معرفی جاذبه های گردشگری اتریش
معرفی جاذبه های گردشگری اتریش

معرفی جاذبه های گردشگری اتریش بیهوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

معرفی جاذبه های گردشگری اتریش: کاخ امپراطوری هافبورگ محل اقامت امپراطور هابسبورگ (habsburg emperor) تا سال ۱۹۱۸ بوده است. کاخ هافبورگ در قرن ۱۳ ساخته شد و تا اوایل قرن ۱۹ به اندازه و شکوه کنونی خود رسید . مجموعه کاخ هافبورگ بیش از دو میلیون اثر با ارزش دارد که تشکیل شده از کتابخانه ملی اتریش , موزه جواهرات سلطنتی  و مدرسه سوارکاری اسپانیایی که در همین مجموعه کاخ قرار دارد. با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و تفریحی بی هوش

کاخ امپراطوری هافبورگ 

کاخ امپراطوری هافبورگ

 

کاخ شونبرون

برای عاشقان هنر بازدید از معروف ترین کاخ وین یعنی کاخ شونبرون ضروری است. سازه های ساختمانی باروک مانند این کاخ جذابیت شهر وین برای شما نمایان می سازد . در این کاخ ۱،۴۴۱ اتاق وجود دارد که قبلاً توسط خانواده امپراطوری مورد استفاده قرار میگرفته , ۴۰ اتاق این کاخ برای بازدید عموم آزاد است که در طول تورهای گردشگری خود تحسین شما را بر می انگیزد. گنجینه دیگر کاخ شونبرون معماری باغ های این کاخ است ، که زیبایی چشم نوازی دارد. قدیمی ترین باغ وحش جهان در این کاخ توسط امپراطور فرانتس اول در سال ۱۷۵۲ ساخته شده است.

کاخ شونبرون

کاخ شونبرون

 

کاخ بلودیر

کاخ بلودیر با باغهای باشکوهش محل اقامت سابق شاهزاده یوگن فون ساوین (Eugen von Savoyen) بوده است. کاخ بلودیر (Belvedere palace) یکی از زیباترین کاخ های جهان به سبک باروک به حساب می آید که در میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. در طبقه های بالایی کاخ بلودیر بزرگتریت مجموعه نقاشی جهان وجود دارد که آثار هنرمندانی همچون اگون شیله (Egon Schiele) پیر اگوست رنوآر (Pierre Auguste Renoir) اسکار کوکوشکا (oskar kokoschka), فردیناند جرج والدمولر (Ferdinand georg waldmuller) کلود مونه (claude monet) ونسان ون گوک (Vincent van gogh) در آن نگه داری می شود.

کاخ بلودیر

کاخ بلودیر

معرفی جاذبه های گردشگری اتریش

کلیسای جامع سنت استفان

مرکز مذهبی و جغرافیایی وین کلیسای جامع سنت استفان (st. Stephen’s Cathedral) است که برجسته ترین شاهکار معماری با طراحی گوتیک است ، این کلیسا با سقف های کاشی کاری شده و فضای داخلی سنگیش  و محرابی با طراحی باروک  تزئینات دوره رنسانس خود را حفظ کرده است. در شب سال نو در کریسمس زنگ کلیسای جامع سنت استفان به صدا در می آید و تصویرش از تلویزیون ملی اتریش پخش می گردد.

کلیسای جامع سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان

مدرسه سوار کاری اسپانیایی

مدرسه سوار کاری اسپانیایی (Spanish Riding School) در سال ۱۵۷۲ تاسیس گردیده است و از زمستان سال ۱۷۳۵ نمایش سوارکاری در این مجموعه ورزشی انجام می شود و سوارکاران هنر سوارکاری خود را به نمایش می گذارند. مدرسه سوارکاری اسپانیایی در وین تنها موسسه سوارکاری در جهان است که آموزش سوارکاری در آن به همان شیوه کلاسیک سوارکاری دوران رنسانس انجام میگردد. در نمایشگاه های گالا که در این مجموعه سوارکاری برگزار می شود ، بازدید کنندگان می توانند از ارائه های بی نظیر اسب های لیپزینر  (Lipizzaner) در زیباترین سالن سوار کاری جهان لذت ببرند.

مدرسه سوار کاری اسپانیایی

مدرسه سوار کاری اسپانیایی

 

پالمنهاوس

پالمنهاوس  مجموعه رستورانی است که در آن تلاش شده برای رضایت بخشی به احساسات شما در هنگام صرف غذا. در مجموعه ساختمانی پالمنهاوس وین غذاهای خوب در کنار ساختمان جذاب نووو (Nouveau) , این مکان زیبا را به محلی برای آرامش برای مردم محلی و همچنین گردشگران تبدیل کرده است. در روزهایی که هوا خوب است غذای خود را می توانید در تراس این مجموعه ساختمانی زیبا صرف کنید

پالمنهاوس وین

پالمنهاوس وین

 

کلیسای کارلسکیرچه

 

کلیسای کارلسکیرچه  یک بنای مقدس و چشمگیر است با یک گنبد بزرگ و دو ستون دو قلوی عظیم در کنار آن ، آخرین اثر بزرگ معمار یوهان برنهارد فیشر (johann Bernhard fischer) با طراحی به سبک باروک است. کلیسای کارلسکیرچه (Karlskirche church) یک شاهکار طراحی اروپایی به سبک باروک است ، با طراحی ساده و نمادین و استفاده از عناصر معماری کلاسیک. فضای داخلی کلیسا با نقاشی دیواری تزئین گردیده است و با استفاده با آسانسور می توانید به سمت بالای گنبد کلیسا بروید.

کلیسای کارلسکیرچه

کلیسا کارلسکیرچه

 

4.6/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *