آموزش درست کردن گل با نمد
آموزش گل نمدی

آموزش درست کردن گل با نمد | آموزش گل سازی با نمد ❤️✔️ { بهترین آموزش }

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش درست کردن گل با نمد

آموزش درست کردن گل با نمد : کار با نمد یکی از آسان‌ترین هنرها می‌باشد، برای ساخت گل نمدی ، فقط کافی است الگوی مورد نظر را روی نمد با رنگ دلخواه خود پیاده کنید و با کوک‌های ساده و یا با چسب حرارتی ساخت گل را تکمیل کنید. از گل‌های نمدی می‌توانید برای تزیین هد بند، تل یل گل سر، روی یخچالی، روی کیف و حتی روی لباس استفاده کنید. در ادامه برای شما آموزش ساخت ۸ مدل گل نمدی زیبا و شیک همراه با الگو را آماده کرده‌ایم با ما در وبسایت بی هوش همراه باشید.

 

آموزش درست کردن گل با نمد

افراد زیادی در جامع ما وجود دارند که با کسب درآمد درخانه خود موفق به یک شغل پر درامد شده اند چه بسا پشتکار و ذهن خلاقی داشتند شکی در آن نیست این روزا با وجود شرایط بد اقتصادی بسیاری از مردم برای خود شغل هایی در نظر گرفته اند که بی هوش اسامی این شغل ها را با عنوان کارهای هنری درآمدزا در منزل برای شما گردآوری کرده است تا کمکی در مسیر شغلی هنری شما ایجادکند… با ما تا انتهای این بخش همراه باشید.

این مطلب را حتما ببینید:

 

الگوی گل رز نمدی : برای درست کردن گل رز با پارچه نمدی چند روش در این سایت معرفی خواهد شد:

روش اول:

آموزش ویدئویی ساخت گل نمدی رز


روش دوم:

آموزش گل نمدی رز:

 

برای این منظور طبق تصویر زیر عمل کنید، الگوی گل را روی نمد انداخته و به صورت مارپیچ برش بزنید و از مرکز گل گرد کنید و در نهایت پایین گل را کوک بزنید.

آموزش درست کردن گل با نمد

 

الگو گل نمدی شماره ۱: برای ساخت گل نمدی آفتابگردان ابتدا طبق تصویر زیر الگوها را با تعداد مشخص شده از نمد برش زده و با چسب حرارتی به مرگز گل گلبرگ‌ها را بچسبانید.

آموزش درست کردن گل با نمد

آموزش درست کردن گل با نمد

 

بیشتر بخوانید:

 

الگوی گل نمدی شماره ۲: در تصویر زیر آموزش گل شقایق با نمد را مشاهده می‌کنید،برای دوخت گل نمدی ابتدا چهار گلبرگ گل را از نمد قرمز رنگ برش زده و با نخ قرمز رنگ دور تا دور گلبرگ‌ها را دوخت دندان موشی بروید و گلبرگ‌ها را به هم متصل کنید. مرکز گل را با نخ مشکی تو پُر دوزی کنید و از منجوق‌های مشکی نیز برای پرچم ، روی گلبرگ‌ها بدوزید.

گلبرگ‌ها

گل با نمد شماره ۳: مدل برجسته می‌باشد طبق الگو در تصویر زیر نمد را برش زده و گلبرگ را به گلبرگ کناری خود با کوک ساده بدوزید تا حالت گرد و کروی به خود بگیرد در آخر مرکز گل یک مروارید سفید رنگ را دوخت بزنید.

مروارید سفید

الگوی گل سر نمدی شماره ۴: مناسب برای تل و گل سر می‌باشد چرا که حالت برجسته دارد می‌توانید گل دوخته شده خود را به روی یک تکه نمد متصل کنید و روی تل و یا گل سر با چسب حرارتی بچسبانید.

 

آموزش درست کردن گل با نمد

گل شماره ۵: برای ساخت گل نمدی تصویر زیر ، ابتدا با قیچی دندانه دار دور تا دور گلبرگ‌های دایره‌ای خود را برش بزنید تا حالت دالبر دالبر بگیرد سپس مانند نمونه دایره را از مرکز تا کنید و روی نمد دایره‌ای کوچک‌تر با چسب حرارتی بچسبانید.می‌توانید برای زیبایی بیشتر دوخت گل نمدی ، از دو رنگ نمد برای گلبرگ‌ها استفاده کنید.

گل نمدی

گل شماره ۸: گل نمدی یکی از شیک‌ترین و زیباترین گل میباشد ، برای ساختن این گل ابتدا همانند تصویر یک نوار ۳۰ سانتی را از نمد برش زده و از وسط مستطیل تا کنید و پایین نوار را دوخت ساده بزنید سپس با قیچی شروع کنید نوار را به فاصله‌ی نیم میل برش بزنید در آخر نوار برش خورده را از یک طرف جمع کنید و پایین گل را دوخت بزنید.

بیشتر بخوانید: کارهای هنری درآمدزا در منزل

آموزش درست کردن گل با نمد

گل شماره ۷: از گل نمدی زیر می‌توانید به عوان آویز استفاده کنید. یک تکه نخ را به مرکز دایره‌ی گل توپی خود با چسب حرارتی بچسبانید و همانند تصویر زیر گلبرگ‌های دایره‌ای دیگر را به صورت یک چهارم تا کرده و از مرکز شروع کنید به چسباندن، می‌توانید برای زیبایی آویز از نمدهای رنگی استفاده کنید.

آموزش درست کردن گل با نمد

گل با پارچه نمدی شماره ۸: از این مدل گل نمدی می‌توانید برای گل سر استفاده کنید.به منظور ساخت گل نمدی زیر، ابتدا مرکز دایره‌ای شکل گل را بدوزید و نوار رشته‌ای را دور تا دور مرکز دوخت بزنید. در آخر به ترتیب گلبرگ‌ها ی گل را به ترتیب در کنار هم دوخت زده و به گل سر خود وصل کنید.

آموزش درست کردن گل با نمد

 

روش سوم:

نحوه ساخت گل با نمد:

نمونه دیگر از امورش گل با نمد را در اینجا تماشا کنید.

4.1/5 - (249 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *