چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌ محصولات هنری (بخش دوم)
ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات هنری برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در وب سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش بخش روش های کسب درآمد

۱- همه اقسام یک کالا معین را در تصویر نمایش دهیم

انسان ها زمانی که می‌خواهند چیزی را به شکل اینترنتی بخرند تمایل دارند تا جایی که می‌شود‌ تصویر های بسیاری از اقسام دیگر یا رنگهای دیگر آن مشاهده کنند ، تا خاطرجمع گردند آیا بعدا از خریدشان راضی‌ هستند یا خیر

پس درصورتی‌که اقسام متعدد یا رنگهای متفاوتی از یک کالا دارید حتما در تصویر ها نمایش دهید . با این عمل به خریدار احتمالی‌تان یاری می‌کنید تا با سنجش فرم ها و رنگهای همگون کالا موردنظرش بهتر تصمیم‌ بگیرد .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

۲- کالا را در حال‌ بکارگیری با کاربردش نمایش دهیم

پیش از اینکه از محصولمان تصویری بگیریم خوب تر خواهد بود به این تامل کنیم که این کالا چه کاربردی خواهد داشت یا چه احتیاجی از خریدار را رفع می نماید ، و با دقت به این مبحث ، استعمال آن کالا را تا جایی که احتمال خواهد داشت در تصویر نمایش بدهیم .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

 

۳- تصویر های ۳۶۰ درجه‌ بگیریم

در یک مغازه فیزیکی ، خریدکنندگان این توانایی را دارند که کالا را در دستشان بگیرند ، آن را در دستشان بچرخانند ، از همه جهت ها مشاهده کنند ، و وزنش را حس کنند . منتها در خرید‌ اینترنتی این توانایی وجود نخواهد داشت . برای اینکه آن‌ها را اندکی به این تجربه‌ هم‌جوار کنیم می‌توانیم از محصولمان تصویر ۳۶۰ درجه بگیریم .

۴- انسان ها را در تصویر نمایش دهیم

آدم ها تمایل دارند که انسان های دیگر را در تبلیغات و تصویر کالاها مشاهده کنند ،برطبق تحقیقات ، افزون بر نیمی از انسان ها ، زیادتر با رسانه‌هایی رابطه برقرار‌ می‌کنند که اشخاص حقیقی در آنها نمایش داده می‌شوند .ایده هایی که به فروش زیادتر کالاها یاری می کنند حتی درصد بالاتری ، ۶۲ درصد ، موافق‌ بودند که مارکی که دارای اشخاص معمولی‌ و حقیقی می باشد ، بهتر می‌توانند خریدکنندگان خودشان را درک‌ نمایند . هنگامی که انسان ها در تصویر محصولتان نقشی داشته باشند ، خرید کنندگان می توانند خودشان را به عوض انسانی که در تصویر مشاهده می کنند با کالا شما تصور‌ کنند و نظاره کنند بکارگیری از آن کالا برای آنها چه حسی خواهد داشت .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

۵- تصویرمان را از زاویه‌‌های‌ گوناگون تست کنیم

ضرری نخواهد داشت که تصویر محصولتان را از زاویه های گوناگون آزمایش نمائید تا ببینید آیا قادر خواهید بود چیزی کمی‌ زیباتر و جذابتر خلق‌ نمائید . عکاسی از بالا‌ هم یک گزینش دلنواز خواهد بود ، زیرا هر نوع افق شاخص را حذف‌ می نماید و در عوض‌ توجه‌ جامع تماشاگر را به مبحث تصویر مورد نظر ادا می کند .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

 

۶- از یک سطح‌ دارای بازتاب بکارگیری کنیم

در عکسمان از آینه یا یک سطح‌ جلادار که عکس کالا یا اسباب جانبی پهلو آن را باز می‌تاباند بکارگیری کنیم تا گیرایی تصویر را بالاتر ببریم . با استفاده از ابزار‌ دستکاری تصویر هم قادر خواهید بود جلوه‌ای از سطح‌ بازتاب‌شده خلق نمائید ، برای اینکه این عمل ماهرانه تر به نظر برسد ، خوب تر خواهد بود روشنایی اتاق را تنظیم‌ نمائید (یا مجدداً از بعضی برنامه های ویرایش تصویر برای این عمل بکارگیری کنید) .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

۷- از اشیاء یا ابزار جانبی در تصویر محصولمان بکارگیری کنیم

بکارگیری از اشیاء یا لوازم جانبی شیوه سودمند دیگری برای یاری به خریداران شما می باشد که بتوانند وضعیت های متفاوتی را تصور‌ کنند که کالا شما می‌تواند برای آنها موثر باشد‌ . درصورتی‌که این اسباب جانبی ، کالاهای دیگری باشند که آنها را هم برای فروش گذاشته اید ، این عمل حتی می‌تواند به فروش خیلی از آن‌ها هم یاری نماید .هنگامی که یک کالا با لوازم جانبی‌اش در یک تصویر مشاهده می گردد می‌تواند داده‌های بسیاری در مورد‌ خود‌ به تماشاگر بدهد و همگی در پهلو هم انگار‌ حکایت جذابی را برای او نقل می‌کنند .

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

ایده های عالی برای فروش بیشتر محصولات

 

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *