یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌ و لاغر‌ی فوری
یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌ و لاغر‌ی فوری : یکی از متد ها برای لاغر‌ شدن کم حجم کردن معده‌ خواهد بود . شما به آسانی با روشهایی معده‌ تان را کم حجم کرده و لاغر‌ می شوید . با ما همراه باشید در سایت بی هوش تا شما را با این متدها آشنا کنیم.

معده اندام عظیمی از بدن نخواهد بود اما قابلیت ارتجاعی خواهد داشت و اندازه آن با مقدار غذایی که ما می خوریم در ارتباط خواهد بود و تغییر‌ می کند . چنانچه در هر وعده‌ ، میزان فراوانی طعام بخورید و این کار را پیوسته انجام دهید سایز و حجم معده‌ شما رفته رفته بزرگ خواهد شد و در نهایت شما در هر وعده بایستی برای پر‌کردن‌ معده خود و سیرشدن ، میزان بیشتری غذا بخورید .

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

 

برای اینکه معده‌ شما کم حجم گردد شما باید در هر وعده‌ میزان اندکی خوراک بخورید و هیچگاه معده تان را کاملا” پر نکنید . بنابراین قادر خواهید بود اندازه وعده‌های‌ غذایی خودتان را افزایش دهید اما الزاماً باید غذایی که در هر وعده صرف می نمائید را بسیار کمتر بکنید .

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

 

فرمولی برای لاغر شدن , برای لاغر شدن چطور معده‌ مان را کم حجم کنیم ؟

برای صبحانه حدود ۴۰۰ کالری میل نمائید . یک تکه نان تست ، دو عدد‌ تخم‌ مرغ‌ و یک لیوان‌ شیر یا آب میوه‌ حدودا” ۴۰۰ کالری خواهد شد .

دو یا سه ساعت پس از صبحانه یک غذای سبک‌ که حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کالری داشته باشد‌ میل کنید . این خوراکی می تواند میوه‌ ، ماست و یا بیسکویت باشد‌ .

یک دستور ساده برای کوچک کردن معده‌

 

برای نهار ۴۰۰ کالری میل کنید . برای نمونه یک ساندویچ و یک کاسه سالاد کم حجم و یا حتی غذای شب قبل را قادر خواهید بود بخورید .

بین نهار و شام هم قادر خواهید بود یک وعده‌ غذایی که در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کالری انرژی داراست صرف کنید .

یک شام سبک‌ در حدود ۴۰۰ کالری میل نمایید . به این دلیل که شما در طول روز‌ ۴ وعده‌ طعام خورده اید برای شام نباید خیلی گشنه باشید در نهایت میل کردن یک شام سبک‌ برای شما بی‌نهایت راحت تر‌از‌قبل خواهد بود .

بعد از شام ، دسر هم می توانید میل کنید . این دسر می تواند کمی بستنی ، میوه‌ تازه‌ و یا حتی یک لیوان شیر کاکائو باشد‌ اما دقت کنید که انرژی‌ آن نباید زیادتر از ۲۰۰ کالری باشد .

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *