بهترین سریال های ترکی جدید عاشقانه درام خانوادگی جنایی
بهترین سریال های ترکی جدید

بهترین سریال های ترکی جدید ❤️ عاشقانه و درام و خانوادگی ، سایت بیهوش

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین سریال های ترکی جدید : سریال های ترکی یکی از پرمخاطب ترین سریال ها در همه کشورها از جمله ایران می باشد اگر به ژانرهایی مثل درام و عاشقانه خانوادگی و جنایی و رازآلود علاقه دارید این فیلم ها مناسب شماست و دارای امتیاز های خیلی بالا از نظر تماشاگران می باشد در این مطلب خلاصه ای از داستان ها و همچنین اطلاعاتی از فیلم ها را برای شما توضیح می دهیم با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش فیلم و سریال

۱- سریال ترکی دختر مردم : داستانی از عشق، انتقام و ارث

سریال “دختر مردم” (Elkizi)، با داستانی جذاب و پرکشش، قلب مخاطبان را به تسخیر خود درآورده است. این سریال که توسط هلال یلدیز نوشته شده و فریده کیتان آن را کارگردانی کرده، روایتگر زندگی دختری به نام ازو است که در کودکی طعم تلخ یتیمی را چشیده و به دنبال انتقام و رسیدن به خواسته های خود راهی سفری پرفراز و نشیب می شود.

ازو که در ابتدا تصور می کرد با ازدواج با هارون کاراسو می تواند به خوشبختی ایده آل خود دست یابد، با فاش شدن راز ارثی پدری، مسیر زندگی اش به کلی تغییر می کند. این سریال سرشار از لحظات عاشقانه، دراماتیک و هیجان انگیز، تماشاگران را تا انتها مجذوب خود می کند.

بهترین سریال های ترکی جدید

بهترین سریال های ترکی جدید

 

۲- سریال ترکی دختر پشت پنجره : روایتی از عشق، خانواده و رازهای پنهان

سریال “دختر پشت پنجره” با محوریت شخصیت نالان، دختری خونگرم و جذاب از خانواده ای ثروتمند، داستانی تماشایی را روایت می کند. نالان که دوران کودکی درخشانی را پشت سر گذاشته، با ورود به دانشگاه و فارغ التحصیلی با معدل عالی، مسیر زندگی حرفه ای خود را آغاز می کند.

اما زندگی نالان خالی از چالش نیست. او که از رابطه ی سرد و غیرصمیمی با مادرش رنج می برد، در ادامه ی داستان با سدات کوراوغلو، مردی جوان با گذشته ای غمبار، آشنا می شود. نالان که به عنوان معمار در شرکت سدات مشغول به کار می شود، ناگهان خود را در آستانه ی ازدواج با او می بیند.

با وجود عشق و علاقه ی نالان و سدات، تاریکی هایی از گذشته ی هر دو بر زندگی آنها سایه می افکند. “دختر پشت پنجره” با طرح داستانی جذاب و پر از فراز و نشیب، مخاطبان را به سفری پرماجرا دعوت می کند.

بهترین سریال های ترکی جدید

اسامی سریال های ترکیه ای جدید

۳- سریال ترکی نامه خداحافظی : داستانی از عشق از دست رفته و مادرانگی

سریال “نامه خداحافظی” به کارگردانی دنیز جلبی، در سال ۲۰۲۳ بر روی آنتن شبکه های ترکیه رفت. این سریال درام و عاشقانه، داستان زنی به نام آلانور را روایت می کند که در دوران جوانی عشق را به شغلش ترجیح داده و برای رسیدن به آن در برابر خانواده اش ایستادگی می کند. اما این عشق دیری نمی پاید و آلانور با خیانت معشوقش، ضیا، قلبی شکسته و روحی زخمی پیدا می کند.

سال ها بعد، آلانور که صاحب دو دختر شده، امید خود را به عشق و خوشبختی در دختر دومش، اسلی، می بیند. اما گذشته تاریک آلانور بار دیگر سر بر می آورد و او را با چالش هایی جدید روبرو می کند. “نامه خداحافظی” با روایت داستان مادر و دختری و فراز و نشیب های زندگی آنها، حس همدلی عمیقی را در مخاطب برمی انگیزد.

بهترین سریال های ترکی جدید

بهترین سریال های ترکی جدید

 

۴- سریال ترکی خانواده : داستانی از اکشن، جنایت و پیوندهای خانوادگی

سریال “خانواده” به کارگردانی احمد کاتیکسیز، در سال ۲۰۲۳ با ژانری اکشن و جنایی بر روی پرده های تلویزیون ظاهر شد. این سریال که با حضور ستارگانی همچون کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا ساخته شده، داستان سویکان ها را روایت می کند.

میز غذا، تنها نقطه ی اشتراک سویکان ها و یادآورنده ی هویت خانوادگی آنهاست. اصلان که برای حل و فصل یکی از معاملات خلافش راهی ازمیر شده، در این سفر با دوین، روانشناسی با روحیاتی کاملا متفاوت از خود، آشنا می شود. اما طولی نمی کشد که اشتراکات آنها، یعنی “زخم” مشترکشان، یعنی خانواده، آشکار می شود.

هولیا، مادر اصلان که وابستگی شدیدی به او دارد، دوین را خطری جدی برای خود و خانواده اش قلمداد می کند. با ورود دوین به زندگی اصلان، چالش ها و رازهای پنهان این خانواده به تدریج فاش می شود و مسیر زندگی تک تک اعضای آن را دستخوش تغییر می کند. “خانواده” سریالی پرکشش و مهیج است که با پرداختن به موضوع مهم خانواده و پیچیدگی های روابط آن، مخاطبان را تا انتها با خود همراه می سازد.

بهترین سریال های ترکی جدید

سریال ترکی خانوادگی و عاشقانه جدید ۲۰۲۴

۵- سریال ترکی عشق سیاه و سفید : جدال عشق و نفرت در دل استانبول

سریال “عشق سیاه و سفید” با روایتی متفاوت، مخاطبان را به سفری عاشقانه و جنایی در دل استانبول می برد. این سریال، همانند بسیاری از آثار موفق ترکی، داستان خود را با موقعیتی جذاب آغاز می کند و با معرفی شخصیت های اصلی و پیشبردن خط داستانی، تماشاگران را مجذوب خود می کند.

محوریت اصلی داستان بر روی تضاد میان دو شخصیت شکل می گیرد: از یک سو دختری پزشک را داریم که تمام زندگی خود را وقف نجات بیماران کرده و نماد معصومیت و پاکی است. در طرف مقابل، آدمکشی خشن قرار دارد که به دلیل ورود به دنیای خلاف و جنایت، مجبور به کنار گذاشتن وجدان خود شده است.

این دو شخصیت به طور اتفاقی در مسیر هم قرار می گیرند. جایی که آدمکش برای درمان همراه زخمی خود به مطب دختر پزشک مراجعه می کند. با لو رفتن ماجرا، دختر درگیر دردسری بزرگ می شود و برای نجات جانش مجبور به پذیرش پیشنهاد ازدواج با آدمکش می شود.

ازدواج اجباری، سرآغاز تحول و دگرگونی در زندگی هر دوی آنهاست. عشق در دل نفرت شکل می گیرد و شخصیت ها در مسیری از کشف و خودشناسی قرار می گیرد. “عشق سیاه و سفید” با استفاده از الگوی کلاسیک “دیو و دلبر ” و قرار دادن آن در بستری جنایی و عاشقانه، داستانی گیرا و غیرقابل پیش بینی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

بهترین سریال های ترکی جدید

بهترین سریال های ترکی جدید

 

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *