معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا
معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا: اگر شما نیز به دنبال مکانی برای تفریح در خارج از کشور می گردید و هنوز جایی را پیدا نکرده اید با ما در بی هوش همراه باشد تا ۹ جای دیدنی و رویایی دنیا را معرفی کنیم مطمئنا کسی با رفتن به این مکان های گردشگری پشیمان نشده است و دفعه بعد هم به آنجا رفته است.

جزایر مالدیو

کشور مالدیو می توان گفت خانه زیباترین  جزایر دنیا می باشد که با قرار گرفتن در اقیانوس هند و دریای فوق العاده اش زیبایی این جزایر را چند برابر کرده است.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

شهرت کشور مالدیو بخاطر آب‌های نیلگون آن می باشد که همه جزایر آن را احاطه نموده است و همچنین با وجود  امکانات غواصی در بخش‌های مختلف برای گردشگران دریایی، مکان بسیار مناسب و زیبایی می باشد که از زیبایی‌های خیره کننده این جزایر دیدن کنند.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

می توان گفت هتل‌ و اقامتگاه‌های آبی در با دید فوق العاده زیبا در این جزیره وجود داشته که حتی بسیاری از آن‌ها روی آب شناور می باشند. زیبایی طبیعی این جزیره در کنار امکانات عالی که در آن وجود دارد باعث شده است این مکان زیبا به جاذبه‌ای پر بازدید تبدیل شده و خاطرات خوب و به یادماندنی برای مسافران ایجاد خواهد کرد .

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

جزیره ی پتیت سنت وینسنت 

از نظر جغرافیایی این جزیره زیبا در دریای کارائیب قرار داشته و یکی از کوچک ترین جزیره های مجمع الجزار گرنادین می باشد.

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

سواحل زیبا و طبیعت بکر این جزیره گ برای انسان بسیار لذت بخش و آرام بخش می باشد. به طور معمول گردشگران به صورت خانوادگی یا برای گذراندن ماه عسل که یکی از خاطرات به یادماندنی می باشد به این جزیره زیبا سفر می کنند.

 جزیره وابینفارو

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

جزیره وابینفارو جزیره ای رویایی و شگفت انگیز است همچنین یک جزیره ی مرجانی واقع در مجمع الجزایر مالدیو مکانی است که هر مسافری را برای سفر به آن جا وسوسه خواهد کرد. تنها یک هتل با نام تفرجگاه بانیان در این جزیره قرار دارد و هزینه ی اقامت در آن زیاد نمی باشد. این جزیره برای گردشگرانی که هر ساله به آن سفر می کنند بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

جزیره مورا ، پلی‌نزی فرانسه

‌شاید شما هم در سرتان همچین رویای داشته باشید کوه‌های آتشفشانی، سواحل شنی سفید رنگ و آب‌های فیروزه‌ای روشن ساحلی با صدای امواج دریا مورا جزیره‌ای رمانتیک می باشد که جایی در دوردست‌ها و در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است . جزیره‌ای گرمسیری می باشد و یکی از مکان‌های مختص تعطیلات و کمتر شناخته شده در پلی نزی فرانسه است. فاصله‌‌ این جزیره تا تاهیتی توسط قایق تندروی کاتاماران (Catamaran) فقط ۳۰ دقیقه می باشد. همچنین دسترسی به جزیره از طرف جزیره‌ برادرش یعنی بورا بورا مقداری راحت‌تر می باشد.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

در این جزیره زیبا ‌شما شاهد فرهنگ اصیل تاهیتیان می شوید، با کوسه‌های صخره‌‌ای محلی و پرتوهای نور آفتاب در آب‌های زلال و شفاف تالاب شنا می کند، حتما به تماشای نهنگ‌ها بروید، همچنین باید جنگل‌های بارانی گرمسیری را با  پیاده روی کنید.پیشنهاد ما این است که یک اتومبیل روباز یا دوچرخه اجاره کنید و در حاشیه ۶۰ کیلومتری ساحل مورا بگردید و لذت ببرید .شما در این گشت و گذار از کنار کلیساهای سفید و روستاهای ماهیگیری خواب‌آلود عبور می کنید.در این مسیر زیبا و دیدنی  احتمالا خرید می کنید . خرید میوه‌های خوشمزه گرمسیری، ماهی تن که تازه صید شده و یا یک نارگیل.

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

این جزیره دارای هتل‌های عالی به سبک هتل‌های ویژه ماه عسل همراه با خانه‌های ییلاقی زیبا و خیره کننده ارائه خواهد داد. پس ارزش این را دارد که پولی زیادی بابتش پرداخت کنید و در یکی از این هتل‌های رویایی اقامت نمایید.شما می توانید از ساحل آفتابی ویژه در اتاق خود وارد دریا شده، یا به تماشای غروب خورشید و منظره های فوق العاده دریا بنشینید.

 

سریلانکا 

سریلانکا مدت‌ طولانی است که تشکیل شده از کوهستانی برای صعود گردشگران، جنگل‌های انبوه برای اکتشاف و ماجراجویی و کشتی‌های باستانی برای تاریخ شناسی این منطقه ، گشت وگذار در آب‌های گرم اقیانوس هند است. این جزیره ساحل‌های طولانی زیاد داشته، به همین خاطر و همچنین به دلیل وجود دیدنی‌های زیاد، احتمالا پیدا کردن وقت استراحت به یک چالش تبدیل می شود. در دریا و نیز در خشکی، مکان‌هایی برای اکتشاف وجود داشته که افراد کنجکاو نمی‌توانند در مقابل آنها مقاومت نمایند.

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

این جزیره یک شهر زیبا  رویایی است که شامل فرهنگ‌ها و زبان‌های گوناگون زیادی می‌باشد؛ اما با تمام این تفاوتها زندگی در اینجا آسان می باشد. به خاطر داشته باشید که حتما از شهرک‌ها و مکان‌هایی با قدمت پیش از تاریخ و همچنین میراث غنی فرهنگ جزیره دیدن نمایید.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

شما می توانید پیاده یا بعضی مواقع با سوار شدن بر یک فیل یا اسب از جنگل‌ها، مزارع برنج و روستاها گذر و دیدن کنید یا می توانید از تپه‌ها و کوه‌ها صعود نمایید، انتخاب به سلیقه شماست. بدانید که ساحل‌ها همیشه شما را به خود جذب خواهند کرد زیرا جایی که ماسه‌های آرامش‌بخش ،‌جایگاه های غواصی و موج‌سواری منتظر شما هستند.

 جزیره بالی ،اندونزی

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. این جزیره دارای مناطق مختلفی است که از معروف‌ترین نقاط آن کوتا و اوبود را می‌توان نام برد. در شمال و جنوب کوه‌های مرکزی این جزیره زمین‌های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می‌کنند. مزارع پلکانی برنج بالی خود شهرت جهانی داشته و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. سواحل بالی واقعا تماشایی هستند.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

بالی یک کارت پستال زنده واقع در بهشت اندونزی است که در آن دقیقا احساس میکنید همه چیز رویایی است .پایتخت هنری مکانی تمام عیاربرای دیدن عملکرد فرهنگی این جزیره است .

میتوانید در کلاس های طراحی روی پارچه ،کارگاههای عتیقه جات نقره ،تقویت ذهن و بدن در یک کلاس یوگا تعطیلاتی رویایی را برای خود بسازید.

جزیره مائویی در هاوایی

این جزیره مکانی برای کسانی که عاشق ماجراجویی و هیجان و گشت‌وگذار می باشند عالی است . جزیره مائویی بخشی از جزایر هاوایی در ایالت‌های آمریکا می باشد که از نظر جغرافیایی در اقیانوس آرام می باشد. این جزیره بهشت دوم است جایی برای لذت بردن از زندگی است و فراموش کردن مشغله های زندگی.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

شما می‌توانید در میان طبیعت خیره کننده آن دوچرخه سواری نمایید یا در آب‌های زلال آن غواصی و موج‌سواری را تجربه نمایید. هاوایی  از شما میزبانی کرده و بهترین خاطره ها را برای شما میسازد. سواحل قشنگ هاوایی و طبیعت بی نظیرش همچون قابی نقاشی شده در مقابل چشمان مسافران قرار می‌دهد.

 

جزیره سیشل 

جزیره سیشل، در اقیانوس هند می باشد و شمال ۱۱۵ جزیره است که با سواحل سفید رنگ طولانی و سنگ‌های بزرگ گرانیت به رنگ صورتی  شناخته شده است. آنسه لازیو  یکی از  سواحل خواص است که می‌توان آن را به عنوان یکی از زیباترین‌ سواحل جهان نام برد و از تماشای آن لذت برد.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

 

جالب است بدانید پارک ملی واله دمیا  مکانی است که گفته شده در آن شش گونه از نخل‌های انتخاب شده سیشل مانند درخت کو کو دمری (Coco de mer) در کنار هم پیدا می‌شوند. کو کو دمری میوه‌هایی دارد خیلی بزرگ است. بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی این درخت‌ها را به این دلیل که خواص درمانی و دارویی داشته  با ارزش می‌دانند.

 

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

معرفی ۹ جزیره زیبای دنیا

 

جزیره آزور 

این جزیره دیدنی در پرتغال واقع شده است .آزور طبیعت شگفت انگیزی دارد که منتظر گردشگران است این جزیره تعدادی دهانه‌ وسیع آتشفشانی دارد.از سواحل زیبا و بکر و ماسه‌های سفید و آب‌های گرم آن دیدن کنید. این مجمع‌الجزایر پرتغالی که در  اقیانوس اطلس قرار گرفته ، دارای منظره های خیره کننده و  فوق العاده ای می باشد که برای هر گردشگری‌ باورنکردنی است. با دیدن این شگفتی های نفس‌گیر شما نیز حتما به این جزیره مجدد سفر خواهید کرد.

معرفی 9 جزیره زیبای دنیا

احتمالا شما نیز در انتخاب مکان های دیدنی این جزیره دچار مشکل خواهید شد چون زیبایی های آن تمامی ندارد در ابتدا می توانید دریاچه‌های زیبا را پیاده روی کنید، در میان تاکستان‌ها بگردید یا از آتشفشان‌های زیبا و دیدنی جزیره لذت ببرید. این مجمع‌الجزایر  ۹ جزیره دارد که همگی  دیدنی و زیبا هستند،اینجا روزها تکراری نمی شود و زمان کم می آورید. شاید به نظر می‌رسد زمان در آزورا کند پیش می‌رود، پس مکانی بسیار مناسب برای گذران تعطیلات و استراحت می باشد. شما می توانید به ماسه‌های آرامش‌بخش و غرق شدن در آفتاب گرم و درخشان آتلانتیک بروید .

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *