بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟ | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟ شاید فکر کنید هیچ تفاوتی در بین ورزش های زنان و مردان نیست وهر ورزشی که برای مردان مطلوب میباشد برای زنان نیز مطلوب میباشد. ولی می بایست این را به شما بگوییم که چندی از ورزش ها مختص خانم ها است و برای زنان بهتر میباشد تعدادی ورزش ها برای مردان مطلوب است.ما در این نوشته‌ی علمی تصمیم داریم تا چندین ورزش که برای تن درستی بدن خانم ها مطلوب تر میباشد را به شما معرفی کنیم تا هنگام گزینش ورزش متبوع داده ها کافی داشته باشید.

دویدن یا این که پیاده روی سریع

دویدن در کنار چربی سوزی مقاومت عضله‌ها را بالا میبرد و منجر تقویت عضله ها می‌شود. دویدن و پیاده روی سریع یک بخش از ورزش ایروبیک به حساب میایند که با ترگیب چربی با اکسیژن، انرژی ساخت و ساز می نماید.تعجب آور میباشد که بدانید پیاده روی تند مانند دویدن کالری سوزی را جاری ساختن می‌دهد. نیاز وجود ندارد که دونده حرفه ای باشید تا چربی سوزی در تن شما صورت بپذیرد. شما با تند راه رفتن میتوانید چربی سوزی را اجرا دهید. تنها در صورتی‌که میخواهید چربی سوزی بیشتر داشته باشید هنگام پیاده روی سرعت خویش را بیشتر فرمایید. پیاده روی تند خطر مرگ در اثر حمله قلبی و تنفسی را به شدت کاهش میدهد.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

دویدن برای زنان

برای آن که پیاده روی درستی را داشته باشید مفاد ذیل را رعایت نمائید:

صاف بایستید

هنگامی که کمر خویش را صاف میکنید مسافت در بین ران و قفسه سینه بیشتر می‌شود. این عمل به پاهای شما اذن میدهد تا ریلکس تر از وقتی که روی لگن خم گردیده اید، به تکان در آیند.

جلو را نگاه فرمائید

هنگام رویکرد رفتن به مکان نگاه کردن به پاها، ۳ تا ۶ متر جلوتر را نگاه فرمائید. کتف ها را به سمت عقب و ذیل بیاندازید تا قفسه ی سینه گشوده گردد و شل تر بتوانید نفس عمیق بکشید.

دست ها را سریع حرکت دهید

هنگام جلو و عقب بردن دست ها، بازوها را با زاویه ۹۰ درجه خم فرمائید. از تاب دادن آن‌ها در کنار تن بپرهیزید، به این دلیل‌که موجب عدم هماهنگ شدن با قدم های شما و تلف کردن انرژی میشود. تکان دادن سریع دست ها موجب سرگرم کردن بالا تنه و هسته ی تن برای تکان سریع تر و کارآمدتر می گردد.

با خویش و دیگرافراد مسابقه بگذارید

تعداد گام ها و فرصت پیاده روی خویش را با روزهای گذشته مقایسه فرمائید و پیشرفت خویش را ملاحظه کنید این به شما علت می‌دهد تا بهتر ورزش نمائید.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

دوچرخه سواری

این ورزش برای خانم ها بسیار مطلوب میباشد البته برای مردان به طور ماهر سفارش نمی خواد. دوچرخه سواری برای کل مجموعه سنی مطلوب میباشد. اما دوچرخه سواری ورزش سنگینی میباشد البته برای تقویت کمر و عضلات عالی میباشد.دوچرخه سواری به جهت این که ورزش تفریحی میباشد چربی سوزی بیشتری به همراه داراست. به این دلیل که هرچه ورزش با تفریح و تنوع همپا باشد برای اشخاص خوشایند بوده و سبب ساز چربی سوزی بیشتر می‌شود. دوچرخه سواری یکی از ورزش های چربی سوزی میباشد. این ورزش در تقویت عضله ها پا بسیار مفید بوده و سبب ارتقاء اکسیژن در تن میگردد.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

تی آر ایکس

تی آر ایکس ورزش چربی سوز میباشد که به جهت گروهی بودن علت اشخاص برای ورزش بیشتر کرده و سبب خود‌با‌وری بیشتر در اشخاص می‌گردد. یک کدام از تمرین های اساسی در تی آر ایکس اسکات میباشد. اسکات موجب ماهیچه سازی و سوزاندن چربی های مازاد میشود. علاوه بر این تن را انعطاف پذیر می نماید و انرژی را ارتقا میدهد. اشکال مختلفی از اسکات وجود دارا هستند که مثلا می شود به اسکات با صندلی، اسکات از جلو، اسکات از پهلو و اسکات در هوا اشاره نمود.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

یوگا

اعمال تمرین های یوگا به طور روزمره دارنده فواید اکثری میباشد. حرکات متعدد یوگا، تن را خوش فرم و بضاعت و توان های قلبی- عروقی را ارتقا می‌دهد. یوگا نه فقط برای تن موثر میباشد، بلکه ذهن را نیز شاداب می نماید.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

طناب زدن و بالا رفتن از پلکان

طناب زدن و بالا رفتن از پلکان حاصل چربی سوزی خویش را در طی کوتاه نشان می‌دهد و فشار کمتری به زانوها نسبت به پیاده روی و دویدن دارااست. طناب زدن سبب ساز تقویت اقتدار جسمی و اقتدار بدنی میگردد و بالا رفتن از پلکان ماهیچه های پا را تقویت می نماید. برای عده ای که قابلیت ورزش های گروهی را ندارند و می‌خواهند در فضای منزل تمرین چربی سوزی ایفا دهند شایسته ترین گزینش بشمار میاید.

شنا

شنا یکی‌از ورزش هاییست که آحاد اندام ها را به فعالیت می اندازد. در هنگام شنا کردن، ضربان قلب شما ارتقاء می‌یابد تا انرژی بیشتری ساخت و ساز نماید و سیستم قلبی- عروقی شمارا بهبود دهد. این حرکات از ماهیچه های گردن شروع میگردند، بازوها و ران ها سرگرم می نمایند و تا ساق و کف پا پیش می‌روند. شما ورزشی مطلوب برای خانم ها میباشد که می‌توانند آن را به طور ماهر جاری ساختن دهند.

تمرین پوش آپ

تکان پوش آپ، او‌لین دسته عضله‌ها یعنی قفسه سینه و عضله ها سه سر را گزینه غرض قرار می‌دهد. افزون بر آن، ماهیچه های شکم، کمر و پا را نیز آیتم مقصود قرار می‌دهد. دست ها را به اندازه پهنا کتف ها گشوده فرمائید و روی یک محل تکیه دادن قرار دهید. هم اکنون با یاری بازوها تن را به سمت بالا بکشید.

ایروبیک

خواسته از ایروبیک، حرکات ریتمیک دست ها و پاهاست که کم کم ضربان قلب را ارتقاء میدهد. صرفا ۳۰ دقیقه ایروبیک برای کاهش وزن، ارتقا استقامت و بهبود سیستم قلبی- عروقی اثر گذار میباشد. این ورزش خطر بیماری های قلبی، دیابت، کلسترول و فشار خون را کاهش میدهد. یک کدام از شایسته ترین ورزش ها برای خانم ها است که از روش آن میتوانند چربی سوزی داشته باشند و در کنار آن نشاط روحی را داشته باشند. این ورزش به طور گروهی و بسیار پرانرژی میباشد.

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

بهترین ورزش برای خانم ها کدام است؟

نکات مهم :

خیلی اساسی میباشد که ورزشی را تعیین نمائید که به آن عشق و علاقه دارید و از اعمال حرکات آن لذت میبیرید. ورزش هایی که در صدر آمده برای آحاد دسته های سنی مطلوب میباشد. البته گزینش با شما میباشد که به کدام عشق و علاقه بیشتری دارید. عشق و علاقه دلیلی بر وصال به فیض بهتر است. برای خانم ها بهتر میباشد که ورزش تفریحی تعیین نمایند که به طور گروهی باشد تا از حیث روحی نیز فیض بهتری بگیرند.

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *