شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌
تاثیر عطر بر شخصیت

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌ : گزینش عطر‌ یکی از انتخاب‌­های دشوار برای همگی ما است محتملاً این موقعیت‌ برای شما هم پیش‌ آمده باشد‌ ، وقتی که وارد مغازه می‌­شوید ، درصورتی‌که بخواهید برای خودتان یا یکی از نزدیکانتان عطر‌ بخرید ، کلافه شده اید و میان تعداد زیادی عطر بلاتکلیف‌ مانده‌­اید . این حسی خواهد بود که تمام ما در زندگی با آن روبه‌­رو هستیم و درصورتی‌که از یک‌ مجموعه نکات چشم‌­پوشی کنیم ، در این بلاتکلیفی می مانیم . ولی یک روش راحت روانشناسی عطر‌ها‌ می باشد که می‌تواند به ما یاری نماید برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

آیا می­‌دانید عطر‌ها‌ منش رفتاری و حال درونی ما را نمایش می‌­دهند ؟ رایحه ها رابطه نزدیکی با منش شخص دارند ، بدین‌لحاظ می‌­توانیم از راه گزینش عطر‌ برطبق شخصیت‌شناسی عطر‌ بکارگیری نماییم . زیرا ، درصورتی‌که عطری را برحسب نظر‌ دیگران گزینش کرده و هرروز از آن بکارگیری کنیم ، منش حقیقی ما را آن گونه‌ که نیستیم تعبیر می‌­کنند.

رایحه‌های‌ متفاوت‌ عطر‌ها‌

عطر‌ با رایحه‌ تند‌

اشخاصی که دارای اعتماد‌ به نفس‌ بسیار زیاد ، باذکاوت ، مدیریت قوی ، استقامت از خصوصیات فردی آنهاست ، رایحه هایی با بوی تند‌ را دوست دارند . این عطر نشان‌ از نیرو و پایداری آنها داشته و با بوییدن رایحه های تند‌ روحیه عالی خواهند داشت و حال‌ دلشان مطلوب می‌گردد . پس چنانچه فردی در گرداگرد شما از رایحه های تند‌ بکارگیری می‌­کند ، می‌­توانید پی به مدیریت قوی آن‌ها برده و به این افراد اطمینان نمائید .

عطر‌ با رایحه‌ تلخ‌

چنانچه تمایل دارید تا از راه گزینش عطر‌ برطبق روانشناسی عطر‌ها‌ یاری بگیرید ، به اضافه اینکه فردی با انگیزه‌ زیاد خواهید بود که معمولا تمایل ندارید زندگی­‌تان خیلی دچار تغییر گردد ، یا سخت‌کوش می باشید و ورزش‌ یکی از علاقه مندی های شما است ، رایحه هایی با عطر تلخ‌ انتخاب مطلوبی برای شما می باشد . افرادی که از رایحه های تلخ‌ بکارگیری می­‌کنند اکثراً پیچیده هستند و پیوسته پافشاری دارند هر چیز‌ مطابق میلشان پیش‌ برود . تا جایی­ که اگر غیر از این باشد بدخویی نموده منتها تلاش می‌کنند غضب خویش را کنترل‌ نمایند . از ویژگی های آنها می‌­توانیم به بردباری و پشتکار قوی اشاره‌ کنیم .

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌

 

عطر‌ با رایحه‌ ملایم‌

به صورت متداول ، اشخاصی که از رایحه های ملایم‌ بکارگیری می­‌کنند در میان دوستان و خانواده‌ خویش خیلی محبوب‌ می باشند . آن‌ها پراحساس ، ساکت ، رازآلود ، قلبی بزرگ‌ دارند . به هیچ‌­وجه خودبینی در زندگی­شان نقشی نداشته و بسیار فوری مشکلات زندگی خویش را به دست فراموشی‌ می‌­سپارند . اکثراً تمایل دارند تا جلب‌ توجه‌ کنند و اعتماد‌ اطرافیان خودشان را در حداقل ترین تایم امکان‌پذیر به دست آورند . ولی حتما باید مواظب این اشخاص باشید ، برای‌ اینکه چنانچه موردی ناراحتشان نماید بی‌نهایت سریع عصبانی می‌­شوند و دائماً بهانه می­‌تراشند .

عطر‌ با رایحه‌ خنک‌

چنانچه گزینش رایحه برطبق شخصیت‌ باشد‌ ، برای اشخاصی که میزبان‌ خوبی‌ می باشند و غرور‌ مثبتی دارند رایحه های خنک‌ گزینش مطلوبی است . چنانچه در جمع‌ صمیمانه یا در ضیافت ها و حتی در محل کار ، با اشخاصی روبه‌­رو شده‌­اید که از عطر‌های‌ خنک‌ بکارگیری می‌­کنند ، به مدیریت و طرح‌ریزی ظریف آن‌ها برای زندگی اطمینان کرده و بدانید که این اشخاص اصلا زمان خویش را برای موارد واهی تلف نمی­‌کنند . آنها همواره موضوع با اهمیتی را مقصود خودشان قرار‌ می دهند و برای واردشدن به آن ، طرح‌ریزی می نمایند و برحسب اصولی معلوم پیش‌ می‌­روند . با تمام این برنامه‌ریزی­‌ها ، در برخی موارد استرس و تشویش به سراغ‌ آنها می­‌آید .

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌

 

عطر‌ با رایحه‌ گرم

مسئولیت‌پذیری یکی از خصوصیت های آشکار این اشخاص خواهد بود . مدام برای نگهداری و اعمال مسئولیت­‌هایی که برعهده می­‌گیرند می­‌دانند که بایستی به‌چه‌نحو رفتار‌ کنند . چنانچه تمایل دارید تا گزینش رایحه برحسب روانشناسی عطر‌ها‌ داشته باشید و دوستان شما برای شما بی‌اندازه بااهمیت می باشند ، عطر‌های‌ با بوی گرم را گزینش نمائید . از ویژگی های واقعی آنها می­‌توانیم به احساسات قوی اشاره‌ کنیم . در مقابل مشکلات زندگی غالباً عکس العمل های زیادی نشان‌ می­‌دهند که این خود‌ ، نشان‌ از روحیه گرم و احساسات قوی آنها دارد . اشخاصی ­‌که رایحه های گرم را دوست دارند ، خیلی خونگرم و خوش برخورد و مشاور‌ خوبی‌ برای فامیل و دوستان می باشند و حسادت نقشی در زندگی آنها نخواهد داشت .

عطر‌ با رایحه‌ شیرین

اشخاصی که به رایحه های شیرین تمایل دارند و پیوسته از آنها بکارگیری می‌­کنند ، همدم خوبی‌ برای همگی خواهند بود‌ . می‌­توان به سادگی و بی دل‌واپسی با این اشخاص درد‌ و دل نمود ، مورد دیگر این که مشاوره گرفت . زیرا اصولا پیوسته در حال‌ فراگیری هستند و تمایل دارند مورد های جدیدی یاد‌ بگیرند و از آن تجربه کسب کنند . همان­‌گونه که از عطر مورد‌ علاقه‌­شان مشخص است ، منش وجودی شیرین دارند و بذله‌گویی از ویژگی های اصلی‌ آنها می باشد . این افراد خیلی حساس و لطیف می باشند در حدی که چنانچه از فردی عصبانی گردند ، بخشیدن‌ آن فرد تا حد زیادی مشکل یا ناممکن می باشد . آرمان های بسیاری دارند که احتمالا برای دیگران عجیب‌ و غریب به نظر برسد ، ولی شگفت آور می باشد و خیلی از آن‌ها با اراده به مقصودشان می‌­رسند .

شخصیت‌ شناسی براساس عطر‌

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *