کاردستی جغد با برگ و گل
کاردستی جغد با برگ و گل

کاردستی جغد با برگ و گل | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

کاردستی جغد با برگ و گل : مقداری برگ و گل از طبیعت جمع آوری کنید و جغدهای هنری زیبای خود را بسازید. پایه جغد از یک جعبه بازیافتی ساخته شده است، بنابراین این یک پروژه هنری و کاردستی است که با محیط و جیب شما مهربان است! نه تنها ساختن آنها سرگرم کننده است، بلکه کاردستی طبیعت همیشه حس نشاط و شادابی را به انسان می دهد. من همیشه از این نوع کاردستی لذت می برم و امیدوارم شما نیز از این کار لذت ببرید. با ما همراه باشید در مجله سرگرمی و آموزشی بیهوش

حالا اگر نگران این هستید که چگونه می‌خواهید یک جغد بکشید، این کار را انجام ندهید ما برای شما یک الگوی جغد قابل چاپ رایگان که می‌توانید آن را استفاده کنید آماده کرده‌ایم. هنگامی که پایه جغد آماده شد، کاردستی واقعاً شروع می شود!

کاردستی جغد با برگ و گل

کاردستی جغد با برگ و گل

 

لوازم مورد نیاز

✔️ یک کپی از جغد قابل چاپ در زیر، یا می توانید خودتان یک جغد بکشید

✔️ خودکار و قیچی

✔️ سمت صاف یک جعبه مقوایی

✔️ المان هایی از طبیعت باغ شما. برگ، گل، گلبرگ، چوب، تقریباً هر چیزی را می توان استفاده کرد. همچنین می توانید از سایر مواد قابل بازیافت مانند کارتن تخم مرغ یا درب شیر برای چشم یا تکه های کاغذ برای تزئین استفاده کنید.

✔️ چسب  (ما از ترکیب PVA و چسب حرارتی استفاده کردیم)

جغد قابل چاپ

کاردستی جغد با برگ و گلمراحل ساخت 

کاردستی جغد با برگ و گل

کاردستی جغد با برگ و گل

 

۱- یک کپی از جغد بالا را چاپ کنید. دور طرح را برش دهید و سپس دور طرح را روی یک تکه صاف از یک جعبه مقوایی بکشید. طرح جغد را با دقت برش دهید. برای تعداد جغدی که می خواهید درست کنید، این کار را تکرار کنید.

۲- المان های خود را جمع آوری کنید و با قیچی به باغ خود بروید. مجموعه ای از المان های مختلف طبیعت را گردآوری کنید که فکر می کنید می توان از آنها برای تزئین جغدهای خود استفاده کرد. اگر در نزدیکی ساحل زندگی می کنید، برگ های پاییزی برای چشم ها خیره کننده به نظر می رسند. همه لوازم خود را در یک جعبه قرار دهید تا بتوانید لوازم استفاده نشده را برای پروژه های هنری و کاردستی آینده ذخیره کنید.

۳- المان های طبیعت را روی یک میز بگذارید و پایه جغد را جلوی خود قرار دهید. فکر کنید چه چیزی می تواند به کجا برود و به این فکر کنید که چگونه همه چیز لایه لایه می شود. با این کاردستی بهتر است برعکس کار کنید. وسوسه انگیز است که با چشم ها و جزئیات دیگر شروع کنید، اما بهتر است اینها را در آخر قرار دهید!

۴- بیشتر المان های طبیعت خود را با استفاده از چسب PVA بچسبانید، اما برخی از اقلام به چسب سریع خشک قوی تری مانند تفنگ چسب حرارتی نیاز دارند. اگر اقلام به آسانی صاف می شوند، چسب PVA به خوبی کار می کند، این را هنگام انتخاب المان های طبیعت خود در نظر بگیرید.

کاردستی جغد با برگ و گل

کاردستی جغد با برگ و گل

 

ما تصمیم گرفتیم از برگ برای بال های جغد استفاده کنیم، اما در اینجا هیچ اشتباه یا درستی وجود ندارد. مشاهده می کنید که جغد ۵ دارای قسمتی از پایه مقوایی است. طراحی او به همان اندازه که وسوسه انگیز بود، زیباست و دقیقاً همانطور که می خواستیم. من همیشه وقتی چنین کاردستی هایی را به همراه خانواده انجام می دهم، از ایده های عالی دخترانمان و اینکه چقدر نتایج آنها بهتر از من است شگفت زده می شوم! بنابراین به غیر از کودکان بسیار کوچک که نیاز به کمک دارند، به بچه ها اجازه دهید تا ببینند که همه طرح های فردی چقدر متفاوت، منحصر به فرد و خیره کننده هستند.

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *