آموزش ساخت مبل با بطری پلاستیکی

آموزش ساخت مبل با بطری پلاستیکی ✔️ مجله سرگرمی بی هوش ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه
ساخت مبل با بطری پلاستیکی : با بطری‌ های‌ خالی‌ مبلمان حیرت‌انگیز بسازید! شما میتوانید با تکنیک های ابتکارآمیز و مقداری مهارت ، کاردستی های شیک و مناسبی را برای خود‌ و دوستانتان بسازید که ما در این مطلب ساخت مبل با بطری پلاستیکی ، یک کاردستی زیبا‌ و فوق العاده را آموزش میدهیم. با ما در سایت بی‌هوش همراه باشید.
ایده ساخت مبل با بطری پلاستیکی بسیار ارزان، ساده و جذاب می‌باشد و حتی کودکان هم می‌توانند به راحتی این کاردستی کاربردی را بسازند.

لوازم مورد نیاز:

۳۲ عدد بطری ۱٫۵ لیتری خالی نوشابه و یا آب

طریقه ساخت:

مرحله دوم: بخش بالای بطری را با تیغ موکت بر برش بزنید و بخش دوم را از قسمت سر، درون بطری اولی فرو کنید و قسمت برش خورده را با چسب شیشه ای نواری محدود کنید. با این کار شما یک بطری بی سر خواهید داشت. همه بطری ها را به روش درون یکدیگر فرو کنید تا در جمع ۱۶ بطری پلاستیکی به دست آورید.

مرحله سوم: روی سطح صاف همه بطری ها را در ۴ ردیف ۴ تایی قرار دهید. آنگاه به وسیله چسب نواری پهن آنها را به هم متصل کنید تا کاملا محکم پیش هم بایستند و چند دور چسب را دور بطری ها بچسبانید.

مرحله چهارم: برای این که محل نشستن نرم باشد بهتر می‌باشد مقداری پنبه یا اسفنج را درون پارچه ای قرار دهید و آن را روی سطح بطری ها بگذارید.آنگاه با پارچه رنگی روکشی برای مبلمان خود درست نمایید و روی بطری ها را بپوشانید. این عمل هم به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید همه بطری ها پوشیده شوند یا شبیه تصویر پارچه را تا نیمه بکشید.

ساخت مبل با بطری پلاستیکی

در این مطلب مبلمان شگفت انگیز شما به اتمام می‌رسد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. عالی بود ، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *