نکات طلایی فیتنس

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

نکات طلایی فیتنس : در‌این مقاله همت گردیده‌است ۱۰ نکته طلایی و مهم در رابطه عده ای که جدیدا به سمت فیتنس رفته اند بیان گردد. با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ورزش و تندرستی

۱- یاری گرفتن از یک مربی ماهر

درصورتی که می‌خواهید درپی فیتنس بروید مورد نیاز و ضروری میباشد که یک مربی ماهر در این باره شمارا ملازمت و همراهی کند. در واقع مربی ماهر به شما امداد می کند تا طریق درست جاری ساختن تمرینات ورزشی، تکرار و تعداد ست ها و همینطور فعالیت با عضله ها را به شما یاد میدهد. در‌این میان مربیتان به شما انگیزه کافی و مورد نیاز را میدهد تا به هدفتان برسید.

نکات طلایی فیتنس

نکات طلایی فیتنس

 

 

۲- به اندازه مطلوب تمرین کنید

تصور اشتباهی که در میان اکثر اشخاص وجود دارااست که تمرینات زمان بر و دشوار منجر میگردد زودتر به سود برسید. سفارش میشود در روز میان ۳ الی ۴ توشه هر یک ۱/۳۰ ورزش نمائید در این میان ۳۰ ساعت تمرینات هوازی و ۱ ساعت برای تمرینات استقامتی تخصیص دهید.

۳- حالا آغاز کنید

توصیه میشود از همین اکنون آغاز فرمائید یا این که به اصطلاح خودمان دل را به دریا بزنید و آغاز نمایید.

۴- چربی سوزی طبیعی

سفارش می شود از قرص های مضر چربی سوزی به کارگیری ننمایید این قرص ها علاوه بر ارتقا ضربان قلب و از میان رفتن آب تن منجر میگردد که ماهیچه ها حجیم شده شما کاهش ‌یابد سفارش می شود تمرینات ورزشی خویش را به‌این گونه اجرا دهید، تمرینات هوازی مدل و تمرینات اینتروال سنگین و با شدت زیاد اعمال دهید.

نکات طلایی فیتنس

نکات طلایی فیتنس

 

 

۵- آب کافی بنوشید

در طی ورزش کردن بایستی حواستان به آب بدنتان باشد پس از هر توشه تمرینات هوازی دربین ۵ ال ۱۰ دقیقه سپس آب بنوشد و پس از هر تمرین استقامتی نیم لیتر آب بنوشید.

نکات طلایی فیتنس

نکات طلایی فیتنس

 

 

۶- وعده غذایی پس از تمرین فراموشتان نشود

۱ ساعت بعداز تمرینات ورزشی میتوانید طعام میل فرمایید بهتر میباشد که از کامل کننده های پروتئینی به کار گیری فرمائید.

۷- میل کردن مواد غذایی پیش از تمرین

ورزشکاران عزیز قطعا دقت داشته باشید که پیش از رفتن به باشگاه قطعا از مواد غذایی پروتئین دار استعمال فرمایید، ولی اعتنا نمائید که قطعا ۱ ساعت پیش از ورزش کردن تمایل فرمایید تا هضم گردد و اعتنا نمائید که‌این نکته به جهت این میباشد که انرژی کافی داشته باشید.

نکات طلایی فیتنس

نکات طلایی فیتنس

 

۸- به کار گیری از کفش مطلوب

شاید بعضی از اشخاص ندانند که برای رفتن به باشگاه بایستی کفش مطلوب پوشید و بعضا تفکر می کنند که هر کفشی مطلوب میباشد اما این تصور اشتباه میباشد به جهت این که برای راحتی پا در هر هنگامی از ورزش ضروری و واجب است. شاید برایتان جذاب باشد که حتی کفش باشگاه بدنسازی با کفش مطلوب برای دویدن فرق می نماید.

نکات طلایی فیتنس

نکات طلایی فیتنس

 

۹- آزمایش تناسب اندام

شاید برایتان جذاب باشد که بدانید آزمایش تناسب اندام چه می باشد؟ در واقع این آزمایش به عبارتی چک آپ تن میباشد خواسته اندازه و معیار وزن، قد، درصد چربی تن و فشار خون، سایز اندام های تن و … است.

۱۰- چک آپ فرمایید

ضروری میباشد که پیش از آغاز هر ورزشی با دکتر معالج مربوطه مشاوره نمائید تا منجر آسیب به اندام های تن شما نگردد.

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *