آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی : در پست امروز شمع های ستونی ساده را به شمع های زیبای برگ پاییزی با این کاردستی آسان تبدیل کنید که نیازی به لوازم خاصی ندارد! فقط به شمع ، برگ ، کاغذ موم و سشوار نیاز دارید با ما همراه باشید در سایت بی هوش

برگ واقعی یا فاکس؟

من واقعاً می خواستم برگهای شمع من واقعی به نظر برسند ، اما بیشتر برگها هنوز در منطقه من تغییر رنگ نداده اند ، بنابراین تصمیم گرفتم از برگهای مصنوعی استفاده کنم.

من شاخه ای از برگ های مصنوعی را انتخاب کردم که خطوط کوچک زیادی داشت ، زیرا فکر می کردم آنها واقعی تر به نظر می رسند. هنگام استفاده از برگ های مصنوعی ، باید فقط برگ را از ساقه جدا کنید تا قبل از افزودن آن به شمع فقط یک لایه صاف باشد.

تا آنجا که می توانم بگویم ، شما می توانید این پروژه را با برگهای واقعی انجام دهید. با این حال ، شما باید آنها را زیر دسته ای از کتابهای سنگین برای چند روز فشار دهید تا ابتدا صاف و انعطاف پذیر شوند.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

آیا می توانم این شمع ها را بسوزانم؟

من توصیه نمی کنم این شمع ها را بسوزانید. آنها باید بدون نور نمایش داده شوند ، به این معنی که شما می توانید سالانه از آنها در تزئینات خود استفاده کنید. یا ، اگر واقعاً ظاهر شمع روشن را می خواهید ، این کاردستی را با شمع ستونی با باتری موم واقعی امتحان کنید و در نظرات نحوه عملکرد آن را به ما اطلاع دهید.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

 

لوازم مورد نیاز

شمع های ستونی سفید
برگهای پاییزی مصنوعی
کاغذ مومی
سشوار

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

مراحل ساخت

۱- برگهای مصنوعی را از شاخه و ساقه جدا کنید تا فقط قسمت برگ را داشته باشید.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

۲- یک برگ را روی شمع در جایی که می خواهید آن را بچسبانید قرار دهید.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

۳- با استفاده از یک تکه بزرگ کاغذ مومی ، برگ را بپوشانید و کاغذ مومی را محکم پشت شمع بکشید. مطمئن شوید که کاغذ مومی در برابر سطح شمع صاف باشد.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

۴- از سشوار برای هدایت گرما به برگ استفاده کنید. پس از ۱۰-۲۰ ثانیه باید قسمت هایی از برگ را مرطوب ببینید که موم کاغذ روی آن ذوب می شود. به حرارت دادن برگ ادامه دهید ، سشوار را در نقاط مختلف روی برگ هدایت کنید تا کل برگ مرطوب به نظر برسد.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

۵- روی برگ را بمالید تا مطمئن شوید چسبیده است ، سپس کاغذ موم را به آرامی بردارید. ممکن است موم بیش از حد خشک شده روی برگ وجود داشته باشد. در این صورت فقط با انگشتان خود آن را به آرامی بمالید. این عمل را تکرار کنید تا برگهای بیشتری به شمع اضافه شود.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

نکات

اگر بعد از برداشتن کاغذ موم ، قسمتی از برگ به طور کامل به شمع چسبیده نیست ، آن را بپیچید و دوباره با استفاده از سشوار گرم کنید. شما می خواهید شمع را آنقدر گرم کنید که بتوانید موم مرطوب را روی تمام برگ مشاهده کنید ، اما نه بیشتر. اگر آن را بیش از حد گرم کنید ، شمع شما ذوب می شود و در سطح آن موج می زند.

آموزش شمع سازی با برگ پاییزی

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *