معرفی جاذبه های گردشگری در ایتالیا
گردشگری در فلورانس ایتالیا

معرفی جاذبه های گردشگری در ایتالیا | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

معرفی جاذبه های گردشگری در ایتالیا: فلورانس بیش از یک میلیون اثر هنری رنسانس دارد , و از بهترین مقاصد گردشگری اروپا به حساب می آید. این شهر همچنین زادگاه مارک های مد جهانی ونوس (Venus) , گوچی (Gucci) و پوچی (Pucci) است. چهار هتل تازه تاسیس شده به سبک هیپ (hip hotel) که تعداد اتاق هایش بین ده تا صد اتاق است روحی تازه ایی را در محل اقامتگاه های قدیمی ایجاد می کنند با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و تفریحی

 

معرفی جاذبه های گردشگری در ایتالیا

معرفی جاذبه های گردشگری در ایتالیا

 

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره

کلیسای جامع ایتالیا ، با نام سانتا ماریا دل فیوره در مرکز شهر فلورانس قرار دارد. این کلیسا توسط آرنولفو دی کامبیو (Arnolfo di Cambio) طراحی شده و مقصد اصلی گردشگری فلورانس محسوب می گردد . این کلیسایی زیبا بزرگترین کلیسای نما آجری جهان است . و به دلیل مرکزیت در شهر و بلند بودن کلیسا نسبت به دیگر آثار تاریخی به راحتی قابل تمیز دادن است.

 

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره

 

برج ناقوس جوتو

برج ناقوس بخشی از مجموعه کلیسای جامع فلورانس است که در کنار کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره قرار دارد. اگر بلیطی برای ورود به مجموعه کلیسا تهیه کرده باشید با همان بلیط ۷۲ ساعته اجازه دسترسی به بقیه مجتمع های مجموعه کلیسا را دارید. در اکثر روزها مجموعه کلیسای جامع از ساعت ۸:۱۵ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز است ، و در همین ساعت می توانید به برج دسترسی پیدا کنید , و ۴۱۴ پله را برای رسیدن به بالای برج ناقوس طی کنید ، به یاد داشته باشید آسانسور در برج وجود ندارد و صعود به افرادی که بیماری قلبی دارند یا کسانی که از سرگیجه و فوبیا رنج میبرند توصیه نمی شود.

ناقوس جوتو

ناقوس جوتو

 

گردشگری در جزیره کاپری

کاپری جزیره ای است که در خلیج ناپل قرار دارد. این روزها ، کاپری یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است ، به دلیل خط ساحلی کاملاً منحصر به فردش و غارهای دریایی درون صخره ایش , همچنین روستا های ساده جزیره کاپری به شما احساس جذاب و در عین حال زیبایی را انتقال می دهد.

جزیره کاپری

جزیره کاپری

 

جزیره کاپری در نقشه

جزیره کاپری به سه منطقه اصلی تقسیم شده است , بخش اول بندر اصلی جزیره کاپری به نام مارینا گراند , بخش دوم در مرکز جزیره کاپری , شهری به همین نام جزیره کاپری قرار دارد. بخش سوم و شاخص جزیره آناکاپری است که بلندترین دهکده جزیره به حساب می آید. مراکز هر دو شهر کاپری و آناکاپری با یک جاده اصلی به هم متصل شده که اغلب پر ترافیک است. برای رهایی از ترافیک جاده اصلی بین کاپری و آناکاپری یک جاده فرعی به نام مارینا پیکولا در ساحل جنوبی قرار دارد.

گردشگری در جزیره کاپری

گردشگری در جزیره کاپری

 

غار آبی

غار آبی مشهورترین جاذبه گردشگری جزیره کاپری است و هر روز صدها بازدید کننده را به خود جذب می کند. سعی کنید در اواخر بعد از ظهر که جمعیت زیادی وجود ندارد سوار قایق های گردشگری خود بشوید برای بازدید از غار های آبی . با سوار شدن به یکی از قایق های کوچک پارویی شما به داخل دنیای آبی جادویی منتقل می شوید.

گردشگری در جزیره کاپری

گردشگری در جزیره کاپری

 

طاق سنگ ها

طاق سنگ های طبیعی جزیره کاپاری که بر اثر فرسایش با آب ایجاد شده اند گویا نگهبانان جاودانه ساحل جزیره هستند. هنگامی که در تعطیلات خود در قایق پارویی گردشگری به سر میبرید حتما با طاق سنگ ها مواجع خواهید شد و لذت خواهید برد.

 

گردشگری در جزیره کاپری

گردشگری در جزیره کاپری

 

 

مرکز شهر کاپری

مرکز اجتماع شهر کاپری پیازتا نام دارد و هر کسی که به این جزیره می رود باید از آنجا عبور کند. بهترین زمان برای لذت بردن از این میدان پر جنب و جوش , ساعات اوایل شب است که مسافران بیشترشان آنجا را ترک کرده اند. کنار یک میز کافه بنشینید ، یک نوشیدنی داغ سفارش بدهید و یک ساعت دیگر را با لذت بگذرانید.

 

گردشگری در جزیره کاپری

گردشگری در جزیره کاپری

 

به شما پیشنهاد میکنیم از سایر مطالب مجله سرگرمی نیز استفاده کنید:

4.7/5 - (38 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *