معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان : امروزه ساخت انیمیشن درهالیوود بسیار طرفدار دارااست و می‌ تواند سپرده گذاری پردرآمدی باشد. اگرچه اکثری از این فیلم‌ ها برای خردسالان ساخته می ‌گردد، البته بزرگسالان هم می ‌توانند همچون خردسالان از تماشای آن‌ها لذت ببرند پیرو انمیشن های پرطرفدار جهان رو به شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و تفریحی

۱- داستان اسباب بازی

کمپانی کارتون ‌‌سازی پیکسار با آحاد توان و دوراندیشی بدون نقص، گام به دنیای انیمیشن ‌‌سازی گذاشت. این مجموعه که در ساخت فیلم‌هایی با سوژه‌های متعدد جالب و به ‌کارگیری روایت‌ها و مزاح‌ های بامزه تبحر داشت، توانست برنامه کودک‌هایی ساخت‌و‌ساز نماید که مدل خاص پیکسار را به کلیه علامت بدهد و درعین‌هم اکنون خصوصیت‌های کارتون‌های دنیای امروزی را نیز دارا باشد.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

 

۲- بامبی

یک سری لحظه‌ی تاریخی در کارتن‌های والت دیزنی وجود دارا هستند که بعضا از آن‌ها هیچ زمان از خاطر تماشاچیان نمی‌روند. مانند لحظه‌ای که مامان بامبی به‌خیال و خاطر نجات جان بره‌ آهویش، خویش را جلوی شلیک گلوله شکار‌چی می‌اندازد و جانش را از دست می دهد.

در این فیلم که یک کدام از شایسته ترین کارتن های دنیا هم میباشد. صلح و دوستی، خانواده و صحنه‌های باشکوه و سبز دنیای طبیعت نیز به‌تصویر کشیده گردیده است. این فیلم به مضامینی چون پرورش، کسب درایت و ایستادن روی پای خویش اهمیت بخش اعظمی داده میباشد.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

۳- شلوار اشتباهی

والاس مبتکری بدخلق و نق‌نقوست. وی و سگ باوفایش گرومیت، به یک کدام از زوج‌های کمدی عالی روی صفحه‌ی اکران تبدیل شدند. آن ها –و اما دست‌هایی که صبورانه تن از متاع پلاستیسین این شخصیت‌های برنامه کودکان را ساخته‌ میباشد- تک تک قدرت خویش را به‌عمل میگیرند و به نبرد پنگوئن جامعه‌ستیزی که به شلواری رُباتی مجهز میباشد، می روند.

همینطور نیک پارک، کارگردان این کارتون، با همیاری تیم انیمیشن‌ساز خویش در کمپانی آردمن،‌ برنامه خردسالان «آسایش مخلوقات» دیرین را ساخته میباشد.

این فیلم، حیوان‌ها گلشن‌ وحش را نشان می دهد که در مورد معاش پشت میله‌ های گلشن ‌وحش صادقانه با یکدیگر سخن می‌ نمایند. فضا مینیاتوری این گلشن وحش با جزئیاتی بدون نقص ساخته شده میباشد و یک کلبه گرم و راحت بریتانیایی را به‌تصویر میکشد.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

 

۴- قصر متحرک هاول

هایائو میازاکی، کارگردان این برنامه خردسالان که یک کدام از شایسته ترین کارتون های دنیا هم میباشد، با زیرکی بسیار، حساسیت‌های شرق و غرب را در‌این ماجرا ضدجنگ، درهم مخلوط نموده است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین اسم، نوشته‌ی بریت دایانا وین جونز، میباشد.

قصر متحرک هاول، یک کدام از انیمیشن‌های مبتکرانه استودیو جیبلی میباشد. در این فیلم، قصری متحرک وجود داراست که نیروی خویش را از شیطانکی آتش‌افکن میگیرد.

این قصر وابسته به جادوگری فتنه‌انگیز میباشد. این قصه عاشقانه بسیار دیدنی که مجموع زیبایی‌های اروپای قدیم از روش لنزهای فیلمساز شرقی غربال گردیده‌اند، از پیامدها بد و زننده‌ی پیکار روی آدم و فضا‌زیست صحبت میگوید.

صداپیشگان شخصیت‌های این برنامه کودکان بازیگران با سابقه‌ای زیرا لورن باکال، امیلی مورتیمر، کریستین بالی و بیلی کریستال می باشند.

۵- بالا

کارتون «بالا»‌ که یک کدام از شایسته ترین برنامه کودک های عالم میباشد، ماجرا صلح و آشتی غیرمعمولی دربین یک پسربچه و پیرمردی تنهاست. پیرمرد و پسربچه با منزل‌ پیرمرد و سگ سخنگو و پرنده‌ی کیمیا‌شان به‌وسیله‌ی هزاران باد کنک به هوا پرواز می‌نمایند.

قضیه فیلم بالا، با این واقعیت که «برای ماجراجویی هیچ‌وقت دیر وجود ندارد» هماهنگی دارااست. این کارتون توانسته جوایز زیادی را، مانند پاداش شایسته ترین برنامه خردسالان و شایسته ترین موسیقی، کسب نماید.

حتی‌در فستیوال دارای اعتبار فیلم کن، به‌تیتر فیلم آغاز مراسم بر روی پرده اکران قرار گرفت. انیمیشن «بالا» بسیار تأثیرگذار میباشد و به‌طور شگفت‌آوری احساسات تماشاچی را برمی‌انگیزاند.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

 

۶- کورالاین

در برنامه خردسالان «کابوس پیش از سال نو میلادی» تشکیل داد هنری سلیک شاهد لحظات دلهره‌آوری هستیم، البته برنامه کودک کورالاین وی که اقتباسی از کتاب داستان نیل گیمن میباشد، سراسر واهمه و وحشت میباشد.

شخصیت ماجرا که اسم وی روی فیلم گذارده گردیده است، از بی‌توجهی پدرومادر خویش خسته گردیده و رویکرد به دنیایی پیدا می‌نماید که در آنجا ورژن‌ بدل و اما رنگ‌پریده‌ی هر فرد شناخت را می‌بیند.

با این تفاوت که آن‌ها به‌مکان دیده‌های حقیقی وواقعی، یک جفت دکمه‌ی سیاه روی صورت‌شان داشتند. در صورتی‌که قصه این برنامه کودک، در انیمیشن به‌تصویر کشیده نمی شد، مطلقا بسیار ترسناک از آب درمی‌آمد .

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

۷- رنگو

بعداز اینکه جانی دپ و گر وربینسکی، بازی‌شان را در دزدان جزیره ها کارائیب تمام کردند. این‌توشه برای صداپیشگی برنامه خردسالان تخیلی و بسیار خیره کننده و غریب رنگو، همبازی شدند.

این کارتن در خصوص آفتاب‌پرستی خانگی میباشد که آواره‌ی شهری بیابانی گردیده و خیلی اتفاقی به نجات‌دهنده‌ی همسایه شهر تبدیل می شود.

رنگو نامی میباشد که آفتاب ‌پرست برای خویش گزینش می‌نماید. در این انیمیشن رنگو به ماجرا‌های اکثری، از «مرد بی‌اسم» تشکیل داد کلینت ایستوود گرفته تا فیلم تعجب آور «واهمه و کینه ورزی در لاس وگاس» که خویش جانی دپ در آن نقش‌آفرینی می‌نماید، اشاره می‌نماید.

البته چیزی که‌این برنامه کودک را خاص می‌نماید، تصاویر تعجب آور و غریب و شیرین‌کاری‌های بانمک شخصیت‌های کارتونی آن میباشد. به‌طوری‌که اثرها برادران کوئن را به‌خاطر میاورد.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

 

۸- پینوکیو

پینوکیو شخصیتی دوست ‌داشتنی و یک کدام از شایسته ترین برنامه کودکان های عالم میباشد که مکان خویش را در قلب تمامی مراقبت نموده است. ماجراهای این انیمیشن که براساس کتاب داستان ماجراهای پینوکیو نوشته‌ی کارلو کلودی، مولف‌ایتالیایی، ایجاد شده است، وقتی همگی‌ی ما‌را حسابی مشغول کرده بود.

ماجراهایی مانند بلعیده‌شدن قهرمان ماجرا‌ی ما به‌وسیله‌ی نهنگ، حادثه‌های بدی که در شهر بازی صورت میدهند و رویدادهای دیگر، این برنامه کودکان دیدنی را جذاب کرده بود.

صحنه‌ای که بیشترین تأثیر را روی تماشاچی می گذارد، صحنه‌ی تبدیل شدن صورت‌‌ چوبی پینوکیو به گوشت و خون انسانی میباشد. این برنامه کودک، بسیار صمیمی، خوشگل و سرشار از تخیل میباشد.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

۹- پری دریایی کوچولو

سال ۱۹۸۹، والت دیزنی در تشکیل داد برنامه کودک گام به عصر جدیدی گذاشت و با اقتباسی از افسانه‌ی هانس کریستین اندرسون، به‌مدل فیلم‌های برادوی، پری دریایی کوچولو را به‌تصویر می کشد.

این فانتزی موزیکال قشنگ که به یکی‌از شایسته ترین برنامه کودکان های دنیا تبدیل شد، رؤیای بشر شدنِ پری دریایی کوچولو را نشان می دهد.

خصوصیت این برنامه کودکان، موسیقی و آوا‌های دیدنی آن میباشد که به‌وسیله آلن منکن و هووارد اشمن اعمال گردیده‌اند.

معرفی جذاب ترین انیمیشن های جهان

4.8/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *