گردنبند دریم کچر و فواید آن
گردنبند دریم کچر و فواید آن

گردنبند دریم کچر و فواید آن { کاملترین مقاله ✔️}

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

گردنبند دریم کچر و فواید آن

گردنبند دریم کچر و فواید آن : در این مقاله و راهنما قصد داریم تا از کابوس گیر یا دریم کچر بگوییم و از مزایا و اهداف آن و راهنمای خرید دریک کچر سخن خواهیم گفت. در مورد فواید دریم کچر و کاربرد دریم کچر خواهیم پرداخت ، حتماً در مورد آموزش ساخت دریم کچر در خانه یا گردنبند دریم کچر ، دریم کچر جغد و آویز دیواری و خرید اینترنتی دریم کچر شنیده اید .

شاید کنجکاو باشید که بدانید دریم کچر جغد ، دریم کچر دیواری یا دریم کچر ماه واقعاً چه فوایدی دارند و چگونگی ساخت دریم کچر در خانه را بدانید . با مطالعه ی این مقاله به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

دریم کچر چیست ؟

« دریم کچر »، « شکارچی رویا »، « کابوس گیر » و یا هر اسم دیگری که برای « Dream Catcher » انتخاب کنید ، فرقی نمیکند . چون کاربرد مشخصی دارد که تقریباً تمام این اسم ها ، به آن اشاره دارند.

گردنبند دریم کچر و فواید آنگردنبند دریم کچر و فواید آن

در این روزها ، ممکن نیست یکی از این هنرهای زیبای دست ساز را داخل منازل ، اتومبیل ها و یا محل کار دوستان و آشنایان خود ندیده باشید . در این مقاله ، در نظر داریم پس از اشاره ای کوتاه به تاریخچه و فلسفه ی استفاده از دریم کچر، شما را از مهمترین نکاتی که باید راجع به آن بدانید ، آگاه نماییم و آموزش ساخت دریم کچر در خانه را امتحان کنیم .

تاریخچه و نمادپردازی دریم کچر

دریم کچر یک وسیله ی کاربردی بوده که در ابتدا توسط سرخپوستان آمریکایی مورد استفاده قرار می گرفته است . گفته شده است آنها از این وسیله برای حفاظت کودکان و افراد قبیله از کابوس ها و موجودات منفی استفاده می کرده اند .
این وسیله که معمولاً از چوب درخت بید ساخته می شده ، شبیه تار عنکبوت طراحی شده و سپس با توجه به هدف و نیاز ساخت آن ، سنگ ها و پرهای پرندگان مختلف ، به آن اضافه می کردند .

در واقع کاربرد دریم کچر به این شکل بوده که رویاهای بد در آن گیر می افتند ، درست همان طور که یک حشره در تار عنکبوت گیر می افتد . در حالی که رویاهای شیرین و دلپذیر بدون مشکل می توانند از دریم کچر عبور کرده و به سمت فرد بروند .

اعتقاد بر این بوده که بعداً با طلوع خورشید ، کابوس هایی که در آن گیر افتاده اند محو می شدند به این دلیل که این نیروها منفی بوده و تاب و توان مواجهه با نور خورشید را ندارند .

دایره ای که قسمت اصلی دریم کچر را می سازد ، نماد دایره زندگی یا حرکت مداوم ماه و خورشید است و به فرد امید میدهد که همیشه ، فردایی نیز وجود دارد.

ساخت دریم کچر در خانه یکی از سرگرمی ها و فرهنگ های بومیان سرخ پوست آمریکایی می باشد ، که شما با خرید اینترنتی دریم کچر می توانید از فواید دریم کچر بهره مند شوید .

 

اگر شما هم دوست دارید یک دریم کچر بسازید، آموزش ساخت دریم کچر در خانه را مطالعه کنید

 

گردنبند دریم کچر و فواید آن

چطور یک دریم کچر واقعی ساخته می شود؟
اولاً باید دقت کنید که بهتر است تمام قطعاتی که در ساختن دریم کچر استفاده می شود ، بر گرفته از طبیعت باشد و مواد طبیعی و ارگانیک در طراحی دریم کچر استفاده شده باشد.

همینطور فردی که قرار است این وسیله را درست کند هم مهم است ، او باید به نیروهای درونی خود آگاه باشد و دقیقاً بداند که هدف از ساخت دریم کچر چیست تا بتواند به شیئی که می سازند قصد و هدف مشخصی را از طریق ذهن منتقل کنند.
آموزش ساخت دریم کچر نیز در بسیاری از مراکز فرهنگی انجام می شود و شما می توانید به راحتی و کمی تلاش برای خودتان دریم کچر های مختلف بسازید .دریم کچر گردنبند و انواع ست دریم کچر و دریم کچر جغد و دریم کچر ماه از اولین آموزش های ساخت دریم کچر می باشد .

اهداف دریم کچر

  •  دور کردن رویاهای بد
  •  آرامش دادن به فرد و افزایش انرژی مثبت محیط
  • فرا خواندن شانس و نیروی مثبت
  •  جلوگیری از نیروها و هرموجود منفی
  •  انتشار انرژی حیات بخش خورشید در کل محیط

 

چطور از دریم کچر خود مواظبت کنیم ؟

در ابتدا ، بهتر است بعد از تهیه دریم کچر، آن را چندین ساعت جلوی نور مستقیم خورشید قرار دهید تا با جذب انرژی حیات بخش خورشید ،کاملا
شارژ شود و نیاز است که چند وقت یک بار ، دوباره آن را شارژ نمائید و این ، بستگی به مقدار انرژی منفی محیط دارد که دریم کچر شما چند وقت یک بار نیاز به شارژ دوباره پیدا کند .

گردنبند دریم کچر و فواید آن

حالت ایده آل نگهداری از دریم کچر در شرایطی است که در طول روز در معرض تابش نور خورشید و جریان هوا قرار بگیرد و به این شکل به صورت خودکار پاکسازی و شارژ می شود.

همچنین می توانید بعضی اوقات زیر دریم کچر خود یک عود خوشبو روشن کنید و اجازه دهید دریم کچرتان در دود این عود دوش بگیرد!

با توجه به ظرافت محصول بهتر است برای گردگیری آن از یک سشوار دستی استفاده شود و برای جلوگیری از صدمه دیدن قطعات طبیعی آن ها بهتر است از باد سرد سشوار استفاده کنید . در ضمن گردنبند دریم کچر ، دریم کچر جغد و دریم کچر ماه و انواع ست گردنبند دریم کچر و گوشواره و دستبند و حتی ست آویز خودرویی همراه با جاسوئیچی نیز از این قوانین مستثنی نیستند

همچنین ، عده ای اعتقاد دارن که دریم کچر ها می توانند امواج الکترومغناطیسی مثل امواج موبایل ، وای فای ، تلویزیون و دیگر وسایل برقی را تشدید کنند و بهتر است از این وسایل فاصله داشته باشند .

گردنبند دریم کچر و فواید آن

دریم کچر جغد

چه دریم کچری را انتخاب کنیم ؟

این که به قدرت های دریم کچر اعتقاد دارید یا به زیبایی آن جذب شده اید ، فرقی نمی کند ، ولی موقع خرید و انتخاب آن بهتر است به دنبال دریم کچری بگردید که شهودتان شما را به سمت آن هدایت می کند . به بیانی دیگر ، همان قدر که شما دریم کچر را انتخاب می کنید این وسیله ی جادویی نیز شما را بر میگزیند و این روح شما است که می داند کدامیک مناسب است .

برای خرید گردنبند دریم کچر زیبایی و رنگ آن اهمیت ویژه ای دارد.

 

دریم کچر ماه

شما می توانید گردنبند دریم کچر ، دریم کچر جغد و یا دریم کچر ماه و یا ست های آویز خودرو ، جاسوئچی و انواع ست های گوشواره و گردنبند دریم کچر به همراه دستبند دریم کچر را انتخاب و بصورت خرید اینترنتی دریم کچر تهیه نمائید .
گردنبند دریم کچر و فواید آن

 

گردنبند دریم کچر و فواید آن

امری رایج بین زنان و مردان بومی بشمار می رود . تاتو دریم کچر علاوه بر اینکه نمایانگر سنبل بسیار قدرتمندی از فرهنگ بومیان آمریکایی می باشد .
در فرهنگ آنها دریم کچر ،راهی برای در امان ماندن و جلوگیری از آسیب افراد و نیروهای منفی است و اعتقاد دارند که دریم کچر می تواند نیروهای مثبت را وارد بدن آنها نماید .
گردنبند دریم کچر و فواید آن
نظرات شخصی :
با فرض این که دریم کچرها واقعاً قادر هستند کابوس ها را به دام انداخته و یا رویاهای شیرین را به سمت شما روانه سازند ، آیا استفاده از آن ها با این اهداف ، درست خواهد بود ؟
همه ی ما می دانیم که رویاهای ما بخش هایی ماورائی و ارزشمند از وجود ما هستند ، چه کابوس باشند و یا رویایی دل انگیز . عده ای آن را راهی برای شناخت بیشتر ناخودآگاه می دانند و عده ای دیگر خواب ها را سفر روح ما در زمانی می دانند که به طور موقت ، هنگام خواب از بدن رها شده و به گذشته یا آینده سفر می کند .
در هر صورت حذف این رویاها ، درست به نظر نمی رسد . ولی ، سرخپوستان احتمالاً این وسیله را در مواقع خاصی ، مثلاً در مورد کودکان و بیماران و یا مکان هایی خاص استفاده می کرده اند .
شما می توانید دریم کچرها را در شرایط مختلف و اهداف گوناگون به کار ببرید . نمونه هایی زیبا از دریم کچر که می توانید از آن ها دیدن نموده و اجازه دهید آن ها شما را انتخاب نمایند !

4.8/5 - (133 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *