حضور شیطان را حس می‌نماید و به آنان پیشنهاد می‌نماید با یکی‌از دوستانش تماس بگیرند.

حال پارانورمال اکتیویتی یک کدام از شایسته ترین فیلم های عالم در ژانر ترسناک به حساب می‌آید .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

 

احضار – The Conjuring

کارگردان : جیمز وان

تالیف کننده : چاد هِیس – کری هِیس

بازیگران : پاتریک ویلسون – ویرا فارمیگا – ران لیوینگستون – لیلی تیلور

سال نمایش : ۲۰۱۳

فیلم ترسناک احضار – اول فیلمی که در لیست ما قرار می‌گیرد ، یکی‌از اسم آشنا ترین اثرها در ژانر وحشت به شمار میرود . « احضار » در سال ۲۰۱۳ بوسیله جیمز وان کارگردان چیره آمریکایی ایجاد شد که اول فیلم ازاین دسته به شمار میرود .

احضار یک کدام از منحصر به فردترین فیلم ترسناک های تاریخ سینما میباشد و عموما تحت عنوان مخوف ترین اثر در ژانر وحشت شناخته می‌شود . اکثر وقت ها منتقدین بلندمرتبه این فیلم را آیتم ثنا قرار داده اند به دلیل آن که با کمترین خشونت ، بیشترین هراس و هیجان را به کاربر القاء میکند .

قصه فیلم احضار درخصوص یک خانواده میباشد که با پنج دختر خویش به منزل ای بزرگ در روستای « رود آیلند » بنا شده در آمریکا نقل مکان میکنند . در همان لحظه ی اولیه ورود به منزل ، سگ خانواده حاضر به ورود به منزل نمی شود که مقداری بعد از آن آن سگ کشته می شود .

به زودی خانواده « پرون » متوجه میگردند منزلشان به وسیله قدرتی فراطبیعی کنترل می‌گردد . مامان خانواده از دو کارشناس مسائل فراطبیعی و ناشناخته درخواست امداد میکند . این دو دارای تخصص اِد و لورین وارِن اسم دارا هستند که یه خرده پس از ورود به منزل متوجه می‌شوند با غامض ترین پرونده بازه معاش شان مواجه گردیده اند.

اتفاقاتی که در زمان فیلم صورت می دهند ، شوک و واهمه متعددی را به استفاده کننده وارد میکند و تماشاچی به معنای حقیقی و واقعی شاهد یک فیلم ترسناک میباشد . در حالتی که تا به امروز این فیلم را ندیده اید و به ژانر وحشت عشق مند می‌باشید ، توصیه می کنیم در اسرع وقت آنرا تماشا فرمایید و لذت ببرید .

قابل ذکر میباشد که‌این فیلم مبتنی بر داستانی حقیقی و واقعی تشکیل شده .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

جن گیر – The Exorcist

کارگردان : ویلیام فربدکین

تالیف کننده : ویلیم پیتر بلتی

بازیگران : الن برستین – ماکس فون سیدو – جیسون میلر – لی جی کاب – لیندا بلر

سال نمایش : ۱۹۷۳

فیلم ترسناک جن گیر – یک کدام از موفقترین و پرطرفدارترین فیلم ترسناک های تاریخ سینما « جن گیر » میباشد . این اثر اولیه توشه در سال ۱۹۷۳ به نمایش درآمد و آن‌گاه در سالهای بعد ، بخش های نو آن ساخته شد که آن‌ها نیز به نوبه ی خویش از وحشت آور ترین فیلم های سینما به شمار می‌روند .

قصه فیلم در یک کدام از روستاهای دور و بر واشنگتن به اسم « جرج تاون » اتفاق می‌افتد . جایی که کریس مک نیل « هنرپیشه تلویزیون » نگران سلامتی دختر خویش یعنی رِیگِن میباشد .

ریگن در گیر تشنج های شدیدی میگردد و درخود میپیچد ، این واقعه به حدی تشدید پیدا میکند که پزشکان توانا به معالجه وی نیستند و به خانوم مک نیل توصیه میکنند که از یک « جن گیر » یاری بگیرند . آن ها به یک کشیش برنا به اسم « بابا کاراس » مراجعه میکنند و بعد از معاینه های بابا کاراس ، وی متوجه میگردد که شیطان تن ریگن را تسخیر نموده است . بابا کاراس به کلیسا مراجعه میکند و درخواست اذن برای مراسم جن گیری میکند ، ولی کلیسا در این مورد ریسک نمیکند و فردی مجرب تر به اسم « پدر مرین » را مسئول این فعالیت میکند .

پدر مرین کشیشی کهن سال میباشد و با موجودی که تن ریگن را تسخیر کرده شناخت داراست . نهایتا وی و بابا کاراس مراسم جن گیری را شروع میکنند و لحظاتی وحشت آور را درطول فیلم ساخت میکنند . جن گیر بر طبق ایده ها مخاطبین تحت عنوان دوستداشتنی ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما تعیین گردیده .

ما یحتاج میباشد بدانید که‌این فیلم ترسناک با میزان دارایی ای بالغ بر ۱۲ میلیون دلار ساخت‌و‌ساز شد و با فروشی در حدود ۴۴۱ میلیون دلار ، یکی‌از موفقترین اثرها در ژانر وحشت به شمار میرود .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

فعالیت فراطبیعی – ۳ Paranormal Activity

کارگردان : هنری جوست

مولف : کریستوفر بی لاندون

بازیگران : لائورن بیتنر – کریستوفر اسمیت – جسیکا تیلور براون – جوهانا بردی

سال نمایش : ۲۰۱۱

فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی – یکی از دیگر از فیلم های دلهره آور و هیجانی که از آوازه متعددی برخوردار‌است ، گروه عمل فراطبیعی میباشد . این فیلم تا به امروز ۴ توشه تشکیل‌شده و در نوبه ی خویش رکورد جالبی را به تصویب رسانده .

میتوان اظهار کرد ترسناک ترین نصیب از این شرکت ، بخش سوم آن میباشد ، البته قبل از معرفی و گفتار خلاصه ای از قصه ، قصد داریم اطلاعاتی راجب بخش های دیگر این موسسه نیز به شما بدهیم .

اولیه باری که پارانورمال اکتیویتی ساخته شد ، به سال ۲۰۰۷ بر می گردد . در آن فرصت « اورن پلی – کارگردان بخش اولیه » در کارایی بود تا بتواند تنظیم کنندگان را متقاعد نماید تا ایده ای که در سر داشت را در قالب فیلم در بیاورد ، البته هربار به دلایلی این ایده ترد می شد . وی تصمیم گرفت با همکار خویش « جیسون بلوم » با کمترین تجهیزات فیلمبرداری را آغاز نماید ، و نهایتا این فیلم را با یک دوربین « هندیکم » ساختند .

هزینه ی ایجاد کرد « عمل فراطبیعی ۱ » چیزی حدود ۱۵ هزار دلار بود و توانست با فروشی بالغ بر ۱۹۳ میلیون دلار ، رکورد پرسودترین فیلم سینما از حیث راندمان را به خویش تخصیص دهد .

نکته ی جذاب دیگر این فیلم ، عدم استعمال از موسیقی متن میباشد و همانگونه که می دانید یکی‌از مهم‌ترین موادتشکیل دهنده در فیلم ترسناک ، به کارگیری از موسیقی متن میباشد که می‌تواند خوف و هیجان را دوچندان نماید . در پارانورمال ۱ این فرمان رعایت نشد و کارگردانان توانستند با این نحوه اسم خویش را در صنعت فیلم های ترسناک جاودانه نمایند .

ماجرا فیلم درخصوص زوج جوانی میباشد که با دختران به منزل ای تعالی نقل مکان میکنند ، آنان بعداز مدتی متوجه می شوند که‌این منزل بوسیله توان فراطبیعی تسخیر گردیده . به همین استدلال با نصب دوربین در منزل کارایی میکنند تا عملکرد این موجود را مورد نظارت دهند .

این وقایع با القاء واهمه و هیجان متعددی به استفاده کننده جاری ساختن می شود و نا ممکن میباشد که هنگام دیدن آن نترسید .

پارانورمال اکتیویتی ۳ ، سازه به نظرسنجی های مختلف در سراسر دنیا یک کدام از شایسته ترین فیلم ترسناک های تاریخ سینما به حساب می آید ، سفارش ما به شما عزیزان این میباشد که در‌صورتی‌که تا به امروز این فیلم وحشت آور را ندیده اید ، سریع تر پیرو تماشای آن باشید .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

 

یک جن زده ی آمریکایی – An American Haunting 2005

کارگردان : کورتنی سولومون

مولف : کورتنی سولومون

بازیگران : دونالد ساترلند – سیسی اسپیسک – جیمز دارسی – ورتون دوبتچف

سال نمایش : ۲۰۰۵

فیلم ترسناک جن زده آمریکایی – در بالا قابل ذکر میباشد که‌این فیلم مبنی بر داستانی حقیقی تشکیل شده ، گفته می شود که خانواده ثروتمند « بل » گزینه نفرین و حمله ی یک روح قرار گرفته اند و برای سالها گزینه آزار رسانی این روح قرار می‌گیرند . روح قصد داراست یکی‌از اعضای خانواده را به قتل برساند و نهایتا « جان بل » قربانی این روح پلید گردیده‌است . تا به امروز ۳۵ کتاب داستان از این قصه تشکیل شده .

مرگ جان بل ، فقط مرگی در امریکا میباشد که به وسیله یک روح انجام یافته .

ماجرا فیلم نیز براساس همین حقیقت تشکیل‌شده :

این فیلم مبتنی بر حوادثی حقیقی و واقعی درست شده که در شهر تنسی در اوایل قرن نوزدهم میلادی اتقاق افتاده میباشد. جایی که روح خبیث مرتباً ظاهر می گردد و دختری نوجوان و خانواده پولدارش را آزار میدهد. همینطور این رویدادها بر شالوده شواهد صرفا پرونده مستند در تاریخ ایالات متحده میباشد که یک روح سبب ساز مرگ یک آدم می گردد.

این فیلم یک کدام از شایسته ترین فیلم ترسناک های تاریخ سینما به شمار میرود و شما می توانید با دیدن آن ، لحظاتی دلهره آور و هیجانی را تجربه فرمائید .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

آنابِل – Annabelle 2014

کارگردان : جان آر.لئونتی

تالیف کننده : گری دوبرمن

بازیگران : انابل والیس – وارد هورتون – الفری وودارد – تونی امندولا

سال نمایش : ۲۰۱۴

فیلم ترسناک آنابل – این فیلم را میتوان یک کدام از اسم آشنا ترین اثر ها از ژانر وحشت دانست ، نامی که به طور تقریب کل هواداران سینما آنرا شنیده اند . آنابل اسم عروسک زشتی میباشد که به وسیله توان های شیطانی تسخیر گردیده . گفته می شود که‌این عروسک حقیقی و واقعی میباشد و حال در موزه ی « اِد لورن » نگه داری می شود .

آنابل اول توشه در سال ۲۰۱۴ ، تحت عنوان اسپین آف برای دسته « احضار – Conjuring » ساخته شد و ۳ سال آنگاه نصیب دوم آن با اسم « انابل : آفرینش » به سینما آمد . هم اکنون در آخرین خبرها سینما شاهد هستیم که بخش سوم این فیلم ترسناک ، با تیتر « انابل ۳ : به منزل بازمیگردد » در پروسه تدوین آخرین قرار گرفته.

روایت فیلم انابل پس از کشته شدن انابل هیگینز در ساختمان جان و میا واقعه می‌ افتد . یک روح حیران در‌پی تسخیر دختر این زوج « لیا » میباشد و برای اعمال نقشه خویش از یک عروسک به کارگیری میکند و به‌سرعت موقعیت را برای آنان طاقت فرسا میکند .

انابل علی رغم نقدهای مختلفی که از منتقدین اخذ کرد ، با فروش خویش توانست توفیق متعددی کسب نماید . این فیلم با دارایی ای بالغ بر ۶٫۵ میلیون دلار ساخته شد و توانست فروش ۲۵۷ میلیونی را به تصویب برساند . اکنون « انابل » یکی‌از موفقترین فیلم ترسناک های تاریخ به شمار میرود .

 

حضور – The Presence

کارگردان : دنیل گریکو

تالیف کننده : دنیل گریکو

بازیگران : لیو لیزا فریز- ماتیاس دتریش – هنینگ نورم

سال نمایش : ۲۰۱۴

فیلم ترسناک حضور – این فیلم یک کدام از اثرها ترسناک سینمای وحشت به شمار میرود که در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمده میباشد .

مارکوس به همراه دوست دخترش ربکا و دوستش لوکاس در یک قصر تسخیر گردیده وقت می‌گذراند. با این درحال حاضر برای دو بدن از آنان واقعه بدی صورت میدهد.

این فیلم ترسناک ، ممکن میباشد همچون بقیه اثر ها این مقاله شناخته گردیده نباشد ، البته تماشای آن می تواند هیجان متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد .

جن گیری امیلی رُز – The Exorcism of Emily Rose

کارگردان : اسکات دریکسون

مولف : اسکات دریکسون

بازیگران : لورا لینی – جنیفر کارپنتر – تام ویلینکسون – کلم فیور – مری بت هرت – هنری چرنی

سال نمایش : ۲۰۰۵

فیلم ترسناک جن گیری امیلی رُز – این فیلم دنباله ای بر یکی از فیلم های دسته جن گیر میباشد . روایت فیلم به وقتی بر میگردد که پدر مور قصد بیرون کردن روح از تن تسخیر گردیده ی امیلی رُز را دارااست ، البته امیلی از عالم میرود و پدر مور به جرم قتل ، بازداشت می گردد .

این فیلم یک پیکان بَک به مجال جنگیری میباشد و قرار میباشد در طی روایت ، کشیش مور بیگناهی خودرا ثابت نماید .

جن گیری امیلی رز از قصه آنلیز میشل که در سال ۱۹۵۲ در بایرن دیده به جهان گشود اقتباس گردیده‌است. وی به یک خانواده چهار نفره وابستگی داشت که به صورت تروتمیز به کلیسا می رفتند. میشل بعد از ۱۶ سالگی به حملات صرع در گیر می‌شد. داروهایی ضدصرع که به وی تجویز میشد علائم افسردگی و قتل نفس را در وی به وجود آورد. هم اکنون وی بدتر شد و چیزهای خیره کننده و غریب می دید. ایراد او‌را شیزوفرنی گزارش داده و داروهای بیشتری به وی تجویز کردند. وی آخر و عاقبت از هر چیزی که به کلیسا مربوط بود متنفر شد و خانواده اش بدین فیض رسیدند که وی تسخیر گردیده‌است. به همین برهان برای جن گیری دخترشان به سراغ یک کشیش رفتند.

این اثر ، یک کدام از شایسته ترین فیلم ترسناک های سینمای وحشت میباشد که لرزه به بدن مخاطب میاندازد ، سفارش می‌کنیم در صورتی‌که از طرفداراد ژانر وحشت می‌باشید و تا به امروز این فیلم ترسناک را ندیده اید ، در اسرع وقت به اندیشه تماشای آن باشید .

قابل ذکر میباشد که‌این فیلم بر طبق حقیقت ایجاد شده است .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

جمعه سیزدهم – Friday The 13th Killer

کارگردان : مارکوس نیسپل

مولف : دامین شانون – برند سوییفت

بازیگران : درک میرس – دانیل پاتابیکر – نانا ویزیتور – جرد پادالکی – ویلا فورد

سال نمایش : ۲۰۰۹

فیلم ترسناک سیزدهمین جمعه – یک کدام از فیلم هایی که روایت خوبی دارااست و توانسته توفیق مناسبی کسب نماید ، فیلم سیزدهمین جمعه میباشد که به وسیله مارکوس نیسپل ایجاد گردیده .

تعدادی جوان قصد مسافرت به بیشه را دارا‌هستند تا بتوانند « ماریجوانا » پیدا نمایند ، آن ها در اطراف ناحیه ای ممنوعه کمپ می زنند و یک زوج از این اکیپ ، به داخل بیشه می روند تا ماجراجویی خویش را شروع نمایند .

کمی بعد آن‌ها با کلبه ای مواجه می شوند که فرسوده و کهن گردیده ، همین لحظه یک آدم قادر در حال کشتن دوستان آنهاست . آنان بوسیله یک بشر به اسم « جیسون » گزینه تهاجم قرار می‌گیرند و درواقع آنرا بیدار میکنند .

در زمان فیلم صحنه های هیجان و دلهره آور متعددی وجود دارااست که به خوبی ترس را به کاربر وارد میکند . « سیزدهمین جمعه » یک کدام از شایسته ترین فیلم ترسناک های سینما میباشد که کمتر نامش شنیده گردیده ،

این فیلم با دارایی ای بالغ بر ۱۹ میلیون دلار ایجاد شد و نهایتا توانست ۹۱ میلیون دلار فروش داشته باشد .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

خیانت آمیز – Insidious

کارگردان : جیمز وان

تالیف کننده : لی ونل

بازیگران : پاتریک ویلسون – رز ببرن – باربارا هیرشی

سال نمایش : ۲۰۱۰

فیلم ترسناک خیانت آمیز – « اینسیدیوس » یک کدام از شایسته ترین فیلم ترسناک های آمریکایی میباشد که در سال ۲۰۱۰ به وسیله جیمز وان ساخت و ساز شد . تهیه و تنظیم کنندگان بزرگی در ایجاد کرد این فیلم ترسناک نقش داشته اند که کارنامه ی موفقی را در مشت دارا هستند ، « جیسون بلوم و اورن پلی » که سازندگان نصیب نخستین از دسته عمل فراطبیعی بوده اند .

روایت فیلم در باب خانواده ی لامبرت جاش میباشد که به همراه فرزندان خویش ، به منزل ای تازه نقل مکان کرده اند . یکی‌از پسران این خانواده « دالتون » ، صدای گشوده شدن یک در را میشنود و به اتاق شیروانی میرود ، بعداز این واقعه تو ناگهان از روی پلکان به زمین می‌افتد و روز بعداز این واقعه ، دالتون به کما میرود . بعد از سپری شد دوران متعددی از طول معالجه ، والدین دالتون تصمیم می‌گیرند که او‌را به منزل ببرند . بعداز جابجایی دالتون به منزل ، انها متوجه می‌شوند که رویدادها غیر طبیعی در حال صورت دادن میباشد .

آن ها از پزشک الیس رنیر که دارای تخصص در معالجه بیماری های فراطبیعی میباشد یاری می گیرند و پزشک رنیر به یاری دو دستیار خویش ، قصد یاری بدین خانواده را دارااست .

این فیلم ، اولیه بخش از گروه « توطئه آمیز – insidious » میباشد و طی سالهای آنگاه ، ۳ تیتر دیگر از این شرکت تشکیل‌شده . تماشای هرمورد از این عنوان ها خالی از لطف نیست و در صورتیکه جزء طرفداراد فیلم ترسناک و ژانر وحشت می‌باشید ، این فیلم قادر است یکی از شایسته ترین آیتم ها برای شما باشد .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

راهبه – The Nun 2018

کارگردان : کورین هاردی

تالیف کننده : گری دوبرمن

بازیگران : تیسا فارمیگا – دمیان بیچیر – شارلوت هوپ – بانی آرونز

سال نمایش : ۲۰۱۸

فیلم ترسناک راهبه – این فیلم که در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد ، پنجمی فیلم از گروه فیلم ترسناک های « احضار – The Conjuring » میباشد . ایجاد کرد این فیلم تحت عنوان پیش درآمد برای احضار ۲ ایفا شد و توانست توفیق متعددی را برای سازندگان خویش به ارمغان بیاورد .

بازی بسیار جاری و زیبای ستارگان این فیلم ، یکی‌از پر رنگ ترین عارضه ها این توفیق حساب می گردد .

راهبه با میزان دارایی ی ۲۲ میلیون دلاری ساخت شد و توانست ۳۶۳ میلیون دلار در سراسر عالم فروش داشته باشد که برای یک فیلم ترسناک ، مقدار متعددی به حساب میآید .

ماجرا به هنگامی برمی‌گردد که یک راهبه برنا، در کلیسایی در رومانی به طرزی مشکوک به قتل میرسد. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به یار و همدم یک راهبه نو‌عمل که در حدود اتمام زمان آموزشی میباشد، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این کلیسا و اتفاقات صورت داده در آن می شوند. آنان در طی ارزیابی پرونده، به راز نامقدس و شومی عکس العمل می‌نمایند که نه‌ صرفا معاش، بلکه ایمان و همینطور روح خویش را به خطر می‌اندازند .

راهبه یکی‌از شایسته ترین فیلم ترسناک های تاریخ سینما به شمار میرود و سفارش می‌کنیم در‌صورتی‌که تا به امروز این اثر را ندیده اید ، درپی تماشای آن باشید .

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک

 

5/5 - (40 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *