نماد و پیام گل ها

نماد و پیام گل ها | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

نماد و پیام گل ها : در هنگام دادن گل به دیگر افراد مراقب باشید، هر گل پیامی داراست برخی از مسایل برگرفته از سنت می باشند. در طی سال ها، بار ها و بارها ارزیابی گردیده و نسل به نسل منتقل گردیده اند. ممکن میباشد شما تصور کنید که کادو دادن گل دیرین و از مد افتاده میباشد.بهتر میباشد در‌این خصوص تجدید لحاظ فرمایید. گل ها خوشگل می باشند و این واقعیت غیر قابل انکار میباشد.

 در اوایل قرن هفدهم میلادی، یک گل لاله، قیمتی ۱۰ برابر بیشتر از اثر یک هنرمند غالب دست داشت. امروزه ما قیمت ارزان تری را برای یک مجموعه گل خوشگل پرداخت می‌کنیم، ولی با این درحال حاضر این صنعت سالیانه بیش تر از ۱۰۰ میلیارد دلار بهره دارد.شما برای کادو دادن یه مجموعه گل میتوانید عذر و بهانه های متعددی پیدا نمائید. میلاد عزیزانتان، روز مادر، سالگرد وصلت، عیادت عزیزانتان و حتی شادباش بابت تزویج دوستان خوبتان، در آحاد این مناسبت ها شما میتوانید با دادن گل های خوشگل به آنها خاطرات خیر و خوبی را برای خویش و سایر افراد بسازید. ما در اینجا شما‌را پند می‌کنیم تا شایسته ترین گل ها را برای عزیزانتان تعیین فرمائید.

نرگس زرد: آغاز دوباره

نرگس از گل های بهار می‌باشند. به همین برهان میباشد که پیام این گل نیز مانند فصلش، شروع دوباره میباشد. اکثری معتقدند که کسی که اولین نرگس شکفته گردیده در فصل بهار را ببیند، ۱۲ ماه خیر و برکت برایش رقم خواهد خورد. افسانه ای چینی در خصوص این گل وجود دارد. چینی ها معتقد می‌باشند که کسی که در منزل اش گل نرگس داشته باشد و این گل در سال تحویل شکوفه نماید، بخت و اقبال به آن منزل روی خواهد آورد. پیامی که شما با کادو دادن این گل های زرد خوشگل به عزیزتان منتقل می‌کنید نیز بدور از کلام های بالا وجود ندارد. این گل سمبل آغاز مجدد میباشد و با کادو دادن آن شما نیز نماد می دهید که خواستار ماجراجویی و ساختن خاطرات خوشگل با عزیزتان می‌باشید. همینطور این گل قادر است کادو ی فوق العاده ای برای عده ای که فعالیت جدیدی را آغاز کرده اند و یا این که در دانش گاه قبول گردیده اند، نیز باشد. برای دیدن نوزاد جدید متولد گردیده، یک دسته گل نرگس میتواند کادو ای شیک و با مضمون‌ باشد.

نماد و پیام گل ها

نرگس زرد

 

زنبق و سوسن:تاثیر گذار و گرم

گل های زنبق و سوسن تعدادی رنگ متعدد دارا‌هستند. این گل ها که عمدتا در مملکت یونان می رویند، به الهه ی رنگین کمان پر اسم و رسم میباشند. آنان سمبل تاثیر گذار بودن، دقت و گرما میباشند. این گل ها شایسته ترین تعیین شما برای کادو دادن به شایسته ترین دوستتان و یا این که همکارتان خواهند بود. رنگ های آبی رنگ و سپید این گل بسیار پر بازدید میباشند، ولی خوشبختانه تنوع رنگ این گل قشنگ به قدری زیاد میباشد که گزینش را میتواند برای شما طاقت فرسا نماید.

نماد و پیام گل ها

زنبق و سوسن

 

گل داوودی : شور و قدمت بیشتر

دست خط ای وابسته به قرن ۱۵ میلادی در چین وجود دارد که در خصوص اهمیت گل داوودی برای معالجه سردرد توضیح می‌دهد. در آن مجال چینی ها، این گل را در سالاد های خویش خرد می کردند و یا این که گهگاه دم نوش آن را می نوشیدند. این گل آنقدر برای عموم چین با اهمیت بود که عموم با سطح طبقاتی زیر تر اجازه ی کاشت آن در گلشن های خویش را نداشتند.

آنان همینطور معتقد بودند که در حالتی‌که شما این گل را در دهن خویش نهاده و آب بنوشید و آن گاه به مرد یا این که زن مورد عشق و علاقه ی خویش گلی کادو بدهید، آن فرد شیدا شما گردد و تا ابد با مسئولیت به شما باقی خواهد ماند. در واقع این افسانه درباره‌ی ۱۲ زن و ۱۲ مردی بود که از چین به یک جزیره ی خالی از سکنه، که امروز آن را ژاپن می نامیم، شنا کرده و هر یک یک گل داوودی به همراه داشته اند. اکثری از روایت ها و افسانه های مرتبط با گل داوودی همچنان به قوت خویش پابرجا میباشند.

گل داوودی امروزه سمبل خورشید در مرز و بوم ژاپن میباشد. سالانه در فستیوالی به عنوان “جشنواره خوشحالی” از این گل بسیار استعمال میشود.

نماد و پیام گل ها

گل داوودی

 

نماد و پیام گل ها

گل آفتاب گردان : یک روز خوب

شما با کادو دادن این گل قشنگ، پیام زیبایی و آرزوهای خوش را منتقل می‌کنید. دانه های این گل قشنگ برای ایجاد روغن طبخ، استعمال میشود. همینطور از این دانه ها تحت عنوان تنقلات در طی بازی فوتبال و آجیل تندرست استعمال میشود.

عشق ی وافر این گل به خورشید، آنها را به سمبل فروغ و گرما تبدیل نموده است. آنان علاوه بر آنکه ظاهری مشابه به خورشید دارا‌هستند، در طی روز نیز مسیر خورشید در عرش را دنبال می نمایند. این خوی را فوتوراپیسم می نامیم. گل آفتاب گردان شایسته ترین تعیین برای آن تیم از عده ای میباشد که می‌خواهند آرزوهای خوب را برای یک دوست داشته باشند. صلح و دوستی که لزوما عشق و علاقه زندگیشان نیست.

 

گل ارکیده : آرزوی تندستی، لوکس

گل ارکیده یاد آور حفظ و بهبودی میباشد. به این دلیل که این گل ها به حفظ های فراوان و خاصی برای زنده ماندن احتیاج دارا‌هستند. از هر چهار خانواده ی گل بر روی زمین یک گل وابسته به خانواده ی ارکیده میباشد. در حالتی‌که برای کسی یک گلدان گل ارکیده کادو می‌برید، پیش از آن مطمن گردید که دوستانتان به نیکی میدانند از این گل ذیل چه قوانینی نگه داری نمایند.

زنان یونانی اعتقاد داشتند که چنانچه پدری که فرزندش هنوز به عالم نیامده میباشد، ساقه ی والا این گل را بخورد، فرزندش پسر شود. در شرایطی که مامان ساقه کوچک این گل را بخورد، ممکن میباشد فرزندش دختر گردد. در عصر ویکتوریا، گل ارکیده تحت عنوان گلی گران قیمت، باشکوه و دقیق شناخته میشد. این گل را به هر که از وی خوشتان می‌آید و یا این که هر کس می‌خواهید تحت تاثیر قرار دهید، کادو فرمایید.

نماد و پیام گل ها

گل ارکیده

 

گل بنفشه : علاقه تازه

آیا شما تندی ضربان قلبتان را احساس میکنید؟ آیا در فصل سرد سال عرق بر پیشانی شما می نشیند؟ یک شم ناشناخته در وجود خویش شم میکنید؟ بعضی وقتها حس مریضی و افسردگی میکنید؟ بایستی بگوییم که شما شیدا گردیده اید!

گل بنفشه نماد علاقه تازه میباشد. به همین خیال و خاطر میباشد که در اکثری از جشن و پای کوبی های عروسی از این گل برای تزیین تالار، ماشین و دسته گل عروس استعمال می نمایند. این گل حقیقتا قابل تحسین میباشد. پس در صورتیکه شما هم شم خاصی نسبت به کسی پیدا نموده اید، به وی بنفشه کادو دهید و نتیجه ی آن را مشاهده کنید.

همینطور این گل ها نشان عشق و علاقه در بین مادر و فرزند نیز می‌باشند. شما می‌توانید برای روز مادر مجموعه از شکوفه های این گل را به مادرتان کادو نمایید.

اکثری از عموم از گلها تحت عنوان هدیه های کاربردی یاد نمیکنند ، البته در صورتی‌که بدانیم نشان و پیام گل ها چه می‌باشند قادر خواهیم بود از آن‌ها تحت عنوان کاربردی ترین هدایا استعمال کنیم . افزون بر آن زیبایی و فریبندگی گل، و لذتی که با دیدن آن‌ها در کناره ی اتاق و یا این که دفتر کار کارمان میبریم، آنها را از دیگر هدایا متمایز می نماید.

گل بنفشه

گل بنفشه

 

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *