تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش + ایده های بهاری

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش + ایده های بهاری : در‌این روزهای خوش آب و هوای اسفند که همگی در تب و تاب عید باستانی هستیم و خانه تکانی صحبت اولیه را می‌زند، میخواهیم ایده هایی را برای تان بگوییم که تغییر تحول چینش اتاق خواب جدیدی برای خویش داشته باشید. بدون ایده هایی که مدام گفته می‌گردد مانند تغییر دادن پرده، روتختی، جابجا کردن دکوراسیون سرویس خواب و وسایل، ما در‌این مقاله، ایده های خاص و متفاوتی برای تغییر‌و تحول چینش اتاق خواب به شما معرفی می‌کنیم با ما باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی

رنگ نو و متفاوت در تزیین اتاق خواب

سال جاری جسارت پیشه نمائید! به سراغ امور و فضا های نو بروید و بهتر میباشد این فرآیند را از منزل خویش آغاز نمائید. ادغام رنگی تازه و متفاوت علاوه بر اینکه روحیه شما‌را بهتر می نماید و تغییر و تحول چیدمان کم هزینه به حساب آورده می شود، سبب ساز میگردد صبح که از خواب بیدار میشوید، خویش را در دور و بر و محیطی نو شم نمائید و درپی تغییر تحول در معاش خویش نیز باشید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

چینش اتاق خواب تازه

ردوبدل طرح پارچه در اجزای اتاق خواب
خودتان بهتر از هر کسی میدانید که تغییر تحول پارچه ها قادر است هیاهو نماید. پس بیایید و برای عید نوروز سال جاری از پارچه و طرح های شبیه در تزیین اتاق خواب خویش به کار گیری نمائید. پرده، روتختی و فرش با طرح و رنگ شبیه یک انسجام و وحدت بخصوصی به اتاق خواب شما می‌دهد. چنانچه از طرح به هم ریخته و رنگارنگ به کارگیری میکنید، باقی اجزای اتاق را با طرح بی آلایش و ترجیحا رنگ های خنثی تعیین نمایید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

تابلوی دیواری حروف

خلاقیت در تزیین اتاق خواب با حروف به صورت تابلو
اثاثیه تزیینی در هر فضایی شلوغی به پا می نماید. برای اینکه اسباب و اثاث تزیینی خاص و اختصاصی به شخصی را در تغییر و تحول چیدمان اتاق خواب به کار گیری فرمایید، به سراغ تابلوهایی بروید که حروف نام خویش، همسر و فرزندتان را نشان می‌دهد. ساخت این سبک تابلو مختص خودتان میباشد و به آسانی با یونولیت، گل سفال، فوم، مقوا و خمیرهای متعدد ساخته میشوند. تنها کافی میباشد مقداری خلاقیت به خرج بدهید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

به کار گیری از وسایل حصیری در تزیین اتاق خواب

هنر حصیر بافی زیبایی و احساس و اکنون خیر و خوبی داراست که استعمال از آن در چینش هم جلوه ای خاص دارااست. این نادرست میباشد که تصور کنید که از مبلمان حصیری صرفا در فضاهای بیرونی منزل مانند حیاط و تراس ها می توان به کار گرفت. در فضاهایی مانند اتاق خواب هم می‌توانید از اکسسوری های حصیری برای تزیین به کار گیری فرمایید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

چینش اتاق خواب را هدیه پیچ نمائید

در حالتی که به‌دنبال تزیین اتاق خواب کم هزینه و ارزان می باشید، به ردوبدل میز آرایش و پیرایش، کتابخانه، دراور و کمد دیواری تامل نکنید. به مغازه اثاثیه تحریر بروید و یکسری ورقه کادوی قشنگ بخرید. به هماهنگی نقش و رنگ آن ها توجه نمائید، چرا‌که وسایل اتاق خواب تان را پوشش میدهند.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

ایده برای تزیین اتاق خواب با ریسمان دیواری

ریسه های دیواری مشمول سبک های متنوعی می‌گردد مانند ریسه های دکوراتیو و دکوری که مطلوب دیوار های اتاق خوابتان میباشد. همینطور برای اینکه برنامه، هدف ها و نوشته هایی که برایتان خیلی پر ارزش می‌باشند را فراموش نکنید و مدام جلوی دیده تان داشته باشید، ریسمانی تنظیم نمائید و آن را روی دیوار نصب فرمایید. حالا میتوانید این نوشته و بیانها را روی ورقه بنویسید و با گیره های کوچک از ریسمان دیواری معلق نمایید. از این ایده برای عکس های خانوادگی هم میتوانید استعمال نمایید.

قفسه دیواری برای تزیین اتاق خواب بی آلایش

در‌صورتی‌که دستی در نجاری و ساخت وسایل دارید، شلفی با گونه های متنوع بسازید. این نوع شلف تحت عنوان یک وسیله تزیینی روی دیوار عرض‌اندام می نماید زیرا شکلی خاص و تازه دارااست. علاوه بر این می‌توانید اسباب و اثاث تزیینی و وسایل تزئینی بیشتری را برای تزیین اتاق خواب معمولی خویش به کار گیری فرمائید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

گلدان گل درتزیین اتاق خواب

حالا و هوای چینش اتاق خواب خویش را بهاری نمایید. گلدانی از گل های جدید و شاداب بهاری را روی سطحی از اتاق خواب قرار دهید که در معرض دیدتان قرار گیرد. گل های شاخه بریده رایحه و رنگ را به گوشه و کنار اضافه می نمایند.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

تزیین اتاق خواب با وسایل دیرین

می‌توانید برای تغییر و تحول چیدمان ارزان به سراغ وسایل دیرین بروید. چمدان سابق را از تحت تختخواب خویش بیرون بیاورید، آن را روحی مجدد ببخشید. رنگ فرمائید و از وی برای چینش اتاق خواب تحت عنوان یک عنصر اساسی به کار گیری نمایید. قرار دادن چمدان بازسازی گردیده در فضای اتاق خواب احساس و حال متفاوتی دارااست.

دیوارکوب پارچه ای برای چیدمان اتاق خواب

در هر منزل ای تکه پارچه های رنگی و متنوع پیدا می گردد. آن‌ها‌را بردارید و از آن دیوارکوب های پارچه ای خوشگل بسازید. سوله گلدوزی برای کادر کردن این پارچه های رنگی گزینش بسیار خیر و خوبی میباشد. فراموش نکنید که ادغام رنگی پارچه ها با مدل و رنگ دکورا سیون اتاق خواب تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. بوم ریس های تزئینی هم آیتم قابل قبولی برای تزیین اتاق خوابتان میباشد تا جلوه ای خاص و قشنگ به گوشه و کنار ببخشید.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

ریسه های نوری برای نورپردازی تزیین اتاق خواب

ریسه های نوری میتواند در تزیین اتاق خواب به شما یاری دهد. این نوع از نور و روشنایی علاوه بر اینکه نورپردازی ملایمی را به طراحی داخلی اتاق خواب شما میاورد، آن را شاخص و پررنگ می نماید. فضای احساسی و روشنایی ملایم این نوع از نوروروشنایی ها خواب آرامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

 

استیکر و نگارگری دیواری

به فرزند خویش برای طراحی بال و پر بدهید
در صورتی‌که فرزند شما نگارگری را دوست دارد و مدام آرزوی داشته روی دیوار نقاشی نماید، چه کاری بهتر از اینکه آرزوی او‌را برآورده فرمایید؟ یک کدام از دیوارهای اتاق بچه را به وی بسپارید تا با هنر خویش نگارگری نماید. می‌توانید یک محدوده کوچک یا این که یک کادر خالی را برای وی در لحاظ بگیرید تا هنر خویش را در‌این بخش پیاده نماید. چینش اتاق نوپا با هنر دست فرزندتان ایده ای بی سابقه میباشد.

تزیین اتاق خواب با وسایل بی آلایش

5/5 - (37 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *