بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه! | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

 بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!
به‌تدریج خانه بازار داغ منزل تکانی ها آغاز گردیده است چنانچه که در پوشش سقف و یا این که دیوارهای منزل خویش از کاغذ دیواری به کارگیری کرده اید جهت منزل تکانی مستلزم پاک کردن کاغذ دیواری و یا این که ردوبدل آن خواهید بود.

بسته به نوع٬ فرآورده لایه های کاغذ و همینطور چسب مورد به کارگیری در آنها نحوه های متفاوتی برای شست و شوی کاغذ دیواری توصیه میشود که اعتنا به آن ها می‌تواند قدمت کاغذ دیواری را ارتقا داده و هزینه ردوبدل و نیاز به خرید دوباره کاغذ دیواری را رفع نمائید. براى اگاهی بیشتر درباره ی روش درست گزینش کاغذ دیواری ها، نگهداری و نظافت کردن آنها با سایت بی هوش یار و همدم باشید:

• یک سری نکته مهم در رابطه طریق نظافت کردن کاغذ دیواری
• نظافت کردن کاغذ دیواری غیر قابل شستشو
• نحوه شستن کاغذ دیواری قابل شستشو

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

چندین نکته مهم در رابطه شیوه نظافت کردن کاغذ دیواری

• لکه ها را بایستی زود به زود از روی کاغذ دیوارى تمیز نمایید به این دلیل‌که ممکن میباشد لکه استوار گردد. خاک روى برگه دیوارى را حد الامکان زود پاک فرمایید چرا که ممکن میباشد آن را بد رنگ نماید و به گذر زمان مجال آن را از جلا مى اندازد.
• کاغذ دیواری را از پایین به بالا منزه نمایید. برای کاغذهای نازک استعمال از آب گرم منزه فارغ از صابون خانگی ، پیشنهاد می‏گردد. برای کاغذهای قابل شست‌ و شوی ضخیم تر، از محلول آب و صابون خانگی ملایم به کار گیری فرمایید.
• معمولا لکه‌ها با آب ولرم و صابون خانگی ملایم از میان مى رود و آن‌گاه با آب پاکیزه آن را بشویید و با یک حوله آبگیر آن را کم آب نمائید، برای لکه‌هاى که عمیق تر میباشد شما می بایست از منزه کننده‌هاى حاذق تر به کار گیری نمائید. مطلقا پس از ماده منزه کننده شیمیایى از آب براى شست و شو به کارگیری فرمایید.

طریق شست و شوی کاغذ دیواری

• از سیم های فلزی و حتى اسکاج‌ هاى زبر و پودر‌هاى قوى و یا این که حلال‌ هاى قوى مثل استون به هیچ عنوان براى پاک کردن کاغذ دیوارى به کارگیری نکنید چرا‌که‌ این‌ها به کاغذ دیوارى صدمه وارد مى نماید.
• تزکیه لکه را تا جایی اجرا دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکرده و موجب به‌پا‌خواستن کاغذ از روی دیوار نشود. مخصوصا در محل قرار گرفتن رول های کاغذ دیواری توجه بیشتری داشته باشید چون درین نقاط که محل اتصال رول ها است، احتمال نفوذ آب بیشتر خواهد بود.
• در حالتی که بر روی کاغذ دیواری خانه شما لکه چربی ایجاد گردد، بلافاصله نسبت به نظافت کردن کاغذ دیواری مبادرت نمائید. برای از میان رفتن این لکه ها در آغاز مایع تمیز کننده ملایم و یک کدام از پودرهای جذب کننده رطوبت٬ از گچ دوزندگی یک خمیر بسازید و بر روی لکه بمالید و مهلت دهید تا تماما کم آب گردد بعد آن را به یاری یک برس قابل انعطاف یا این که مسواک منزه فرمایید.

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

طرز شست و شوی کاغذ دیواری

• در صورت چکیدن شمع بر روی کاغذ دیواری، نخست شمع را با تمرکز فراوان و با نوک کارد از روی دیوار بکنید و بعد از آن با مداد پاکن سایر آن را خوب پاک فرمایید.
• برای تزکیه لکه های مدادرنگی، از یک پارچه آغشته به مایع منزه کننده استعمال فرمائید و خواهید رویت کرد که به آرامی پاک می‌گردد. در صورت برجسته بودن لکه های مدادرنگی می‌توانید با استعمال از یک مسواک و یه خرده خمیر دندان آن را منزه فرمائید.
• کوشش نمائید تا حد امکان بر روی کاغذ دیواری های غیر قابل شست و شو لکه ای ساخت نشود، چون نمی تونید لکه ساخت‌و‌ساز گردیده را کاملا از میان ببرید و کاغذ دیواری شیک و امروزی شما از نما می افتد! صرفا کاری که می‌توانید اعمال دهید این میباشد که با استعمال از یک گوش پاک کن تاحد قابلیت ذرات مواد قرار گرفته بر روی کاغذ را از روی آن برداشته و آنگاه به وسیله یک دستمال منزه و کم آب، لکه را تمیز فرمائید.

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

شستشوی کاغذ دیواری

• در صورتیکه که بر روی کاغذ دیواری لکه جوهری ساخت و ساز خواهد شد با استعمال از گچ دوزندگی، لکه متبوع را جذب و بعد به امداد مسواک و یا این که برس تمیز فرمایید. این عمل می بایست در کمال اعتنا صورت پذیرد و مراقب باشید تا لکه جوهر پخش نشود.
• کاربرد کاغذ دیواری های امروزی در منزل بسیار میباشد، نوع اکریلیک که غالبا خواص شست و شو دارا‌هستند را با به کارگیری از آب گرم، صابون خانگی و اسفنج قابل انعطاف بشوئید و هیچ وقت از ابزار ساینده به کارگیری نکنید.
• اگر که با روشهای ارائه گردیده اثر لکه بطور بی نقص منزه نشد دست از شستشوی آن بردارید چرا‌که سایش بیشتراز حد سطح کاغذ دیواری میتواند به آن آسیب رسانده اثری بدتر از لکه بر مکان بگذارد.

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

بهترین روش ها برای نظافت کردن کاغذ دیواری خانه!

نظافت کردن کاغذ دیواری غیر قابل شستشو

معمولا نظافت کردن لکه های کاغذ دیواری غیر قابل شستشو را نمی توان بطور بی نقص از میان برد ولی پیشنهاد می شود با به کار گیری از یک گوش پاک کن تاحد قابلیت ذرات مواد قرار گرفته بر روی کاغذ را از روی آن برداشته و آن‌گاه بوسیله یک دستمال پاک و کم آب لکه را تا حد قابلیت و امکان منزه کنید. این عمل را تا جایی ادامه دهید که با هر توشه ردوبدل دستمال و لکه گیری٬ شاهد کاهش اثر لکه باشید.

طریق شستن کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری های اکریلیک یا این که صفحه های دارنده لایه ونیل که تحت عنوان کاغذ دیواری های قابل شست و شو به فروش می رسند را می توان با به کارگیری از اسفنج آغشته به محلول آب گرم و صابون خانگی منزه نمود برای این مراد در آغاز به وسیله یک دستمال کم آب گرد و غبار روی کاغذ را تمیز فرمائید. آنگاه طبق شیوه بیان شده به یاری آب گرم لکه های کاغذ دیواری را منزه فرمائید این فعالیت را هر نوبت در بخش کوچکی از رول ورقه و تا جایی اعمال دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکرده موجب به پا خواستن کاغذ از روی دیوار نشود (این قضیه در محل قرارگیری رول های کاغذ دیواری در کنار هم اهمیت بیشتری خواهد داشت به این دلیل‌که در‌این نقاط احتمال نفوذ آب به پشت کاغذ ارتقا می یابد). امیدوارم این توصیه ها برای منزه و براق نگه داشتن چیدمان داخلی خانه تان مؤثر بوده باشد.

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *