بررسی بهترین بازی های ویدیویی ۲۰۲۱

بررسی بهترین بازی های ویدیویی 2021 بیهوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 15 دقیقه

حتی اگر از کنسول استفاده می کنید بازهم دلایل خوبی برای انجام بازی های ویدیویی در کامپیوتر خواهید داشت. استفاده از ماوس و صفحه کلید برای انجام بازی هایی به سبک تیراندازی اول شخص (FPS) و یا حتی بازی هایی با عناوین استراتژی راحت تر و سرگرم کننده تراست تا مبارزه با دسته های بازی کنسول ها که دارای محدودیت برای بازی هستند نسبت به موس و صفحه کلید. اگر از نظر بودجه مالی برای خرید سخت افزار با مشکل مواجه نیستید باید بدانید که رایانه های شخصی همیشه از نظر گرافیکی برتری خواهند داشت.

بهترین بازی های رایانه ای شخصی کدامند :
  • اگر طرفدار بازی های اکشن هستید، شلیک به بیگانگان در Gears 5 یا نابود کردن شیاطین در Devil May Cry 5 بهترین گزینه ها برای شما حواهد بود. هر دو به روش خاص خود زیبا به نظر می رسند.
  • اگر چیزی آرام تر اما با هیجان را ترجیح می دهید، XCOM: Chimera Squad یک عنوان استراتژیک است که شما را قادر می سازد تا قدرت ذهنی خود را در برابر کسانی که به دنبال از بین بردن اتحاد انسان و بیگانه هستند ، با کمک یک سری ماموران منحصر به فرد آزمایش کنید.
  • Red Dead Redemption 2 و Disco Elysium هر دو عناوینی هستند که ساعت های زیادی شما را جهت کاوش در دنیای بازی مشغول نگه خواهند داشت. RDR2 پر از محیطهای برای کاوش شماست، در حالی که Disco Elysium بیشتر در شرایط گوناگون روی تصمیمات شخصیتی شما تمرکز دارد .
  • Ori and the Will of Wisps بازی ای است که می توانید به دلیل چشم اندازهای زیبایش آن را بخرید ، در فضای دو بعدی فشرده این بازی کارهای زیادی برای انجام وجود دارد که می توانید دور دنیای بازی سفر کنید و انجام دهید.  دربازی  Microsoft Flight Simulator اگر می خواهید می توانید در پیچ و مهره های هواپیمای خیالی خود به اکتشاف بپردازید و کشف کنید.
  • Edith Finch عنوان نهایی است که در اینجا مورد توجه قرار خواهیم داد. این یک بازی داستانی است که به طور مداوم شما را با گیم پلی کاملاً متفاوت هر بخش شگفت زده می کند. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که بازی تمام شود ، اما پس از پایان بازی, بازی را در ذهن خود بار ها مرور خواهید کرد.

 

 در مجله سرگرمی و تفریحی بی هوش با ما همراه باشید برای بررسی بهترین بازی های سال ۲۰۲۱

۱- بازی کابوس های کوچک ۲ (Nightmares II)

کابوس های کوچک ۲  (Nightmares II) بازی است که در آن به جای کاراکتر یک کودک آسیب پذیر قرار می گیرید چه شخصیتش همواره از دستان بزرگسالان قلدر فرار می کند. در سری دوم این بازی این بار شما تنها نیستید شما به عنوان شخصیتی به نام مونو بازی می کنید  پسری که لباسی از جنس کیسه کاغذی پوشیده است همینطور در این بازی کاراکتر دختر با ژاکت زردی که به تن دارد به مونو ملحق می شود و به او یاری می رساند.

محیط بازی کابوس های کوچک ۲

همان طور که انتظار می رود در محیط این بازی با دشمنانی روبه رو خواهید شد که باید از رویارویی با آنها اجتناب کنید یا با آنها بجنگید  به علاوه بسیاری از خطرات طبیعی و تله بر سر راه شما قرار خواهد گرفت. طراحی بصری و صدا گذاری در این بازی متناسب با فضایی که در آن قرار خواهید گرفت تنظیم شده است تا به شما حس اندوه را انتقال بدهد بخصوص هنگامی که در حال گذر از شهر رنگ پریده (Pale City) هستید. کابوس های کوچک ۲ فقط یک بازی از جمله بازی های ویدیویی کوتاه است  اما به طور قطع بازی به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.
بازی کابوس های کوچک 2

معرفی بازی کابوس های کوچک ۲ (Nightmares II)

 

۲- بازی نی او ۲ (Nioh 2017)

بازی نی او ۲ (nioh2) نسخه دنبال دار نی او ۲۰۱۷  (Nioh 2017) به شمار می آید در بازی نی او ۲ شما به نقش آفرینی و بازی در یک فضای داستانی خواهید پرداخت و به چالش کشیده می شوید. محیط بازی در اوایل قرن ژاپن مدرن تعریف شده است جایی که در آن ارواح خوب و شیطانی زیادی حضور دارند شما در نقش کارکتری نیمه روح (یوکایی) و نیمه انسان بازی می کنید.

 محیط بازی نی او ۲

با ماجراجویی در جزایر  شخصیت های تاریخی دوران سنگوکو (sengoku) را ملاقات خواهید کرد و همچنین یوکای هایی را که سر راه شما قرار می گیرند را خواهید کشت. بازی نی او ۲ را می توان با بازی دارک سولز (Dark Souls) مقایسه کرد به دلیل شباهت هایی که به هم دارند. مبارزات بازی هم برای شما و هم برای رقیبانتان سریع و کشنده خواهد بود اما شما می توانید با توجه به موارد جدیدی که کشف می کنید و مهارت هایی که در طول انجام بازی بدست می آورید به مراحل بالاتر برسید. سری دوم این بازی ویدیویی فقط شامل سلاح های سنتی و تغییر موضوع نبرد نیست زیرا قدرت جدیدی از جمله تغییر به حالت نیمه یوکایی (Yokai Shift) کارکتر بازی را در اختیار خواهید داشت که به شما اجازه می دهد دشمنانتان را راحت تر شکست بدهید. کشنده بودن نبرد ها و مکانیزم های پیچیده بازی به این معناست که برای کامل شدن این بازی باید وقت کافی بگذارید و دقت کنید.
بازی نی او 2

معرفی بازی بازی نی او ۲ (Nioh 2017)

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشد:

۳- بازی هادس (Hades)

بازی هادس (Hades) پس از مدت ها عرضه شدن در فروشگاه بازی ویدیویی ماکروسافت (Epic Games Store) تا اواخر سال ۲۰۱۸ , سرانجام به عنوان یک محصولی قابل عرضه برای سیستم های کنسول و رایانه شخصی عرضه گردید. هادس یک بازی به سبک نقش آفرینی (roguelike) است با یک داستان جامع و با قسمت های مختلف بسیار . در این بازی گیمر به عنوان پسر هادس زاگرئوس (خدایان دروغین یونان باستان)  بازی می کند و باید مرتباً از طریقی مسیر هادس ( نام مسیر هادس است ) راه خود را ادامه دهد تا اینکه به کوه المپوس برسد. دیگر کارکتر خدای دروغین معروف این بازی پانتئون نام دارد که برای کمک کردن به گیمر در کوه المپوس حضور دارد. پانتئون هم به عنوان شخصیتی حضور دارد که به گیمر برای ارتقا کارکتر بازی و قدرتمند شدنش یاری می رساند. بازی هادس به گونه ایی برنامه ریزی شده است که گیمر با هر بار شکست خوردن به پیروزی در بازی بعد نزدیک تر می شود زیرا از آن شکست هدایا و سکه هایی به دست آورده که برای پیروزی در نوبت دیگر بازی می تواند از سکه ها و هدایا برای پیروزی استفاده کند.
هادس

معرفی بازی هادس (Hades)

 

۴- بازی شبیه ساز پرواز ماکروسافت (Microsoft Flight Simulator)

تعداد کمی از بازی ها به شما محیط بازی بزرگی مانند تمام زمین را برای بازی ارائه می دهند شبیه ساز بازی ماکروسافت (Microsoft Flight Simulator) دقیقا یکی از آن بازی ها می باشد.این بازی با یک مقیاس گیج کننده و یک آشیانه هواپیما برای خلبانی شما را جذب می کند.

محیط بازی شبیه ساز پرواز ماکروسافت

شما می توانید از میان هواپیمای سبک یا هواپیماهای بزرگ مسافربری یکی را انتخاب کنید و به شما اجازه داده می شود به عنوان یک خلبان آماتور تنها یا کاپیتان یک پرواز تجاری بازی کنید. سازندگان این بازی ادعا می کنند که مشخصات پرواز  را به طور دقیق مدلسازی کرده اند و هواپیماها در آن تحت تأثیر آب و هوا همان منطقه قرار می گیرند , بنابراین برای شما که تجربه بهتر پرواز را نمی توانید از کابین خلبان داشته باشید انجام این بازی جذاب خواهد بود. زمانی که هواپیما را به پرواز در آوردید با قرار دادن هواپیما در حالت خلبان خودکار می توانید از دیدن مناظر پیرامون لذت ببرید.یکی دیگر از مزایای این بازی این است که با لمس کردن بر روی مناطق معروف جهان می توانید آن مناطق را ببینید
بازی شبیه ساز پرواز ماکروسافت

معرفی بازی شبیه ساز پرواز ماکروسافت (Microsoft Flight Simulator)

۵- بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn)

اگر تا کنون بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) را انجام نداده اید اکنون که این بازی به عنوان فایل هایی برای دانلود بر روی سایت ها قرار گرفته بهترین فرصت برای  برای تجربه این بازی با طراحی جهان بازش است. مکان و زمان بازی در جایی از ایالات متحده آمریکا می گذرد که در آن پس از یک واقعه آخرالزمانی ناشناخته قبایلی از انسان ها سعی در زنده ماندن در میان انبوهی از ربات های حیوان نما دارند. در این بازی شما با دشمنان انسانی نیز روبه رو هستید که مسلح به همان نیزه ها , تیرها و کمان هایی  هستند که شما دارید به علاوه دشمنان شما از انواع ماشین آلات بزرگتر استفاده می کنند و شما باید بدانید برای پیشبرد اهدافتان به تفکرات تاکتیکی  نیاز دارید.

خط داستانی بازی هورایزن زیرو داون

یک خط داستانی  وجود دارد که به شما کمک می کند با محیط بازی آشنا شوید و همچنین می فهمید چگونه وضعیتی که در آن هستید به این شکل درآمده است. در بازی ویدیویی هورایزن زیرو داون به کاوش در مناطق زیبا و متروک شهری خواهید پرداخت که توسط درختان و گیاهان احاطه شده است. از طریق تله ها فلزی به شکار و دفاع از محیط پیرامون خود مشغول خواهید شد. در نهایت  پس از یک جنگ طولانی و خاموش کردن رایانه شخصی خود این بازی را در ذهن خود بار ها مرور خواهید کرد.
بازی هورایزن زیرو داون

معرفی بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn)

۶- بازی پرسونا ۴ طلایی (Persona 4 Golden)

بازی پرسونا (Persona 4 Golden) ابتدا برای پلی استیشن ویتا  (PS Vita) عرضه گردید اکنون نسخه طلایی آن بر روی رایانه های شخصی قابل اجرا می باشد . شما در این بازی ویدیویی به عنوان کارکتر یک دانش آموز دبیرستانی بازی می کنید و یک سال را در شهر اینابا (inaba) خواهید گذراند و در بعد های متناوب در کنار دوستانتان با سایه ها خواهید جنگید. با استفاده از پرسوناژ (Personas) جلوه هایی از خود درونی خود آشکار خواهید کرد که دارای قدرت فوق العاده ای است و به عنوان سلاح های شما به کار می آید.

سبک بازی پرسونا ۴ طلایی

از آنجا که این یک بازی به سبک نقش آفرینی  (RPG) است  وقت زیادی را باید برای یافتن پرسوناژ های  جدید برای بالا بردن آمار امتیازات خود صرف کنید که شامل انجام فعالیت های گوناگونی از جمله همراهی با تیم تحقیقتان است و این بدان معناست که در طول زمان قدرتمندتر خواهید شد. مبارزات این بازی به سبک استراتژیک نوبتی طراحی شده و برای موفقیت در این بازی ویدیویی نیازی به مهارت خاص یا واکنش های زیاد ندارید. در بازی پرسونا ۴ طلایی با یک مبارز طولانی روبه رو هستید تا یک مرحله را به پایان برسانید. این بازی در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر روی شما می گذارد.
بازی پرسونا 4 طلایی

معرفی بازی پرسونا ۴ طلایی (PS Vita)

۷- بازی خیابان های خشم ۴ (Streets of Rage 4)

خیابان های خشم ابتدا در دهه نود میلادی برای کنسول سگا عرضه گردید.  اکنون پس از چندین سال بازی خیابان های خشم ۴ (Streets of Rage 4) برای رایانه های شخصی نیز عرضه شده است. در بازی چهار کارکتر وجود دارد که می توانید بنابر سلیقه خود انتخبشان کنید. سبک بازی خیابان های خشم ۴ ضرب و شتم است و شما باید از طریق مبارزه ارتشی از اراذل و اوباش را از بین ببرید تا سپس با شخصیت دوقلوی های شیطانی که می خواهند شهر بلوط چوبی (wood oak city) را نابود کنند روبه رو شوید و مبارزه کنید .

محیط بازی خیابان های خشم ۴

این بازی از جمله بازی های ویدیویی است که سر و شکلی کلاسیک دارد اما قسمت های جدیدی نیز به آن اضافه شده است که باعث جذب افرادی به غیر از طرفداران حرفه ای این بازی نیز می شود. مانند هر مبارز خوبی  کارکتر منتخب شما لیست بلندی از حرکات ویژه ایی  برای ارائه دارد اما مراقب باشید زیرا اگر بی احتیاط باشید استفاده از این حرکات می تواند به بهای سلامتیتان تمام شود. برای گیمر های حرفه ایی مجموعه ایی از رمزها وجود دارد که در بازی می توانند به اجرای برخی از حرکات  با ترکیبات کاملاً فانتزی بپردازند. علاوه بر روایت داستانی این بازی شما باید به مبارزه با توالی از رئیسان بد بپردازید. در حالت آرکید (Arcade) به شما تعداد نامحدودی جان داده می شود تا با دیگر گیمیر ها مبارزه کنید اگر به دنبال چالش هستید.
بازی خیابان های خشم 4

معرفی بازی خیابان های خشم ۴ (Streets of Rage 4)

۸- بازی وایلد فایر (wildfire)

وایلد فایر (wildfire) بازیی به سبک مخفیکاری (stealth) است در سبک مخفیکاری معمولاً به شما یک یا دو حرکت بیشتر برای اجرای بازی داده نمی شود تا در محیط اطراف مخفیانه حرکت کنید ، اما آتش خشم به شما اجازه انجام مجموعه ایی از حرکات را می دهد تا دشمنانتان را شکست بدهید به تنهایی یا با کمک یک گیمیر دیگر.

محیط بازی وایلد فایر

کاراکتر شما یک جادوگر است که قدرت آتش خود را از یک شهاب سنگ سقوط کرده بدست آورده است در این بازی که  محیطش به سبک نقش آفرینی طراحی شده  می توانید مهارت های خود را در طول زمان افزایش دهید سپس در ماموریت های خود از توانایی های بدست آمده خود برای بیرون راندن ارتش مهاجم از سرزمین خود و نجات روستاییان استفاده کنید. اوایلد فایر یک بازی دو بعدی است و طراحی قابل قبولی دارد. بازی آتش خشم می تواند یک بازی سرگرم کننده باشد به خاطر روایت داستانیش, همچنین گیمر ها در قسمت هایی از بازی نیاز به واکنش سریع برای انجام مرحله ایی از بازی دارند که می تواند آنها را به چالش بکشد . این بازی یک نمونه خارق العاده از نوع بازی های است که توسط یک گروه  کوچک ساخته و ارائه شده است.
بازی آتش خشم

معرفی بازی وایلد فایر (wildfire)

۹- بازی اوری و اراده خردمندان (ori and the will of the wisps)

بازی اوری و اراده خردمندان (ori and the will of the wisps)دنباله بازی اوری و جنگل کور (Ori and the Blind Forest 2015) است این بازی  بر اساس ژانر “metroidvania” ساخته شده و شما با کاوش در هر گوشه از جهان این بازی و بدست آوردن توانایی ها و قدرت های مختلف جدید  پیش می روید که به  اندازه نسخه اولیه این بازی هیجان انگیز است.

سبک بازی اوری و اراده خردمندان

در بازی هایی با ژانر “metroidvania”  تنها تلاش می گردد کاراکتر بازی کشته شود اما بازی اوری و اراده خردمندان تفاوت دارد زیرا تعداد زیادی شخصیت غیر بازیکن (NPC) دوست وجود دارد که به شما یاری می رسانند, آنها به شما کمک می کنند تا اراده خود را حفظ کنید و این احساس را به شما می دهند که جهان بازی اوری و اراده خردمندان ارزش حفاظت را دارد. این بازی یک اثر هنری زیباست که از دیدن فضا های زیبای آن و شنیدن ارکستر های حماسی آن لذت خواهید برد.
بازی اوری و اراده خردمندان

معرفی بازی اوری و اراده خردمندان (ori and the will of the wisps)

۱۰- بازی اکس کام ورژن چیمرا اسکوات (xcom chimera squad steam)

شما ممکن است با ورژن چیمرا اسکوات بازی اکس کام (XCOM:Chimera) آشنایی داشته باشید. در این بازی شما به همراه  سربازان در خدمتتان با فن آوری ها پیشرفته در برابر یک نیروی بیگانه مهاجم خارجی قرار می گیرید که برااساس یک سری گیم پلی کاملاً سنتی استراتژیک برنامه ریزی شده است. فضای بازی به گونه ایی است گویا حمله بیگانگان به پایان رسیده است  و  زمانی است که انسانها مجبور هستند در کنار موجودات فرازمینی زندگی کنند اما وظیفه شما این است که در برابر فرازمینی ها  مقاومت کرده و آن ها را شکست دهید.

محیط بازی اکس کام ورژن چیمرا اسکوات

شما در محیط بازی اکس کام ورژن چیمرااسکوات تعدادی از سربازان انسان و فرا زمینی ها را در خدمت خود دارید که هر کدام قدرت خاص خود را دارند. در گیم پلی محیط بازی بر اساس شخصیت های منفرد تنظیم شده است که شما برای پیشبرد اهداف خود تاکتیک های مختلفی را می توانید انتخاب کنید. پایگاه شما در یک شهر قرار دارد با همه مواردی که برای پیشبرد بازی خود نیاز دارید.
بازی اکس کام ورژن چیمرااسکوات

معرفی بازی اکس کام ورژن چیمرااسکوات (xcom chimera squad steam)

۱۱- بازی جهان های بیرونی (The Quter Worlds)

در بازی جهان های بیرونی (The Quter Worlds) در فضایی قرار خواهید گرفت که کاراکترتان پس از مدت ها از خواب بیدار شده تا کلنی دیگری از انسان ها را بیابد و می فهمید که زندگی اطرافتان تحت تاثیر گروهی از شرکت های قدرتمند است که بر همه جنبه های زندگی انسان ها حاکم شده اند.

خط داستانی بازی جهان های بیرونی

در مسافرت بین ایستگاه های مختلف در این بازی ویدیویی باید به کاراکتری قدرتمند تبدیل شوید و  با کمک همراهانی که هر کدام داستان خودشان را دارند به اهدافتان برسید. این سوال پیش خواهد آمد آیا می خواهید جایگاهی در سلسله مراتب شرکت های قدرتمند پیدا کنید  یا به یک چریک تبدیل شده و شرکت های قدرتمند را سرنگون می کنید. در این بازی به شما این اجازه داده شده تا انتخاب کنید میان پیوستن به شرکت های قدرتمند و یا تبدیل شدن به یک چریک بر علیه آن ها. بدون توجه به اینکه چه مقدار از مهارت های بازی برخوردار هستید بازی جهان های بیرونی یکی از بهترین بازی های رایانه ای شخصی است که می توانید بازی کنید.
بازی جهان های بیرونی

معرفی بازی جهان های بیرونی (The Quter Worlds)

۱۲- بازی دیسکو الیسیوم (Disco Elysium)

دیسکو الیسیوم (Disco Elysium) بازی است که شما در آن به عنوان کاراکتر یک کارآگاه  در شهر ریواچول (Revachol) زندگی می کنید. کاراکتر بازی به همان اندازه که از مشکلات خود شهر رنج می برد با یک دوره تاسف آور فراموشی نیز رو به روست. شروع بازی در هنگامی است که یک قربانی قتل در آن از درخت آویزان شده و شما به همراه همکارتان که شخصیتی با ثبات دارد وظیفه حل پرونده را بر عهده دارید.

محیط و فضای بازی دیسکو الیسیوم

شما می توانید با استفاده از تفکر خود و توانایی شکنجه کاراکترتان  پرونده قتل را به مراحل پایانی برسانید. این بازی از جمله بازی های ویدیویی است که مهارت های خود را در طول زمان می توانید بهبود ببخشید و همزمان با توجه به عقاید خود مراحل بازی را پیش ببرید بسته به این که خودتان کدام راه را انتخاب می کنید.  در حالی که در طی مراحل بازی به سمت حل پرونده پیش می روید کاراکتر شما به عنوان اعتبار گروه پلیس شناخته می شود .
بازی دیسکو الیسیوم

معرفی بازی دیسکو الیسیوم (Disco Elysium)

۱۳- بازی کنترل (Control )

در بازی کنترل در مکانی که نامش: قدیمی ترین خانه (the oldest house) است موجودی باستانی و بیگانه پدید آمده است. گیمر به عنوان کاراکتر جسی فادن بازی می کند که قربانی یک حادثه ماورا الطبیعه می باشد. جسی در جستجوی برادر گمشده خود نیز می باشد گیمر باید طی مراحلی بجنگد و راه خود را به تاسیسات زیر زمینی قدیمی ترین خانه برساند. جسی با استفاده از سلاح های معمولی مبارزه خواهد کرد و طی زمان بر اثر محتویات اتاق های قدیمی ترین خانه کاراکتر جسی ابرقدرت هایی بدست می آورد.

محیط بازی کنترل

فضاها و اشیا در محیط بازی کنترل به هیچ وجه مطابق انتظار شما رفتار نمی کنند. انجام این بازی یک چالش برای گیمر هایی می باشد طرفداران داستان های توطئه دولت و ایده های مانند آن هستند. حتی اگر جزئیات داستان این بازی برای شما اهمیت و جذابیتی ندارد یک نگاه به پوستر و عکس های این بازی بی اندازید.
بازی کنترل

معرفی بازی کنترل (Control)

۱۴- بازی چرخ دنده ۵ (Gear5)

 چرخ دنده ۵ (Gear5) آنقدر تغییر کرده تا بروز باشد اما مواردی را که موجب محبوبیت این بازی در گذشته شده نیز حفظ شده است. این بازی ویدیویی از جمله بازی های ویدیویی اختصاصی ساخت شرکت ماکروسافت است و بازی به سبک تیرانداز سوم شخص انجام می گیرد.

محیط بازی چرخ دنده های ۵

سری پنج این بازی دنباله داستان سری قبل است شخصیت اصلی داستان هنوز هم کیت دیاز (kait diaz) است. کیت به همراه دیگر شخصیت ها مانند جی دی (JD) و دل واکر (Del walker) مجدداً به ارتش COG ملحق شده اند تا بار دیگر بر علیه گروه “Locust Horde” برای آنچه از نسل بشر و خط دفاعیش باقی مانده بجنگند. هر چند آنچه گفته شد فقط نیمی از داستان است. گیمر ها می توانند در بخش چند نفره این بازی با یکدیگر به مبارزه بپردازند. همچنین چرخ دنده های ۵ دارای بخش ها و مراحل اضافی برای بازی نیز می باشد. مانند حالت Horde و Escape .
چرخ دنده 5

معرفی بازی چرخ دنده ۵ (Gear5)

 

۱۵- بازی شیطان هم می گرید ۵ (Devil May Cry 5)

شرکت ساخت بازی های ویدیویی کپکام ژاپن بازی شیطان هم میگرید۵ (Devil May Cry 5) را منتشر ساخت. در بازی شیطان هم میگرید کاراکتر دانته قدرتمند تر از همیشه بازگشته است در این سری دانته گروهی متشکل از کارکتر هایی که در چهار سری پیشین بازی حضور داشته اند را کنار هم جمع کرده تا به مقابله با یک تهدید جدید از جهان اهریمنی برود.

شخصیت ها و محیط بازی شیطان هم می گرید ۵

 دانته را با تمام ترفندهای که امضای کارش است مشاهده خواهید کرد و البته چند مورد ترفند جدید , در این بازی شخصیت های مانند نرو با بازوی جدید رباتیکش و شخصیت آشنای وی با دو دیو که تحت کنترلش است نیز حضور دارند. همه شخصیت های این بازی گرد هم آمده اند تا با انبوهی از شیاطین در سبک جذاب این بازی بجنگند.
بازی شیطان هم می گرید 5

معرفی بازی شیطان هم می گرید ۵ (Devil May Cry 5)

 

۱۶- بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2)

بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2) بیش از آنچه ما می توانیم حساب کنیم برای کنسول های مختف عرضه شده است  اما در این مورد خاص و این بازی به ما اعتماد کنید وقتی به شما می گوییم انجام بازی رزیدنت اویل ۲ برای شما جذاب خواهد بود. این نسخه از بازی کاملا بازسازی شده است. و ضعف طراحی در بخش “tank control” برطرف شده و همچنبن زاویه های ثابت بد دوربین در ورژن های گذشته دیگر در این نسخه از بازی دیده نمی شود. کیفیت گرافیک در بازی رزیدنت اویل ۲ با کیفیت تقریباً واقعی طراحی شده.

محیط بازی رزیدنت اویل ۲

شما در این بازی همواره باید از آقای ایکس (mr x) بترسید. آقای ایکس یک روح فنا ناپذیر است که کارکتر شما را تا ایستگاه پلیس تعقیب می کند کاراکتر های بازی شما یعنی لئون و کلر زمانی که با آقای ایکس مواجه می شوند باید راهی برای فرار پیدا کنند. هر دو کاراکتر بازی سبک مبارزات خاص خود را برای ارائه در بازی دارند .
بازی رزیدنت اویل 2

معرفی بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2)

۱۷- بازی آنچه از ادیث فینچ باقی می ماند (What Remains of Edith Finch)

آنچه از ادیت فینچ باقی می ماند (What Remains of Edith Finch) در این بازی خانواده فینچ که در یک خانه عجیب ساخته شده در میان جنگل زندگی می کنند تمایل ناخوشایندی به مردن در سنین جوانی و در شرایط عجیب و غریب دارند.

محیط بازی آنچه از ادیث فینچ باقی می ماند

در این بازی باید به بازدید از خانه خانواده فینچ بپردازید و در اتاق های آن به جست و جو مشغول تا دریابید هر یک از اعضای خانواده فینچ از چه لذت می برند و نحوه مرگ آنها به چه شکل بوده تا در طول زمان ریشه نفرین  خانواده فینچ را بیابید. این بازی جز بازی های ویدیویی است که سیر داستانی در آن بسیار آرام است. با انتخاب هر یک از اعضای خانواده با یک گیم پلی منحصر به فرد روبرو می شوید. در این بازی یک لحظه در نقش کاراکتر  هیولا هستید  لحظه دیگر شما را در یک پناهگاه زیرزمینی به سر می برید و در جای دیگر با اردک های لاستیکی عظیم جثه در یک وانی به همان اندازه بزرگ بازی می کنید. اگر این بازی را انجام دهید تا مدتها این بازی در ذهن شما خواهد ماند.
بازی آنچه از ادیث فینچ باقی می ماند

معرفی بازی آنچه از ادیث فینچ باقی می ماند (What Remains of Edith Finch)

 

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *