معرفی جاذبه های گردشگری آلمان
درسدن آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان بیهوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

جاذبه های گردشگری آلمان : درسدن آلمان شهری است با بناهای تاریخی فراوان, اگر در این شهر به دنبال یک شب پر از سرگرمی و لذت بخش هستید می توانید به سالن اپرا درسدن یعنی سمپرور (Semperoper) بروید ، شما در این مکان می توانید به تماشای بازی خوب بازیگران بنشینید. طراحی به سبک زیبای نئو رنسانس این سالن اپرا شما را جذب خود خواهد کرد. سالن اپرای سمپرور اولین مکانی است که آثار معروف نقاش کارل واگنر (Carl Wagner) در آن به نمایش گذاشته شده و همچنین اولین مکانی است که آثار موسیقیدان یوهان اشتراوس (Johann Struss) در آن اجرا گردیده است.با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و تفریحی بی هوش

سالن اپرا درسدن

سالن اپرا درسدن

ساختمان های باروک زوینگر

ساختمان های مجموعه زوینگر (Zwinger) با طراحی های زیبا به سبک باروکش در قلب شهر درسدن واقع شده است. ساختمان های باروک زوینگر از زیباترین سازه های شهر و یکی از مهمترین ساختمان های باروکی اروپا به شمار می آید. مجموعه زوینگر تشکیل شده از موزه جانورشناسی , گالری نقاشی استادان قدیمی , اسلحه خانه قدیمی و آثار با ارزش ظروف چینی.

ساختمان های باروک زوینگر

ساختمان های باروک زوینگر

 

باغ وحش درسدن

در باغ وحش درسدن بیش از ۳۰۰۰ حیوان نگه داری می شود متشکل از ۴۰۰ گونه حیوانی, بیشترین حیوانات باغ وحش از قاره آسیا جمع آوری شده اند. این باغ در سال ۱۸۶۱ تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های آلمان به شمار می آید و همچنین یکی از مکان های تفریحی ​​عالی برای همه خانواده هاست.

باغ وحش درسدن

باغ وحش درسدن

 

کونستاف پاساژ

کونستاف پاساژ (Kunsthofpassage) گروهی از ساختمان ها با طراحی خلاقانه است که در محله نوستاد (Neustadt) درسدن واقع شده است. مجموعه کونستاف پاساژ تشکیل شده از بوتیک ها و گالری های کوچک در هم آمیخته. زیبا ترین سازه این مجموعه لوله ها و قیف های عجیب و غریب متصل به ساختمان است, هنگامی که باران می بارد آب باران از لوله ها و قیف های عبور می کند و نوای زیبای موسیقی به گوش می رسد.

کونستاف پاساژ

کونستاف پاساژ

 

قلعه درسدن

قلعه درسدن در قرن شانزدهم ساخته شده و تا به امروز نیز شکوه خود را حفظ کرده است. این سازه با طراحی زیبای باروک مانند خود محل مورد علاقه گردشگران برای گردشگری است. این قلعه بیش از ۴۰۰ سال محل اقامت پادشاهان بوده. این قلعه ۵ موزه را در خود جای داده است که در آن از کتاب ها و نقاشی های نفیس و همچنین اسلحه های قدیمی نگه داری می گردد.

قلعه درسدن

قلعه درسدن

پارک بزرگ درسدن

پارک بزرگ درسدن که در زبان آلمانی گروسر گارتن (großer garten) خوانده می شود قلب سر سبز این شهر است. این پارک درست در جنوب شرقی مرکز شهر درسدن واقع شده است. این پارک به گردشگران و ساکنین شهر محلی برای استراحت لذت بخش به دور از زندگی شهری ارائه می دهد. می توانید برای آرامش و استراحت کردن بر روی چمن پارک دراز بکشید و آفتاب بگیرید.

پارک بزرگ درسدن

پارک بزرگ درسدن

 

کلیسای جامع فرائنکرچ

کلیسای جامع درسدن, فرائنکرچ (Frauenkirche) نام دارد که به معنای کلیسای بانوی ما می باشد. برای گردشگران تماشای این کلیسا با طراحی زیبا به سبک باروکیش ضروری است. این کلسیا در جنگ جهانی دوم بر اثر بمباران متفقین تخریب نگردید, هرچند قسمتی از این کلیسا بر اثر بمباران در آتش سوخت و بقایای سوخته شده کلیسا توسط مقامات کمونیست آلمان شرقی برای یادآوری از گذشته دردناک شهر در آن زمان دست نخورده باقی ماند تا یادآوری باشد از شکست آلمان ها درجنگ جهانی دوم . امروزه بار دیگر کلیسای جامع فرائنکرچ در افق شهر درسدن خودنمایی می کند.

کلیسای جامع فرائنکرچ

کلیسای جامع فرائنکرچ

جاذبه های گردشگری آلمان

نقاشی دیواری موکب شاهزاده

موکب شاهزاده (furstenzug) نام نقاشی دیواری عظیم شهر درسدن است. در این نقاشی ۹۳ تن به تصویر کشیده شده اند که ۳۵ نفر از آنها پادشاه و مابقی شاهزاده و دوک هستند. این نقاشی دیواری در اواخر قرن نوزدهم برای جشن ۸۰۰ سالگی سلسله وتین نقاشی گردید و از آن زمان تاکنون یکی از جاذبه های گردشگری شهر درسدن به حساب می آید.

نقاشی دیواری موکب شاهزاده

نقاشی دیواری موکب شاهزاده

 

4.9/5 - (54 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *