رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

دکورسیوان منزل مبنی بر فنگ شویی
فشنگ شویی در منزل

آیا شما هم جز آن مجموعه از عده ای می‌باشید که در فضای درون منزلتان شم سردرگمی می‌کنید؟! آنقدر که حتی گهگاه اتخاذ یک تصمیم کوچک برای شما سخت به حیث برسد. ولی که همه ما یک توشه این احساس را تجربه کرده ایم اما چیزی که ممکن میباشد تا به اکنون به آن دقت متعددی نداشته اید، انرژی های داخل منزل شماست که بر روی این احساسات به طور کامل تاثیر گذارند.

فنگ شویی در خانه

فنگ شویی در منزل به ما می‌گوید که در واقع شی ها داخل منزل هرکدام به طوری نشانگر علائمی میباشد. و اینکه آیا این شی ها به صحت در مکان خویش قرار گرفته اند یا این که خیر به زبانی با ما حرف می نمایند. یک کدام از بی آلایش ترین منش ها برای درک کردن این زبان و اینکه آیا جسم خاصی از خویش انرژی منفی ساطع می نماید یا این که خیر این میباشد که به حس درونی خویش درهرمکان از خانه اعتنا کنیم. و یااینکه با تمرکزکردن و به خیال و خاطر آوردن اینکه در این آخرها چه احساسی را در کدام نصیب از منزل بیشترتجربه کرده ایم، جواب این پرسش را بیابیم. شیوه ی قرارگیری هر شی، رفت و آمد های به منزل همه و تمامی ساخت انرژی هایی می نمایند که در بعضا مواقع اثر این انرژی ها استوار و تا مقطع ها در آن محیط محبوس گردیده و باقی می‌مانند و نتیجتا بر روی خلق و خوی و خو اثر میگذارند.

در حرفه فنگ شویی در منزل از این ذهن ها و احساسات منفی به تعبیری همانند شنا کردن در آب آلوده و کثیف یاد گردیده و تا این اندازه مخرب دانسته گردیده است. بدین مراد موردنیاز میباشد تا با به کارگیری از این رشته منزل ها هم از حیث ظاهری و هم روح و کالبد آن منزه و خالص شود تا منجر ساخت انرژی های پویا و تندرست به خواسته ساخت و ساز تعادل و هارمونی خواهد شد.

در این مقاله تنی چند از رموز فنگ شویی در منزل برای گریز از استرس و اذهان منفی گنجانده گردیده است :

آب نما در فنگ شویی

به کارگیری از آب نما ها رو به روی فضای منزل و یا این که در تراس سبب ساز جذب حالت های تازه میگردد. صدای حاصل از آب نما ها سبب ساز تخفیف آلودگی های صوتی گردیده و همینطور سبب خنک و نو کردن هوای محیط علاوه بر جلوه بخشیدن به چیدمان خانه میگردند.

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

 

 

گیاهان در فنگ شویی

طبق این رشته استعمال از گل و گیاه در نزدیکی دور و بر منزل باعث جذب انرژی های مثبت میگردد،همین طور پیشنهاد می شود تا از گل های چیده گردیده نو در داخل منزلتان برای ارتقاء خود باوری و کردار شاداب تر به کارگیری فرمائید.

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

 

سنگ ها و صدف ها

افزودن سنگ های زینتی ،کریستال ها و صدف ها به فضای منزل به نوعی افزودن یک کدام از ۵ عنصر مهم فنگ شویی میباشد و بسته به قرارگیری هر کدام از آنها در منزل سبب ساخت تعادل و تلطیف دور و بر می‌گردد.

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

 

 

المان های حیوانی
کاسه چرمی

به کار گیری از چرم یا این که پشم منجر افزودن عنصر حریق در حرفه فنگ شویی به فضای منزل میباشد. بر طبق دین باستانی چینی و این حرفه به کارگیری از این المان ها سبب می‌شود تا نسبت به کائنات خوشبین و سپاسگذار کار نمایید.

شمع در چینش

روی هم رفته شمع ها یک کدام از خط مش های فوق العاده برای تصفیه فضای منزل و جذب انرژی های مثبت میباشد. در این حرفه شمع سپید از بیشترین واحد سنجش انرژی جهت تمیزکردن و جابجایی انرژی به اطراف پیرامون خاطر شد‌ه‌است. همینطور تداعی گر عنصر حریق نیز میباشد.

رهایی از استرس با فنگ شویی در منزل

پرده در فنگ شویی

طبق اصول فنگ شویی در منزل پنجره ها تحت عنوان چشم منزل خاطر گردیده اند. البته بدین نکته نیز می بایست دقت داشت که خیل‌عظیم پنجره ها میتواند سبب تولید پریشانی، القای شم نا امنی و عمل مفرط باشد.

با وجود آنکه به دور نمای خیل عظیم پنجره ها خوشگل به لحاظ میرسد، ولی استرس ناشی از آن بازدارنده از این لذت بردن کل می‌شود. بدین ترتیب پیشنهاد میشود که قطعا از پرده برای پوشانیدن پنجره ها به کار گیری نمایید و بهتر میباشد که از رنگ های پر‌نور و طرح های معمولی نیز منفعت برید.

 

 

اصوات آرامش بخش
لوستر

صدا درمانی نه فقط یک رویه فوق العاده برای ارتقاء انرژی های مثبت میباشد بلکه سبب ساز افزودن پویایی و تکاپو به طریق معاش می‌شود. به عنوان مثال این صدا ها می شود به صدای آب، باد و یا این که برخی از صداهای ناقوس مانند یاد کرد که سبب ساخت‌و‌ساز ادب و راحتی در اشخاص و منزل می گردد.

منظره منزل

بسته به اینکه منزل شما چه‌طور یا این که در کدام نصیب جغرافیایی واقع گردیده، میتواند در جذب یا این که دفع انرژی اثر گذار باشد. در صورتی منزل شما در یک خیابان به هم ریخته واقع گردیده، انرژی های متفرق و زیاد نتایج از دور و بر پیرامون می‌تواند سبب ساز جابجایی استرس زیاد خواهد شد و همین طور درصورتی که در فضای بسیار ساکت و آهسته و سوای کار قرار گرفته باشد، می‌تواند سبب سکون و رکود شما خواهد شد.

منزل خوشگل

از مناظر و چشم اندازهای خوشگل به خواسته در دست گرفتن انرژی و ساخت‌و‌ساز فضایی آرامش بخش به کارگیری فرمایید. در صورت داشتن بالکن تلاش فرمایید که مطلقا با گیاهان زنده آن را زینت اعطا کرد.

آینه هایی قشنگ برای منزل

آینه ها از المان های اساسی فنگ شویی محسوب میشوند که در حالتی که در مکان صحیح قرار گیرند سبب بالا بردن و ارتقاء سطح انرژی فراوان می‌گردد و در فیض سبب تولید محیطی آرامش بخش میشود.

به کار گیری از مفاد حافظه گردیده منجر می‌شود تا بتوانید فضای منزل تان را سلامت نگه دارید و از هوای نو و به نوعی تصفیه کننده ها که سبب ساز تلطیف فضا میشوند، به کار گیری نمائید. همینطور سبب ساز از در میان رفتن انرژی های منفی که ممکن میباشد به طور نا منظور به گوشه و کنار معاش شما وارد شده اند، خواهد شد. برای داشتن منزل ای سوای استرس ما یحتاج میباشد که چیدمانی تروتمیز و اصولی داشته باشید که به طوری با احساسات درونی گره خورده باشد. صحیح مانند یک آغوش گرم که به ما شم شارژ شدن و انرژی را می‌دهد. چنانچه شما نیز در فضای منزل احساس اظطراب و نگرانی میکنید، از این ۹ رمز به خواسته رجوع و برگشت به وقار حقیقی و واقعی میتوانید منفعت ببرید.

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *