آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل : این احتمال وجود دارد که ، اگر تلفن هوشمند دارید ، در یک نقطه یا نقطه دیگری خود را پیدا کرده اید که در تلاش برای یافتن مکانی امن برای شارژ آن هستید. هنگام اقامت در هتل ها یا خانه های دیگران (یا در اتاق های خوابگاه دانشجویان) ، یافتن یک خروجی در کنار یک سطح برجسته می تواند یک چالش باشد ، بنابراین تلفن ها می توانند هنگام شارژ روی زمین بپیچند این یک ایده عالی برای نگه داشتن سیمها است! این پروژه خیاطی بسیار آسان است که با استفاده از پارچه ها و مواد مختلف می تواند به هر سلیقه ای شخصی شود و یک هدیه کاملاً کاربردی را برای هر کس در لیست شما ایجاد می کند: مادران ، پدرها ، معلمان ، فارغ التحصیلان و سایر موارد برای دوخت این کیف زیبا و کاربردی با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ایده و آموزش کارهای هنری

لوازم مورد نیاز

 الگو (دانلود رایگان) : Portable-Phone-Charging-Station

۲ قطعه  ۱۰ × ۵ پارچه در دو طرح

۱ قطعه  ۱۰ × ۵ پشم شیشه

ماژیک قابل شستشو

حلقه آهنی

سوزن دوخت جین

لوازم اولیه خیاطی: چرخ ، قیچی ، اتو ، سنجاق و…

 

 

برای شروع ، قطعات الگو را چاپ و برش دهید و سپس با استفاده از آنها برشهای خود را ایجاد کنید. برای هر کیف شارژ ، به موارد زیر احتیاج دارید:

از پارچه ها:

۱ قطعه بدنه اصلی جلو

۱ قطعه اصلی بدن

۱ قطعه جیب خارجی *

۱ قطعه جیب آستر

* حتماً علامت گذاری ها را در امتداد لبه پایین قطعه الگوی جیبی به قطعه جیب خارجی منتقل کنید.

۱ قطعه اصلی بدن

از پشم شیشه:

۱ قطعه اصلی بدن

۱ عدد جیب

مطابق دستورالعمل کاری کنید تا قطعه پشم شیشه اصلی بدن را به سمت برعکس قطعه اصلی بدنه پشتی متصل کنید. قطعه اصلی بدنه را به سمت برعکس قسمت اصلی وصل کنید. قطعه جیب پشم شیشه را به سمت برعکس قطعه جیب بیرونی وصل کنید.

تکه های جیب بیرونی و آستر را در امتداد لبه های بالایی مستقیم آنها قرار دهید ، در سمت راست با هم مطابقت داشته باشد. سنجاق بزنید در امتداد لبه بالایی با استفاده از درز ۱/۴  بدوزید. درز را فشار دهید و قسمت جیب را از طرف برعکس به طرف درز بروید. جیب را صاف فشار دهید. ۱/۸ را در امتداد لبه های باز قطعه جیب قرار دهید تا از تغییر مکان در مرحله زیر جلوگیری کنید.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

 

 

 

برای تشکیل چین جیب ، پارچه را در علامت منتقل شده B (علامت وسط سمت چپ) بچسبانید و آن را به سمت چپ تا کنید تا با علامت منتقل شده A (علامت بیرونی سمت چپ) همسو شود. چین را در جای خود سنجاق کنید. اکنون ، همین کار را به صورت معکوس انجام دهید ، در نقطه C (علامت مرکزی سمت راست) نگه دارید و آن را به سمت راست تا کنید تا با نقطه D (علامت بیرونی سمت راست) تراز شود. چین را در جای خود سنجاق کنید. در این مرحله ، نقطه B باید مستقیماً بالای نقطه A باشد و نقطه C باید مستقیماً بالای نقطه D قرار داشته باشد ، همانطور كه ​​در زیر دیده می شود ، یک چین تشکیل می دهد. ۱/۸ از لبه پایین پلیسه بست کنید تا در جای خود محکم شود و سنجاق ها را بردارید.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

 

قطعه جیب را روی قطعه اصلی بدنه اصلی بچسبانید ، به طوری که سمت راست قطعه بدنه به سمت برعکس قطعه جیب باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام لبه های خام را به طور دقیق تراز کرده و جیب را در صورت لزوم تنظیم کنید. ۱/۸  از لبه اطراف لبه های خام جیب را ببندید تا روی قطعه اصلی بدنه محکم شود. سنجاق ها را بردارید.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

 

 

قطعه اصلی بدنه پشتی با آستر پشم شیشه را در بالای بدنه اصلی جلو / قطعه جیب قرار دهید ، لبه های خام را تراز کنید. با استفاده از ماژیک قابل شستشو علامت بزنید ، ۱ علامت ۱/۲  بالای لبه بالای جیب را در سمت راست بالای قطعه ایجاد کنید. یک علامت دیگر بالای اولین علامت بگذارید. با استفاده از یک درز ۱/۴ ، اطراف محیط قطعه را بدوزید ، ابتدا و انتها را علامت گذاری کنید تا سوراخ چرخش را ترک کنید. منحنی بالای قطعه را برش بزنید و درز را به ۱/۸ درجه برش دهید و قسمت دوخته نشده درز را بدون برش بگذارید. با دقت قطعه را از قسمت دهانه سمت راست خارج کرده و از چرخش استفاده کنید تا مطمئن شوید که درز کاملاً چرخانده شده است.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

 

قطعه را کاملاً فشار دهید ، مطمئن شوید که قسمت درز آن به خوبی در داخل قطعه جمع شده باشد. دهانه را سنجاق بزنید ضخامت ۱/۸  از لبه بالایی خارجی قطعه ، محکم کردن دهانه در هنگام دوخت ، شروع و پایان در قسمت نگهدارنده درست بالای لبه های سمت چپ و راست جیب.

با استفاده از الگوی ارائه شده ، از ماژیک قابل شستشو برای انتقال الگو به مرکز بالای قطعه استفاده کنید. در صورت تمایل ، بیرون از لبه خارجی این علامت گذاری دایره را بدوزید تا هنگام تنظیم حلقه ، از تغییر مکان جلوگیری کنید. مطابق دستورالعمل های موجود ،حلقه را به قطعه بچسبانید.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

 

کیف آویز شارژ موبایل شما آماده است! برای استفاده ، به راحتی هولدر را روی قسمت شارژر آویزان کنید و سپس تلفن و سیم را درون آن قرار دهید.

آموزش دوخت کیف آویز شارژ موبایل

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *