کار های هنری درآمدزا در منزل ۸۰ ایده پولساز

کارهای هنری درآمدزا در منزل + پولساز {80 تا کارهای هنری پرفروش منزل } ✔️

زمان مطالعه این مطلب: 27 دقیقه

اگر شما روحیه خلاق دارید، به کارهای درآمدزای هنری در خانه علاقه مند بوده، در آنها استعداد ویژه‌ای دارید و به دنبالی راهی جهت کسب درآمد از این استعداد خود در خانه هستید این مقاله با عنوان کارهای هنری درآمدزا در منزل | ۸۰ ایده پولساز | پولدار شدن در خانه حتماً برای شما مفید خواهد بود.

دنیای امروزی کسب و کار و تولید شغل متفاوت شده است و دیگر به جای اینکه در یک محل کار یا اداره و به دستور یک مدیر یک کالا تولید کنید تمام شده است. هم اکنون شما می‌توانید در خانه خود با تولید کارهای هنر اقدام به کسب در آمد کنید.

با انجام این کار شما بدون نیاز به رفت و آمد به محل کار، ارتباط مستقیم با مشتری و ترافیک و خیابان‌های شلوغ و مدیر بد اخلاق می‌توانید به هدفتان دست بیابید. ضمن اینکه کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید با روحیه و ذهن شما سازگاری داشته و یک منبع درآمد بسیار عالی برای شما خواهد بود.

 

فراموش نکنید:
برای اینکه پس از مطالعه این مقاله و انتخاب یکی از ایده‌های هنری درآمدزا در خانه، به منظور رسیدن به هدف نهایی، یعنی کسب در آمد در منزل نیاز است تا با شور و شوق به دنبال ایده انتخابی خود بروید و پس از کسب آموزش یا مطالعه دقیق و پروش آن ایده مطمئناً در این راه موفق خواهید بود.

 

برای فروش این محصولات هم نیازی نیست که به صورت رو در رو اقدام به فروش محصولات خود کنید و در حال حاضر با طراحی سایت ساده یا یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی به راحتی اقدام به فروش و کسب در آمد از محصولات دست ساز خود شوید.

در این مقاله از وب سایت آموزشی بی هوش قصد داریم تا ۸۰ ایده پول ساز هنری را برای شما بازگو کنیم:

آنچه در این مقاله از مجله بی هوش می‌خوانید

۱- طراحی و تولید زیورآلات دست ساز

خیلی از زیورآلات را شما می‌توانید خودتان و با دست‌های خودتان طراحی و تولید کنید. مانند دست بندهای فلزی، انگشترهای زیبا که در آن سنگ‌های زینتی به کار برده می‌شود. برای کسب در آمد از طراحی و تولید زیورآلات دست ساز شما با تولید این نوع محصلات هنری می‌توانید با داشتن یک صفحه در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش محصولات خود کنید یا حتی برای خود بازاریاب استخدام کنید!

طراحی زیورآلات دست ساز

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۲- طراحی لباس و پوشاک

اگر به مد و پوشاک و طراحی لباس علاقه مند هستید شما می‌توانید اقدام به تولید لباس‌های ریز و درشت کنید و یا حتی یک تولیدی کوچک در ابتدا راه اندازی کنید. این کار نیز برای فروش نیاز به شبکه‌های اجتماعی و یا خرده فروشی در مغازه‌ها و استخدام بازاریاب دارد که در ابتدای آغاز به کار خودتان می‌توانید این کارها را به عهده بگیرید.

طراحی لباس و پوشاک

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۳- مجسمه سازی

یکی از کارهای هنری پردرآمد در خانه ساخت مجسمه است. اگر در این هنر مهارت دارید همین حالا دست به کار شده و اقدام به تولید انواع مجسمه‌های زیبا کنید. برای تولید مجسمه‌ها چیز خاصی نیاز نیست. جنس مجسمه‌های تولیدی می‌تواند از فلز، خاک رز، گچ یا و… باشد.

مجسمه سازی

 

۴- طراحی و ساخت کارت پستال

اگر مهارت شما در کارهای هنری کاغذی است همین الان دست به کار شوید. طراحی کارت پستال یک ایده خوب پول ساز برای شما خواهد بود. پس از طراحی حرفه‌ای کارت‌های خود با کامپیوتر آنها را چاپ کنید و در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید.

ساخت کارت پستال

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۵- نقاشی

یکی از ایده‌های هیجان‌انگیز و درآمد زا برای اهل هنر که به نقاشی علاقه دارند کشیدن نقاشی یا تولید یک اثر هنری در قالب بوم نقاشی است. بعد از این کار نیاز است تا گالری اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید و اقدام به کسب در آمد از فروش تابلوها و یا دریافت سفارش از مشتریان کنید.

کسب در آمد نقاشی

 

۶- طراحی روی تیشرت

شما می‌توانید با طراحی‌های خاص روی تیشرت و ایجاد طرح‌های گرافیکی مختلف و خلاقانه اقدام به کسب در آمد کنید. برای این کار نیاز است تا کمی آموزش گرافیکی ببینید و آغاز به کار کنید. در آمد این شغل بسیار قابل توجه می‌باشد.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۷- خیاطی

اگر عاشق چرخ خیاطی هستید و با استفاده کردن از چرخ خیاطی خستگی ندارید برای شما دریافت سفارش سخت نخواهد بود. همین حالا آغاز کنید به ساخت یک گالری از کارهایی که انجام داده‌اید و یا کارهای که توانایی دوخت آنها را دارید و ببینید چطور سیل انبوه مشتریان به سمت شما جاری خواهد شد. خیاطی یکی از ایده‌های پول ساز برای بانوان است. دقت کنید اگر کمی استعداد در این زمینه دارید برای آغاز این شغل جذاب درنگ نکنید.

خیاطی

 

۸- صابون سازی

یکی از کارهای پر در آمد در کشورهای دیگر از جمله ترکیه کار هنری صابون سازی است. معمولاً توریست‌ها از کشورهای دیگر با خرید صابون‌های دست ساز آن را به عنوان سوغات هدیه می‌برند. این کسب و کار هنری در ایران نیز استقبال خوبی دارد و شاید مشابه آن نیز ایده ساخت شمع باشد. با کمی خلاقیت و ترکیبات مختلف صابون با رنگ و عطر مختلف در خانه این هنر زیبا را دنبال کنید و در خرده فروشی‌ها و یا شبکه‌های مجازی اقدام به فروش محصولات خود کنید.

کسب در آمد از صابون سازی

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۹- هدیه‌های دست ساز

یکی از راه‌های کسب در آمد خانگی تولید هدیه‌ها و صنایع دستی دست ساز است. هدیه‌های دست ساز در بیشتر مواقع زیبایی چشمگیری داشته و مخاطبان زیادی دارد. یکی از راه‌های کسب در آمد ایده آل برای شما در خانه این است که با یادگیری هدیه‌های دست ساز و تولید صنایع دستی زیبا و فروش آنها به صورت آنلاین کسب در آمد داشته باشید. برای فروش محصولات خود می‌توانید اقدام به سفارش طراحی فروشگاه آنلاین از یک شرکت کرده و یا با ایجاد یک صفحه در شبکه‌های مجازی اقدام به فروش محصولات خود کنید.

هدیه‌های دست ساز

 

۱۰- پتو و لحاف دوزی

یکی از راه‌های دیگر جهت اشتغال‌زایی در خانه و کسب درآمد دریافت سفارش انواع پتو و لحاف و رو اندازهای تزئینی با کمی چاشنی خلاقیت است. به ویژه در حال حاضر که طراحی‌های نوستالژیک و خلاقانه زیبا طرفدار پیدا کرده است شما می‌توانید با راه اندازی یک کانال یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه اندازی یک گالری از سفارشات یا محصولات خود کنید.

در آمد از پتو و لحاف دوزی

 

۱۱- ساخت اسباب بازی

ساخت انواع وسایل‌های دست ساز از جنس پارچه، چوب، فلزات برای کودکان یا بزرگسالان به عنوان هدیه یکی دیگر از ایده‌های به ظاهر ساده ولی پول ساز برای هنرمندان است. این کار یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای شما خواهد بود. پس از تولید انواع عروسک‌های دست ساز شما می‌توانید اقدام به فروش محصولات خود در صفحات اینستاگرامی کنید.

ساخت اسباب بازی

 

۱۲- تصویر سازی و خلق کاراکتر

اگر شما یک تصویرگر هستید و به تصویر سازی علاقه‌مندید شما می تواتید طرح‌های درخواستی را به صورت سفارشی دریافت کرده و به صورت آنلاین ارسال کنید و همچنین در وب سایت‌های فروش تصویر به اشتراک بگذارید.

تصویر سازی

 

۱۳- فروش کارهای کپی و چاپی هنری

به نقاشی علاقه مند هستید و کارهای خوبی داشتید؟ اگر این کار برای شما وقت گیر بوده تا یک تابلو را به پایان برسانید، راه دیگر این است که از آثار خود کپی تهیه کنید و به صورت چاپی آنها را با قیمت کمتر به فروش برسانید.

فروش کارهای کپی و چاپی هنری

 

۱۴- ساخت ظروف شیشه ای

اگر ابزارآلات شیشه سازی را دارید به شما توصیه می‌کنیم اقدام به راه اندازی یک کسب و کار موفق نمائید. ساخت ظروف شیشه‌ای، گلدان و دیگر لوازم از پرفروش‌ترین هاا ست. راه کار دیگر این هست که به صورت آینه سازی یا شیشه‌های شکسته روی ظروف کوزه‌ای را تزئین کنید. این کارهای برای خنچه عقد و دکوری جا استفاده می‌شوند و طراحی خیلی زیبا و مدرنی دارند.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

کسب در آمد از ساخت ظروف شیشه ای و آینه کاری

 

۱۵- تولید کیف

اگر علاقه مند به ایجاد یک کار هنری پرهیجان و پر در آمد هستید ایده ساخت کیف را آزمایش کنید. ساخت کیف دستی یکی از کارهای زیبایی است که با استفاده از پارچه یا چرم انجام می‌شود. برای این شغل نیاز است تا کمی خلاقیت داشته باشید و ایده‌های جدید که کمتر به فکر دیگران رسیده است را پیاده کنید.

کسب در آمد با ساخت کیف دست ساز

کسب در آمد با ساخت کیف دست ساز

 

۱۶- گلدوزی

اگر از عاشقان صنایع دستی هستید، به دنبال گلدوزی بروید. سفارشات گلدوزی یکی دیگر از شغل‌های درآمدزا است. شما می‌توانید به سفارش مشتریان خود نام آنها را روی طرح‌هایی زیبا در لباس پیاده سازی کنید این لباس‌ها گاهی برای هدیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف این هنر پردرآمد شما میتوانید با طراحان لباس و تولید کنندگان لباس همکاری داشته باشید.

کسب درآمد از گلدوزی

کسب درآمد از گلدوزی

 

۱۷- سفارش عکاسی

اگر به عکاسی علاقه مند هستید و یا دوره تخصصی آن را دیده‌اید یک از شغل‌های پول‌ساز برای شما دوست هنرمند، عکاسی است. شما می‌توانید از مشتریان خود عکس بگیرید و بعد از ویرایش آن را چاپ کرده و در آمد خوبی داشته باشید. این کار نیز نیازمند خلاقیت و هنر بالایی است. اگر خود را مناسب این کار میدانید درنگ نکنید.

درآمدزایی با عکاسی

درآمدزایی با عکاسی

 

۱۸- کسب در آمد با بافندگی

اگر شما یک بافنده هستید می‌دانید که این هنر زیبا زمینه‌های زیادی دارد. از بافتن کلاه و شال بگیرید تا رو اندازها و زیر اندازهای رنگارنگ و زیبا. در اینترنت پر است از طرح‌های زیبا بافندگی با یک جستجوی ساده طرح‌های زیبا را دانلود کنید و از این به بعد به ذوق هنری شما بستگی خواهد داشت که چه کار زیبایی را خلق کنید. با این روش کسب در آمد مطمئناً شما در مدت کوتاهی به در آمد خوبی خواهید رسید.

کسب در آمد با دستگاه بافندگی

کسب در آمد با دستگاه بافندگی

 

۱۹- کسب در آمد از گل سازی

یکی از ایده‌های زیبا و پول‌ساز شغل و هنر گل سازی است. برای ساخت گل‌های کاغذی شما می‌توانید از کاغذ، فوم، پارچه و حتی گل‌های طبیعی خش شده استفاده کنید تا انواع دسته گل‌های زیبا درست کنید. اگر به این شغل علاقه مند هستید همین حالا این ایده کسب و کار را پیگیری کنید.

کسب در آمد از گل سازی

کسب در آمد از گل سازی

 

۲۰- کارهای هنری با جوشکاری

شاید فکر کنی جوشکاری هنر محسوب نمی‌شود. اما صبر کنید جوشکاری زمانی یک هنر است که با کمی چاشنی خلاقیت ترکیب شود. شما با این مهارت می‌توانید دست به تولید لوازم و ابزارهای خلاقانه و جدید بزنید. اگر در این کار مهارت دارید و یا می‌توانید دوره آموزش جوشکاری شرکت کنید این کار را انجام داده و کارهای هنری زیبا خلق کنید.

کارهای هنری با جوشکاری

کارهای هنری با جوشکاری

 

۲۱- کسب در آمد از طراحی کاریکاتور

شاید تصویر افرادی که به صورت کاریکاتورهای زیبا در آمده را در اینستاگرام دیده باشید. یکی از هنرهای زیبا کشیدن تصاویر افراد به صورت کاریکاتور است. شما می‌توانید سفارش دریافت کنید و به صورت آنلاین اقدام به طراحی کاریکاتور کنید.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

کسب در آمد از طراحی کاریکاتور

 

۲۲- کسب در آمد با ساخت لوازم جانبی موبایل و لپتاب و…

ساخت و طراحی لوازم جانبی خلاقانه یکی از راه‌های کسب درآمد بالای این روزهای زندگی دیجیتال ما آدم هاست. قابل‌های زیبا برای موبایل یا محافظ کامپیوتر و لپتاب ما و یا انواع قاب یا محافظ کابل‌های برقی نمونه‌هایی از این ایده جذاب است. طراحی و تولید پایه نگه دارنده موبایل و لپتاب نیز یک مثال دیگر خواهد بود.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

کسب در آمد با ساخت لوازم جانبی موبایل و لپتاب و…

 

۲۳- طراحی لباس‌های مجلسی و مناسبت ویژه

طراحی لباس‌های زیبا و خلاقانه از روی فیلم‌ها و افسانه‌ها و انیمیشن‌ها با ترکیب حالت فانتزی و کمی خلاقیت ایده خیلی جالبی است تا پول در آورید. لباس‌هایی برای تولد، مراسم سنتی، جشن‌ها و تولدهایی که با تم خاصی هستند. بازار این کسب و کار هنری در آمد خوبی در کشور ما داشته و مطمئناً در آن موفق خواهید شد.

طراحی لباس‌های مجلسی

طراحی لباس‌های مجلسی

 

۲۴- ساخت صفحات آماده یا کتاب‌های رنگ آمیزی

شما می‌توانید ایده‌هایی جالبی را برای رنگ آمیزی خردسالان، کودکان یا بزرگسالان طراحی، نقاشی و چاپ کنید و آن را به صورت یک مجموعه گردآوری کرده و یا به صورت مجزا از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا روش‌های دیگر به علاقه مندان بفروشید.

ساخت صفحات آماده یا کتاب‌های رنگ آمیزی

ساخت صفحات آماده یا کتاب‌های رنگ آمیزی

 

۲۵- بازسازی یا ترمیمی لوازم قدیمی

خیلی از وسایل دور ریختنی و یا وسایلی که مورد نیاز ما نیست یا کهنه و قدیمی شده‌اند را می‌توان به یک وسیله امروزی و آنتیک تبدیل کرد. اکثر این لوازم زیبا در دکوراسیون استفاده خواهند شد. باز سازی و زیبا سازی لوازم قدیمی هنر زیبای این روزهای زندگی‌ها شده است. این هنر طرفداران زیادی دارد. محصولاتی که شاید در نگاه اول بی ارزش هستند در دست توانای شما به یک کالای لوکس و با ارزش تبدیل شده و با قیمت بسیار خوبی می‌توانید آن را بفروش بگذارید.

بازسازی یا ترمیمی لوازم قدیمی

بازسازی یا ترمیمی لوازم قدیمی

 

۲۶- ساخت قاب عکس

شما می‌توانید آثار هنری و عکس‌های مشتریان خود را قاب‌های زیبا ساخته و سفارش کار دریافت کنید. این کار هنری نیازمند کمی چاشنی خلاقیت و طراحی زیبا می‌باشد. ساخت قاب‌های کنار هم و ترکیب تصاویر متفاوت روی قاب‌های چوبی یا فلزی ایده بسیار زیبایی خواهد شد. این قاب عکس‌ها در دکوراسیون خانه جای جدیدی باز کرده اند که حتماً می‌توان روی آن حساب کرد.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

ساخت قاب عکس

 

۲۷- درآمدزایی با سبد بافی

ساخت سبدهای خوشگل و زیبای تزئینی یا کاربردی برای لوازم خانه یکی از ایده‌های خوب برای کسب در آمد می‌باشد. سبد بافی از نوع حصیر یا دیگر مواد اولیه تولید سبدهای دست بافت هستند. این محصولات زیبا را می‌توانید در مغازه‌های فروش لوازم سنتی، لوازم دست بافت، نمایششگاه ها و همچنین از طریق صفحات مجازی می‌توانید بفروشید.

در آمدزایی با سبد بافی

درآمدزایی با سبد بافی

 

۲۸- سخت دست سازه‌های چوبی

ساخت مجسمه‌ها و مبلمان گرفته تا انواع لوازم چوبی دکوراسیون خانه و لوازم آشپزخانه و ظرف و ظروف زیبا را می‌توانید با استفاده از چوب تولید کنید. این هنر خلاقانه هیچ مرزی نداشته و به کمک قوه خیال و خلاقیت خود می‌توانید در این هنر زیبا اوج بگیرید. فروش محصولات دست سازه چوبی سخت نبوده و هم به صورت فیزیکی و هم مجازی مشتریان بسیار زیادی دارد. برای آغاز این کار از کارهای ساده‌تر آغاز کنید. برخی از تولیدات نیازمند دستگاه های بزرگ تر و تجهیزات ویژه بوده که با پیشرفت می‌توانید آنها را تهیه کنید. یک شغل با کلاس و پر از هیجان در ضمینه کارهای درآمدزای هنری در خانه ساخت دست سازی های چوبی است.

سخت دست سازه‌های چوبی

کارهای هنری چوبی

 

۲۹- ساخت الگو یا الگو سازی

بسیاری از شغل‌های موجود نیازمند الگو جهت انجام کار دارند، از جمله ساخت عروسک، خیاطی و ساخت گل‌های مصنوعی. در این شغل هنرمند باید بتوانید الگوهای لازم جهت تولید این محصولات را طراحی کرده و در اختیار افراد مورد نظر قرار دارد. فروش الگوهای از پیش تهیه شده یکی از روش‌های کسب در آمد بالا است. اگر خلاقیت در طراحی دارید این شغل را آزمایش کنید.

ساخت الگو یا الگو سازی

 

۳۰- کسب در آمد با طراحی پارچه

شما یک فرد هنرمند و علاقه مند به نقاشی هستید؟ پس در این کار درنگ نکنید. شما می‌توانید اقدام به طرح‌های مختلف برای تولید پارچه کنید. و پارچه های با جنسب های مختلف طراحی و تولید کرده و آن را به مشاغل های مورد نظر که نیازمند کار شما هستند بفروشید. افراد شامل طراحان لباس، صنعتگران و…. به دنبال ایده‌های خلاقانه و بدیع هستند.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

کسب در آمد با طراحی پارچه

 

۳۱- ساخت شمع یا شمع سازی

در هر مراسمی معمولاً از شمع‌ها استفاده می‌شود، تولد، عروسی، مناسبهای ایرانی شامل یلدا و عید و….. اگر خلاق هستید و به هنر شمع سازی علاقه دارید، همین الان با کمی آموزش آغاز به ساخت شمع‌های فانتزی و زیبا کنید. شما می‌توانید با طراحی شمع‌های زیبا و همچنین ترکیباتی از اسانس‌های عطری اقدام به تولید شمع کنید. شما می‌توانید شمع‌ها را در بازار و یا آشنایان و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی به فروش برسانید.

ساخت شمع یا شمع سازی

 

۳۲- نقاشی دیواری

آیا شما یک نقاش هستید؟ برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می‌توانید با دریافت سفارش تصاویر زیبا را به درخواست مشتریان خود روی دیوار های انتخابی آنها در ابعاد بزرگ خلق کنید. نقاشی های دیواری برای منازل شخصی، اداره و مدارس این فرصت مناسبی را برای پول سازی به شما واگذار خواهد کرد. یکی از جذاب ترین و زیباترین کارهای درآمدزای هنری در خانه نقاشی دیواری است.

نقاشی دیواری

 

۳۳- کارگاه‌های آموزشی

در چه موضوع علمی یا هنری سر رشته دارید؟ هرعلمی دارید آن را کامل کنید و یا حالت آکادمیک به آن داده و آغاز کنید به اشتراک گذاری اطلاعات خود با دیگران از آن کسب در آمد کنید. همیشه دانشجویانی هستند که نیاز مند دانش شما بوده و در ازای آموزش به شما مبلغی پرداخت خواهند کرد. در حال حاضر می‌توانید با برگزاری کلاس‌های آنلاین یا حضوری و برگذاری کارگاه‌های آموزشی از این راه پول به دست آورید.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

 

۳۴- تولید محتوی آنلاین

شما می‌توانید حرفه و دانش خود را با تولید محتوی دیجیتال و ویدئویی و به صورت پادکست‌های صوتی در اختیار علاقه مندان قرار دهید. برای این کار بسیاری از سایت‌ها امکان فروش پادکست در ایران دارند. همچنین بسیاری از افراد حتی از طریق امکان پخش زنده نرم افزارهای اجتماعی اقدام به برگذاری کلاس‌های آنلاین می‌کنند. همچنین شما می‌توانید با ضبط ویدئو و یا تولید محتوی آموزشی و ارائه آن به سایت‌های واسط که فایل‌های ویدئویی را در ازای پرداخت مبلغی به علاقه مندان قرار می‌دهند کسب در آمد بسیار خوبی داشته باشید.

تولید محتوی آنلاین

 

۳۵- کسب در آمد با سفارش خوشنویسی و خطاطی

اگر شما یک خطات هستید و خط خوشی دارید و یا مهارتی در طراحی نوشته‌ها دارید، می‌توانید اقدام به طراحی نام‌های تجاری برای کسب و کارها کنید و یا حتی سفارش طراحی تابلو قبول کنید.

کسب در آمد با سفارش خوشنویسی و خطاطی

کسب در آمد با سفارش خوشنویسی و خطاطی

 

۳۶- مدیر صفحات هنری در شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از افراد هنرمند برای ارتباط با مخاطبان خودشان در شبکه‌های اجتماعی صفحه شخصی ایجاد می‌کنند. اکثر این افراد زمان کافی نداشته و نیاز مند یک مدیر یا اصطلاحاً ادمین برای مدیریت صفحه خود هستند. اگر شما در هنر حرفی برای گفتن دارید یک کارمند خوب برای این افراد خواهید بود. مدیریت صفحات مجازی یکی از بهترین و پرسود ترین کارهای درآمدزای هنری در خانه می باشد.

مدیر صفحات هنری در شبکه‌های اجتماعی

 

۳۷- کسب درآمد با سفارش نقاشی پرتره

در طراحی چهره مهارت دارید؟ چرا شکسته نفسی میکنید و از این مهارت خود استفاده نمی کنید، کم هستند افرادی که این هنر زیبا را دارند. بسیاری از مردم دوست دارند تصویری نقاشی شده از صورت خود داشته باشند و یا به دیگران تصویری هدیه دهند. برای این منظور شما می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی اقدام به دریافت سفارش برای طراحی چهره از افراد، یا حیوانات خانگی کنید.

کسب درآمد با سفارش نقاشی پرتره

کسب درآمد با سفارش نقاشی پرتره

 

۳۸- درآمدزایی با تولید مواد غذایی خانگی

خوشمزه‌ترین بخش کسب و کارهای خانگی، می‌رسد به بخش غذا و شکم! برای اینکه از طریق آشپزی درآمد داشته باشید، شما می‌توانید با ایجاد یک صفحه در شبکه‌های مجازی و یا در سایت‌هایی که می‌توانید کسب و کار خود را معرفی کنید، اقدام به معرفی محصولات خانگی غذایی خود کنید. این محصولات شامل، پیازداغ، سیرداغ، کدو، بادمجان سرخ شده، سبزیجات سرخ شده یا خرد شده و یا حبوبات پاک شده از جمله مواد غذایی پر طرفدار هستند. همچنین شما می‌توانید اقدام به تولید مواد غذایی آماده نیز کنید، برای نمونه غذاهای روزانه و یا ترشیجات. اگر کمی در این کار مهارت دارید شما می‌توانید از محله و شهر خود به صورت محدود آغاز کنید. شک نکنید این کسب و کار، دآمد خوبی برای شما خواهد داشت.

درآمدزایی با تولید مواد غذایی خانگی

درآمدزایی با تولید مواد غذایی خانگی

 

۳۹- پرورش پرنده‌های زینتی یا حیوانات خانگی

اگر رابطه شما با حیوانات خانگی خوب هست برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. شما می‌توانید در محیط خانه یا حیاط خود اقدام به نگه داری انواع پرنده‌ها کنید و با جوجه کشی به تولید انبوده آنها بپردازید. بخشی از کار مروبط به تکثیر و فروش پرندگان و حیوانات است. بخشی دیگر نیز شامل آموزش به آنهاست. اگر شما یک پرنده سخن گو پرورش دهید و تنها چند حرف به آن بیاموزید ارزش مالی آن بسیار زیاد خواهد بود. فروش این حیوانات نیز به سادگی ساختن یک صفحه در شبکه‌های مجازی است. پرنده‌هایی مانند طوطی، مرغ عشق، مرغ مینا و عروس هلندی. سگ و گربه و پرنده‌های گوشتی مانند بلدرچین، مرغ و خروس های زینتی یا مینیاتوری.

پرورش پرنده‌های زینتی یا حیوانات خانگی

پرورش پرنده‌های زینتی یا حیوانات خانگی

 

۴۰- پرورش ماهی زینتی

به آکواریوم‌های زیبا علاقه دارید و در آن مهارت دارید؟ آیا می‌دانید در آمدی که از فروش ماهی‌های زینتی کسب خواهید کرد چقدر است؟ تکثیر و پرورش ماهی‌ها شامل گوپی، سیچلاید و گلدفیش در یک اکواریوم کوچک انجام شدنی خواهد بود. برای این کار کافی است چند کتاب مطالعه کنید. بعد از آموزش در این راستا به سراغ ماهی‌های گران قیمت تر بروید و آغاز کنید به پرورش و تکثیر این گونه از ماهی‌ها. پس از آن نوبت به پولسازی و یا بازاریابی خواهد رسید. برای این منظور می‌توانید از مغازه‌های فروش ماهی آغاز کنید. اکثر مغازه‌ها از شما ماهی‌ها را خرید کرده و به مشتریان خود می‌فروشند. همچنین شما می‌توانید به آشنایان خود در آمد کسب کنید. راه دیگر نیز فروش آنلاین یا از طریق شبکه‌های مجازی است.

پرورش ماهی زینتی

پرورش ماهی زینتی

 

۴۱-پرورش گیاهان زینتی آپارتمانی

پرورش گل و گیاه نیز از جمله مواردی است که اگر فضای مناسبی برایش در خانه داشته باشید نه‌تنها مزاحمتی برای همسایه‌ها ایجاد نمی‌کند بلکه بسیار چشم‌نواز است. منابع خوبی برای آموزش نحوه تکثیر گیاهان آپارتمانی مختلف مانند کاکتوس و بنفشه آفریقایی که سودآوری پذیرفتنی به همراه دارند در دسترس است و اگر بتوانید شرایط محیطی مساعدشان را فراهم کنید با هزینه معقول می‌توانید به درآمدزایی مناسبی بدون دردسر دست پیدا کنید.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

 

۴۲- کسب در آمد با پخت شیرینی و غذای انگشتی

تصور خیلی از مردم نسبت به شیرینی‌های خانگی یا کیک‌ها، کیک و شیرینی ساده‌ای است که همه روزه در سوپر مارکت ها می‌دیدیم، اما امروزه تنوع زیادی در تولید انواع کیک و شیرینی‌های خانگی و یا غذاهای انگشتی وجود دارد که یکی از بهترین مشاغل خانگی جذاب و خوشمزه این روزهای ماست. افرادی که در این حوزه فعال هستند که تعداد آنها کم هم نیست خیلی حرفه‌ای هستند و محصولات خلاقانه و زیبایی تولید می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید در این حوزه پا بگذارید، با مطالعه چند دوره آموزشی و آموزش آنلاین دست به کار شده و تولیدی کوچک خودتان راه راه بندازید. شک نکنید بعد از مدتی خیلی معروف خواهید شد و کسب در آمد بالایی خواهید داشت. برای فروش محصولات خود نیز می‌توانید از بین دوستان و آشنایان خود آغاز کرده و به صورت موازی در شبکه‌های مجازی نیز صفحاتی برای نمایش محصولاتتان ایجاد کنید. نگران هزینه مواد و لوازم اولیه نباشید، برای آغاز می‌توانید با لوازم محدود کار را آغاز کنید و با دریافت سفارشات بیشتر رفته رفته لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کسب در آمد با پخت شیرینی و غذای انگشتی

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۴۳- تولید نرم افزار و برنامه نویسی

امروزه با افزایش روز افزون لوازم دیجیتال نیاز، همچنین موضوع کرونا و بیماری هایی که در آینده ممکن است ظاهر شوند، ترافیک و… استفاده مردم از نرم افزار ها و اپلیکیشن های تحت وب، موبایل و … زیاد تر شده است. اگر شما به برنامه نویسی و طراحی نرم افزار و اپلیکیشن علاقه دارید، با گذراندن چند دوره آموزشی برنامه نویسی و طراحی سایت و … یک متخصص خواهید شد. در آمد طراح نرم افزار و برنامه نویس جزو چند شغل برتر دنیا بوده و گاهی برای یک تازه کار تا ۱۰ میلیون تومان در ماه نیز در آمد خواهد داشت. افراد حرفه ای برنامه نویسی میانگین حقوق ماهانه ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان خواهند داشت.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

 

۴۴- تولید محتوی صوتی پادکست

پادکست یا کتاب‌های صوتی، محتوی شنیداری هستند که به آن‌ها رادیو آفلاین نیز گفته می‌شود. مخاطبان این رسانه که در این سال‌ها بسیار زیاد شده‌اند شامل تمامی افراد هستند از کودکان تا سالمندان شامل این گروه می‌شوند. برای تولید محتوی شنیداری هیچ گونه محدودتی وجود نداشته و از محتوی علمی تا و داستان و رمان به صورت صوتی تولید می‌شوند. در حقیقت نحوه ارائه و میزان جذابیت محتوا از عوامل اصلی موفقیت پادکست است. پادکست‌ها می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی، روایت محور یا مصاحبه و زنده یا از پیش‌تولید شده ارائه شوند. هم‌اکنون پادکست‌های زیادی به زبان فارسی در حال تولید هستند که از میان آن‌ها حوزه فوتبال، ارائه خلاصه کتاب‌ها، روایت رویداد‌های واقعی جنایی – اجتماعی، بیوگرافی و تاریخی با استقبال بیشتری روبرو هستند.

تولید محتوی صوتی پادکست

کارهای هنری درآمدزا در منزل

 

۴۵- چاپ سیلیک یا چاپ روی لوازم

طرح‌های چاپی روی لیوان، ماگ، تیشرت، پیکسل و… را دیده اید. معمولاً چاپگرهای این گونه وسیله‌ها ابعاد کوچکی نیز دارند و در مقایسه با برخی از کارها که تجهیزات گران قمیتی دارند این نوع چاپگرها قیمت کمتری داشته و ایده خوبی برای ایجاد یک شغل در آمد زا خواهند بود. اگر پس اندازی دارید، کمی در مورد نحوه چاپ روی لیوان، ماگ و لباس و… تحقیق کنید و سپس اقدام به خرید یکی نوع ساده از چاپگر‌ها به اضافه مواد اولیه‌اش کنید و به صورت رسمی آغاز به کار کنید. شبکه‌های اجتماعی بستر خوبی برای ارتباط شما با مشتری‌ها خواهد بود و می‌توانید سفارشات را از این روش دریافت کنید. یکی از بهترین و پرسود ترین کارهای درآمدزای هنری در خانه سفارش چاپ است.

کارهای درآمدزای هنری در خانه

 

جدیدترین لیست کارهای هنری پولساز  (به روز شده )

۱- کار هنری

چه نوع کارهای هنری وجود دارد؟

کارهای هنری زیادی وجود دارد، مانند:

  • هنرهای تجسمی: نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، نقاشی دیجیتال
  • هنرهای نمایشی: تئاتر، موسیقی، رقص
  • هنرهای کاربردی: طراحی گرافیک، معماری، طراحی داخلی، مد
  • هنرهای ادبی: شعر، داستان نویسی، نمایشنامه نویسی
  • هنرهای موسیقی: آهنگسازی، نوازندگی، خوانندگی

 

۲- کار هنری در منزل ساده

چه کارهای هنری ساده ای می توانم در منزل انجام دهم؟

کارهای هنری ساده ای وجود دارد که می توانید در منزل انجام دهید، مانند:

  • نقاشی: نقاشی یک فعالیت خلاقانه و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از مداد رنگی، آبرنگ، گواش و یا حتی رنگ انگشتی انجام دهید.
  • ساخت کاردستی: با استفاده از مواد ساده ای مانند چوب بستنی، کاغذ، مقوا و یا نمد می توانید کاردستی های خلاقانه و زیبایی بسازید.
  • بافتنی: بافندگی یک مهارت مفید و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از آن شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافید.
  • خیاطی: خیاطی یک مهارت کاربردی است که می توانید با استفاده از آن لباس های خود را بدوزید و یا تعمیر کنید.

 

۳- کارهای هنری پولساز

چه کارهای هنری می توانم انجام دهم که پولساز باشند؟

کارهای هنری پولساز زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید، مانند:

  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • نقاشی: نقاشی های خود را می توانید به صورت آنلاین و یا در گالری های هنری به فروش برسانید.
  • عکاسی: اگر به عکاسی علاقه دارید، می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین و یا در آژانس های عکس به فروش برسانید.
  • طراحی گرافیک: اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، می توانید با انجام سفارشات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و یا کارت ویزیت کسب درآمد کنید.

 

۴- هنرهای پولساز برای بانوان

چه هنرهای پولسازی برای بانوان وجود دارد؟

هنرهای پولساز زیادی برای بانوان وجود دارد، مانند

  • خیاطی: بانوان می توانند با استفاده از مهارت خیاطی لباس های زنانه و یا بچگانه بدوزند و به فروش برسانند.
  • بافتنی: بانوان می توانند با استفاده از مهارت بافندگی شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافند و به فروش برسانند.
  • سفالگری: سفالگری یک هنر خلاقانه و پولساز است که بانوان می توانند با استفاده از آن ظروف سفالی و یا مجسمه های زیبایی بسازند و به فروش برسانند.
  • آشپزی: بانوان می توانند با پخت غذاهای خوشمزه و یا شیرینی های خانگی کسب درآمد کنند.

 

۵- کارهای هنری پولساز در خانه

چه کارهای هنری پولسازی می توانم در خانه انجام دهم؟

کارهای هنری پولساز زیادی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید، مانند:

  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • نقاشی: نقاشی های خود را می توانید به صورت آنلاین و یا در گالری های هنری به فروش برسانید.
  • عکاسی: اگر به عکاسی علاقه دارید، می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین و یا در آژانس های عکس به فروش برسانید.
  • ترجمه: اگر به زبان های خارجی مسلط هستید، می توانید با انجام ترجمه متون مختلف کسب درآمد کنید.

 

۶- کارهای هنری پرفروش

چه کارهای هنری در حال حاضر پرفروش هستند؟

کارهای هنری پرفروش زیادی وجود دارد، مانند:

  • ساخت زیورآلات: زیورآلات دست ساز از جمله زیورآلات رزینی، پلیمری و مهره ای در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • نقاشی: نقاشی های مدرن و مینیمال در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • عکاسی: عکس های طبیعت، حیوانات و پرتره در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • محصولات چرمی: محصولات چرمی دست ساز مانند کیف، کفش و کمربند در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.

 

۷- پر فروش ترین وسایل در بازارچه مدرسه

چه وسایلی در بازارچه مدرسه پرفروش هستند؟

وسایل پرفروش در بازارچه مدرسه شامل موارد زیر می شوند:

  • لوازم التحریر: خودکار، مداد، پاک کن، دفترچه یادداشت و …
  • خوراکی های خانگی: کیک، کلوچه، شیرینی و …
  • کاردستی های ساده: کاردستی با چوب بستنی، کاغذ، مقوا و …
  • زیورآلات: زیورآلات دست ساز

 

۸- خوراکی های پرفروش برای بازارچه مدرسه

چه خوراکی هایی در بازارچه مدرسه پرفروش هستند؟

خوراکی های پرفروش در بازارچه مدرسه شامل موارد زیر می شوند:

  • کیک و کلوچه: کیک و کلوچه های خانگی
  • شیرینی
  • ساندویچ
  • سالاد میوه
  • نوشیدنی

 

۹- کارهای هنری جدید

چه کارهای هنری جدیدی می توانم انجام دهم؟

کارهای هنری جدید زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید، مانند:

  • رزین کاری: رزین کاری یک هنر خلاقانه است که می توانید با استفاده از آن زیورآلات، ظروف و یا مجسمه های زیبایی بسازید.
  • نقاشی پیکسلی: نقاشی پیکسلی یک نوع نقاشی مدرن است که با استفاده از مربع های رنگی انجام می شود.
  • طراحی دیجیتال: اگر به طراحی علاقه دارید، می توانید با استفاده از نرم افزارهای طراحی دیجیتال مانند ایلوستریتور و فتوشاپ طرح های خلاقانه ای خلق کنید.
  • هنرهای انتزاعی: اگر به هنرهای انتزاعی علاقه دارید، می توانید با استفاده از رنگ ها و اشکال مختلف نقاشی ها و مجسمه های خلاقانه ای بسازید.
  • هنری مفهومی: اگر به هنر مفهومی علاقه دارید، می توانید با استفاده از اشیاء و تصاویر مختلف، ایده ها و مفاهیم انتزاعی را بیان کنید.

 

۱۰- چه هنری یاد بگیرم که پولساز باشه

چه هنری یاد بگیرم که پولساز باشه؟

انتخاب یک هنر پولساز به علاقه، مهارت و شرایط شما بستگی دارد.
برخی از هنرهای پولساز عبارتند از:

  • ساخت زیورآلات: زیورآلات دست ساز از جمله زیورآلات رزینی، پلیمری و مهره ای در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • نقاشی: نقاشی های مدرن و مینیمال در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • عکاسی: عکس های طبیعت، حیوانات و پرتره در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.
  • محصولات چرمی: محصولات چرمی دست ساز مانند کیف، کفش و کمربند در حال حاضر بسیار پرفرش هستند.
  • طراحی گرافیک: اگر به طراحی علاقه دارید، می توانید با انجام سفارشات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و یا کارت ویزیت کسب درآمد کنید.
  • ترجمه: اگر به زبان های خارجی مسلط هستید، می توانید با انجام ترجمه متون مختلف کسب درآمد کنید.
  • برنامه نویسی: اگر به برنامه نویسی علاقه دارید، می توانید با نوشتن برنامه های مختلف، وب سایت ها و یا اپلیکیشن ها کسب درآمد کنید.

 

۱۱- شغل های هنری پولساز

چه شغل های هنری پولسازی وجود دارد؟

شغل های هنری پولساز زیادی وجود دارد، مانند:

  • هنرمند: هنرمندان می توانند با نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی و یا سایر هنرها کسب درآمد کنند.
  • طراح: طراحان می توانند با طراحی لباس، گرافیک، وب سایت و یا سایر موارد کسب درآمد کنند.
  • مترجم: مترجمان می توانند با ترجمه متون مختلف، کتاب ها و یا فیلم ها کسب درآمد کنند.
  • برنامه نویس: برنامه نویسان می توانند با نوشتن برنامه های مختلف، وب سایت ها و یا اپلیکیشن ها کسب درآمد کنند.
  • معلم: معلمان می توانند با تدریس هنر در مدارس و یا آموزشگاه ها کسب درآمد کنند.
  • نویسنده: نویسندگان می توانند با نوشتن کتاب، مقاله و یا محتواهای مختلف کسب درآمد کنند.
  • موسیقیدان: موسیقی دانان می توانند با نواختن موسیقی، آهنگسازی و یا تدریس موسیقی کسب درآمد کنند.
  • بازیگر: بازیگران می توانند با بازی در فیلم، سریال و یا تئاتر کسب درآمد کنند.
  • فیلمساز: فیلمسازان می توانند با ساخت فیلم، مستند و یا ویدیوهای کوتاه کسب درآمد کنند.

 

۱۲- کارهای هنری دخترانه

چه کارهای هنری برای دختران مناسب است؟

کارهای هنری زیادی وجود دارد که برای دختران مناسب است، مانند:

  • ساخت زیورآلات: دختران می توانند با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازند.
  • نقاشی: نقاشی یک فعالیت خلاقانه و سرگرم کننده است که دختران می توانند با استفاده از مداد رنگی، آبرنگ، گواش و یا حتی رنگ انگشتی انجام دهند.
  • بافتنی: بافندگی یک مهارت مفید و سرگرم کننده است که دختران می توانند با استفاده از آن شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافند.
  • خیاطی: خیاطی یک مهارت کاربردی است که دختران می توانند با استفاده از آن لباس های خود را بدوزند و یا تعمیر کنند.
  • عروسک سازی: دختران می توانند با استفاده از پارچه، نمد و یا سایر مواد عروسک های خلاقانه و زیبایی بسازند.
  • کاردستی: با استفاده از مواد ساده ای مانند چوب بستنی، کاغذ، مقوا و یا نمد می توانید کاردستی های خلاقانه و زیبایی بسازید.

 

۱۳- کار هنری پردرآمد در منزل 

چه کارهای هنری پردرآمدی را می توان در منزل انجام داد؟

کارهای هنری پردرآمد زیادی وجود دارد که می توانید در منزل انجام دهید، مانند:

  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • نقاشی: نقاشی های خود را می توانید به صورت آنلاین و یا در گالری های هنری به فروش برسانید.
  • عکاسی: اگر به عکاسی علاقه دارید، می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین و یا در آژانس های عکس به فروش برسانید.
  • طراحی گرافیک: اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، می توانید با انجام سفارشات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و یا کارت ویزیت کسب درآمد کنید.
  • ترجمه: اگر به زبان های خارجی مسلط هستید، می توانید با انجام ترجمه متون مختلف کسب درآمد کنید.
  • محصولات چرمی: محصولات چرمی دست ساز مانند کیف، کفش و کمربند در حال حاضر بسیار پرفروش هستند.

 

۱۴- کار آسان در منزل

چه کارهای آسانی را می توان در منزل انجام داد؟

کارهای آسان زیادی وجود دارد که می توانید در منزل انجام دهید، مانند:

  • تایپ: اگر سرعت تایپ بالایی دارید، می توانید با انجام سفارشات تایپ کسب درآمد کنید.
  • خدمات مشتری: اگر به صحبت کردن با
  • ورود اطلاعات: اگر به کامپیوتر و اینترنت
  • تولید محتوا: اگر به نوشتن علاقه دارید، می توانید با تولید محتوا برای وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید.
  • تدریس خصوصی: اگر در یک رشته مهارت دارید می توانید اقدام به تدریس خصوصی نمایید

 

۱۵- هنرهای خانگی پردرآمد

چه هنرهای خانگی پردرآمدی وجود دارد؟

هنرهای خانگی پردرآمد زیادی وجود دارد، مانند:

  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • نقاشی: نقاشی های خود را می توانید به صورت آنلاین و یا در گالری های هنری به فروش برسانید.
  • عکاسی: اگر به عکاسی علاقه دارید، می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین و یا در آژانس های عکس به فروش برسانید.
  • طراحی گرافیک: اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، می توانید با انجام سفارشات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و یا کارت ویزیت کسب درآمد کنید.
  • ترجمه: اگر به زبان های خارجی مسلط هستید، می توانید با انجام ترجمه متون مختلف کسب درآمد کنید.
  • محصولات چرمی: محصولات چرمی دست ساز مانند کیف، کفش و کمربند در حال حاضر بسیار پرفرش هستند.
  • محصولات رزینی: با استفاده از رزین می توانید زیورآلات، ظروف و یا مجسمه های خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • بافتنی: بافندگی یک مهارت مفید و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از آن شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافید.
  • خیاطی: خیاطی یک مهارت کاربردی است که می توانید با استفاده از آن لباس های خود را بدوزید و یا تعمیر کنید.
  • سفالگری: سفالگری یک هنر خلاقانه و پولساز است که می توانید با استفاده از آن ظروف سفالی و یا مجسمه های زیبایی بسازید و به فروش برسانید.

 

۱۶- هنر در خانه

چه کارهای هنری را می توان در خانه انجام داد؟

کارهای هنری زیادی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید، مانند:

  • نقاشی: نقاشی یک فعالیت خلاقانه و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از مداد رنگی، آبرنگ، گواش و یا حتی رنگ انگشتی انجام دهید.
  • بافتنی: بافندگی یک مهارت مفید و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از آن شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافید.
  • خیاطی: خیاطی یک مهارت کاربردی است که می توانید با استفاده از آن لباس های خود را بدوزید و یا تعمیر کنید.
  • کاردستی: با استفاده از مواد ساده ای مانند چوب بستنی، کاغذ، مقوا و یا نمد می توانید کاردستی های خلاقانه و زیبایی بسازید.
  • عروسک سازی: با استفاده از پارچه، نمد و یا سایر مواد می توانید عروسک های خلاقانه و زیبایی بسازید.
  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید.
  • محصولات چرمی: با استفاده از چرم می توانید کیف، کفش، کمربند و یا سایر محصولات خلاقانه و زیبایی بسازید.
  • محصولات رزینی: با استفاده از رزین می توانید زیورآلات، ظروف و یا مجسمه های خلاقانه و زیبایی بسازید.

 

۱۷- آموزش کارهای هنری مدرن

از کجا می توان آموزش کارهای هنری مدرن را پیدا کرد؟

منابع زیادی برای آموزش کارهای هنری مدرن وجود دارد، مانند:

  • کتاب ها: کتاب های زیادی در مورد
  • وب سایت ها: وب سایت های زیادی
  • کانال های یوتیوب
  • کلاس های آنلاین

 

۱۸- آموزش کارهای هنری مدرن

از کجا می توان آموزش کارهای هنری مدرن را پیدا کرد؟

منابع زیادی برای آموزش کارهای هنری مدرن وجود دارد، مانند:

  • کتاب ها: کتاب های زیادی در مورد هنرهای مدرن وجود دارد که می توانید از کتابفروشی ها و یا به صورت آنلاین تهیه کنید.
  • وب سایت ها: وب سایت های زیادی وجود دارند که آموزش های رایگان و یا پولی در مورد هنرهای مدرن ارائه می دهند.
  • کانال های یوتیوب: کانال های یوتیوب زیادی وجود دارند که آموزش های رایگان و یا پولی در مورد هنرهای مدرن ارائه می دهند.
  • کلاس های آنلاین: پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارند که کلاس های آنلاین در مورد هنرهای مدرن ارائه می دهند.

 

۱۹- هنرهای دستی درآمدزا

چه هنرهای دستی درآمدزایی وجود دارد؟

هنرهای دستی درآمدزایی زیادی وجود دارد، مانند:

  • ساخت زیورآلات: با استفاده از مهره، سیم، و یا سایر مواد می توانید زیورآلات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • بافتنی: بافندگی یک مهارت مفید و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از آن شال، کلاه، جوراب و یا سایر لباس ها و لوازم را ببافید و به فروش برسانید.
  • خیاطی: خیاطی یک مهارت کاربردی است که می توانید با استفاده از آن لباس های خود را بدوزید و یا تعمیر کنید و یا لباس های
  • سفالگری: سفالگری یک هنر خلاقانه و پولساز است که می توانید با استفاده از آن ظروف سفالی و یا مجسمه های زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • نقاشی: نقاشی های خود را می توانید به صورت آنلاین و یا در گالری های هنری به فروش برسانید.
  • عکاسی: اگر به عکاسی علاقه دارید، می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین و یا در آژانس های عکس به فروش برسانید.
  • طراحی گرافیک: اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، می توانید با انجام سفارشات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و یا کارت ویزیت کسب درآمد کنید.
  • ترجمه: اگر به زبان های خارجی مسلط هستید، می توانید با انجام ترجمه متون مختلف کسب درآمد کنید.
  • محصولات چرمی: با استفاده از چرم می توانید کیف، کفش، کمربند و یا سایر محصولات خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.
  • محصولات رزینی: با استفاده از رزین می توانید زیورآلات، ظروف و یا مجسمه های خلاقانه و زیبایی بسازید و به فروش برسانید.

 

نکاتی برای انتخاب یک هنر دستی درآمدزا

به علاقه خود توجه کنید: انتخاب یک هنر که به آن علاقه دارید، باعث می شود که در آن کار خلاق تر و موفق تر باشید.
به مهارت های خود توجه کنید: انتخاب یک هنر که در آن مهارت دارید، باعث می شود که سریع تر در آن پیشرفت کنید.
به شرایط بازار کار توجه کنید: انتخاب یک هنر که در بازار کار تقاضا دارد، باعث می شود که شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل و یا فروش محصولات خود داشته باشید.

 

 پیشنهاد میکنیم اگر مقاله قبلی مشابه با این مقاله را هنوز ندیده اید، آن را از دست ندهید:
 کارهای هنری در آمد زا در منزل 

 

نتیجه گیری

این روزها داشتن یک شغل خانگی و پر در آمد دیگر دور از ذهن نیست و افراد زیادی در حال حاضر در خانه مشغول به کسب در آمد هایی بالایی هستند. به ویژه در خانمها کسب و کارهای خانگی رونق زیادی دارد. کسب و کار خانگی مزایای زیادی از جمله به هدر نرفتن وقت در حین رفت و آمد، کاستن آلودگی هوا، کاستن خطرات احتمالی حمل و نقل و … کارهای هنری درآمد خوبی خواهند داشت.

شما نیز اگر به دنبال راه اندازی یک شغل پر در آمد خانگی هستید یکی از ایده های کارهای هنری درآمدزا در منزل معرفی شده در این آموزش را انتخاب کرده و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

همچنین اگر شما ایده کسب در آمد جدیدی دارید که در لیست ما جایش خالی است، در بخش نظرات برای ما بازگو کنید.

4.4/5 - (143 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

21 نظرات در حال حاضر

  1. ممنون جالب بود

  2. سلام مطلب کاملی بود خیلی دوست داشتم و استفاده کردم

  3. سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

  4. سلام. خیلی خیلی عالی فوق‌العاده بود😍😍. کلی ایده اومد تو ذهنم. الانم میتونم به خیلی کارهایی که دوست دارم راحت فکر کنم و انجامش بدم. یک دنیا ازشما ممنونم. امیدوارم همیشه موفق باشید😊

  5. سلام مرسی از مطالبتون.مفید بود

  6. سلام بسیار سایت خوبی دارید ولی بقیه سایت ها برای آموزش درست توضیح نمیدن هرکسی یک وسیله عجیب وغریب اسم میبره مثل اینکه اصلا نمی‌خوان هنرشون رو کسی یاد بگیره بابا دنیا بزرگه براهمه جا هست

  7. خیلی انگیزشی و راهنما بود

  8. از نظرم خوب بود

  9. بسیار مفید بود ممنون از ایده های جالبتون.. کارهای نمدی رو نفرمودین

  10. خیلی خوب بود ممنونم

  11. سلام مرسی خیلی خوب بود من کارهای زیادی بلد بودم شروع برام سخت بود نمی دونستم چطور شروع کنم تصمیم خودم را گرفتم طراحی کارت پستال را الان از شما ایده گرفتم واقعا مرسی خیلی ایده شاهکاری بود من بین ترشی و مربا غذای خانگی و بدلیجات و …. و گلسازی دنبال یک ایده خوب بودم چون ارسال غذا سخت کارت پستال خوبه بدلیجات هم تفریحی خوبه مرسی و مرسی

  12. خیلی خوب و مفید بود
    ممنون
    فقط به نظرم عروسک سازی هم میتوانید اضافه کنید .

  13. خیلی خوب بود ممنونم

  14. سلام بزرگوار .ممنون از ایده های عالیتون .بسیار مفید بودند .
    یکی از ایده ها به نظرم می تونه ساخت صابونهای تزیینی باشه .
    ما ایرانی ها خدا رو شکر بسیار توانا و هنرمند و باهوش هستیم و کارهای زیبای بسیار زیادی رو میتونیم ابداع کنیم .
    یک خواهش هم ازتون دارم . خواهش میکنم پیشنهاد نگهداری حیوانات رو در خونه نکنیم چون ما داریم به این حیوانات بی گناه و مظلوم ، ظلم میکنیم و حق حیات و زندگی آزاد رو به طریق حقیقی که باید زندگی کنند و آزاد باشند از اونها می گیریم و اونها رو افسرده می کنیم . مطمئن باشیم که در آمد از این راه اگه زیاد هم باشه ، برکت نداره.
    ممنونم و آرزوی موفقیت و روزی حلال براتون دارم.

  15. بسیار عالی
    خیلی ایده ها و مطالب خوب بود
    من سایت هنرآموز که نگاه میکردم بیشتر محتوای دوخت و دوز و بافندگی بود جالب بود
    محتوای سایت شماهم برای آموزش و یاد گیری خیلی خوبه ممنون

  16. چه ایده های جالب و عالی مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *