چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌ محصولات هنری
چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌ محصولات هنری | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌ محصولات هنری :  می دانستید که انسان ها در بیشتر موارد برپایه همان برش‌ نخست ، درباره مزه یک کیک قضاوت‌ می‌کنند ؟ باآنکه تصمیم نداریم که در این مطلب در مورد‌ کیک ، و طعم‌ خوب یا بد آن حرف‌ بزنیم . این مطلب را با استعاره‌ای از شخصی به اسم نالینی آمبادی آغاز کردیم تا به این مساله بااهمیت دقت کنیم که قضاوت‌ آغازین و فوری و شهودی می‌تواند در شکل‌گیری حس و استنباط انسان ها و در نهایت تصمیماتشان اثرگذاری و ارزش زیادی داشته باشد‌، تحقیقات هم نشان‌ می‌دهند که حس و استنباط انسان ها ، در مقابل چیزی که برای نخستین دفعه می‌بینند یا در تعامل‌ با آن هستند در اکثر موارد در همان ۵۰ میلی‌ثانیه نخست شکل‌ خواهد گرفت . با ما همراه باشید در وب سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

اکنون درصورتی‌که موافق‌ باشید بیایید در استعارهٔ‌ بالا‌ به عوض کیک ، به کالاها به‌ویژه تولیدات دستی و هنری شما – و به عوض برش‌ کیک ، به تصویر این تولیدات تعقل کنیم . درصورتی‌که زیبا اندیشه کنیم آگاه می‌شویم که ما واقعا وقت اضافی برای تاثیرگذاری آغازین و جلب‌ نظر خریداران در اختیار‌ نداریم ، پس هر لحظه یا هر میلی‌ثانیه هم الزاماً باید برای ما بااهمیت و اساسی باشد‌ و از جانب آن بی‌قید نگذریم .

اینجاست که تصویر های قشنگ و باکیفیت و زیبا می‌توانند به یاری ما بیایند و عمل سخت تاثیرگذاری را برایمان ساده و راحت کنند . بااهمیت هم نخواهد بود که چه چیزی می‌فروشیم . از یک اثر‌ هنری ممتاز گرفته تا یک کاردستی آسان ، تصویر ها و عکس‌های خوب و زیبا می‌توانند احتمال‌ فروش را بالا‌ ببرند .

اکنون که به ارزش عکاسی کالا افزون‌تر پی بردیم ، بیایید در این مقاله با چند روش بسیار خوب (از prodigi) که می‌توانند برای گرفتن‌ تصویر های فوق العاده تر از‌ تولیداتمان برایمان الهام‌بخش باشند آشنا‌ شویم .

به یاری این ایده‌‌ها‌ تصویر ها می‌توانند توجه‌ خریداران احتمالی را افزون‌تر به خودشان جلب‌ کنند و در نهایت به فروش زیادتر تولیدات زیبایمان که برای ساختنشان بسیار زمان و علاقه و دقت و کارمایه اختصاص داده ایم یاری کنند .

۱ – صحنه‌ یا پس زمینه‌ قشنگی برای تصویر محصولمان در نظر‌ بگیریم

هنگامی که می خواهیم از محصولمان تصویر بگیریم خیلی‌ زمان ها تنها ظاهر‌ کالا بااهمیت نخواهد بود ، و خوب تر خواهد بود به پس‌زمینه یا اطراف محیط آن هم دقت کنیم . یک پس زمینه‌ به درد بخور و خوشگل (شفاف ، یا در وضعیت پرتره) که بتواند پیامی خوب را هم درباره کالا به تماشاگر منتقل‌ نماید می‌تواند به فروش آن یاری نماید . چشم‌پوشی از چیزی که می‌فروشیم پیرامون و پس زمینهٔ‌ آن بسیار می‌تواند در استنباط نخستین مخاطب‌ اثرگذار باشد‌ .

احتمالا این جمله را شنیده باشید که گفته می شود :

“تشک رو نفروش ، یک خواب‌ خوب‌ بفروش .”

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

 

۲- از محصولمان تصویر ماکرو بگیریم

تصویر های ماکرو ، تصویر هایی می باشند که از نمای بی‌اندازه هم‌جوار گرفته می‌شوند . گویی در غذاخوری ها یا قهوه‌خانه ها تصویر هایی را دیده‌ باشید که اشتهایمان را ترغیب می‌کنند . به طورمثال یک تصویر از یک فنجان قهوه که بخار‌ از آن بلند شده است ، یا تصویر یک پیتزای خوش‌ آب و رنگ ، یا تصویری از یک تکه‌ کره‌ که آهسته بر روی یک ذرت‌ گرم در حال‌ آب گردیدن خواهد بود . اینها تصویر های شگفت انگیزی می باشند که با نمایش‌دادن جزئیات از مسافت نزدیک‌ ، “حواس ما را بیدار‌ می‌کنند” و ما را به فروش ترغیب می‌کنند . شما هم قادر خواهید بود با گرفتن‌ این‌گونه تصویر های جذاب از تولیداتتان – حالا‌ محصولتان هر چیزی که می‌خواهد باشد‌ – دقت مخاطب‌ را افزون‌تر جلب‌ نمائید .

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

 

۳- محصول‌ را در پس زمینه‌ قرار دهیم

این تصویر ها تقریباً نقطه‌ مقابل‌ تصویر های ماکرو می باشند . با گرفتن‌ یک پس زمینه و قرار دادن‌ محصولتان در این پس‌زمینه ، به‌جای مرکزیت حقیقی روی خود‌ کالا ، قادر خواهید بود آن را در محیط‌ مورد‌ نظرتان ارائه دهید و از این شیوه به خریداران احتمالی یاری نمائید تا تخیلشان را در تصور‌کردن‌ آن کالا در محدوده موردنظرشان به پرواز‌ درآورند .

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

 

۴- به شکل فریم فریز شده‌ عکاسی کنیم

تصویر های فریم های فریز شده‌ هم تصویر های جذابی می باشند . و می توانند دقت اشخاص را درست به خودشان جلب‌ کنند . اگرچه توانایی بر این گونه عکاسی می‌تواند هنر سختی باشد‌ ، و احتمالا به ممارست بسیاری احتیاج خواهد داشت منتها هنگامی که به آن تسلط‌ پیدا‌ نمائید و با گرفتن‌ این گونه تصویر ها این حس را به نظاره‌گر القا‌ دهید که وقت متوقف‌ گشته است‌ ، تصویر های محصولتان خیلی ماهرانه به نگرش می‌رسند و می توانند خریداران فی‌نفسه را تحت‌ تأثیر قرار دهند .

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

 

۵- تصویر ها را دستکاری کنیم

دستکاری نمودن تصویر هم یک فن خواهد بود و برای این عمل الزاماً باید از برنامه ویرایش تصویر شبیه فتوشاپ یا Adobe Illustrator بکارگیری کنیم . برای آموزش این فن هم می‌توانیم از فراگیری هایی که به صورت آنلاین و ویدیویی به این مقصود مهیا هست بکارگیری کنیم .

چند ایده‌ عالی‌ برای فروش بیشتر‌

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *