چند توصیه بی آلایش برای دکوراسیون اتاق دخترانه رویایی

دکوراسیون اتاق دخترانه | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

چند توصیه بی آلایش برای دکوراسیون اتاق دخترانه رویایی : دختر زیباترین و لطیف ترین مخلوق خداست. با حضورش به معاش نشاط می‌بخشد و با خنده هایش تازگی. به رنگ ها عشق و علاقه خاصی داراست، هر روزش را رنگی نو می‌زند، این را می شود از لباس های متعدد و رنگارنگ هرروزش فهمید. دنیای کوچکش را با عشق و علاقه و ذوق و سلیقه خاصی می چیند. اتاق کوچکش لبریز میباشد از ایده های رنگارنگ و دوست داشتنی پس با این مقاله جالب از سایت بی هوش یاروهمدم باشید.

ترفندهای چیدمان:

آینه قدی تزیین گردیده با گل های کاغذی

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

تمامی ما میدانیم آینه های قدی عضو جدایی ناپذیر اتاق خواب های دخترانه می باشند. در حالتی که شما هم از صورت یکنواخت آینه های تان خسته گردیده اید، پس ذوق دخترانه خودتان را به فعالیت بیاندازید و با گل های کاغذی خوشگل به دور تا بدور اینه ها را تزئین فرمایید. این گل های کاغذی را هم میتوانید ازبیرون تهیه و تنظیم نمایید هم این که خودتان بسازید همگی این ها بسته به حیث خودتان میباشد.

نشیمن های پشت پنجره، دنج ترین کناره اتاق خواب ها

قرائت یک دیوان شعر در کنار پنجره ای رو به یک چشم انداز خوشگل رویای ترین بعداز ظهری میباشد که یک دختر قادر است تصورش را بکند، پس در شرایطی‌که در اتاق تان از نعمت وجود پنجره های والا برخوردار میباشید، به راحتی می‌توانید در پشت آن نشیمنی قشنگ طراحی نمائید، اجرا این عمل بسیار راحت میباشد، کافی میباشد صرفا به هنرمند درونتان اذن بدهید تا خودش را علامت بدهد

رو تختی های گل گلی در اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

گل ها منبع الهامی بسیار خوشگل برای دختران میباشند، پس خوب میباشد که از گل ها به هر نحوی در اتاق خواب تان به کارگیری نمائید، میتوانید رو تختی های تان را از بین پارچه های گل گلی که با رنگ چیره اتاق تان هماهنگ میباشد گزینش فرمایید، یا این که تابلویی که روی آن نقشی از یک گل خوشگل وجود دارد به دیوار اتاق تان بیاویزید.

کوسن های قشنگ برای اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

یادتان باشد که کوسن ها عناصری کوچک ولی تاثیر گذار می‌باشند، پس نقش آنها‌را در اتاق ها جدی بگیرید، در‌حالتی که کوسن های تان معمولی و سوای نقش میباشند فوری دست به عمل گردید، سلیقه و قرحه دخترانه تان را بیرون بکشید و آغاز نمائید به دوختن نقش های دخترانه روی کوسن ها، می‌توانید از شخصیت های گزینه عشق و علاقه تان استعمال نمایید، اما توصیه میکنیم تا در این عمل به طبع از مادرتان نیز امداد بخواهید.

تزیین دیوار های اتاق خواب دخترانه

پوسترهای خوشگل از فیلم های آیتم عشق تان را در اندازه های مطلوب چاپ فرمائید، فریم های قشنگ و دیده نواز برای شان تنظیم فرمایید، به هیچ وجه شاید بتوانید این فریم های قشنگ را خودتان بسازید و آنان را به دیوار بیاویزید، و از دیدنشان لذت ببرید.

تابلوهایی قشنگ از شخصیت های کارتونی خردسال ها

تابلو های دستساز

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

عکس بالا مثال ساده ی دیگری از تابلوهای دست ساخته مطلوب برای یک اتاق دخترانه را در دست تان قرار میدهد. برای درست کردن این تابلو های خوشگل صرفا به سایه ی شخصیت های کارتونی گزینه عشق و علاقه تان احتیاج خواهید داشت. ولی این سبک تابلو ها برای کودک ها کم سن و سال تر مطلوب میباشد .

دیوار آویز های خوشگل برای اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

اتاق های دخترانه مدام مالامال میباشد از وسائل و اسباب و اثاث تزئینی خوشگل و رنگارنگ. از هر دیوار آن چیزی معلق میباشد که به اتاق جلوه ای خاص بخشیده میباشد. یک کدام از این وسائل دوست داشتنی آویزهای بالای تخت می‌باشند که به شما اقتدار رویا پردازی بیشتری می‌دهند، به خصوص اگراین آویزها صورت هایی رومانتیک و رنگ هایی دیدنی داشته باشند.

به کار گیری از پرده های رنگین کمانی در اتاق خواب های دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

پرده در چینش داخلی اقتدار جادوی متعددی برای تغییر تحول رخ اتاق خواب شما دارا هستند، در‌صورتی‌که تا الان از پرده های معمولی به کار گیری می کردید درحال حاضر وقت آن رسیده است که پرده های رنگین کمانی را جایگزین آن نمایید و اتاق خواب دخترانه خویش را که اکنون رنگین کمان مهمان آن میباشد لذت ببرید.

چراغ خواب های مخصوص در اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

لامپ خواب های که دراتاق های دخترانه به کار گیری میشود بایستی مثل خود آنها بسیار خوشگل و گوناگون باشد. به عکس بالا نگاه نمایید شاید بتوانید اینگونه لامپ خواب های رویایی را برای اتاق خواب دخترانه خویش تهیه و تنظیم فرمایید.

سقف های قشنگ برای اتاق خواب دخترانه

زمانی روی تخت تان دراز کشیده اید و غرق در افکار خویش می‌باشید، شاید یک سقف که به زیبایی تزئین شد‌ه‌است، تاثیر بیشتری در افکارتان داشته باشد، پس برای تزئین سقف های تان دست به فعالیت گردید، به کار گیری ازبرچسب های شب تاب که با بی سروصدا شدن لامپ آغاز به درخشش می نمایند ایده بدی نباشد، البته قطعا از طرح های خوشگل دخترانه به کار گیری نمائید تا لطافت اتاق قشنگ تان مراقبت خواهد شد.

5/5 - (50 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *