ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴
ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی 2024 | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴ : در هر فصلی به دنبال این هستیم که به دکوراسیون خانه خود جزییات خاصی بدهیم که آن را متحول کند، بنابراین دکوراتورها و طراحان در سراسر جهان، ترند هایی را در دکوراسیون به ما نشان می دهند تا فضای زندگی ما را زیبا کنند. و از آنجایی که اکنون به پایان سال ۲۰۲۳ نزدیک شده است، اکنون می توانیم بدانیم که ترند جدید دکوراسیون داخلی ۲۰۲۴ چیست . آماده ملاقات با آنها هستید؟ با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

هدف اصلی در دکوراسیون در سال ۲۰۲۴

پیشنهادهایی که در طول سال آینده در فضای داخلی خواهیم دید، به دنبال یک هدف مشترک هستند: دادن ظاهری راحت و الهام گرفته از طبیعت به خانه. زیرا در گرایش‌ها برای تزئین خانه‌ها، موادی مانند چوب و پوشش گیاهی فراوان حاکم است، بنابراین یک دکوراسیون درخشان نیز خواهد بود، زیرا فلزاتی مانند نقره و طلا با قدرت همراه هستند. همانطور که اشاره کردیم، هدف مشترک برای تزئین خانه ها پر از ایده ها و پیشنهادهای بسیار دنج برای استفاده از منسوجات و جزئیات قومی خواهد بود که به ما اجازه می دهد تا به لطف گزینه های متنوعی که خواهیم داشت، یک لمس شخصی به ما بدهد. اگر دوست دارید خانه شما شیک و مدرن باشد، در مطلب امروز شاهد ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۴ با طراحی های حرفه ای خود خواهیم بود که مطمئنیم شما را مملو از ایده خواهد کرد.

۱- ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۴: تقسیم بندی محیط ها با مواد طبیعی

ترندهای جدید دکوراسیون داخلی برخلاف سال‌های گذشته که در آن فضاهای باز با محیط‌های ارتباطی پیدا می‌شد، در سال ۲۰۲۴ شاهد طرح‌هایی خواهیم بود که خلاف آن را انتخاب می‌کنند. گرایش به دنبال تقسیم بندی هایی خواهد بود که حریم خصوصی و صمیمیت بیشتری را به هر محیطی می بخشد تا از آنها استقبال بیشتری شود.

ترند های طراحی داخلی 2024

۲- ترندهای تزئین خانه شما در سال ۲۰۲۴: محیط های صمیمی تر و دلپذیرتر

اگرچه نمی‌توانیم انکار کنیم که فضاهای باز احساس داشتن یک خانه بزرگ‌تر را القا می‌کنند، اما باید بدانیم که مواقعی وجود دارد که ارتباطات آزاد می‌تواند راحتی را کاهش دهد، مانند داشتن بوی آشپزخانه در اتاق یا داشتن سر و صدای زیاد در مواقع نیاز آرامش بیشتر

ترند های طراحی داخلی 2024

۳- این رنگ ها از ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴ هستند

ترند رنگ ها دائما تغییر می کند و در سال ۲۰۲۴ شاهد تنالیته های رنگی شاد خواهیم بود که انتخاب آنها را بسیار متنوع و ساده می کند. بیایید یکی یکی رنگ‌های مبلمان ، منسوجات، دیوارهای داخلی را ببینیم…

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

ترند رنگ در دکوراسیون ۲۰۲۴: خاکستری

رنگ خاکستری هنوز یک ترند است، زیرا رنگ خنثی طیف گسترده ای از ترکیب ها و سبک ها را پوشش می دهد که در سال آینده با ترکیب رنگ های پر جنب و جوش، جسورتر خواهند شد. می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و دکوراسیون مبلمان استفاده کرد. همچنین در فرش و منسوجات.

ترند های طراحی داخلی 2024

رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی دیوارها و مبلمان

رنگ خاکستری فقط به دیوارهای خانه محدود نمی شود. همچنین در مبلمان برای تزئین هر اتاق از خانه وجود خواهد داشت.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند رنگ در دکوراسیون ۲۰۲۴: صورتی

رنگ صورتی چند فصلی است که در دکوراسیون داخلی حضور داشته و سال آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

رنگ صورتی در دکوراسیون خانه ها در سال ۲۰۲۴

در دیوارها، منسوجات، لوازم جانبی و مبلمان، رنگ صورتی تقریباً در تمام سایه های آن، از صورتی پاستلی، گل رز قدیمی، صورتی هلویی یا صورتی لیلا، لمسی آرام، لطیف و ظریف به دکوراسیون خانه می بخشد .

ترند های طراحی داخلی 2024

بنفش در ترندهای رنگ ۲۰۲۴

یکی از جذاب ترین پیشنهادات در سال ۲۰۲۴ از نظر رنگ های داخلی خانه ها، وجود رنگ بنفش در مبلمان، منسوجات و اکسسوری هایی مانند لامپ یا تصاویر روی دیوار خواهد بود.

ترند های طراحی داخلی 2024

رنگ بنفش موجود در سال ۲۰۲۴ در تمام سایه های خود

رنگ‌های یاسی و بنفش از ملایم تا تند، در تمام سایه‌ها و ترکیب‌هایش به شدت به فضای داخلی آوانگارد می‌آیند.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

ترند رنگ ها، رنگ سبز موجود در سال ۲۰۲۴

با داشتن یک پیشنهاد واضح برای طبیعی جلوه دادن ترندهای سال ۲۰۲۴ رنگ سبز در تمام سایه ها پیشنهاد می شود بیایید چند نمونه را در تمام اتاق های خانه ببینیم.

ترند های طراحی داخلی 2024

رنگ سبز تیره روی مبلمان و منسوجات خانه

محدوده‌های تیره و عمیق در مبلمان خانه، در روکش صندلی‌ها و صندلی‌های راحتی دیده می‌شود و جلوه‌ای در دکوراسیون ایجاد می‌کند.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند رنگ در دکوراسیون ۲۰۲۴: آبی

رنگ آبی نیز در سال آینده به عنوان یک ترند دکوراسیون، چه در دیوارها، منسوجات و اثاثه یا لوازم داخلی، حضور خواهد داشت.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

آبی در تمام سایه ها برای رنگ آمیزی و تزئین خانه

تمام سایه های رنگ آبی پذیرفته می شود، اما به خصوص آبی کبالتی ستاره فضای داخلی خواهد بود.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۴: سبز و صورتی پاستلی

چگونه رنگ ها را روی دیوارها و مبلمان خانه ترکیب کنیم؟ در سالی که تقریباً شروع می شود، تناژهای ملایم و لطیف رنگ های پاستلی، به خصوص رز و سبز، همچنان به روند خود ادامه می دهند. این ترکیب رنگ ها را می توان در اتاق های غذاخوری، آشپزخانه، اتاق خواب یا رسیور استفاده کرد. اگر این رنگ ها را با مواد طبیعی در مبلمان ترکیب کنید، دقیقاً مفهوم پیشنهاد اصلی ۲۰۲۴ را ایجاد خواهید کرد: محیط های طبیعی و دلپذیر برای سکونت.

ترند های طراحی داخلی 2024

۴- متریالی که در سال ۲۰۲۴ مورد استفاده قرار خواهند گرفت چیست؟

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

از نظر متریال، ترندهای تزئینی چوب را به عنوان متریال اصلی نشان می دهند. این چوب، از کاج، بلوط، چوب ماهون یا چوب بدلی، هنوز در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

✔️ چوب در سازه های خانه، مانند سقف یا ستون.
✔️ چوب در کف داخلی و خارجی
✔️ مبلمان چوبی در تمام اتاق ها
✔️ چوب در دکوراسیون
✔️ چوب در لوازم تکمیلی
✔️ چوب در در و پنجره

چوب تیره یک ترند در دکوراسیون ۲۰۲۴ است

برخلاف سال‌های گذشته که در آن چوب روشن ستاره بود، در سال آینده رنگ‌های تیره ترند خواهند بود و به دنبال آن ظرافت بیشتری در دکوراسیون خانه و لمس مکانی لوکس دیده می شود.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند متریال در دکوراسیون ۲۰۲۴: الیاف گیاهی

علاوه بر چوب موجود در مبلمان، کف، سقف و لوازم تزیینی، گرایش به مواد طبیعی بر دکوراسیون سال آینده تحمیل شده و در فضای داخلی خود شاهد حضور وسایل حصیری و… خواهیم بود. این متریال ها بافت های بیشتری را به دکوراسیون ارائه می کنند و باعث می شوند که محیط های ما بسیار مورد استقبال قرار گیرند.

ترند های طراحی داخلی 2024

چرم، یکی دیگر از موادی که برای سال ۲۰۲۴ در دکوراسیون داخلی انتظار می رود

اگرچه متریال هایی وجود دارند که هیچ گاه از مد نمی افتند، اما فصل هایی وجود دارد که در دکوراسیون از آنها چشم پوشی نمی شود و در مورد صندلی های چرمی مانند چسترفیلد که به طور گسترده در دکوراسیون های صنعتی استفاده می شود و مانند سال آینده شاهد بسیاری از آنها خواهیم بود صدق می کند.

ترند های طراحی داخلی 2024

ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۴

 

ترند مواد در دکوراسیون ۲۰۲۴: فلزات

این فلزات با قدرت به دکوراسیون سال ۲۰۲۴ در تمام انواع آن، از زیبایی‌شناسی صنعتی مانند فولاد و جنبه‌های اکسید شده، طلا و نقره وارد خواهند شد. فلزات را می‌توان از طریق لامپ‌ها و لوازم مختلف مانند قاب آینه‌ها، پایه‌های برخی از مبلمان مانند میز قهوه‌خوری و سایر قطعات تزئینی کوچک وارد دکوراسیون کرد.

ترند های طراحی داخلی 2024

رنگ های فلزی به عنوان مواد تزئینی خانه ها در سال ۲۰۲۴

فلزات درخشندگی بیشتری را به طراحی داخلی اتاق های مختلف خانه می بخشند. علاوه بر این، مواد فلزی را می توان برای تزئین هر سبک خانه ای تطبیق داد:

✔️ سبک مدرن
✔️ سبک کلاسیک
✔️ سبک التقاطی
✔️ سبک مینیمالیستی
✔️ سبک وینتیج

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *