دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال : دکوراسیون داخلی‌ خانه به روش مینیمالیستی از قدیم برای بخش های پر رفت‌وآمد منزل مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن امری معمول می باشد.امروزه حسن شهرت تختخوابهای راحت و نیز رنگهای روشن‌ برای عناصر جوراجور اتاق خواب‌ نشان‌ دهنده این بوده است که اتاق خواب‌های‌ مینیمالیستی به شتاب در حال‌ جلب‌ توجه‌ و اضافه کردن بر طرفداران خودش بوده است.طراحی اتاق خواب‌ با شیوه مینیمال در راستی جنبش موثری در عملکرد خوب تر این‌ چنین مکان ها می باشد. با سایت بی هوش بخش دکوراسیون همراه باشید؛

اتاق خواب‌ در اکثر موارد جایی برای واردشدن به آسایش و دور‌ گردیدن از استرسهای هرروزه می باشد ازاین‌رو گلچین شیوه مینیمالیستی برای اتاق خواب‌ می تواند برای رسیدن‌ به این قصد اثرگذاری بسزایی داشته باشد‌ .

فضای اتاق خواب‌ به دور‌ از پوسترهای پریشان و آمیخته ، لوازم متعدد و یا پوشاک های مختلف اجازه‌ می دهد‌ که اشخاص تمرکز‌ کافی‌ را برای مرکزیت ، تامل انجام‌دادن و ایضاً اجرای امورات فردی خودشان داشته باشند .

در این نوشته طرح های مدل‌سازی دکوراسیون اتاق خواب‌ به روال مینیمالیستی را عرضه کرده ایم .

۱ . در نخستین اتاق خواب‌ شاهد‌ استفاده‌ از عناصر ذاتی به عنوان بخش های واقعی دکوراسیون هستیم .

از چشم‌انداز زیبایی شناسی عناصر واقعی یک گزینه شایسته برای تزئین اتاق خواب‌ به حساب می آیند زیرا هم سبب گرمای بصری مکان می شود و هم سبب ایجاد آرامش‌ بسیاری در ظاهر می گردند . افزون بر این استعمال از گیاهان و پوشش‌ آجری دیوارها در این اتاق فضای آن را به طبیعت‌ خیلی نزدیک‌ کرده است‌ .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

۲ . در این اتاق هم بکارگیری از یک بافت‌ اصلی چوبی حالتی از طبیعت‌ را به مکان وارد کرده است‌ . نورپردازیهای ساده‌ ی بالای تخت خواب‌ همچنین یک جزء لطیف هنری را به تلفیق این اتاق افزوده است‌ .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

 

 

۳ . در برخی موارد بکارگیری از روش مینیمالیسم می تواند به صورت مؤثر یک جزء هنری را سرآمد نماید مشابه این نقش‌ وال که به وسیله سه چارچوب در بالای تختخواب قرار گرفته است.

همچنین رنگ روشن‌ عناصر به کارگرفته شده‌ در این مکان سبب سرآمد تر گشتن رنگ سبز گیاهان آپارتمانی می گردد .

۴ . با وجود این پنجره‌ها‌ و چشم‌اندازی که برای این اتاق خواب‌ به عرضه در آورده اند گزینش این تختخواب کم ارتفاع‌ ، برای محافظت افق اتاق خیلی مطلوب به نظر‌ می رسد .

در این اتاق شاهد‌ بوم های هنری ، دریچه ها ، قفسه ها و لوازم تزئینی متفاوتی هستیم ازاین‌رو گزینش یک تختخواب کم ارتفاع‌ می تواند تا حد فراوانی از بی‌نظمی بصری این مکان بکاهد .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

 

 

۵ . یک اتاق خواب‌ ساده‌ ی دیگر با دکوراسیون مینیمال . یک نیمکت ساده‌ با بکارگیری از چوب سه بستر در کنج این اتاق قرار گرفته است‌ .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

۶ . یک اتاق خواب‌ سفید‌ رنگ با طرح‌ریزی ویژه مینیمالیستی بر روی دیوار .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

 

 

۷ . اتاق خواب‌های‌ مینیمالیستی لزوما نباید پیوسته بی‌نهایت نورانی باشند . در این اتاق خواب‌ سعی‌ گشته که از تاریک‌روشن آرامش‌ بخش‌ بکارگیری گردد .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

۸ . در این اتاق خواب‌ عمدتا سپید رنگ از یک چراغ‌ دیواری بازویی و همچنین دو چراغ‌آویز‌ سقفی به رنگ مشکی بکارگیری شده‌ است‌ تا این تناقض رنگ به یکی از خصوصیت های ویژه این اتاق خواب‌ تبدیل گردد .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

۹ . بکارگیری از یک دیوار ساخته شده از بتون می تواند مکمل‌ زیبایی برای روش مینیمالیستی گردد . هرچند در اکثر موارد سطح‌های بتنی را در سبک‌های‌ صنعتی زیادتر می بینیم منتها به کرم این تابلوی کلان هنری وسایر عناصر حاضر در این اتاق شیوه مینیمالیستی ماهیت خود‌ را خیلی خوب حفظ‌ کرده است‌ .

طراحی این اتاق خواب‌ ایضاً قادر خواهد بود که عناصر زندگی شهرنشین و عناصر طبیعی‌ را خیلی خوب با هم در آمیزد .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

۱۰ . در این اتاق خواب‌ افزون بر روش مینیمالیستی ردپایی از شیوه صنعتی هم دیده‌ می گردد .

دکوراسیون اتاق خواب‌ مینیمال

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *