سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی | بیهوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی : پیروی از یک مدل خاص در خانه و محیطی که شما در آن گذران زندگی می کنید متعلق به تدبیر بی نقص شما از مدل های گوناگون چینش میباشد چون شما صرفا اگر می‌توانید یک چینش خوب را ترتیب دهید که از آن تدبیر داشته باشید تا بتوانید مجموع پارامترهای متعدد را هنگام چینش و خرید وسایل رعایت نمائید.

احتمالا تا پیش از تلاوت این مقاله فکر کنید که مدل های طراحی داخلی بیرون از دو یا این که سه گزینه نیستند ولی درین مقاله متوجه میشوید که اشکال متعدد مدل های دکورا سیون داخلی وجود دارا‌هستند که ما یک‌سری مثال از مهمترین و پرطرفدارترین آن ها را برای شما تعریف میکنیم با ما همراه باشید در بی هوش بزرگترین سایت سرگرمی

مدل چیدمان امروزی

زمانی که حرف از چیدمان امروزی میگردد می بایست به سراغ رنگ های معمولی و خط های صاف و منظم بروید و بیشتر در پی وسایلی باشید که در ایجاد آن‌ها از شیشه و استیل بیشتر مصرف شده میباشد در صورتی‌که توجه فرمایید متوجه میشوید از مواقعی کلام کردیم که در مجموع آن‌ها آسانی کلام اولیه را میزند و برای همگی المان ها همت می گردد که درخشان بودن و صاف و صیقلی بودن جزو پارامترهای اول باشد چون در مدل چینش امروزی آسانی و شفافیت کلام نخستین را می‌زند.

مدل چیدمان امروزی

مدل چینش مدرن

خیلی از اشخاصی که در پی دکوراسیون طبق اصول و قاعده میباشند زمانی پاره ای در دنیای مد و پباده سازی وارد می‌شوند متوجه می‌شوند که مدل امروزی و مدرن با هم مختلف میباشد در شرایطی‌که که عوام مردم فکر‌میکنند که مدل مدرن و امروزی مثل هم میباشند.
تفاوت مهم این دو مدل درین میباشد که مدل امروزی سبکی میباشد که عمر بیشتری دارااست و نسبتاًً از قرن بیستم این پباده سازی‌ها ترویج داشته البته زمانی سخن از مدل مدرن می گردد عشق و تمایلات عموم وارد آن گردیده و انعطاف پذیری بیشتری دارااست و شما دستتان برای تولید چندین تغییرات گشوده میباشد. از جمله می‌توانید از خط های خمیده در پباده سازی ها استعمال فرمایید به صورتی که اذن خیلی از تغییر تحول و تحولات در مدل امروزی به شما داده نمیشود.

مدل چینش مدرن

 

بیشتر بخوانید:چند دکوری دست ساز چوبی برای تزئین و دکوراسیون منزل

سبک دکوراسیون مینیمال

هنگامیکه تصمیم گرفتید از سخیف مینیمال در خانه خود بهره‌گیری کنید باید در نظر داشته باشید که پر کاربرد ترین رنگ در این دکوراسیون رنگ سفید است. این سبک از سخیف نوین هم ساده‌تر است و خیلی بسیار از رنگ های خنثی در این سخیف بهره‌گیری می شود و باید تا جایی که امکان دارد از قراردادن یا وسایل اضافی در این دکوراسیون امتناع کنید.
در اصل وقتی به منزل ای که سخیف مینیمال دارد نگاه کنید متوجه خلوت بودن منزل و تسکین بیش از حد آن می شوید. البته در نظر داشته باشید که دست شما برای به کارگیری رنگ های متضاد باز است یعنی می توانید از سیاه و سفید در کنار هم استفاده کنید لغایت بیش از کران خنثی نباشد و یک تعادلی در آن ایجاد شود.

سبک دکوراسیون مینیمال

سبک دکوراسیون روستیک

اگر تصمیم گرفتید در دکوراسیون خانه خویش از سخیف روستیک بهره‌گیری کنید که خیلی ها آن را به نام روستایی هم می شناسند. لازم است یک خانه کاملا ساده و بی‌آلایش را ترسیم کنید و از وسایلی مانند سنگ و چوب بسیار استفاده کنید و در همه محیط‌ را به نحوی طراحی و چیدمان کنید که با نگاه کردن به آن افراد بدانند که پا به چند سال پیش و خانه‌های قدیمی گذاشتند.
جالب است بدانید که در این سبک تا جایی که امکان داشته باشد از وسایل رنگ و رو رفته و باستانی استفاده می کنند چون در لغت هم روستیک به معنای رنگ و رو رفته است. البته وقتی صحبت از وسایل رنگ و رو رفته می نماییم آن را با وسایل غیر قابل بهره‌گیری و دور ریختنی ندانید.

سبک دکوراسیون روستیک

مدل شیکر در چینش داخلی

در میان مدل های گوناگون چیدمان داخلی مدل شیکر یک کدام از مدل هایی میباشد که شما ناخواسته و حتی فارغ از داشتن داده ها به سمت آن جذب می‌شوید چون آسانی و عصمت و طهارت خاصی در‌این مدل وجود دارااست.
و بارزترین خصوصیت این مدل به کارگیری از رنگ های مات و خنثی مثل خاکستری، بژ و طوسی میباشد و در تمامی بخش های منزل از وسایلی مصرف شده که رنگ مات دارا هستند حتی‌در نصیب هایی که چوبی می باشند کوشش گردیده چوب ها تیره رنگ باشند و براقیت نداشته باشند.

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

مدل شیکر در چینش داخلی

مدل چیدمان داخلی خانه ایرانی

در منزل های اهل ایران بیشتر عموم از سبکی به کارگیری می‌نمایند که شاید در بیشتر جهان هم شناخته گردیده باشد و برای مراقبت این خصوصیات عموم بها متعددی قائل می باشند. معمولا در چیدمان داخلی منزل های اهل ایران همگی محاسبات با تمرکز انجام یافته و پباده سازی های جذاب مشاهده میشود و استعمال از ردیف های بلند و تراس های مرتفع جزوه خصوصیت های مهم در پباده سازی و دکورا سیون منزل های اهل ایران می‌باشد.
وسایلی که در منازل اهل ایران به کارگیری میگردند خاص خودشان می باشند و وسیله ای مثل فرش اهل ایران در مجموع عالم شناخته شده‌است. بعضا از اشخاص در تلفیق مدل ها از فرش اهل ایران به کار گیری میکنند.

مدل چیدمان داخلی خانه ایرانی

مدل چیدمان داخلی کلاسیک

از فی مابین اشکال گوناگون مدل های چینش داخلی هنگامی سخن از مدل سنتی غربی می گردد مراد به عبارتی مدل کلاسیک میباشد که به نظم و تقارن متعددی پایبند میباشد. مدل کلاسیک جزو آن دسته از مدل هایی می باشد که نظم متعددی در آن حکم دهنده میباشد و اصالت و سنگینی متعددی در محیط به وجود میاورد و یکی بزرگترین شاخصه های این مدل تقارن در میان وسایلی میباشد که در دکورا سیون قرار دارا‌هستند. یعنی شما از هر وسیله تزئینی که بخواهید در مدل کلاسیک استعمال نمائید بایستی جفت داشته باشید و جهت آن را در دور و اطراف قرار دهید تا به طور بدون نقص چیدمان متقارن باشد.
معمولاً طیف رنگی که در مدل دکوراسیون کلاسیک به کار گیری می‌شود رنگ های کرمی و قهوه ای میباشد که تجمع بیشتری در منزل به وجود میاورد. بیشترین چیزی که در چیدمان کلاسیک به کار گیری می گردد چوب و وسایل چوبی می‌باشند.
در شرایطی‌که تصمیم گرفتید آشپزخانه ای با مدل کلاسیک داشته باشید بایستی برای تولید کابینت ها به سراغ چوب های بلوط و گردو بروید که رنگ های پر‌نور مثل سپید استخوانی جزو پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت های کلاسیک میباشند.
در زمینه‌ی اتاق خواب کلاسیک می بایست دقت داشته باشید که تخت خواب چوبی که حکاکی های متعددی دارااست در کنار روتختی های کلاسیک و آباژورهای سرامیکی چوبی و پرده های والان دار مکمل این مدل کلاسیک در اتاق خواب شما خواهند بود.

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

مدل چیدمان داخلی کلاسیک

 

5/5 - (1 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *