ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳
ترندهای دکوراسیون منزل 2023

ترندهای دکوراسیون منزل 2023 | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳ : همه چیز هر روز زیباتر می شود و زندگی فقط در حال حاضر شاد بودن نیست. همه چیز در مورد چیزهای شیک و ایده های دراماتیک برای هر یک از ما است تا سبک زندگی منحصر به فردی داشته باشیم. خانه برای احساس آرامش بنا شده است با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

وینتیج تر از همیشه

با وجود کمبود در زنجیره‌های تامین و افزایش عمده تمرکز بر محیط‌زیست، فکر می‌کنم جشن گرفتن یافته‌های منحصربه‌فرد روند مهمی در سال جدید خواهد بود. وینتیج نه تنها گزینه سبزتری برای طراحی با بازیافت پیدا می‌کند، بلکه با جزئیات منحصربه‌فردی که بازآفرینی آن‌ها پرهزینه است، پر شده است.

خریدهای قدیمی نه تنها یک گزینه کارآمد و پایدار هستند، بلکه شخصیت قابل توجهی به فضا می بخشند. خانه ها باید منحصر به فرد بودن ما را جشن بگیرند و انتخاب مبلمان بخش مهمی از آن است. یک قطعه عتیقه با پتینه عالی نشان دهنده عشق و احترام به تاریخ است، همانطور که یک عتیقه تازه نقاشی شده ارزش گذشته را نشان می دهد و در عین حال محیطی رنگارنگ و زیبا می سازد. و می توانید مطمئن باشید که هیچ یک از همسایه های شما همان را نخواهند داشت!

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳

 

استفاده از مواد طبیعی

در سال ۲۰۲۳ ما شاهد تمرکز بر مواد طبیعی، به ویژه در فضاهایی مانند اتاق نشیمن خواهیم بود. “روند طراحی اتاق نشیمن منعکس کننده انقلاب علیه مد سریع است، که اکنون با هدف طول عمر است.” «مردم به دنبال رویکردی مسئولانه‌تر برای طراحی هستند تا با ترکیب عناصری که محیط اطرافشان را در بر می‌گیرد، فضای زندگی‌شان جذابتر شود.»

طراح این نوع طراحی را گنجانده است، “جایی که اتاق نشیمن چوب طبیعی مخلوط با سنگ تراورتن را به نمایش می گذارد، و در نتیجه محیطی آرام و طبیعی ایجاد می کند که با نماهای مدیترانه ای تاریخی متعادل می شود، در حالی که هنوز مدرن است.”

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

المان های مشکی

المان های مشکی یک ترند محبوب خانگی خواهد بود که در سال ۲۰۲۳ شاهد آن هستیم. این یک راه عالی برای افزودن کمی لبه و عمق به فضاهای مینیمالیستی است: “برای عناصر اصلی فضای خود رنگ های روشن و خنثی را انتخاب کنید، مانند رنگ های نود و مبل های بزرگ، و برای کنتراست از المان های مشکی استفاده کنید.” المان های سیاه، مانند لامپ‌ها، واقعاً به برجسته‌تر کردن یک منطقه و اضافه کردن عمق جالب کمک می‌کنند. حتی تعویض دستگیره‌های مشکی روی قطعات موجود مانند میزهای انتهایی یا میزهای تلویزیون، کنتراست را به فضا اضافه می‌کند.

نور طبیعی

ما پیش بینی می کنیم که فضاهای زندگی چند منظوره با دسترسی به نور طبیعی روز و مناظر همچنان کلید زندگی آپارتمان نشینی در سال ۲۰۲۳ باشد. “با توجه به زمانی که این روزها در داخل خانه می گذرانیم، پنجره های بزرگ و سقف های بلند بسیار مهم هستند: آنها مناظر بیرون را بهبود می بخشند و نور طبیعی زیادی را فراهم می کنند، که کاهش دهنده استرس موثری هستند که هرگز از مد نمی افتند.”

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳

 

پارچه های بافت دار

“پارچه های بافت دار را بیاورید!” پارچه های دنج نه تنها احساس شگفت انگیزی می دهند، بلکه ظریف و لوکس به نظر می رسند. ما همچنین شاهد حاشیه هایی خواهیم بود که در سال آینده روی مبلمان، به ویژه مبل ها و پاف ها، در صندلی جلو قرار می گیرند.

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

فضاهای همه کاره

همه‌گیری کرونا ما را بر آن داشت تا اهمیت «خانه» را به عنوان یک پناهگاه درک کنیم.» ما همچنان شاهد تقاضا برای تطبیق پذیری در خانه خواهیم بود، جایی که می توان فضایی را برای فعالیت های مختلف تغییر شکل داد : میز ناهارخوری می تواند به عنوان میز کار عمل کند.

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳

 

ترکیبی از رنگ های تیره و خاکی

در سال ۲۰۲۳ رنگ‌های قهوه‌ای، مسی و خاکی زیادی را می‌بینیم که با ترکیبی از سیاه و خاکستری وارد بازی می‌شوند. وسایل چوبی یک بار دیگر ترند شده اند، همانطور که قطعات بسیار مجسمه ای هستند. مبل هایی با منحنی، صندلی هایی با خطوط نرم. فلزات چکش کاری شده واقعاً یک حال و هوا هستند و در سال ۲۰۲۳ نیز چنین خواهند بود.

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

گیاهان داخلی بیشتر!

رفاه در ساختمان ها به طور فزاینده ای برای توسعه دهنده و ساکنان مهم است. به طور طبیعی، “از آنجایی که گیاهان آپارتمانی اثر آرام بخش دارند و هوای پاک را ترویج می کنند، می توانید انتظار داشته باشید که دیوارهای زنده و گیاهان آویزان بیشتری را هم در فضاهای رفاهی و هم در خانه ها ببینید.”

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

ترندهای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳

 

سنگ مرمر بیشتر

سنگ مرمرهای جسور و سنگین که به دنیای طراحی راه پیدا می کنند و برای مدت طولانی باقی می مانند. تخته های سخت و سرد راه خود را به شدت در طراحی داخلی باز می کنند، و در سال ۲۰۲۳ هم همین طور خواهد بود.

ترندهای دکوراسیون منزل 2023

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *