۵ تا از بهترین و جدید ترین پلاگین های فتوشاپ
بهترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

بهترین پلاگین های فتوشاپ : معرفی ۵ تا از بهترین و جدید ترین لیست پلاگین های فتوشاپ که حتما نیازتان خواهد شد. لیست معرفی شده از بهترین های ۲۰۲۲ بوده که قصد داریم در وب سایت بی‌هوش بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

همونطور که میدونید این روز ها بازار کار های گرافیکی که باید همیشه توش بهترین باشید یا تولید محتوا خیلی گرمه و خب چی میتونه جز یه تامبنیل خوب و چشم نواز مخاطب رو جذب کنه ؟

امروز در وب سایت بی‌هوش اومدیم ۵ تا از بهترین پلاگین های فتوشاپ که هر کسی برای بهتر شدن کارش بهش نیاز پیدا میکنه رو بررسی کنیم که مناسب برای مبتدی تا حرفه ای هاست.

درباره فتوشاپ و پلاگین

فتوشاپ یک نرم افزار ویراشگر حرفه ای برای ساخت و ویرایش عکس ها استفاده میشه که به صورت پیکسلی کار میکنه و سازنده اون شرکت ادوبی هستش.

اما پلاگین ها چه چیزی میباشند ؟ پلاگين ها ابزارهاي جانبي هستن که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربر ها داده تا اونها هم بتونند در زمينه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعاليت داشته باشه و معمولا همه برنامه هايي که چيزي رو توليد ميکنند اين خاصيت رو در برنامه گذاشتن.

 Ultimate Retouch Panel 

پلاگین retouch panel با Photosho ورژن CC 2014 به بالا متناسبه . برای روتوش چشم، پوست، مو، لب، لباس و … پلاگین بسیار خوب و مناسبیه و برای کسب تجربه بهتر در روتوش حرفه ای و تجربه ای فراتر از تنظیمات پیش فرض فتوشاپه !

چهره و بدن رو به صورت کاملا هوشمند تشخیص میده. بیش‌تر از ۲۰ پریست حرفه‌ای آماده داره و رنگ‌ بندی‌ های اون طبقات بالایی داره و میتونه بک‌گراند عکس شما را به صورت کاملا هوشمند تغییر بده.

بهترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

 

Fluid Mask

ماسک گذاری به تنهایی یک هنر به شمار میاد و فتوشاپ ابزارهای ماسک گذاری درون برنامه ی مناسبی برای این کار داره اما هنوز میتونیم از ابزاری دقیق تری برای داشتن بهترین ماسک ها به خصوص برای نقاطی مانند مو و خز استفاده کنیم. Fluid Mask این روش سخت رو ساده میکنه و توی کار به ما سرعت بیشتری میده.

بهترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

 

On1 Resize 2017

این پلاگین این قابلیتو داره که عکس هارو بزرگ کند بدون این که کیفیتش کم شه و میتونید تا ۱۰۰۰٪ عکس رو بزرگ کنید ! این پلاگین رو به اسم Perfect Resize 9 هم میشناسن

بهترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

 

شاید این هم برای شما جالب باشد :

Dream Suite Ultimate

این پلاگین به شما دسترسی بزرگی از افکت ها رو میده ! همه چیز از texture ها تا افکت های pseudo-3D تصحیح حالت ها و خطوط کناری

بهترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

 

Infinite Color 

اصلاح رنگ و ادیت عکس ها همیشه پروسه ای سخت و زمانگیری بوده. خیلی از عکاس ها موقع اصلاح و ویرایش عکس ها حساسیت و دقت خیلی زیادی بخرج میدن تا بهترین نتیجه رو توی کارشون داشته باشن.

پاتریک نایک که خودش یک عکاسه بیشتر از ده سال وقت برای ساخت پنل رنگ Infinite Color گذاشته بود و نتیجه کار بی نظیر بود اون تمام تجربه ها و دانشش تو حرفه عکاسی و بویژه اصلاح رنگ بکار برد و همه رو در یک پنل کوچیک و جمع و جور در اختیار سایر عکاسان در سراسر دنیا گذاشت که نتیجه اون همین پلاگین فوق العاده هستش که الان میتونید به راحتی استفاده کنید.

پلاگین Infinite Color 

بهترین پلاگین های فتوشاپ

 

در این مطلب از سایت بی‌هوش ۵ پلاگین کاربردی فتوشاپ به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خلاقیت و قابلیت های بیشتر عکس های زیبایی را بسازید، امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

شاید این هم برایتان جالب باشد :

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *