تغییر دکوراسیون برای نوروز ، یک ماهه تمامی منزل را تازه نمایید!

تغییر دکوراسیون برای نوروز| بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

تغییر دکوراسیون برای نوروز ، یک ماهه تمامی منزل را تازه نمایید : اسفند نزدیک میباشد و با کلیه ماه های دیگر تفاوت دارد. شاید به خیال و خاطر این میباشد که مدام بوی عیدنوروز می‌دهد شاید هم برای این که بعداز ۱ سال طولانی همه چشم به راه تازه شدن و زنده شدن مجدد می باشند برای تغییر دکوراسیون منزلتان به روش ساده و ارزان

با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی

 

برای ما ایرانی ها روزهای اسفند با حال و هوای خیره کننده و در عین حال شورانگیزی سپری میگردد و منزل تکانی ها خبر از وصال روزهای سبز بهاری میدهند. با کلیه این توضیحات جنب و جوش تغییر تحول چیدمان منزل و یاور شدن با طبیعت برای تازگی و شور، طبیعی به لحاظ میرسد و اینجانب هم می‌خواهم با شما یار و همدم شوم و شایسته ترین، معمولی ترین و اما سریع ترین ترفندها برای تازه شدن چیدمان منزل تان را در اختیارتان بگذارم. پس با اینجانب هم پا گردید تا ایده های قشنگ برای فضاهای متعدد منزل را مرور کنیم.

تغییر‌و تحول دکوراسیون ورودی

تزیین با گیاهانورودی او‌لین فضایی میباشد که برای داخل شدن به منزل نیاز به تغییر‌و تحول داراست. از آن جایی که منزل ها و سوئیت های مدرن از وجود تراس بی بهره اند، فضای ورودی کوچکی خواهند داشت. به این ترتیب سفارش اینجانب به شما تزیین ورودی منزلتان با گل آرایی میباشد.گلهای بهاری سنبل و یا این که سبزه های زیبای ایرانی ها برای عید باستانی هریک میتوانند در‌این تزیینات به فعالیت گرفته شوند. البته نوع به کارگیری از آنان به ذوق شما بستگی دارااست. ممکن میباشد بخواهید از گلدان های معلق استعمال نمائید و یا این که شاید یه خرده فضای ورودی به شما اجاز دهد که با یک شلف کوچک، آینه، نصب یک‌سری تابلوی هنری و یا این که چیدن سفره هفت سین جمع و جور خوش آمدگویی ویژه ای برای مهمانانتان داشته باشید.تزیین درب ورودی هم قادر است راهکاری معمولی ولی دیدنی باشد. مانند تصاویر بالا کوشش فرمائید ایده هایی خلاقانه برای داشتن ورودی منزل تان پیدا نمایید.

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر تحول دکوراسیون عید برای نشیمن و پذیرایی

تغییر و تحول رنگ کردن 

اکثر خانواده های اهل ایران با تغییر و تحول چینش نشیمن به استقبال عید باستانی میروند.در‌این بین نقاشی کردن می‌تواند شایسته ترین تنوع را برای شما به وجود بیاورد. ولی با در لحاظ تصاحب کردن این که صرفا یک ماه به عید باستانی مانده و شاید مجال متعددی برای نقاشی کردن آحاد منزل نیست بهتر میباشد یک دیوار نشیمن را گزینش فرمائید و متناسب با مبلمان و یا این که فرش و کف سازی منزل رنگ قابل قبولی برای آن در لحاظ بگیرید.
 

ساخت نقطه کانونی

در شرایطی‌که این قابلیت برایتان نیست مبلمان را عوض نمایید به هیچ وجه نگران نباشید به راحتی و تنها با فهمیدن رازهای دکوراسیون چینش پذیرایی، میتوانید فضای منزل را بهتر نمائید.برای این فعالیت یکی دیوارهای پذیرایی را تحت عنوان نقطه کانونی و راس اعتنا در لحاظ بگیرید.این عمل می‌تواند با نصب یک تابلوی هنری قشنگ، تزیین شومینه و حتی اعتنا به میز تلویزیون صورت بپذیرد. آن گاه تلاش داشته باشید که مبلمان را  به عبارتی سمت متبوع چینش فرمایید.در‌این‌صورت چینش مبلمان به طور بسته خواهد بود و فضای صمیمی تری را به وجود می‌آورد.
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز
تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر و تحول چینش آشپزخانه برای عید باستانی

کاشی بین کابینتیآشپزخانه از آن فضاهایی میباشد که چنانچه بخواهید تغییرات اصلی در آن ایفا دهید مخارج متعددی برای شما در برخواهد داشت.به این ترتیب در حالتی که تصمیم دارید با طریق های ارزان تر این تغییرات را به وجود آورید ازکاشی ها و دیوارپوش های بین کابینتی استعمال فرمائید.تنوع رنگ ها و طرح های آنها فضای آشپزخانه را به زیبایی متحول می نماید. برای تعیین طرح هم می‌توانید از رنگ های کابینت ایده بگیرید و هم می‌توانید نقوش رنگارنگ و شادتر را به فعالیت ببرید.

تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر و تحول رنگ کابینت

تغییر دادن کابینت آشپزخانه هم به عنوان مثال راه های پر هزینه به حساب آورده می شود، ولی شما دو آیتم دیگر نیز دارید.یکی‌از نقاشی کردن و دیگری به کارگیری از استیکرها و برچسب های کابینت. بهتر میباشد برای داشتن یک آشپزخانه امروزی تر همگی کابینت ها را با یک طرح و نقش تغییر‌و تحول ندهید. میتوانید از دو رنگ تکمیل کننده به کارگیری فرمایید و یا این که استیکرهای طرح دار و بی آلایش را در کنار هم داشته باشید. تمامی این مفاد به مدل چینش آشپزخانه شما بستگی داراست.

تغییر دکوراسیون برای نوروز

نصب اشکال شلف

داشتن یک شلف دیواری معمولی و خوشگل میتواند یک ایده نوروزی برای آشپزخانه شما باشد.چیدن کاسه های شیشه ای که از چاشنی جات و خوراکی های رنگارنگ لبریز گردیده اند تصویری میباشد که می توان از یک آشپزخانه حرفه ای داشت. مطلقا از میان یک سری شلف خلاقانه می‌توانید طرح لازم خویش را پیدا نمایید.
تغییر دکوراسیون برای نوروز

تغییر‌و تحول دکوراسیون اتاق خواب برای عید

شال تخت

شال تخت را مدام در هتل ها دیده ایم در شرایطی‌که که شاید حتی اسمش را هم نشنیده بودیم و نمی دانستیم چه کاربردی دارد. شال تخت به یکپارچه مستطیل شکل و باریک گفته می‌شود که در حاشیه پایینی تخت پهن می نمایند. در هتل ها این عمل برای پرهیز از آلوده و کثیف شدن تخت به هنگام گذاشتن چمدان و یا این که هر وسیله دیگری اعمال می گردیده ولی ما هم میتوانیم در منزل هایمان از آن استعمال کنیم. این پارچه میتواند از هر محصول دلخواهی دوخته و فراهم خواهد شد و شما هیچ محدودیتی در گزینش آن ندارید.بنابر چیدمان اتاق خویش میتوانید از حریر، ساتن، مخمل و حتی شال های بافتنی استعمال فرمائید. البته مطمئن باشید که به شما برای رسیدن به یک اتاق خواب ایده آل امداد می نماید.
تغییر دکوراسیون برای نوروز

رگال لباس مدرن

برای ساخت و ساز تغییرات در چیدمان اتاق خواب، قطعا لازم نیست دست به کارهای بزرگی بزنید! برعکس تنها کافی میباشد به جزئییات دقت بیش تری داشته باشید. در حالتی که فضای اتاق این قابلیت و امکان را به شما میدهد از چوب لباسی ها و رگال های امروزی در کناره ای از آن به کار گیری فرمائید.حتی میتوانید آن را با آینه و یا این که فضایی کوچک برای تعویض لباس همراه سازید. گزینش نوع رگال خرقه به مدل طراحی داخلی اتاق هم بستگی دارااست البته ناچار نیستید خویش را محصور نمائید. جامه های تازه و نو عید را به آن آویخته و اذن دهید مقداری از این دلخوشی های کوچک وارد اتاق خوابتان شوند.

تغییر دکوراسیون برای نوروز

نیمکت پای تخت

نیمکت پایین تخت هم مانند شال تخت از آن جمله مواقعی میباشد که مطلقا در فیلم ها و جای های گران قیمت دیده ایم البته هیچ زمان تلاش نکردیم از آن در منزل خویش استعمال کنیم.نکته حائض اهمیت در ارتباط این نیمکت ها این میباشد که تنوع گزینش وسیعی دارند و شما حتی با یک چمدان سابق،تعدادی باکس چوبی و یا این که تشک های سنتی میتوانید آن را خلق فرمایید. در‌حالتی که حقیقتا تصمیم دارید که اتاق خواب خویش را برای عید نوروز زیباتر نمائید اول از همه مشکلات رایج در چیدمان اتاق خواب را بشناسید و بعد با دیدن تصاویر و مثال های گوناگون با وسایلی که اتاق شما کم دارد آشنا گردید.

تغییر دکوراسیون برای نوروز
5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *