آموزش ساخت منگوله چرمی
آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش ساخت منگوله چرمی : منتظر نمانید آموزش ساخت منگوله چرمی ما را دنبال کنید و ویدیو را تماشا کنید تا ببینید ساخت منگوله های چرمی درجه یک چقدر آسان است. تقریباً تضمین شده است که پس از ساختن یکی از آنها می خواهید آزمایش خود را با استفاده از رنگ ها و کنتراست های مختلف چرم برای افزودن زیبایی به لوازم جانبی خود ادامه دهید با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش آموزش کارهای هنری

وسایل مورد نیاز:

پارچه چرم

خط کش یا نوار اندازه گیری

چسب حرارتی

قیچی

مداد

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ویدیویی:

مراحل ساخت

مرحله ۱:

نوار مستطیلی از چرم ۴٫۵ ۷ ۷ اینچی را با سمت راست خود روی تخته برش قرار دهید. در امتداد ضلع طولانی مستطیل ، ۱/۸ اینچ از بالا در وسط و دو انتها اندازه بگیرید و با کشیدن خطی با مداد در پشت چرم ، آنها را به هم وصل کنید. این باعث ایجاد گروه در بالای منگوله می شود. یک تکه چرم را برای منگوله چرمی برش دهید.

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی

 

مرحله ۲:

حالا یک خط ۱/۸ اینچی را از بالا دنبال کنید تا در مرحله ۲ مستقیماً به آن برسید. در خط دوم که با استفاده از یک برش دوار یا یک قیچی تیز کشیده اید ، با دقت برش دهید. این نواری است که از آن منگوله را معلق می کنید. آن را برای لحظه ای کنار بگذارید.

آموزش ساخت منگوله چرمی

مرحله ۳:

با دقت روی پشت چرم ، با استفاده از مداد ، نوارهایی را که در تمام طول چرم مستطیل شکل با هم فاصله دارند ، علامت بزنید ، سپس با استفاده از یک ابزار برش گردان یا یک قیچی تیز برش بزنید. حاشیه ای که ایجاد کرده اید در حالت ایده آل ، عرض آنها نباید بیش از ۱/۲۰ اینچ باشد.

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی

 

مرحله ۴:

قسمت برعکس چرم هنوز باید بالای صفحه باشد. حالا نوار نازکی را که در مرحله ۲ بریده بودید بردارید و آن را در سمت چپ حاشیه بچسبانید ، با قسمت برعکس در بالا ، چسب را از لبه بالای حاشیه به حدود ۱/۳ پایین ببرید. اولین تکه منگوله این باعث می شود که به راحتی خارج نشود.

آموزش ساخت منگوله چرمی

مرحله ۵:

مطمئن شوید که آویز منگوله به اشتباه رول نمی شود ، شروع به چرخاندن منگوله و چسباندن آن روی قطعه ۱ اینچی در بالای حاشیه نمایید.

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی

 

مرحله ۶:

هنگامی که به انتها نزدیک می شوید ، انتهای دیگر آویز منگوله را روی چرم قرار دهید و به همان روشی که در مرحله ۴ انجام داده اید چسب بزنید و حلقه ای ایجاد کنید که با آن می توانید منگوله را به وسایل شخصی خود وصل کنید. بگذارید منگوله تا حدودی خشک شود ، با چند کتاب سنگین وزن کاری کنید تا باز شدن منگوله متوقف شود.

آموزش ساخت منگوله چرمی

مرحله ۷:

مرحله ۷ اختیاری است. ممکن است شما مایل نباشید که یک روکش برای منگوله ایجاد کنید ، اما اگر این کار را انجام دادید ، اینگونه باید ادامه دهید. از ضایعات دیگر چرم ، قطعه ای به عرض ۱ اینچ و دور منگوله به پایان رسیده را برش دهید. (برای اندازه گیری دور کامل منگوله از یک تار کوچک استفاده کنید – بسته به ضخامت چرمی که استفاده کرده اید متفاوت خواهد بود.) کمی طول اضافی بگذارید زیرا می توانید بعداً آن را کوتاه کنید ، اما نمی توانید یکبار برش بزنید! سپس روکش را به آرامی دور قسمت بالا بچسبانید. این می تواند همان رنگ یا رنگ متضاد باشد. اجازه دهید چسب روی منگوله چرمی شما یک شبانه روز بماند و خشک شود پوشش بالای آن را به منگوله چرمی وصل کنید منگوله چرمی شما آماده است می توانید از آن لذت ببرید.

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی

آموزش ساخت منگوله چرمی

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *