پرفروش ترین کتاب های سال ۹۹
پرفروش ترین کتاب های سال 99

پرفروش ترین کتاب های سال 99 | بیهوش ✅ سایت سرگرمی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

پرفروش ترین کتاب های سال ۹۹ : وقتی که شما کتاب خوبی می‌خوانید همه جملات در ناخودآگاه شما باقی خواهند ماند، کافی است مقداری به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب خوب  می تواند به شما یاد ‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید چطور فکر کنید . کتاب خوب کمک می کند زندگیتان را از زوایای مختلف ببینید. با کتاب می توانید از تجربه های دیگران استفاده کنید و به تصمیم‌هایی که هنوز به آنها فکر نکرده اید فکر کنید تا از قبل جواب مناسب را بدانی با مسائل زندگی راحت تر برخورد می کنید و می دانید چطور با مشکلات رفتار کنید.

جالب است بدانید ذهن شما به صورت ناخودآگاه سرشار از کلمات و لغات است، پس به صورت ناخوداگاه شما بهتر از بقیه توانایی این را دارید به توضیح درونیات و تفکرات و باز کردن مسائل هستید. شما قواعد کتاب‌ها مواجه شده‌اید و به راحتی هر موضوعی را درک می‌کنید. بعضی اوقات با خواندن یک کتاب ممکن است سرنوشت شخص تغییر کند چون دید باز تری پیدا می کند. در سایت بی هوش برای شما عزیزان پر فروش ترین کتاب های سال ۹۹ را گردآوری کرده ایم پس با ما همراه باشید.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

جستارهایی در باب عشق

کتاب جستارهایی در باب عشق در مورد عاشق شدن یک راویست و لاجرم فارغ شدن از آن. دوباتن در این کتاب، عشق را از زوایه‌های مختلف بررسی می‌کند. این یکی از هنرهای دوباتن است که یک موضوع را می‌گیرد و از نظر ادبیات، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و فلسفه تحلیل می‌کند و سرانجام، عاقبت کار چه می شود.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

جزء از کل

رمان جزء از ک لبه نویسندگی استیو تولتزاس اولین رمان ، نویسنده‌ی استرالیایی است که در سال ۲۰۰۸ به منتشر شد و همان سال، نامزد دریافت جایزه‌ی بوکر شد. در بخشی از داستان می‌خوانیم: داستانم را از کجا شروع کنم؟ مذاکره با خاطرات کار دشواری است یک چیز را مطمئنم: ننوشتن درباره‌ی پدرم توانی ذهنی می‌طلبد که من یکی ندارم. تمام افکاری که پدرم درشان حضور ندارد، به‌نظرم تنها حقه‌‌هایی هستند که ذهنم سوار می‌کند؛ برای این‌که از فکرکردن به او اجتناب کنم. و اصلا چرا باید اجتناب کنم؟ پدرم مرا به‌خاطر صرف وجود داشتنم مجازات کرد و حالا نوبت من است که او را به خاطر وجود داشتنش مجازات کنم. یربه‌ یر.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

درباره معنی زندگی

روزی مردی به نزد ویل دورانت رفت و از او درخواست کرد دلیلی به دست او بدهد که چرا نباید خودکشی کند. دورانت در آن وقت محدود، جواب‌هایی به او داد ولی مدتی بعد، نامه‌ای برای بیش از صد شخصیت مشهور فرستاد و این کتاب حاصل آن نامه‌هاست.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم

اين كتاب كه در ظاهر درباره روان‌درماني است، در واقع درباره معناي آدمیت است. برای همه ما اتفاق افتاده که به خودمان دروغ گفته ایم چون حقیقت زندگی برایمات تلخ بوده است. از اين رو، همه به عنوان آدم‌هايي ناقص و ناكامل با هم برابريم‏؛ پس مي‌توانيم با ديدن دروغ‌هايي كه به خود مي‌گوييم و مواجهه با حقايقي كه از آن‌ها اجتناب مي‌كنيم، راهي را براي زيستن در حقيقت و با يكديگر مي‌يابيم. شنيدن حقيقت از ديگري به معناي تسليم او شدن نيست، بلكه به اين معناست كه به چيزي بزرگتر تسليم شده‌ايم: حقيقت.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

 

اثر مرکب

مطالب ابتدایی کتاب اثر مرکب دارن هاردی به خواننده می‌گوید که این در مورد موفقیت است و چه چیزهایی برای به دست آوردن آن ضروری است. در جهانی که جوانان توسط رسانه‌ها بمباران می‌شوند، پیام‌ها و تصاویر زیادی درباره سریع‌ترین راه برای موفقیت و ثروت هر روز به گوش می‌رسد.

کتاب در تلاش است راه ‌حل‌های ساده‌ای ارائه دهد. هاردی معتقد است: «هیچ فرمول مخفی یا سریعی وجود ندارد.»

این کتاب به خوانندگان می گوید که چگونه با انجام عادت های خوبشان در طول زمان، هر فردی می‌تواند به اهداف خود برسد به طور خلاصه، نتیجه حفظ عادات داشتن تمرکز خوب، انرژی و شادی است.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

نیمه تاریک وجود

از تاریکی های درون خود می ترسید! تاریکی همیشه در جایگاه پلیدی نیست. می تواند با موهبت های نیک و زیبا که در سایه نادیده انگاری ها ما در نیمه تاریک وجودمان خفته اند و در انتظار نیم نگاه مهر آمیز و دست نوازشی می سوزند.

نویسنده با شرح فراز و نشیب مسیر زندگی خود و ماجراهای کسانی که با شرکت در دوره های آموزشی او توانسته اند در برار این تاریکی ها بایستند و مو به مو آموزش داده است.

پرفروش ترین کتاب های سال 99

 

پرفروش ترین کتاب های سال 99

5/5 - (1 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *