آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش دوخت رومیزی : مدتی است که می خواستم برای میز خود یک پوشش ضد آب ساده درست کنم تا بتوانیم در آن فضا با نگرانی کمتری در مورد ریخت و پاش های نقاشی از میز استفاده کنیم و سرانجام یکی درست کردم! من حتی لوله های بزرگی را به عنوان لبه به پوشش میز اضافه کردم تا مدادها و مارکرها به طور مداوم از روی میز نچرخند ، و این باعث می شود هر ۲۰ ثانیه مداد رنگی یا نشانگر بردارم ، اگرچه این یک وسیله بزرگ برای دوختن است ، اما ساخت آن هنوز هم یک کار کاملاً آسان است من به شما نشان می دهم که چگونه یک میز درست کنید ، هر شکلی از میز که دارید با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ایده و آموزش کارهای هنری

آموزش دوخت رومیزی

وسایل مورد نیاز:

-پارچه ضدآب

– چرخ خیاطی

-سنجهای مستقیم-لوله بزرگ (۴ یارد از این لوله را خریداری کردم )

– قیچی

* محیط مورد نیاز شما به میزان بزرگی میز شما بستگی دارد! محیط میز من ۴۲ است به این دلیل که عرض همه پارچه ها یکی نیست ، بنابراین مطمئن شوید که درست اندازه بگیرید.

آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی

 

 

ابتدا باید میز موردنظر خود را اندازه بگیرید و ۱/۲ به هر طرف اضافه کنید تا در اطراف یک درز ۱/۲ داشته باشید. من برای اطمینان از اینکه برای میز خیلی کوچک نیست ، کمی بیشتر به اندازه صفحه بالا اضافه کردم ، بنابراین پیشنهاد می کنم این کار را نیز انجام دهید. یک تکه پارچه را به ابعاد آن ببرید. میز من نسبتاً کوچک است ، بنابراین من آن را وارونه کردم و روی آن قرار دادم و ۱/۲ به آن اضافه کردم سپس ، دو نوار پارچه ای بلند برش دهید پهنای آن به عرض ۷ باشد. با جمع كردن هر چهار طرف كناری مربع یا مستطیل خود (با درج درز ۱/۲ ) ، می توانید به خوبی از طول نوار كناری خود مطلع شوید. برای یک میز مدور مثل من ،شما می توانید قطر جدول را اندازه بگیرید (۱ برای درز ۱/۲ در هر دو طرف اضافه کنید) و سپس آن عدد را در ۱۴/۳ ضرب کنید تا محیط پیدا شود. من ۲-۳  به این تعداد اضافه می کنم تا کمی اضافه تر داشته باشم و این طول نوار کناری شما خواهد بود.

آموزش دوخت رومیزی

از آنجا که این یک نوار بلند است ، احتمالاً باید بیش از یک نوار را به هم متصل کنید تا طول کلی آن را بدست آورید. بنابراین فقط باید از دو انتهای نوار به سمت راست روبرو شوید ، آنها را با کمک درز ۱/۲ به هم بدوزید ، و درز را صاف کنید و فلپ ها را برای ظاهر کامل تر به سمت پایین بدوزید.

آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی

 

 

هنگامی که قسمت بالایی شما بریده شد و قطعه کناری شما به اندازه کافی بلند شد ، قطعه بالایی خود را بردارید و لوله خود را از لبه در امتداد بالای پارچه ۱/۲ سانتی متر سنجاق بزنید. برای پایان دادن به اصلاح خود هنگام بازگشت به محل شروع ، فقط از انتهای آن عبور کنید و فقط منحنی محل عبور آنها را بدوزید.

آموزش دوخت رومیزی

شما می توانید برای چرخ خیاطی خود پایه مخصوص لوله خریداری کنید ، اما من معمولاً فقط از پایه زیپ استفاده می کنم زیرا این همان چیزی است که در بیشتر دستگاه ها وجود دارد و به اندازه کافی کار می کند. پایه زیپ خود را بر روی دستگاه قرار دهید و سوزن خود را طوری قرار دهید که در قسمت بیرونی طناب لوله خیاطی کنید و تمام راه را بدوزید (با عبور از منحنی انتهای ضربدری باید کمی به آن کمک کنید)

آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی

 

 

هنگامی که لوله در جای خود قرار گرفت ، پانل کناری را به پانل بالایی در سمت راست بچسبانید ، و لوله را در وسط قرار دهید. برای یافتن طول دقیق پانل کناری شما باید کاملاً دور و بر را بچرخانید ، آن را کاملاً سنجاق بزنید و هنگامی که دوباره به ابتدا برگشتید ، پانل را در جایی که باید بسته شود به هم بچسبانید تا بتوانید آن را با درز ۱/۲ در هر دو انتها و پارچه اضافی را برش دهید. سپس دو سر را بهم بدوزید (با درز ۱/۲ ) ، درزها را صاف فشار دهید و آنها را به سمت بالا بچسبانید تا یک صفحه کناری متصل طولانی داشته باشید. اگر برای دوختن پانل ها به کمی شل بودن احتیاج دارید ، می توانید چند اینچ از پانل کناری را از قطعه بالا جدا کنید ، فقط وقتی دو پانل به هم متصل هستند ، دوباره آن را سنجاق بزنید.اطراف را با پایه زیپ خود بدوزید و مراقب باشید که در قسمت بیرونی طناب لوله که بین پارچه شما قرار دارد را بدوزید (شما باید انگشتان خود را به راحتی در جایی که میتوانید حس کنید). پس از اتمام کار ، می توانید درز ۱/۲ خود را به میزان ۱/۴ در صورت تمایل به مقدار کمتر ، کاهش دهید.

آموزش دوخت رومیزی
و اکنون شما لوله خود را در نقطه اتصال پانل های بالایی و کناری خود دارید!

آموزش دوخت رومیزی
برای به پایان رساندن پوشش خود ، زیر ۱/۲ پانل کناری خود را جمع کرده و لبه تا شده را از اطراف بدوزید. همین! اکنون روکش میز شما آماده استفاده است!

آموزش دوخت رومیزی

آموزش دوخت رومیزی

4.8/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *