معرفی کسب و کار خانگی 
معرفی کسب و کار خانگی

معرفی کسب و کار خانگی | ایده برای کسب و کار پردرآمد | بی هوش 😍

زمان مطالعه این مطلب: 29 دقیقه

معرفی کسب و کار خانگی

معرفی کسب و کار خانگی : با سلام به شما عزیزان  ما در بخش های قبلی از بی هوش درمورد کارهای هنری درآمدزا در منزل با روش های آسان و البته کم هزینه به صورت کامل در هر عنوان توضیحاتی از این قبیل کارها برای شما بازگو کردیم تا کمک کنیم چگونه و چه کسب و کاری با معرفی آنها میتوانید بهترین خودتان باشید حال میخواهیم بگوییم در این مقاله با توجه به همه گیری ویروس کرونا بخصوص مختل شدن بازار چگونه میتوانید کسب و کار کوچک با سود بسیار بالا  اشتغال زایی کنید ما در این مقاله میخواهیم ، هر چیزی که باید راجع به کسب و کارهای خانگی بدانید رو برایتان بگوییم. در اینجا به شما یاد خواهیم داد که چطور از نقطه ی صفر ، تبدیل به یک کارآفرین در کسب و کار خانگی بشوید. :

تا همین چند سال پیش ، کار کردن ، فقط یک تعریف داشت و اونم چیزی نبود جز اینکه هر روز صبح زود از خواب بیدار شیم. و به بریم سر کارمون و بعد از ۸ تا ۱۰ ساعت کار کردن به خونه هامون برگردیم. و دوباره روز از نو ، روزی از نو . البته کسایی هم این وسط بودن که با شکستن این قانون ، تونستن کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بندازند.

معرفی کسب و کار خانگی 

اما نکته اینجاست که حتی همون افرادی که به ظاهر قانون کسب و کار رو شکستند ، باز هم مثل همه هر روز صبح میرفتند به محل کارشون و دوباره مثل بقیه شروع می کردند به کار کردن و حتی بیشتر از بقیه کارمندها و کارگرها ، استرس کاری رو تحمل می کردند تا که به یک سود دهی خوب توی کارشون برسند.

هدف از مقاله جامع راه اندازی کسب و کار خانگی:

ما در تیم آموزشی سایت بی هوش ، نه برای اولین بار ، بلکه به بهترین شیوه ی ممکن قصد اینو داریم که ، کسب و کار خانگی و شیوه های جدید کار در منزل رو برای شما دوستان توضیح بدیم و کاری کنیم که تمامی تعاریف ، مزایا و معایب کسب و کار خانگی دستتون بیاد و اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید .

و از این مهم تر ، قصد داریم به تمامی سوالایی که شما از ما بارها و بارها پرسیدین و یا بهمون پیام دادین ، مثل ” چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟  ، چه میزان سرمایه برای معرفی کسب و کار خانگی  نیاز داریم؟ ” ، ” چگونه کار در منزل رو شروع کنیم ” و سوالاتی مثل این رو کاملا به شما عزیزان جواب بدیم و ذهنتون رو برای ورود به کسب و کار خانگی راحت کنیم.

معرفی کسب و کار خانگی 

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری شمع سازی

انتخاب نامحدود کسب و کارهای خانگی:
شما می تونید انتخاب کنید که هر جا که دوست دارید کارتون رو انجام بدید . بعنوان نمونه ، اگه یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه می رفتید و کارهاتون رو انجام می دادید ، حالا می تونید خودتون انتخاب کنید که در منزل ، در یک کافه و یا در یک اتاق کار اشتراکی ، کسب و کار خودتون رو داشته باشید و به معرفی کسب و کار خانگی  روی بیاورید.

مطالبی که در ادامه میخونید.

  • مدیریت کسب و کار خانگی
  • مزایای کسب و کار خانگی چیست؟
  • کسب و کار اینترنتی چیست؟
  • کسب و کار تولیدی چیست؟
  • کسب و کار اشتراکی چیست؟
  • کسب و کار آموزشی چیست؟
  • ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی
  • ایده هایی برای کسب و کار تولیدی
  • ایده هایی برای کسب و کارهای اشتراکی
  • ایده هایی برای کسب و کارهای آموزشی

اما سوال دیگه ای که درمورد کسب و کار خانگی وجود داره این است که :

معرفی کسب و کار خانگی ساعت کاری نداره؟ پس چطور ما درآمد کسب می کنیم و حقوق می گیریم؟
پاسخ : بله ، کسب و کار خانگی ساعت کاری مشخص نداره. شما می تونید هر زمان که دوست داشتید و بقولی در فضای کار کردن قرار گرفتید و میل به کار کردن داشتید ، کارتون رو انجام بدید.با دقت و وقت مناسب.

معرفی کسب و کار خانگی 

بیشتر بخوانید: کارهای هنری درآمدزا در منزل

سرمایه کسب و کارهای خانگی:

پاسخ : بیش از شصت درصد کسب و کارهای خانگی ، نیاز به هیچ سرمایه ای ندارند . در چهل درصد باقی مانده ، باید گفت که بیش از بیست درصد اون ها ، به سرمایه ای بین پنج تا ده میلیون نیاز دارند و باقی شغل ها نیز بسته به بزرگی و یا کوچکی کاری که دارند به سرمایه هایی بین ده تا صد میلیون نیاز دارند. که ما حالا همه ی این شغل ها رو به شما معرفی می کنیم و سعی می کنیم چند تا از نمونه های خیلی خوبشم بهتون بگیم که ازشون به صورت کامل استفاده کنید.

برای اینکه جواب این سوالتون رو بدیم ، باید چند تا مفهوم اولیه رو براتون کامل توضیح بدیم و بعد بریم سر وقت این که کسب و کاری که میخواهیم راه بندازیم رو چجوری شروع کنیم.

انواع کسب و کار خانگی:

کار در منزل
کسب و کار خانگی

معرفی کسب و کار خانگی

کار در منزل:

طبیعتا  که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستن ، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستن و خب خیلی از آدمایی که ما هر روز می بینیمشون و دارن میرن سر کارشون … قشر کارمند و کارگر هستند . در بحث کسب و کار خانگی هم همین بحث رو داریم. طبیعتا همه ی مردم ما نمی تونند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشن و این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که در اختیار داره ، برای یک کارفرما شروع به کار کند . چون اگر همه بخوان مدیر باشن ، پس چرخ تولید و کسب و کار رو کی بگردونه ؟

پس کار در منزل ، به کارهایی گفته می شه که شما بر اساس مهارت خودتون و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما ، بصورت پروژه ای قبول به کار می کنید و کار خودتون رو توی اون حوزه شروع می کنید . اما با چند تفاوت اصلی .

معرفی کسب و کار خانگی 

بیشتر بخوانید: ۵۰ ایده کسب درآمد در اینترنت

معرفی کسب و کار خانگی

۱- دیگه نیاز نیست به سر کار مشخصی بری:

کار در منزل ، همونجوری که اسمش روی کار هست ، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی ، کارهای متفاوت رو انجام بدید . بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید ، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید . می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه ، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید.

۲- آزادی عمل داری:

کار در خونه به شما آزادی عمل بسیاری می ده. چرا که شما دیگه یک کارمند نیستید ، بلکه یک انسان مستقل در کسب و کارتون هستید که قدرت انتخاب کار مشخص ، در ازای درآمد مشخص رو دارید. بگذارید یک مثال براتون بزنیم .

 آزادی عمل داری:

اگه شما یک گرافیست هستید و تصمیم گرفته اید که به جای کارمند بودن در منزل کار کنید ، این آزادی عمل رو دارید که در هر حوزه ای که دلتون بخواهد طراحی انجام بدید . مثلا یک روز پوستر یک کنسرت رو طراحی کنید و روز دیگه طراحی گرافیک یک سایت رو در دست بگیرید . در حالی که اگه کارمند جایی خاص باشید ، باید هر روز یک طرح مشترک رو با المان های مشترک طراحی کنید که موجب کسل شدن و روزمرگی در شما می شه.

 

۳- زمان بندی کارت با خودته:

طبیعیه که هر کارفرمایی و یا هر صاحب پروژه ای ، کارش رو در زمانی معین به شما می سپارد . اما این شمایید که تصمیم می گیرید در همون زمان مشخص ، چقدر بر سر کار او وقت بگذارید . فرض کنید که شما یک ادمین در شبکه های اجتماعی هستید . اگه کارمند یک مجموعه باشید ، باید هر روز در یک ساعت مشخص ، بدون هیچ آزادی عملی ، یک میزان مشخص از کار شبکه های اجتماعی اون مجموعه رو انجام بدید .

اما اگه کار در منزل رو انتخاب کنید . می تونید هر میزان که بخواهید پروژه دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه وقتی و در چه زمان ، کار رو به کارفرما تحویل بدید . اگه کارفرمایی سه روز به شما مهلت انجام کاری رو واگذار کرد . این شمایید که برنامه ریزی می کنید ، در سه روز کارش رو انجام بدید و یا بگذارید در روز آخر و در کل یک روز کارش رو انجام بدید و اون دو روز دیگه رو به پروژه ای دیگه بپردازید.

معرفی کسب و کار خانگی 

۴- هیچ سقفی در کسب درآمد ندارید:

این بخش از کار در منزل ، بیشترین انگیزه رو به کسایی میده که می خواهند یک کسب و کار خانگی داشته باشن. با کارمند بودن در یک مجموعه ، شما یک درآمد ثابت دارید و هیچ وقت فرصت رشد کسب نخواهید کرد . اما وقتی که کار در منزل رو برای درآمد زایی انتخاب می کنید ، می تونید تا بی نهایت درآمد زایی کنید .

این دیگه بسته به مهارت شما و بسته به زمانی داره که شما پای کار در منزل می گذارید. بعنوان مثال ، اگه شما برای یک مجموعه صنایع دستی کار می کنید و کارتون تولید سبدهای حصیری است ، بسته به وقتی که پای کار می گذارید ، می تونید از یک سبد تا بی نهایت سبد برای اون مجموعه تولید کنید و درآمدتون رو افزایش بدید. حتی می تونید در کنار اون ، سفارش های دیگهی رو نیز دریافت کنید که به رشد درآمد شما کمک کند.

مدیریت کسب و کار خانگی:

از سوی دیگه ، افرادی که به طور مستقل فعالیت می کنند ، نیاز به یک مدیر هم دارند . این طبیعت بازار کار است . مدیران به افرادی با مهارت های مختلف نیاز دارند و افراد با مهارت های مختلف نیز نیاز به همکاری در تیمی دارند که راسش مدیری کار بلد باشد. مدیریت کسب و کار خانگی ، دسته ی دوم از سبک های کسب و کار خانگی است .

مدیریت کسب و کار خانگی

در مدیریت کسب و کار خانگی ، شما تولید کننده ، مدیر پروژه و یا صاحب یک مجموعه هستید که به واسطه ی یک همکاری تیمی ، به درآمدزایی می رسید . بگذارید چند مثال در این حوزه براتون بزنیم که می تواند به شما کمک کند که راحت تر این مسئله رو درک کنید و فرق اون رو با کار در منزل متوجه شوید . فرض کنید که شما در منزل دستبند تولید می کنید و قصد دارید که با فروش دستبند ، به درآمد زایی برسید . در اینجا شما مدیر کسب و کار خانگی خودتون هستید .

بخش بندی تولیدی خانگی شما:
چرا که به تولید مشغولید و صاحب این تولیدی هم خود شما هستید . حال شما می تونید چندین نیروی کار در منزل در اختیار بگیرید و هر کدام رو مسئول یک بخش از تولیدی خودتون کنید . یکی رو می تونید مدیر تولید محتوای خودتون کنید . یکی دیگه رو می تونید طراح دست بند ها کنید .

یکی دیگه رو می تونید ادمین پیج و یا سایت فروش دستبندتون کنید. این ها دیگه به شما بستگی داره . یا یک مثال دیگه :
فرض کنید که شما نویسنده هستید و قصد دارید که یک تیم تولید محتوا فراهم کنید . شما می تونید بعنوان مدیر این تیم رو راه اندازی کنید و سپس بر اساس نیازهاتون از افرادی که کار در منزل انجام میدهند ، استفاده می کنند .

بعنوان نمونه پروژه هایی که مربوط به ترجمه است رو به یک مترجم بسپارید . تولید محتوای ویدیویی رو به یک انیماتور و یا یک تدوین گر بسپارید و به همین شکل مدیریت یک کسب و کار خانگی ، اون هم در حوزه ی تولید محتوا رو به دست بگیرید .

 

معرفی کسب و کار خانگی 

بیشتر بخوانید: آموزش دوخت کیف کوچک اقیانوسی

آموزش آنلاین :

این روزها ، آموزش آنلاین یکی از پر درآمد ترین شیوه های کسب و کار خانگی است . این رو می تونید یک معرفی کسب و کار خانگی هم بدانید . اما طبیعتا هر شخصی ، چه بعنوان مدیر ، چه بعنوان مدرس ، تنها می تواند یک حوزه رو تدریس کند و نیاز به کسایی داره که به صورت کار در منزل تدریس می کنند . اینجاست که شما بعنوان مدرس ، ده ها مدرس دیگه رو نیز دعوت به کار می کنید و با یکدیگه یک مجموعه ی آموزشی آنلاین تاسیس می کنید.

فرق با کسب و کار خانگی و مدیریت کسب و کار خانگی:

کارهای تولیدی هم درست مثل دیگه کارها ، یک مدیر داره و چند فرد که کار در منزل انجام میدهند. فرض کنید که شما یک تولیدی پوشاک راه اندازی می کنید و مدیریت اون رو برعهده می گیرید.

فرق با کسب و کار خانگی و مدیریت کسب و کار خانگی:

اینجاست که شما از تمامی کسایی که در حوزه ی خیاطی ، طراحی و دوخت کار می کنند دعوت می کنید و یک تولیدی خانگی رو راه اندازی می کنید . کارهای تولیدی هم به تازگی این امکان رو پیدا کرده اند که به صورت کار در منزل انجام شوند . یعنی شما می تونید در منزل خودتون باشید و سفارش ها رو دریافت کنید و به دوخت مشغول شوید.

شخصیت افراد و مدیریت کسب و کار خانگی:

پس همه ی کارهای خانگی ، می تونند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت کسب و کار خانگی . این دیگه بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان داره . بعضی ها ترجیح میدهند که مدیریت یک کار رو بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگهان باشن .

معرفی کسب و کار خانگی 

در یک برآیند ساده ، درآمد مدیریت کسب و کار خانگی و کار در منزل ، به یکدیگه نزدیک است و بستگی به مشاغل مختلف ، می تواند کمی اختلاف داشته باشد.
خب ، حالا که با تمام دسته بندی کسب و کارهای خانگی هم آشنا شدید ، وقتشه که به معرفی کسب و کارهای خانگی بپردازیم .

ما تاکید بسیاری بر روی جزئیات داریم  و دوست داریم که شما مخاطبین ، با تمام جزئیات کسب و کار خانگی آشنا شوید . برای هر بخش از معرفی کسب و کارهای خانگی دسته بندی جدایی تعیین کرده است و به معرفی کسب و کارهای خانگی در اون حوزه پرداخته است.

معرفی کسب و کار خانگی 

مزایای کسب و کار خانگی چیست؟

مجله اقتصادی میوز ، در مقاله ای به ده مزیت کسب و کار خانگی اشاره کرده است که بد نیست همه ی ما از اون اطلاعاتی داشته باشیم :

۱٫ برنامه ریزی انعطاف پذیر
بر خلاف کارهای اداری و دفتری ، کسب و کار خانگی برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر رو فراهم می کند . ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم ، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری ، تقریبا دو سوم یک روز ما رو درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

۲٫ محیط کاری دلخواه
هر کسی ، بسته به کاری که انجام میده ، یک محیط کاری دلخواه رو متصوره. بعضی ها دوست دارند روی مبل دراز بکشند و کار کنند . بعضی ها دوست دارند در فضایی کار کنند که یک موسیقی آرام پخش شه و بعضی دیگه هم دوست دارند در یک فضای آرام و بدون هیچ سر و صدایی کار خودشان رو انجام دهند و یا به کافه ها بروند و در میان مردم کار کنند . در واقع ، کسب و کار خانگی ، یک مزیت فوق العاده به افراد می ده و اون انتخاب فضای کاری دلخواه است . در حالی که درکارهای اداری و دفتری و حتی کارگاهی ، شخص حق انتخاب فضای کار خودش رو نداره.

معرفی کسب و کار خانگی 

 

۳٫ لباس های راحت
شاید این مسئله خنده دار به نظر برسد ، اما پوشیدن یک لباس رسمی ، اون هم به مدت ده ساعت در یک روز ، برای بعضی ها غیر قابل تحمل است . بعضی مشاغل ، نیاز به یک آزادی جسمی و ذهنی دارند و پوشیدن یک لباس رسمی و همینطور توجه به اینکه مبادا نظم لباس هایشان به هم خورده باشد یا کمی سر و رویشان بهم ریخته باشد ، باعث می شه که استرس زیادی به افراد وارد شه و در بازدهی شان تاثیر بگذارد . این در حالی است که شما با یک کسب و کار خانگی می تونید با هر لباسی که دلتون خواست ، حتی با یک شلوارک سر محل کارتون که خونه ی شماست ، حاضر شوید و کارهاتون رو به آسانی انجام بدید.

معرفی کسب و کار خانگی 

۴٫ ارتباطات آسان تر است
در یک محیط کاری که روزانه ده ها کارمند با یکدیگه کار می کنند ، ارتباط با هر بخش بسیار سخت است . چرا که رسیدگی به هر کدام وقت زیادی می خواهد و چه یک مدیر و چه یک کارمند و کارگر ، نمی تواند بسیاری از ارتباطات کاری خودش رو در ساعات کاری برآورده کند . در حالی که در کسب و کار خانگی ، یک پیامک یا یک ایمیل و یا حتی یک چت چند دقیقه ای می تواند تمام نیازهای ارتباطی شما رو حل کند.

۵٫ همیشه در تعطیلات هستید
این یک مورد ، زیاد باب پسند مدیران نیست ، اما باید بگوییم که کسی که یک کسب و کار خانگی داره ، همیشه در تعطیلات است . چرا که به هیچ وجه به فضای کارش وابسته نیست و می تواند همیشه در سفر دور دنیا باشد و کارهاش رو نیز انجام ده. این در حالی است که کار اداری و دفتری ، نیاز به حضور فیزیکی و اون هم سر وقت داره و این باعث می شه که شما تقریبا آزادی عمل خود رو برای رسیدن به آزوهاتون از دست بدید.

کسب و کار

۶٫ هیچ مزاحمت کاری ای وجود نداره
این رو همه می دانیم که در یک فضای دفتری و اداری ، هر روز مشکلاتی بوجود می آید و یا بحث ها و چالش هایی ایجاد می شه که در اکثر موارد هم هیچ ربطی به شما نداره و شما مجبورید که همه ی اون ها رو تحمل کنید . این در حالی است که در کسب و کار خانگی ، شما از همه ی این مزاحمت های کاری به دور هستید و می تونید در یک آرامش بی انتها ، به کار خودتون بپردازید .

 

۷٫ حمل و نقل به صفر می رسد
تقریبا یک تا دو ساعت از زمان روز یک کارگر یا کارمند و حتی یک مدیر ، در مسیر رفت و برگشت هدر می رود. البته اگه این زمان رو ضرب در تمام ترافیک ها ، شلوغی ها ، سر و صدا و مسائل دیگه کنیم ، می بینیم که علاوه بر مسیر کار ، کلی استرس روانی نیز به ما وارد می شه . اما در یک کسب و کار خانگی ، شما هیچ حمل و نقلی ندارید و می تونید به راحتی در خونه ی تون به دور از استرس ها کار کنید و کسب درآمد کنید.

۸٫ در هزینه ها صرفه جویی می شه
اگه هیچ حمل و نقلی نباشد . اگه هیچ هزینه ای برای خورد و خوراک میان وعده ها و خرید لباس های جدید برای سر کار نباشد ، طبیعتا پول بیشتری نیز پس انداز می شه . شما در یک کسب و کار خانگی می تونید ۸۰ درصد هزینه های خودتون رو کم کنید و پول بیشتری رو برای خودتون پس انداز و یا سرمایه گذاری کنید.

در هزینه ها صرفه جویی می شه

۹ . زمان بیشتری رو برای بودن در کنار عزیزان تون دارید
یکی از خوبی های غیر قابل اون کار کسب و کار خانگی این است که همیشه کنار خانواده تون هستید . شما می تونید هر روز صبح با همسرتون صبحانه بخورید . به دیدار پدر و مادرتون برید . با دوستونتان بیرون باشید و در عین حال به کارهاتون هم برسید . این در حالی است که در یک کار دفتری و اداری شما باید پس از ده ساعت کار در روز ، به خونه برید و با خستگی تمام ، فقط به تخت خواب فکر کنید.

۱۰ . فرصت رشد نامحدود دارید
نهایت رشد یک کارمند در فضای کار و یا یک کارگر در شرکت ، این است که از پشت یک دستگاه به یک دستگاه دیگه و یا از پشت یک میز به یک میز دیگه برود . اما در کسب و کار خانگی ، شما همیشه رئیس خودتون هستید و می تونید بی نهایت رشد کنید . فرصت رشد بی نهایت چیزی است که کسب و کار خانگی رو بیش از هر مسئله ای برای شما جذاب می کند.

 

کسب و کار خانگی اینترنتی ، چقدر سرمایه نیاز داره؟

تقریبا می توان گفت که برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی ، اون هم به صورت اینترنتی ، هیچ هزینه ای جز خرید بسته های اینترنت نیاز ندارید . شما با مهارت و رزومه ای که از خودتون دارید ، می تونید به سایت های کاریابی و یا برون سپاری پروژه برید و بسته به مهارتی که دارید با دیگه کارفرماها و مدیران همکاری کنید و کسب درآمد کنید . برای کار در منزل اینترنتی ، شما به سرمایه ای زیر صد هزار تومان نیاز دارید.

تولید ، یکی از سرفصل های اصلی در بحث کسب و کار خانگی است . کسب و کار تولیدی ، در ایران سابقه ی طولانی ای داره . ولی چند سالی است که کسب و کار خانگی ، تبدیل به یک موج جدید برای درآمد زایی شده است .

معرفی کسب و کار خانگی 

کسب و کار تولیدی ، تعریف ساده ای داره . هر چیزی که در منزل بتوان اون رو تولید کرد و در بازار اون رو عرضه کرد و یا با استفاده از یکی از شیوه های فروش ، اون رو به درآمد تبدیل کرد ، یک کسب و کار تولیدی در خونه است .

کسب و کار تولیدی و خدماتی نیاز به چقدر سرمایه اولیه داره؟

پاسخ به این سوال نیاز به یک بررسی دقیق داره . چرا که کارهای تولیدی ، مدل های متفاوتی دارند و هر کدام طبیعتا سرمایه متفاوتی هم نیاز دارند . بعنوان مثال ، اگه شما بخواهید تولید رب گوجه فرنگی در خونه داشته باشید و یا بخواهید لواشک تولید کنید ، یک مقدار هزینه نیاز دارید و اگه بخواهید شستشو و رفوی فرش رو به عنوان معرفی کسب و کار خانگی  انتخاب کنید ، طبیعتا یک میزان سرمایه اولیه دیگه نیاز دارید .

کسب و کار تولیدی و خدماتی نیاز به چقدر سرمایه اولیه داره؟

راه اندازی کسب و کارهای خانگی در زمینه ی کارهای تولیدی و خدماتی

کارهای تولیدی و خدماتی در ایران ، به شدت طرفدار دارند و این روزها هم در اوج رونق خودشان هستند . اما برای اینکه بهترین کسب وکارها رو به شما معرفی کنیم ، ۵ کسب و کار پرطرفدار که هم تقاضای بسیار بالایی دارند و هم درآمد بسیار خوب رو به شما معرفی می کنیم و در کنار اون نیز ایده های دیگه رو هم به شما عرضه می کنیم.

 

۱٫ تهیه غذا و پخت سبزیجات
اولین شغل پردرآمدی که قصد معرفی اون رو خدمت شما دوستون داریم ، شغل آشپزی در منزل یا همون تهیه غدا و پخت سبزیجات است . این شغل ، یکی از بهترین مشاغل زنان در کسب و کارهای خانگی است.

همه ی ما می دانیم که یکی از مهارت های بسیار پول ساز در دنیا آشپزی و صنعت رستوران داری است . اما سلیقه ی مردم ما همیشه به سمت و سوی غذاهای خانگی بوده است و غذاهایی که طعم خانگی دارند رو بیشتر از غذاهای رستورانی دوست دارند .

 تهیه غذا و پخت سبزیجات

برنامه غذایی
از سمت دیگه نیز ، بسیاری از خانم ها ، خانواده ها ، شرکت ها و سایر ارگان ها ، برای برنامه ی غذایی خود نمی تونند وقت بگذارند و این خود ایجاب می کند که یک برنامه غذایی سالم ترتیب بدهند و باز هم بهترین انتخاب برای یک خانواده و یک سازمان این است که از غذاهای خانگی استفاده کند .

چرا که هم قیمت ارزان تری دارند و هم اینکه بسیار سالم هستند . شاید بنیان گذار این سبک از غذاها در ایران برند ” مامان پز ” باشد . این برند از تمامی زنان خونه دار درخواست کرد که روزانه در کنار غذایی که برای فرزندان و خانواده ی خودشان درست می کنند ، چند پرس اضافه تر هم برای شرکت های مختلف درست کنند .

و از همون روزهای نخست اون قدر این کسب و کار مورد توجه قرار گرفت که امروزه بیش از صد تهیه ی غذای خانگی و هر کدام با برندهای مختلف در شهرهای مختلف ایجاد شده است ، اما هنوز در برابر جمعیت ایران ، این شغل جای رشد بسیاری داره .

مطمئن باشید که اگه در آشپزی مهارت بسیاری دارید ، این شغل می تواند شما رو تبدیل به یک سرمایه دار خود ساخته کند.

برنامه غذایی

میزان درآمد این شغل
اگه در نظر بگیریم که شما روزی ۱۰۰ پرس غذا بپزید و هر پرس غذا میانگین سی هزار تومان باشد . شما روزانه به درآمد سه میلیون می رسید که بیش از ۸۰ درصد اون سود خالص شما خواهد بود . با این اوصاف شما در ماه می تونید با تهیه تنها ۱۰۰ پرس غذا در روز ، به درآمد بالغ بر پانزده میلیون برسید.

البته اگه شما بتونید با یکی از شرکت ها یا با چند سازمان قرارداد کاری هم امضا کنید ، می تونید تا روزانه ۵۰۰ پرس غذا تولید کنید و چند نیرو هم کنار دست خودتون بگذارید و درآمد بالای صد میلیون در ماه داشته باشید .

میزان درآمد این شغل

همین حالا ، آشپزخونه های کوچکی وجود دارند که توسط سه یا چهار خانم خونه دار ارائه می شوند و روزانه بیش از سه هزار پرس غذا به دست مردم می رسانند. یعنی درآمدی معادل چهل و پنج میلیون تومان در روز و بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون در ماه . به خودتون ایمان داشته باشید.

از هر مهارتی می توان ثروت ساخت . در باب سرمایه اولیه نیز باید بگوییم که می شه با ده تا پانزده میلیون آشپزخونه ای رو افتتاح کرد که توانایی تولید هزار پرس رو در روز داشته باشد.

۲٫ ساخت جواهرات و صنایع دستی
اگه تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید ، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی ، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند . ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند . صنایع دستی همیشه زینت دهنده ی خونه هایشان بوده و جواهرات هم که علاقمندی همه ی خانم هاست .

ساخت جواهرات و صنایع دستی

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح ، آیا کسی کار کسایی که در خونه مشغول به درست کردن جواهرات و صنایع دستی هستند رو می خرد؟ پاسخ واضح است . صد در صد . چرا ؟

به دو دلیل اساسی مهم :

دلیل اول
قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل ، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شه که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و این باعث می شه که مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در کسب و کار خانگی داشته باشن.

دلیل دوم
این که می تواند بسیار مورد اقبال مردم باشد ، طرح ها و خلاقیت هایی است که یک طراح خانگی می تواند روی جواهرات داشته باشد .

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند ، این فرصت برای شاغلین در منزل رو ایجاد کرده است که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان ، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق باشن.

۳٫ خدمات تعمیر وسایل الکتریکی

وسایل الکتریکی تمام زندگی ما رو احاطه کرده اند . در هر خونه ای برید ، بیش از نیمی از وسایل منزل ، همه وسایل الکتریکی هستند. از این رو امکان خراب شدن هر کدام از وسایل هم وجود داره .

خدمات تعمیر وسایل الکتریکی

معرفی کسب و کار خانگی

از سمت دیگه هم ، مشکلات اقتصادی باعث شده است که مردم کمتر به سمت خرید وسایل جدید بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل منزل روی می آورند . پس تعمیر وسایل الکتریکی ، می تواند یکی از کارهایی باشد که به شدت برای شما درآمد زایی کند .

این کار نیز برای شروع نیاز به سرمایه ی اولیه نداره و شاید تنها سرمایه اولیه ی مورد نیاز اون خرید یک جعبه ابزار کامل باشد.

 

۴٫ خیاطی و طراحی لباس

پوشاک و خوراک ، دو اصل از نیازهای مردم هستند که هیچ گاه بازارشان کساد نمی شه و همیشه تقاضای بسیار بالا دارند . در باب خوراک صحبت کردیم و گفتیم که تاسیس یک تهیه غذای خانگی ، می تواند به کل زندگی شما رو متحول کند ، اما برویم سراغ پوشاک .

 خیاطی و طراحی لباس

تولید پوشاک هم در یک کسب و کار خانگی ، یکی از راه هایی است که باز هم یک درآمد بسیار خوب رو می تواند نصیب شما کند . این روزها دستگاه های متنوعی در زمینه ی کسب و کارهای خانگی تولید شده است .

بعنوان مثال دستگاه تولید جوراب ، دستگاه تولید دستکش و … ، از نمونه های این دستگاه هستند.

انتخاب های گسترده در صنعت پوشاک برای راه اندازی کسب و کار های خانگی:

در حوزه ی پوشاک انتخاب ها بسیار گسترده است . شما می تونید یک خیاط باشید . شما می تونید یک طراح باشید . می تونید بخشی از پارکینگ منزل تون رو به دستگاه های تولید جوراب اختصاص بدید ودر کنار اون نیز به خیاطی مشغول شوید . پس وسعت کاری این حوزه بسیار گسترده است . برای کار پوشاک ، بسته به نوع کاری که انجام می شه ، سرمایه اولیه های متفاوتی می توان تعیین کرد .

معرفی کسب و کار خانگی 

معرفی کسب و کار خانگی

اما در یک نگاه کلی باید گفت که می توان با ۵ تا ۱۰ میلیون ، یک کسب و کار با درآمد ماهیانه ۴ تا ۸ میلیون رو راه اندازی کرد و از سمت دیگه اگه بخواهید کمی کارتون رو وسعت ببدید ، می تونید با سرمایه های ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی ، درآمدی تا ماهی ۶۰ میلیون هم بدست بیاورید .

هستند خانم ها و آقایانی که با یک یا دو نیرو که هر کدام هم بصورت کار در منزل کار می کنند ، ماهیانه به درآمدی بالغ بر ۴۰ تا ۶۰ میلیون رسیده اند.

 

۵٫ پرورش گل و گیاه و حیوانات برای راه اندازی کسب و کار خانگی

پرورش گل و گیاه و حیوانات ، یکی از اون کسب و کارهایی است که عزیزان ساکن روستا ، می تونند به بهترین شکل ممکن اون رو به ثمر برسانند . بسیاری از افراد به ما پیام داده بودند که ما در روستا زندگی می کنیم و بسیاری از امکانات شهر رو نداریم .

آیا ما هم می توانیم یک کسب و کار خانگی  پردر آمد داشته باشیم ؟ جواب ما به شما عزیزان ساکن در روستا این است که : ” بله ، صد در صد می تونید داشته باشید. ” .

معرفی کسب و کار خانگی 

چرا که بسیاری از بسترهای تولید در روستا موجود است و شما می تونید با هزینه های کمتری درآمد بیشتری کسب کنید .

پرورش گل و گیاه در روستا:

بعنوان مثال : ” پرورش گل و گیاه در روستا ، فضای بهتری برای راه اندازی یک کسب و کار داره . و یا حتی پرورش حیواناتی مثل بلدرچین و شترمرغ در روستا ، بسیار پر بازده تر از پرورش در شهر است . ” . پس اگه شما هم به این دو حوزه علاقه دارید می تونید در هر جایی که هستید اقدام به یک کار تولیدی و پرورشی کنید .

اگه در روستا ساکن هستید ، حتما گوشه ای از باغ منزلتون رو به پرورش گل و گیاه و گوشه ای دیگه رو به پرورش حیوانات اختصاص بدید و مطمئن باشید که درآمدی بین سه میلیون تومان تا هفت میلیون تومان در ماه رو در یک مقیاس پرورش خانگی ، می تونید کسب کنید و هر میزان که کارتون رو گسترده تر کنید ، طبیعتا این درآمد نیز بیشتر می شه .

معرفی کسب و کار خانگی 

معرفی کسب و کار خانگی

برای کسایی هم که در شهر زندگی می کنند ، باید بگوییم که بالکن ها ، تراس ها ، انباری ها و حتی سقف خونه ها ، فضای خوبی برای پرورش گل و گیاه و حتی حیوانات دارند .البته در این مورد پرورش گل و گیاه بهتر است ، چرا که پرورش حیوانات ممکن است که برای همسایگان آزاری ایجاد کند.

اما خیلی راحت بدون هیچ سرمایه اولیه ای و حتی بدون هیچ آموزش پیشرفته ای می توان کار پرورش گل و گیاه رو در منزل انجام داد و درآمد خوبی کسب کرد.
اما این ها تنها شغل هایی نیستند که شما می تونید در حوزه ی خدمات و تولید در کسب و کار خانگی انجام بدید.

بی شمار شغل وجود داره که کافیست  تلاش و اراده کنید و از طریق اون ها به درآمد برسید .

شما می تونید به کارهای زیر هم فکر کنید :

  • مونتاژ اسباب بازی و لوازم پرورش فکری کودکان
  • مکرومه بافیکو
  • بلن دوزی
  • عروسک سازی
  • ساخت جعبه‌های فانتزی
  • طناب بافی
  • گلسازی
  • ساخت میوه‌های خمیر چینی
  • مهر سازی
  • قاب سازی
  • توپ دوزی پارچه ایتوپ دوزی چرمی

در ادامه بیشتر درمورد موارد گفته شده بحث میکنیم.

گلسازی

و یا حتی :

  • تولید کننده گیاهان دارویی
  • تولید‌کننده محصولات زراعی، گیاهان زینتی، قارچ، نهال و… در گلخونه های کوچک خانگی
  • تولید‌کننده سیر در منزل
  • پرورش دهنده گل محمدی
  • تولید‌کننده بذر پیـازتولید‌کننده زعفـران
  • شستشوی فرش خدمات نظافت پرستاری از کهنسالان

یکی دیگه از راه های کسب درآمد از کسب و کار خانگی ، کسب و کار اشتراکی است . در واقع شما در این سبک از کسب و کار خانگی ، نیاز به مهارت خاصی ندارید و تنها یک بازاریاب هستید. یک بازاریاب که واسطه ای بین مشتری و فروشنده اصلی می باشد.

این کار اون چنان که باید و شاید در ایران جا نیفتاده است ، اما کسایی وجود دارند که روزانه تا میلیون ها تومان از طریق کسب وکارهای اشتراکی و واسطه گری ، درآمد های بسیاری ، اون هم از طریق کار در منزل به دست می آورند.

ما در ادامه سه راه پردرآمد کسب و کار اشتراکی رو به شما می آموزیم و امیدواریم که بتونید از اون ها به عالی ترین شکل ممکن برای تولید ثروت استفاده کنید.

۱٫ بازاریابی فروش
بسیاری از برند های بزرگ نظیر ال جی ، سامسونگ ، دیجی کالا ، علی بابا و … ، امکاناتی رو برای افراد فراهم کرده اند که می تونند بصورت اینترنتی و حتی تلفنی ، بازاریابی فروش واسطه ای رو برای این برند ها انجام دهند و از هر فروش ، درصد بگیرند.

بعنوان مثال ، شما می تونید با استفاده از یک کد معرف در برند دیجی کالا ، دوستون و آشنایان تون رو با محصولات دیجی کالا آشنا کنید و در ازای هر خریدی که اون ها از این سایت و از طریق کد معرف و یا لینک واسطه گری شما انجام میدهند ، شما صاحب درآمد می شوید و درصد می گیرید.

معرفی کسب و کار خانگی 

معرفی کسب و کار خانگی

یا بسیاری از شرکت هایی که تور های مسافرتی ارائه می دهند ، کد معرف برای شما تعیین می کنند و شما می تونید خودتون یک تور لیدر مجازی باشید و با کمک اون شرکت مسافرتی ، تور برگزار کنید و بدون هیچ مسئولیتی ، تنها درصد فروش خودتون رو دریافت کنید.

۲٫شخصیت مناسب این کار
این کار ، نیاز به روحیه ی تیمی و اعتماد به نفس در مذاکرات بسیار بالا داره . اگه در خودتون می بینید که چنین کسب و کاری رو راه اندازی کنید ، می تونید از همین امروز شروع کنید و به درآمد روزانه یک میلیون تومان هم دست پیدا کنید .

ما طی صحبتی که با چند تن از این واسطه های فروش داشتیم ، وضعیت این کار رو بسیار مطلوب دانستند و حتی به این مورد اشاره کردند که کسایی که تازه به این کار وارد شده اند.

معرفی کسب و کار خانگی 

معرفی کسب و کار خانگی

و جامعه آماری کمی هم در اطراف خود دارند نیز درآمد های روزانه تا ۵۰ هزار تومان رو دارند. و حتی در بسیاری از موارد در ایام عید و تعطیلات تابستون می توان به درآمدی روزانه معادل سه میلیون تومان هم رسید .

۳٫ خرید و فروش وسایل دست دوم
شاید براتون عجیب باشد ، اما یکی از کارهایی که این روزها به شدت روی بورس است ، سمساری خانگی می باشد.

شما می تونید از طریق اینترنت و یا از طریق صحبت با یک سری از شرکت هایی که ضایعات خریداری می کنند و وسایل دست دوم رو جمع آوری می کنند ، به درآمد برسید، بدون اینکه حتی یک گرم کالا جابجا کنید.

ارتباط با شرکت های معتبر: 
بسیاری از شرکت ها نظیر شرکت اسنوا و یا نوکیا ، در ازای هر وسیله ی دست دومی که دریافت می کنند ، بن های خرید کالا به مخاطبانشان می دهند و حالا فکر کنید که اگه بستری در فضای مجازی فراهم کنید و در جشنواره های مختلف این شرکت ها ، شرکت کنید ، چه میزان درآمدی می تونید کسب کنید .

یکی از اعضای تیم آموزشی وبسایت بی هوش  که از نخستین شرکت کنندگان دوره های هوش مالی بوده است ، در گفتگویی با ما به این نکته اشاره کرده است که : ” من طبق ارتباطاتی که با بسیاری از بازاری ها داشتم ، اجناس دست دوم ، مثل یخچال و فریزر ، ترازو ، فرش و کالاهای دیگهشان رو در سایت هایی مانند دیوار قرار میدادم و مسئول فروش اون وسایل می شدم .

ارتباط با شرکت های معتبر

ابتدا فکر می کردم که هیچ آینده ای نداره ، اما وقتی که در هفته ی اول ، توانستم یک میلیون در آمد کسب کنم ، به این نتیجه رسیدم که آینده ی خوبی در انتظار این شغل است . بعدها ، توانستم با چند سمسار هم قرارداد ببندم.و کار به جایی رسید که تقریبا روزانه بیش از سی معامله خرید و فروش کالای دست دوم انجام میدادم .

این روزها ، حتی بعضی از کالاها رو خودم خریداری می کنم و از این دست به اون دست می فروشم و سود اون رو دریافت می کنم . ” . پس اگه احساس می کنید که توانایی کار در بازار خرید و فروش اجناس دست دوم رو دارید ، می تونید با یک تلفن ، روزانه درآمد میلیونی داشته باشید.

 

۱٫ ایجاد فروشگاه های اشتراکی
در بازار کسب و کار خانگی ، همیشه نیاز به تولید کردن نیست ، همیشه داشتن مهارت شرط اصلی کار نیست ، اون چیزی که در کسب و کار خانگی ، شما رو از باقی مردم جلو می اندازد ، توانایی شما در ایده پردازی است .

یکی از ایده هایی که چند سالی است در بازار کسب و کار خانگی به شدت بالا گرفته است ، ایجاد بستری اینترنتی ، برای فروش اشتراکی است. شاید برای شما هم عجیب باشد ، اما امروزه فروشگاه هایی در سطح اینترنت وجود دارند که حتی مالک یک جنس هم نیستند و تنها سایتی هستند.

۲٫سایت های فروشگاهی اشتراکی
این دسته از فروشگاه ها این امکان رو به فروشگاه های دیگه می ده که محصولات شان رو اون جا تبلیغ کنند و به فروش برسانند و درصدی هم به صاحب سایت بدهند. نمونه ی موفق یک سایت فروشگاهی اشتراکی رو می توان در سایت ” ترب ” مشاهده کرد .

جایی که بیش از ده ها هزار محصول از هزاران فروشنده در اون جا قرار داره و این میان ترب فقط یک فروشگاه اشتراکی برای فروش محصولاتشان است . یک حساب سرانگشتی ، به شما می گوید که چه درآمد بی نظیری رو می توان از این طریق کسب کرد.

۳٫کسب و کار آموزشی چیست؟

خوبی کسب و کارهای آموزشی این است که هم می تواند بصورت آنلاین برای شما کسب درآمد کند و هم می تواند بصورت حضوری و کار در منزل براتون درآمد های عالی به همراه داشته باشد .

در ادامه ما به ۵ آموزش برتر که در بازار ایران بسیار متقاضی دارند و فضای کاری خوبی رو فراهم کرده اند ، اشاره می کنیم :

کسب و کار آموزشی چیست

هر ساله به تعداد انسان هایی که قصد مهاجرت و یا تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور رو دارند اضافه می شوند . هر ساله عده ی زیادی برای کسب روزمه بهتر ، دنبال یادگیری زبان انگلیسی و گرفتن مدرک آیلتس و تافل هستند . هر ساله ، افراد زیادی هستند که قصد مسافرت به کشورهای خارجی رو دارند و یادگیری زبان برایشان یک اولویت است.

و می توانیم این بار بگوییم هر روزه ، مدیران بسیاری هستند که علی رغم کمبود وقت ، باید زبان انگلیسی یاد بگیرند تا جایگاه کاریشان بهتر شه . از این رو تدریس زبان انگلیسی و یا زبان های دیگه می تواند به شدت برای شما درآمد زایی کند.

 

چطور با آموزشگاه های زبان دیگر رقابت کنیم ؟

شاید فکر کنید که آموزشگاه های زبان زیادی وجود دارند که می تونند رقیب شما باشن . اما باید گفت که بسیاری از کسایی که خواهان یادگیری زبان هستند ، کسایی هستند که وقت کافی برای حضور در کلاس های آموزشگاهی رو ندارند و شما می تونید با برگزاری کلاس های آنلاین و یا خصوصی درآمد خوبی از این راه کسب کنید.

درآمد هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین صد هزار تومان تا سیصد هزار تومان است. اگه شما روزی تنها سه کلاس و هر کلاس به مدت یک ساعت و نیم برگزار کنید ، روزانه درآمدی بین سیصد هزار تومان تا نهصد هزار تومان رو کسب می کنید.

 

 تدریس موسیقی
یادگیری یک هنر ، یکی از الزامات زندگی هر انسان است. همه ی انسان ها هم کم و بیش به یکی از سبک های موسیقی علاقه دارند و به فراخور علاقه ی شان طبیعتا دوست دارند که سازی هم یاد بگیرند و برای خودشان یک تفریح و یا حتی یک کسب و کار موسیقایی داشته باشن.

یکی از مدل های کسب و کار خانگی نیز تدریس موسیقی است. بسیاری از افراد ، نمی تونند به دلیل مشغله ی زیاد به کلاس های آموزشگاهی بروند. از طرفی نیز هزینه ی بالای ترم های یادگیری موسیقی در آموزشگاه ها ، امکان یادگیری موسیقی رو از خیلی ها منع کرده است.

 تدریس موسیقی

با این حساب ، بهترین راه آموزش آنلاین و یا آموزش خصوصی موسیقی به افرادی است که علاقه مند هستند. تدریس موسیقی می تواند درآمدی حدود سه تا هفت میلیون در یک ماه رو برای یک مدرس موسیقی در بر داشته باشد.

تدریس طراحی سایت و اپلیکیشن
یکی از شغل های پر درآمدی که در بخش کار در منزل اینترنتی برای شما دوستون گفتیم ، بحث طراحی سایت بود . اما یکی دیگه از شغل هایی که می تواند در آمد زایی بسیار داشته باشد ، تدریس طراحی سایت و اپلیکیشن است.

این روزها ، هر برندی نیاز به یک سایت عالی و یک اپلیکیشن کارآمد داره که هر دوی این ها نیاز به یک طراحی اساسی دارند . از این رو علاقمندان زیادی هستند که مشتاق یادگیری طراحی سایت می باشن و وجود استادی که بتواند با بهترین قیمت طراحی سایت رو به علاقمندان آموزش بده ، بسیار ایده ی خوبی برای یک کسب و کار می باشد.

تدریس طراحی سایت و اپلیکیشن

درآمد تدریس طراحی سایت و اپلیکیشن ، در هر ماه به چیزی حدود دو میلیون تا ده میلیون می رسد. البته با تجربه ی بیشتر و در کنار تدریس ، قبول کردن پروژه های مختلف ، این درآمد می تواند به مرز سی میلیون هم در یک ماه برسد.

 تدریس کنکور
کنکور ، دروازه ی ورود به دانشگاه در ایران است و هیچ خانواده ای در ایران نیست که مشتاق تحصیل فرزندش در یکی از دانشگاه های برتر ایران نباشد . از این رو تدریس کنکور ، می تواند یک کار پردرآمد و در عین حال همیشگی باشد .

چون که کنکور در همه شرایط متقاضی خاص خودش رو داره و هر ساله نیز برگزار می شه و اگه شما بتونید با متد جدیدی تدریس کنکور در رشته های مختلف رو انجام بدید ، می تونید یک منبع درآمد همیشگی و ماندگار رو برای خودتون ایجاد کنید .

20 ایده خلاقانه و کاربردی با بطری پلاستیکی

معرفی کسب و کار خانگی

کار تدریس کنکور با نوجوانان و جوانانی که قصد دارند به دانشگاه ورود کنند ، یک کار بسیار مفرح و لذت بخش است . چرا که نتیجه ی قبولی در دانشگاه ها می تواند بسیار روی روحیه ی کاری شما و صد البته درآمد شما تاثیر بگذارد. درآمد یک مدرس کنکور ، برای هر سال کاری ، چیزی بالغ بر ۱۰۰ میلیون می باشد.

در مقالات بعدی بیش از ۲۰ ایده برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی را آموزش خواهیم داد.

ایده های کسب و کار خانگی در حوزه صنایع دستی

  • ابریشم بافی
  • احرامی بافی
  • برک بافی
  • فرت بافی
  • شعر بافی
  • ترمه بافی
  • شمد بافی
  • جاجیم بافی ( ساچیم بافی )
  • موج بافی (ماشته بافی )
  • چادر شب بافی
  • دارایی بافی (ایکات )
  • زری بافی
  • سجاده بافی
  • سیاه چادر بافی
  • عبا بافی
  • گلیچ بافی
  • مخمل بافی
  • شال بافی
    و …

برای رسیدن به ثروت و یک کسب و کار ثروت ساز ، به تعداد انسان های روی کره ی زمین راه وجود داره ، تنها چیزی که باید به اون توجه کنید ، این است که قالب های سنتی رو بشکنید و در مسیر آموزش های نوین قرار بگیرید .

فرقی نمی کند که چند سال سن دارید و یا در کجای مسیر هستید ، مهم این است که از امروز تصمیم به تغییر بگیرید . در هر دقیقه ، یک میلیونر به جمع بزرگان بازار کار در جهان اضافه می شه ، پس امروز تصمیم بگیرید ، تا در آینده ای نزدیک یکی از آن دقیقه های طلایی رو از آن خودتون کنید.

اما اگه احساس می کنید که برای رسیدن به یک کسب و کار ثروت ساز نیاز به یک مشاوره درست دارید و نیاز دارید که ابتدا آموزش ببینید ، از بسته ی هوش مالی غافل نشوید .یک سرمایه گذاری مطمئن برای یک درآمد مادام العمر ، می تواند زندگی شما رو متحول کند .

شما هر آن چه که از کسب و کار بخواهید و هر آن چه که از یک نشانه برای رسیدن به ثروت از طریق کار کردن نیاز داشته باشید رو می تونید در تیم آموزشی بی هوش  یافت کنید .

کافیست اراده کنید و روی نیروی مستقل و اراده ی منحصر بفردتون سرمایه گذاری کنید ,تا بهترین خوتان باشید!

به این مطلب امتیاز دهید post

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *