فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • سلامت
  • ۰
عسل و آبلیمو برای سلامتی

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو : ۹ برهان که به طبع می بایست عسل و آبلیمو مصرف نمایید

امروزه خاصیت شگفت انگیز عسل بر همگان پر‌نور شده‌است و ادغام آن با مواد دیگر خاصیت آن را دو چندان می نماید،درین نوشته‌علمی از سایت بی هوش  ادغام عسل و آبلیمو را ارزیابی می کنیم و به خاصیت فوق العاده آن برای تن می‌پردازیم با ما همراه باشید در سایت بی هوش

هر دو عسل و لیمو غذاهای دوستداشتنی میباشند که معمولا برای غذاها و نوشیدنی ها به کار گیری می گردند.آبلیمو یک ماده فعال به اسم اسید سیتریک دارااست که معمولا تحت عنوان یک ماده پاک کننده استعمال میشود، زیرا دارنده خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کننده حاذق میباشد. از سوی دیگر عسل هم علاوه بر خواص ضد باکتری و ضد عفونی دارنده اکثری از مواد پرخاصیت و ویتامین های ضروری برای تن ما است. به این ترتیب مصرف این دو عنصر کارکشته در کنار یکدیگر سبب به ارمغان آوردن بدنی تندرست و سرشار از انرژی برای ما می گردند.

بیشتر بخوانید:کاربردهای جوش شیرین در خانه داری

فواید نوشیدن مخلوط عسل و آبلیمو

۱. رهایی از دست رسوبات چربی

استعمال از یک رژیم مصرف عسل و آبلیمو قادر است به کاهش وزن شما یاری دهد. چاقی نوعی موقعیت فیزیکی تن میباشد که در آن، رسوب بیش تر از حد چربی باطن بافت‌ها انجام می گیرد و سبب ساز فشار وارد شدن به قلب، کلیه‌ها، کبد و مفاصلی مانند مفصل ران، زانو و مچ پا می شود.براین اساس اشخاص دارنده اضافه وزن مستعد بیماری‌های مختلفی مانند دیابت، فشار خون بالا، آرتروز و اختلالات کبد و کیسه صفرا می‌باشند.

۲. کاهش کلسترول

عسل یک داروی طبیعی خانگی بسیار عالی برای چاقی و کاهش مقادیر کلسترول میباشد.این ماده چربی رسوب گردیده مازاد داخل تن را برمی‌انگیزد و براین اساس به کار گیری از آن تحت عنوان منبع انرژی برای عملکردهای معمولی تن و درنتیجه تصفیه خون را میسر می‌سازد.مصرف مخلوط عسل و آبلیمو به تنهایی،تحت عنوان یک غذای قلیایی،در معالجه چاقی سوای کاهش انرژی و اشتها موثر میباشد.

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

۳. سلامت قلب‌تان را ارتقا میدهد

بیماری‌های قلبی همواره کسانی را در سراسر عالم به سوی مرگ می‌کشاند و تهدیدی عظیم برای تن درستی بشر محسوب میشود.البته آبلیمو و عسل قادر است درصد ریسک ابتلا به‌این بیماری‌های خطرناک را کم کند.آبلیمو و عسل هر دو سرشار از پتاسیم می‌باشند.مشاهده‌ گردیده پتاسیم، فشارخون را که از عامل ها اساسی تهاجم ها قلبی میباشد، نادر می‌نماید. همینطور خاصیت آنتی‌اکسیدان‌ و ضدالتهاب‌ این نوشیدنی، از قلب در قبال التهاب‌های عضلانی و بقیه فشارها مراقبت می‌نماید.

۴. برای سیستم گوارشی تن اثرگذار میباشد

آیا می‌توان این ادغام را سرد نوشید؟ بعضا اشخاص میگویند که فقط به آب یخ رغبت دارا‌هستند و پرسش می‌نمایند که آیا می‌توان به مکان معجون گرم پیشنهادی، نوشیدنی عسل و آبلیمو یا این که سرکه سیب خنک نوشید. بخش اعظمی از ما احتمالاً به‌این عامل رسیده‌ایم که آب خنک به کاهش وزن یاری می‌نماید چون تن ما‌را بدون چاره می‌نماید که دمای خویش را بالا ببرد و در فیض، کالری بسوزاند. معلوم نیست که‌این عمل تا چه حد به سوزاندن کالری امداد می‌نماید، البته در مقابل این نظریه، اکثری از فرهنگ وتمدن‌ها (بخصوص سیستم آیورودا، طب سنتی هند و طب سنتی چینی) علیه مصرف بیش تر از حد آب خنک هشدار می دهند، چون بر اسیدهای گوارشی داخل معده اثر می گذارد و اعتقادوباور دارا‌هستند که آب گرم به گوارش یاری می‌نماید.
یک جام لیموناد خنک حتماً به دفع گرما و رفع عطش در یک روز گرم یاری می‌نماید و سبب ساز رفع خستگی بیشتری بعداز یک فعالیت حوصله‌فرسای شدید می‌گردد. ولی در حالتی‌که نگران وزن خویش میباشید، تناول کردن آب گرم هر روز صبح و بخصوص پیش از ناشتایی، به تصفیه سیستم گوارش امداد کرده، سبب استارت متابولیسم اثرگذار چربی‌سوزی تن ما می گردد و بنابراین بطور کلی به کاهش وزن یاری می‌نماید. هضم ضعیف غذاها قادر است به ساخت‌و‌ساز مواد سمی و پروتئین‌های هضم نشده داخل روده سبب ساز خواهد شد. این مواد سمی ممکن میباشد سبب انباشته شدن سلول‌های چربی گردیده و به عکس العمل‌های ایمنی و التهابی سبب شوند که همه با ارتقا وزن رابطه دارا‌هستند.

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

۵. تقویت سیستم ایمنی تن

کمبود خواب،استرس و رژیم غذایی بد سیستم ایمنی تن را مختل می‌نماید و ناتوانی سیستم ایمنی با بروز سیرتکامل ها آنفولانزا و سرما خوردگی خودش را نشان میدهد.
خبر خوب این میباشد که با نوشیدن آبلیمو و عسل میتوانید آسیب‌های وارده را ترمیم فرمایید.ویتامین C لیمو و مواد معدنیِ عسل،سیستم ایمنی تن‌تان را تقویت کرده و نزاع با باکتری‌ها،ویروس‌ها و بقیه میکروب‌هایی که مایه بیماری می شوند،آسوده‌تر می‌نماید.ضمن اینکه عسل دربرگیرنده ضدمیکروب‌های طبیعی میباشد که تندستی شما‌را نگهداری می‌نماید.

۶. سم زدایی تن 

هوایی که در آن نفس می کشیم، آبمیوه‌هایی که مینوشیم و غذاهایی که می‌خوریم، مارا در معرض مواد شیمیایی و سموم گوناگونی قرار می دهند.گرچه تن‌‌مان طبعا از ما در مقابل این تهدید ها حفظ می‌نماید، بد وجود ندارد ما هم با راهکارهای طبیعی این ایمنی را تقویت کنیم.آبلیمو و عسل در این‌راه به ما یاری می‌نماید.لیمو کارایی سم‌زدایی جگر را ارتقاء می دهد؛عسل نیز، همانگونه که گفته‌ شد،یک ضدمیکروب و ضدعفونی‌کننده‌ی طبیعی میباشد.

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

۷. احتمال بروز عفونت‌های ادراری را کاهش می دهد

عفونت‌ ادرار دردناک میباشد و هنگامی که بیشتر گردد قادر است بسیار خطرناک باشد.به‌خصوص برای زنان،عفونت ادرار می تواند مزمن گردد و در هنگام بدشانسی،برای رهایی از این عفونت مورد نیاز میباشد آنتی‌بیوتیک‌های فراوان استفاده شود. مصرف منظم آبلیمو و عسل، برای حل این نقص‌ یک روش طبیعی میباشد.عسل دربردارنده ضدباکتری‌های طبیعی میباشد و آبلیمو با ارتقاء اسیدیته‌ی ادرار، قابلیت رویش باکتری‌ها را در پیرامون پیشاب کاهش میدهد.

۸. امداد به کاهش وزن

رهایی از اضافه وزن سخت میباشد.در صورتیکه دنبال طریق‌های طبیعی نادر کردن وزن میباشید،این نوشیدنی می تواند برای‌ شما شایسته ترین مورد باشد.آب و فیبر مو جود در لیمو، اشتهای‌ شمارا معدود می‌نماید و به شما یاری می‌نماید فارغ از فهمیدن گرسنگی،از وسعت غذای مصرفی‌تان بکاهید.ضمنا اسیدسیتریک مو جود در لیمو،در چرخه‌ی زیستی نقش مهمی ایفا می‌نماید و راندمان‌ روند تبدیل غذا به انرژی را ارتقاء میدهد.

فواید اعجاب انگیز عسل و آبلیمو

۹. موثر برای پوست 

می خواهید پوستی روشن داشته باشید؟ نوشیدن آبلیمو و عسل یک کدام از شایسته ترین طرق طبیعی مو جود برای داشتن پوستی واضح،سوای استفاده ابزارها آرایشی میباشد.لیمو ویتامین C مایحتاج را برای فرآوری کلاژن مهیا می‌نماید،کلاژن نوعی بافت پیوندی اصلی میباشد که به استحکام و برنا ماندن پوست یاری می‌نماید.بخش اعظمی از ترکیبات مو جود در عسل نیز به شادابی پوست یاری می‌نمایند.سرنوشت شما پوستی سلامت، برنا و روشن خواهید داشت.

برای ساخت و ساز این داروی طبیعی،یک قاشق چای خوری عسل خام (عسل حرارت ندیده)را با دو قاشق چای خوری آبلیموی ترش یا این که شیرین داخل یک استکان آب ولرم (و خیر آب داغ) ترکیب فرمائید.این دارو را تحت عنوان نوشیدنی نخستین صبح و بصورت ناشتا مصرف فرمائید.همینطور معمولاً بعد از یک وعده غذای سنگین یا این که چرب نیز مصرف میشود و نوعی داروی سم‌زدا و موءثر بر گوارش نیز به شمار می‌رود.ولی به خیال و خاطر داشته باشید که در هر برنامه کاهش وزن پیروز،اصولی مانند صورت‌گیری رژیم‌ها و رفتارهای تندرست تغذیه‌ای و نگهداری یک رژیم تمرینی منظم برای مدتی طولانی نیز شدیداً دارای اهمیت میباشد.

معجون عسل و سرکه

این اکسیر ضد پیری تحت عنوان یک ادله تصفیه کننده و سم‌زدای قادر شناخته شده‌است که کاهش وزن را بطور اثر گذار تسهیل نموده و اکثری از بیماری‌ها مانند آرتروز، اگزما و کلسترول بالا را معالجه می‌‎نماید.

رژیم نوشیدنی ترکیبی یکسری میوه

یکسری سیب،آناناس، موز، هلو، پرتقال، هویج یا این که گوارا را بشورید و خرد نمائید.میوه‌ها را به همراه یکدیگر له کرده و با یک قاشق غذاخوری آبلیمو و دو قاشق غذاخوری عسل ادغام نمایید و این ادغام را فورا بنوشید.میتوانید به‌این ترکیب، یخ خرد گردیده یا این که حبه‌های یخ اضافه فرمایید.این ترکیب را به زمان طولانی حفظ نکنید،چون ویتامین C در معرض نور و روشنایی و هوا به سادگی از میان می‌رود.این ادغام، یک آب میوه تازگی‌نصیب تندرست سرشار از آنتی‌اکسیدان هم برای اشخاص برنا و هم اشخاص پیر میباشد.
حیث شما در رابطه مخلوط عسل و آبلیمو یا این که ادغام عسل با دیگر مواد چه می‌باشد؟ لحاظ خویش را در نصیب نظرها با ما در بین بگذارید.

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *