آموزش دوخت جا عینکی

آموزش دوخت جا عینکی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش دوخت جا عینکی : با گرم شدن هوا استفاده از عینک آفتابی هم بیشتر میشه پس داشتن یه جا عینکی خوشگل خیلی عالیه مخصوصا اگه هنر دست خودتون باشه با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ایده و آموزش کارهای هنری

برای دوخت جا عینکی شما به موارد زیر نیاز دارید:

الگو (دانلود رایگان) scalloped-sunglasses-case-pattern_2

پارچه در دو طرح

پشم شیشه

چسب حرارتی

تزئینات: گل نمدی ، دکمه ها و…

 

برای شروع ، تکه های پارچه خود را با استفاده از الگوی PDF برش دهید: ۲ پارچه بیرونی ، ۲ پارچه آستر و ۲ پشم شیشه

پشم شیشه را به سمت برعکس تکه های پارچه بیرونی وصل کنید.

یکی از تکه های پارچه بیرونی و یکی از تکه های آستر را با هم قرار دهید ، طرفین سمت راست روبرو هستند ، تمام لبه های خام را تراز کنید. با استفاده از یک درز ۱/۴ سنجاق بزنید و با دقت در امتداد لبه (بالا) کوک بزنید. همانطور که نشان داده شده است ، منحنی ها را شکاف زده و قطعه را از سمت راست برگردانید. این کار را با باقی مانده قطعات بیرونی و آستر تکرار کنید.

آموزش دوخت جا عینکی

آموزش دوخت جا عینکی

 

 

برای یک تزیین اختیاری ، دو قطعه نمد ۱ × ۴ برش دهید. یکی از قطعات دوخته شده را باز کنید تا آستر از لایه خارجی جدا شود. نوار را ۴٫۵ از لبه پایین لایه خارجی سنجاق کنید و در امتداد لبه های بالا و پایین آن را بهم وصل کنید تا محکم شود. این کار را با قطعه دیگر تکرار کنید. قسمت پوشش هر قطعه را دوباره در جای خود قرار دهید.

آموزش دوخت جا عینکی

آموزش دوخت جا عینکی

 

 

قسمت های جلو و عقب مشابه را کنار هم قرار دهید ، طرفین سمت راست آنها روبرو شده و در امتداد هر یک از لبه های مستقیم با درز ۱/۴ ۴ بار بدوزید درز را با یک دوخت زیگ زاگ پهن به پایان برسانید. (در صورت تمایل ، می توانید از سرگر برای دوخت و درز در همان مرحله استفاده کنید.) کیف را به سمت راست برگردانید.

در صورت تمایل ، کار را با چسباندن تزئینات جلوی قاب با چسب حرارتی تمام کنید. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد تزیینات گل برای این مورد به پست آموزش ساخت گل با نمد مراجعه کنید.) اگر گلها مورد علاقه شما نیستند ، یک سنجاق زیبا یا حتی یک دکمه این کار را انجام می دهد.

آموزش دوخت جا عینکی

آموزش دوخت جا عینکی

 

 

خوب جا عینکی خوشگل شما آماده استفاده هست شما میتونید این کار هنری زیبا رو برای خودتون درست کنید یا اینکه به بهترین دوستاتون یا معلمتون هدیه بدید.

آموزش دوخت جا عینکی

 

5/5 - (44 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *