روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز + ویدیو آموزشی

روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز :  به روز های نهایی سال نزدیک می شویم و به تدریج همگی در هیاهوی اجرا کارهای نهایی سال خویش می‌باشند، منزل تکانی یکی‌از آن مفاد مالامال زحمت و صد اما دلچسب در‌این روزهای نهایی سال میباشد ولی در صورتی‌که هنوز منزل تکانی شما به اتمام نرسیده است با ما هم پا باشید تا جزییات انتها منزل تکانی را با هم مرور کنیم. بدون شک جالب ترین نصیب یک لوستر کریستالی تشعع نور و روشنایی در گوی های کریستالی و بقیه اجزای کریستالی آن میباشد، ولی این جذابیت چنانچه به خیر و خوبی نمایان می گردد که لوسترها پاک و براق باشد، امروز در سایت بی هوش به نظارت طریقه پاک کردن لوستر ها میپردازیم با ما همپا باشید.

نظافت کردن لوستر

پروسه پاک کردن لوستر کریستال:

قبل از آغاز نظافت کردن لوسترها، منبع برق را جدا فرمایید و چراغ ها را مستقل نموده و با دستمال کم آب گرد و خاک آنها‌را تمیز نمائید.
شایسته ترین موقعیت برای پاک کردن گوی های کریستالی این میباشد که گوی ها را از لوستر مستقل فرمایید و آن‌گاه شستشو دهید.
گوی کریستال را بایستی با ریکا و آب ولرم بشویید و در‌حالتی که منزه نشدند، مخلوطی از یک سوم سرکه و دو سوم آب تنظیم فرمایید و با یاری برس شستشو دهید و بعد از آن فورا آن را خشک فرمایید.
در‌حالتی که کریستال جلای مستمر خویش را از دست داده میباشد، میتوانید از سرکه سپید یاری بگیرید. زمانی میخواهید کریستال ها را بشویید کمی سرکه سپید به آب آب کشی ولرم بیفزایید.

در حالتی که هنگام نظافت کردن لوستر کریستال ته پیاله رسوب توده شد، اذن بدهید یک شبانه روز سرکه و آب داغ داخل پیاله بماند و بعداز این مجال، در حالتی که هنوز کثیفی بر مکان بود، می بایست کار را تکرار فرمایید تا تماما برطرف خواهد شد. البته در شرایطی که زمان این عمل را ندارید، ظرفی از مایع مذکور تنظیم نمائید، دستمال قابل انعطاف و مطلوب تعیین فرمائید؛ بعداز آغشته کردن دستمال در پیاله، کریستال ها را تک به تک با دستمال پاک فرمائید.
اگر کریستال ها حقیقتا کدر گردیده اند، میتوانید برای چرک آلود زدایی از آمونیاک نیز می‌توانید استعمال فرمایید. چندین قطره آمونیاک را در ظرفی محتوی آب ولرم ریخته به به عبارتی طرز فوق؛ کریستال های لوستر را شستشو داده بعد از آن با آب ولرم آبکشی و آنان‌را کم آب فرمائید.
در صورتی به هر ادله روی کریستال ها خط و خش و یا این که پریدگی کوچکی ساخته شده است می‌توانید از خمیر دندان استعمال فرمائید.

روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز

روشی راحت و سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی

شست و رفت لوستر

✔ نکاتی که در پاک کردن لوستر ها می بایست به آن دقت نمایید:

پیش از تمیزکاری لوستر و مستقل کردن قطعات لوستر، از شکل بدون نقص گردیده‎ی آن عکس بگیرید تا بعدا هنگام سوار کردن مجدد، امداد تان نماید.
ذیل محل قرار گیری لوستر روی کف زمین، پتویی کلفت قرار بدهید. این فعالیت سبب می‎گردد در صورت افتادن کریستال ها، روی سطح نرمی بیفتد و نشکند همینطور گرد و خاک موجود روی آنان در هنگام مستقل کردن به فرش شما منتقل نشود.
برای پاک کردن لوستر کریستال و یا این که دیوارکوب ها از ماده شوینده حاذق مانند آبژاور و پودرهای پیاله شویی و لباسشویی مستقل دوری کنید. مواد شونیده میتوانند جلا و طراوت لوستر را از میان ببرند و آن را تیره نمایند.
در پاک کردن لوستر ها یک نکته طلایی نیز وجود دارااست آن هم این میباشد که یک دستمال نمدار میتواند در یک ثانیه اعجاز نماید. صرفا کافی میباشد هفته ای یک توشه با دستمال نمدار لوسترتان را منزه فرمائید تا مدام ظواهر تازه و نخستین خودش را مراقبت نماید.

روشی راحت و سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی

روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز

 

طریق نظافت کردن لوستر برنز

دقت داشته باشید که برای نظافت کردن لوستر برنز میتوانید مسواکی را در آب لیمو ترش جدید فرو نمائید و با تمرکز و صبر به تمامی مکان کاسه مخصوصاً فرورفتگی‌ها و زوایای آن بمالید و این عمل را چند دفعه تکرار نمائید آن گاه کاسه را آب کشیده و خشک فرمایید.
هنگام پاک کردن لوستر برنز برای لکه زدایی می‌توانید یک قاشق سوپ‌ خوری الکل را در یک لیتر آب و صابون خانگی بریزید و برنز را چند دفعه با این مایع بشویید و بعد کم آب کنید.
امیدوارم این توصیه ها برای منزه و براق نگه داشتن چیدمان داخلی خانه تان مؤثر بوده باشد.

روشی راحت و سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی

روشی سریع برای پاک کردن لوستر کریستالی و برنز

4.9/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *