ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌های دست ساز‌ در منزل

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌ های دست ساز‌ در منزل : اکسسوری (accessory) یکی از ساده ترین کالاها برای ساختن وسیله هایی با وضعیت کیفی خوب و بها مطلوب به قصد فروش و ارائه در شبکه های اجتماعی‌ ایرانی و خارجی می باشد . در دوره کرونا ، فعالیت های خانگی‌ رواج گرفته است‌ و بااهمیت نخواهد بود که شما فریلنسر می باشید و در حیطه طراحی‌ اپلیکیشن کار‌ می نمائید یا تولید‌ محتوا‌ یا آشپز‌ یا مشاور‌ یا معلم اینترنتی ! با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بی هوش بخش روش های کسب درآمد

باید سعی نمائید از کسب و کار‌های‌ خانگی‌ هم کسب درآمد‌ ریالی و ارزی داشته باشید . تولید و ایجاد کردن اکسسوریهای لوکس و زیبا یکی از کسب وکارهای عالی مربوط به‌خانه خواهد بود که هزاران خانم هنرمند‌ ایرانی در ۳۱ استان مملکت در این عرصه کارآمد می باشند . دنیای زیبا و رنگین و پرمنفعت اکسسوریها را در هشتگ فارسی‌ و انگلیسی اکسسوری در اینستاگرام پیگیری نمائید . در دنباله چند مثال عرضه شده‌ است‌ .

برای علاقه مندان گردشگری مد (فشن توریست ها) و به اضافه لاکچری گرد‌ها‌ ، بکارگیری از روش های الهام بخش‌ که در هشتگهای مورد بحث مد و پوشاک با خوش‌لباس ها و باذوق ها ارائه می گردد ، راهنمای اینترنتی مناسب به حساب می آید.

برای ساختن اکسسوریهای دست ساخته لوکس در منزل ، باید کتابهای طرح‌ریزی پارچه و پوشاک را بخوانید . فایل پی دی اف این کتابها در اینترنت به کثرت پیدا می گردد . به اضافه اینکه آموزش های تصویری طراحان ماهر اکسسوری دست ساز‌ را در شبکه های آپارات و یوتیوب رویت نمائید . در هشتگها همچنین مجموعه ای از میلیونها شیوه برای ساختن اکسسوری دست ساز‌ در منزل وجود خواهد داشت .

سعی نمائید روش های زیبا را برای ساخت و پدیدآوری و فروش و بازاریابی اکسسوریهای دست ساز‌ در منزل ، از هشتگها فرا بگیرید و کارهای اساسی کسب و کار‌ و فروش و عرضه و سروکار با خرید کننده را هم یاد بگیرید . بخشی از زمان شما در طول روز‌ خوب تر خواهد بود اختصاص به آموزش در اینترنت گردد . مهارت تازه فرا بگیرید که اینستاگرام و شبکه های اجتماعی‌ تصویری و ویدیویی در نقش‌ یک استاد اینترنتی کم‌بها ، انتخاب بسیار عالی برای باهوش ها برای کسب درآمد‌ آنلاین می باشند .

 

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

 

فراتر از ۸ میلیون روش زیبا الهام بخش‌ برای ایجاد کردن اکسسوری دست ساخته در منزل در هشتگ accessory اینستاگرام به وسیله هنرمندان و فشن توریستها و طراحان زر و جواهرات به اشتراک گذاشته می گردد.

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

 

به طور تقریب ۲ میلیون تصویر در هشتگ اکسسوری در اینستاگرام اشخاص ایرانی به اشتراک گذاشته می گردد.

اما مدل هایی محبوب برای عاشقان پدیدآوری اکسسوری دست ساخته در منزل .

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

 

مجموعه ای از اکسسوریهای خوشگل دست ساخته که ایده هایی از مد و پوشاک خانم های بلوچ ایران می باشد

نمونه های دستبند و گوشواره های سوزن‌ دوزی که ایده هایی از هنر بانوان با استعداد بلوچ می باشد . برای ساخت تیپ‌های‌ جذاب و قشنگ اسپرت و مجلسی‌ بانوان پیشنهاد می گردد که ایجاد کردن آن درخانه ، پیچیده و بسیار قیمت بالا نخواهد بود.

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

ترکیبی از سوزن‌ دوزی و نقره قلم‌ زنی گشته اصفهان را روی اکسسوری دست ساخته فوق رویت می نمائید . این‌گونه اکسسوریها را می توان‌ در طرح‌ریزی پوشاکی که علاقه مندان فشن توریسم می پوشند ، بکارگیری نمود و با کاشیهای رنگارنگ در بنا های کهن ایرانی ، ست نمود .

عکس یکی از اکسسوریهای تولید گشته به وسیله یکی از خانم های هنرور و نیک استعداد تهرانی که ایده ای از سوزن‌ دوزیهای زنان هنرور بلوچی می باشد که سوزن‌ دوزی آنها معروفیت جهانی خواهد داشت . انتخابی بسیار خوب برای طرح‌ریزی تیپ‌ اسپرت و کژوال خانم های باسلیقه می باشد .

دستبند سوزن‌ دوزی گشته انتخاب مدبرانه ای برای مدل‌سازی تیپ‌ مردانه‌ و زنانه در فصل های متعدد خواهد بود . ساختن این اکسسوری قشنگ دست ساخته در منزل ، خرج بسیاری نخواهد داشت منتها میتوان با ساختن مدل های گوناگونش ، فروش خوبی‌ را در شبکه های اجتماعی‌ داشت .

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

نمونه ای زیبا از یک اکسسوری دست ساخته که مدل قارچ و گل‌های‌ جنگلی را برای فراهم کردن یک گلوبند خوشگل برای تیپ های دخترانه عرضه می نماید . یقیناً احتیاج به اسباب ویژه ای برای به وجود آوردن این اکسسوری می باشد .

ایده‌‌هایی‌ برای ساخت‌ اکسسوری‌

مدل هایی الهام بخش‌ و قشنگ از طرح‌ریزی و به وجود آوردن ساک های دستی دخترانه و زنانه رنگین قشنگ که در منزل می توان‌ آنها را ایجاد نمود.

اگر خواهان تحصیل‌ در رشته‌ مد و پوشاک و مدل‌سازی زر و جواهرات در مملکت های اروپایی می باشید ، فرانسه و ایتالیا ، انتخاب های بسیار عالی را در برگزینی علاقه مندان این هنر عرضه کرده است‌ . داشتن آیلتس ۶ ضروری می باشد . دانشگاههای مورد بحث را در لیست ارزشیابی وزارت‌ علوم‌ پیگیری نمائید .

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *