۵ ورزش صورت برای شادابی پوست

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۵ ماه پیش
  • سلامت
  • ۰
۵ ورزش صورت برای شادابی پوست
زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست : این روز ها،بشر‌های بسیاری به جوانی و شادابی پوست‌ اهمیت میدهند.تعداد اشخاصی که برای برنا‌تر به لحاظ رسیدن،دست به هر کاری میزنند کم وجود ندارد.ولی در شرایطی‌ که شما از آن دسته اشخاصی می‌باشید که در حالی که به شادابی و جوانی پوست‌تان اهمیت می‌دهید،حاضر نیستید بدن به اعمال جراحی و حتی نحوه‌های معدود‌ریسک‌تر مانند تزریق بوتاکس بدهید، مطالعه‌ی مقاله پیشِ رو را از دست ندهید.ما در اینجا شمارا با ۵ ورزش صورت برای شادابی پوست آشنا میکنیم با ما همراه باشید در سایت بی هوش بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی

ورزش صورت تحت عنوان روشی غیرتهاجمی در مقایسه با جراحی و تزریق بوتاکس،توجهات اکثری را جلب نموده است.در جواب به اینکه ورزش صورت چه گونه به رفع خطوط روی پوست،افتادگی و چین و چروک‌های آن یاری می‌نماید،می بایست اعلام کرد ورزش‌های شکل،هیپودرم یا این که لایه‌ی زیرین پوست،درم یا این که لایه‌ی میانی پوست و اپیدرم یا این که لایه‌ی بیرونی پوست را به عمل میگیرند.

بیشتر بخوانید:موثرترین راههای رسیدن به آرامش 

با پایین تأثیر قرار دادنِ صحیح این لایه‌ها،جریان خون ارتقاء می یابد،در فیض اکسیژن و مواد مغذّی بیشتری به سلول‌های پوست میرسد.با این عمل چهره‌ای شاداب و براق‌تر خوا‌هیم داشت که سموم کمتری در خویش و توان بیشتری برای جذب رطوبت دارااست.
همینطور ورزش‌های صورت،کولاژن‌سازی و ساخت اِلاستین در لایه‌ی میانی را تقویت می‌نمایند که باعث به داشتن پوستی صاف‌تر،انعطاف‌پذیرتر و محکم‌تر میگردد.
ورزش‌های صورت را شش توشه در هفته،هر توشه به زمان ۲۰ دقیقه انجام دهید.شاید این دوران زیاد به لحاظ رسد ولی با این فعالیت شما سریع‌تر به سود میرسید.به جهت تفاوت خصوصیت‌های پوست و صورت، بازه زمانی هنگامی که ارتفاع می کشد تا فیض را ملاحظه کنید،در اشخاص متفاوت مختلف میباشد.به صورت کلی،بعد از دو هفته آرم‌های بهبود بلندمدت در صورت و گردن ظواهر می شوند بعداز ۲ تا ۴ ماه نیز خواهید رویت کرد خطوط صورت‌تان کمتر میگردند،تنش کمتری خواهید داشت و سلامت‌تر و پرانرژی‌تر به لحاظ میرسید.اشخاص اکثری تأیید کرده‌اند بعد از ۶ تا ۹ ماه، یک سری سال برنا‌تر به حیث می‌رسند و نسبت به خودشان حس بهتری دارا هستند.
پیرو، ۵ تمرین برای ورزش صورت که برگرفته از متد یوگای صورت دنیل کالینز میباشد، به شما معرفی می گردد.

جنبش وی (V)

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست

این جنبش برای افتادگی پلک،چروک‌های بدور دیده و پف دیده مطلوب و جایگزینی برای بوتاکس و جراحی دیده میباشد.
۱. انگشتان میانی را فی مابین دو ابرو و انگشتان اشاره را روی کناره‌های بیرونی ابروها قرار و به نرمی فشار دهید.
۲. به سقف نگاه نمائید،پلک زیر را به سمت پلک بالا ببرید به گونه ای که گویی دیده‌تان لوچ میباشد و برای یکسری ثانیه به سقف خیره گردید.آنگاه پلک‌تان را رها فرمائید.در هنگام نگاه کردن به سقف در چشمان‌تان شم لرزش می کنید.
۳. این تکان را ۶ توشه انجام دهید و بعد از توشه پایان چشمان‌تان را به بازه ۱۰ ثانیه سفت ببندید.

بیشتر بخوانید:توصیه های کاربردی برای اشخاص مبتلا به میگرن

جنبش لبخندساز

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست

این جنبش برای خطوط گونه و پوست‌های افتاده اثرگذار و جایگزینی برای کشیدن پوست بخش‌های پایینی صورت و تزریق اشکال پرکننده‌ها میباشد.
۱. در حالی که دهن‌تان را به صورت کلام O در میاورید،دندان‌های‌تان را با لب‌های‌تان بپوشانید.
۲. هم اکنون لبخند بزنید در حالی که هنوز دندان‌های‌تان را پوشیده نگه میدارید.۶ توشه این جنبش را انجام دهید.
۳. شرایط لبخند را مراقبت فرمایید و انگشت اشاره‌تان را روی چانه بگذارید.فعلا در همین موقعیت فک‌تان را گشوده و بسته نمائید،در حالی که سرتان را به آرامی به عقب جنبش می‌دهید.رها نمائید و ۲ توشه دیگر این جنبش را انجام دهید.

جنبش اَبروی صاف

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست
این جنبش برای خط‌های افقی پیشانی مطلوب و جایگزین تزریق بوتاکس میباشد.
۱. انگشتان هر دو دست را به صورت افقی در راس پیشانی قرار دهید.
۲. با فشار مقداری انگشتان را از راس پیشانی به سمت رُستنگاه موها جنبش دهید.
۳. این تکان را ۱۰ توشه انجام دهید.

جنبش چشمان بازیگوش

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست

این جنبش برای گودی چشم و ابروهای افتاده اثر گذار و جایگزینی برای کشیدن ابرو میباشد.
۱. انگشتان اشاره را به طور افقی ذیل هر دیده قرار دهید.
۲. در حالی که دندان‌های‌تان را با لب‌های‌تان پوشانده‌اید،لب بالا و تحت را از هم جداگانه نگه دارید.
۳. به سقف خیره گردید و پلک‌ها را با گاز گشوده و بسته فرمایید.این فعالیت را به دوران ۳۰ ثانیه ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

جنبش زرافه

۵ ورزش صورت برای شادابی پوست حرکت زرافه

این جنبش برای چروک و وارفته‌شدگی پوست گردن اثرگذار و جایگزینی برای کشیدن پوست گردن و فک پایینی میباشد.
۱. به روبه‌رو نگاه نمایید.نوک انگشتان هر دو دست را بالای گردن قرار دهید.انگشتان را به نرمی به سمت زیر تکان دهید،در حالی که گردن را به آرامی به عقب خم می کنید.
۲. گردن را صاف فرمایید و این فعالیت را ۲ توشه دیگر انجام دهید.
۳. گردن را به عقب خم نمائید.لب تحت و کناره‌های لب‌تان را تا جایی که می توانید به خارج و به سمت زیر نگه دارید.انگشتان دو دست را روی استخوان گردن قرار دهید و چانه را افزایشی بگیرید.به اندازه‌ی ۴ نفس عمیق،این حالت را محافظت نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *