آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ قانون جذب یک کدام از آن مباحث جالب و در عین حال جنجال‌برانگیزی میباشد که در عالم معارضان و موافقان اکثری دارااست. طبق این ضابطه به هر آنچه که تصور کنید می توانید از کائنات اخذ فرمایید. و در واقع موافقان این ضابطه معتقدند که اذهان مثبت حاصل مثبت، و اذهان منفی حاصل منفی را جذب می‌نماید. بعد از منتشر شدن کتاب و فیلم راز سر و صداهای زیادی به پا شد و نقدهایی که به آن صورت گرفت سبب ساز شد که بعضی به وجود آن شک و تردید کرده و به‌این تفکر نمایند که آیا حقیقتاً قانون جذب عمل می‌نماید؟

ما در‌این نوشته ی علمی به برخی از مواقعی اشاره کرده‌ایم که در این سال‌ها در میان دولت ها به غلط جا افتاده میباشد و سبب میگردد که برای بعضی اشخاص در اینکه قانون جذب راست یا دروغ، پیچیدگی به وجود آمده باشد. در‌حالتی که برای شما نیز در راست و یا این که دروغ بودن این ضابطه ابهامی وجود دارااست تا انتهای این نوشته‌علمی از بی هوش با ما باشید.

قانون جذب چه می باشد؟

قانون جذب و قانون ارتعاش دو عضو دارای ربط به یکدیگر میباشند که در شرایطی که مقررات آن‌ها‌را در معاش خویش به عمل ببریم به توفیق و هرآنچه که میخواهیم می‌رسیم. قانون ارتعاش می گوید آحاد افکاری که داخل ذهنیت شما می چرخد دارنده انرژی و ارتعاش میباشد و سبب ساز میگردد که شما به آنچه که فکر می کنید یا این که دست پیدا نمائید و یا این که نه. طبق قانون جذب اشخاص می توانند با کنترل کردن ذهن ها خویش در مسیر وصال به مراد‌هایشان قرار بگیرند و به هرآنچه که میخواهند برسند.

معاش تمامی ما گروه‌ای از مراد‌ها و آرزوهای ما میباشد، ولی در‌این میان احساسی نیز وجود دارند که می توانند برروی این مراد‌ها و آمال تأثیر بگذارند. اذن دهید با بیان مثالی این گفته را روشن‌تر کنیم:

۲ نفر را در لحاظ بگیرید که هر دو آرزوی داشتن ماشین آخرین سبک شاسی بلندی را دارا هستند. یک کدام از آنان پر‌از احساس شور و اشتیاق وصال بدین ماشین میباشد و مدام آرزو داراست که‌این ماشین در سریع‌ترین فرصت ممکن مال وی شود، ولی دیگری برای آرزوی خویش شم یأس و ناامیدی داشته و همیشه از اینکه پول خرید آن را ندارد گلایه می‌نماید.

فرد نخستین انسانی با مراد‌ای بلندمرتبه و احساسات مثبت، و فرد دوم شخصی با مراد والا البته احساسات منفی میباشد. فرد نخستین بعداز مدتی به آرزویش دست پیدا می‌نماید و فرد دوم دستاوردی نخواهد داشت و برای مدام مراد‌اش در قالب یک امید خواهد ماند!

برهان این حادثه همان طور که گفته شد این میباشد که قانون جذب انرژی‌های مثبت شمارا گرفته و به خودتان باز می‌گرداند که در‌پی به چگونگی کارایی آن بیشتر میپردازیم.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

 

 

چگونگی تلاش قانون جذب

هر زمانیکه شما مراد‌ای از عالم هستی داشته باشید قانون جذب طبق وظیفه‌ای که داراست انرژی‌هایی که شما در قبال مراد‌تان دارید را جذب کرده و به شما باز می‌گرداند. در مثالی که در بخش پیشین زده شد، شخصی که احساس شور و شوق داشت به مراد خویش رسید، ولی شخصی که ناامید از وصال به آرزویش بود، به مراد خویش نرسید. پس نتیجه می گیریم که عالم هستی و کائنات از روش قانون جذب انرژی‌های مثبت و منفی مارا گرفته و به خودمان برمی‌گرداند.

همانگونه که در اکثری از متن‌ها الهی نقل شده است تک تک عالم و هستی از انرژی درست شده‌اند و برای بقای خویش به آن احتیاج دارا هستند. بدین ترتیب ما میتوانیم برای رسیدن به مقصود و نهایت خویش با به کار گیری از انرژی‌هایی که به سمت عالم می‌فرستیم به هدفمان برسیم. قانون جذب در تمامی‌جا میباشد و برروی تمامی ما تأثیر میگذارد و هرگاه که شما چیزی بخواهید و یا این که در ذهن‌تان بیاورید فرکانسی از خویش ساطع کرده و به طور خودآگاه و یا این که ناخودآگاه با یکدیگر رابطه برقرار می‌نمایند. به همین ادله میباشد که گهگاه به موضوعی میپندارید و برایتان پیش میاید و شما دقیقا نمی‌دانید که به چه شکل این پیش آمده میباشد.

باورهای نادرست درخصوص قانون جذب

قانون جذب جادو می‌نماید!

جایی نشستن و فقط اندیشه کردن به آمال کفایت نمیکند، چون قانون جذب نمی‌تواند چنین به شما یاری دهد. قانون جذب جادو نمی‌نماید بلکه صرفا هنگامی به شما امداد می‌نماید که در سمت و سوی وصال به آن غرض کاری را اعمال دهید. به عنوان مثال در شرایطی که میخواهید منزل‌ای بخرید، کوشش فرمائید مسیر رفت و بازگشت از دفتر کار خویش را از آنجا عبور کنید، و یا این که برای خرید آن آغاز به پس‌انداز فرمائید. چراکه صرفا در‌این‌ شکل، دنیا هستی انرژی مثبت شما‌را جذب می‌نماید. در سود اینکه قانون جذب راست یا این که دروغ به خود ما و اعمال ما بستگی دارااست.

رویاپردازی کافیست

آیا در‌صورتی‌که کسی به شما بگوید که با خیره شدن و رویاپردازی می توانید به آرزوی خویش برسید این گفته را باور می‌کردید؟ رویاپردازی فقط یک ابزار برای یادگرفتن ما میباشد تا با استعمال از آن فرکانسی که به سمت عالم هستی ارتعاش می دهیم جذب گردد. چنانچه قانون جذب راست یا این که دروغ باشد تأثیری در منظور ما ندارد پس تفکرات خویش را آموختن دهید و اذن ندهید که تناقض در اعمال‌تان منجر هدر رفتن انرژیتان گردد. در‌صورتی‌که قصد خرید ماشینی را دارید ولی اعتقاد دارید که هیچ زمان نمی‌توانید آن را بخرید تناقض در بین این دو شم شما بازدارنده از وصال به آن میگردد.

برای آنکه بدانید منظور‌ای که در موردش رویاپردازی می کنید به واقعیت میپیوندد یا این که خیر، به احساساتی که در طی رویاپردازی دارید اعتنا فرمایید.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

 

 

قانون جذب جدیدا مد شد‌ه‌است!

بعضا معتقدند که قانون جذب بعد از فیلم راز که در رابطه همین مورد ایجاد شده است، بر سر زبان‌ها افتاده و تا قبل آن کسی دراین باره حرفی نزده بوده است و حتی گهگاه از خودشان میپرسند که قانون جذب راست یا این که دروغ! ولی در واقع چنین نیست و قانون جذب از فرصت پیدایش هستی تابه‌حال وجود داشته است و یک کدام از دیرین‌ترین قانون‌های دنیا به حساب می آید. سال‌ها عملکرد و پژوهش ها به وسیله دانشمندان از فرصت‌های قدیم شکل گرفت و نسل به نسل نوشته شد و چرخید تا که بالاخره سود گرفتند و سود آن فیلمی به اسم راز در قالب مستند بود که در سال ۲۰۰۷ به کلیه عالم قانون جذب را معرفی کرد.

قانون جذب و آیین در مغایرت یکدیگرند

اکثری از اشخاص متدین تصور می‌نمایند که قانون جذب با باورهای شرعی در ناهم خوانی بوده و بدین ترتیب نمی‌توانند آن را اعتقاد و باور نمایند. بعضی از آن ها حتی با دیدن شواهدهای موجود باز هم شک دارند که آیا قانون جذب راست یا این که دروغ؟ و یا این که آئین آنها چیزی به عنوان قانون جذب را قبول دارااست یا نه؟!

چنانچه که اگر به آیه ها و سخنان بزرگان توجه فرمائید خواهید دید که ردپای قانون جذب در آنها وجود دارااست. به عنوان مثال در حدیثی از امام صادق آمده میباشد که فرموده‌اند “ زمانی چیزی می خواهی و مراد‌ای داری، پس چنین بپندار و تصور کن که منظور تو دم در میباشد و اجابت گردیده است”

در آئین مسیحیت نیز اصولی وجود داراست که به قانون جذب اشاره دارااست، مثلا حضرت مسیح فرموده میباشد: “هر کس به اینجانب ایمان آورد، کارهایی را که اینجانب اقتدار انجامش را دارم، وی نیز توانمند به انجامش خواهد بود. از روش اندیشه میباشد که آدم چیزهایی که در معاش داراست را شکل و فرم میدهد. هر کسی بخواهد، اخذ می‌نماید، کاوش نماید می یابد و هر کسی دری را بزند در به روی وی گشوده گردد. “

کلیه این سخنان و نقل‌عهد و پیمان‌ها حاکی از آن میباشد که قانون جذب و آئین نه صرفا در ناهم خوانی با یکدیگر نیستند بلکه بزرگان ما نیز به وجود اینگونه انرژی بزرگی در عالم هستی اطمینان داشته‌اند.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

به دست گرفتن کنترل اذهان

این زمینه واقعیت دارااست که اذهان شما به خصوص ذهن ها منفی دارنده انرژی‌هایی میباشند که شما‌را می توانند از هدفتان بدور نمایند ولی دلایلی هم وجود دارااست که می تواند از نگرانی شما بابت ذهن ها منفی کم کرده و دیگر بدون چاره نباشید به صورت مداوم مراقب افکارتان باشید. استدلال نخستین این میباشد که ذهن ها کوچک توان چندانی ندارند. توان آنان هنگامی زیاد میگردد که این تفکرهای کوچک تبدیل به اطمینان شوند. در غیر اینصورت لزومی بر نگرانی نیست و شما بایستی سعی نمائید که اطمینان شما مدام مثبت باشد.

برهان دوم مجال میباشد. زمان بر شما آشکار می‌نماید که مراد و مقصود شما چیزی میباشد که حقیقتاً به آن اعتقاد و باور دارید و یا این که فقط یک منظور زود گذر میباشد. که در شکل داشتن اعتقادوباور حقیقی وواقعی، ذهن ها منفی که در یک لحظه به ذهنتان خطور می‌نماید واقعه نمی‌افتد، چون شما در اعماق وجودتان به چهره دادن آن ها اعتقاد ندارید.

به حقیقت، قانون جذب راست یا این که دروغ؟

با دقت به مطالبی که گفته شد پاسخ بدین پرسش که قانون جذب راست یا این که دروغ تمامی به خود ما بشر‌ها بستگی داراست. در شرایطی که نگاه شما به قانون جذب، نگاه شخصی میباشد که اتفاقات معاش خویش را نظارت کرده و وجود انرژی‌های مثبت و منفی را یقین دارااست پس قانون جذب وجود داشته و واقعیت میباشد، و بالعکس. برای فیض‌گیری بهتر می توانید کتاب راز را که اقتباسی از فیلمی به همین اسم در رابطه یقین به قانون جذب میباشد مطالعه کرده و خودتان تصمیم بگیرید.

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *