هشت وبسایت جذاب که شما را از کسالت و بی حوصلگی نجات می دهند (قسمت دوم)
هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی | ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی : از کار پشت رایانه خسته شده‌اید و حوصله‌تان سر رفته؟ نظرتان چیست که با هم سری به دنیای وسیع وب بزنیم و با چند وبسایت جدید و جذاب آشنا شویم؟

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در یک مقاله مجزا هشت سایت سرگرمی برای اوقات فراغت را به شما معرفی کردیم. این بار هشت وبسایت دیگر را با هم بررسی می‌کنیم که هر یک به نحوی برای سرگرمی شما می‌کوشند و تلاش می‌کنند که حداقل شده برای دقایقی ذهنتان را از آشفتگی و استرس‌های کاری برهانند.

با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش تا با این هشت سایت سرگرمی خوب و متفاوت آشنا شویم.

سایت سرگرمی LanguageSquad – او به چه زبانی حرف می‌زند؟

می‌توانید ایسلندی حرف زدن یک فرد را تشخیص بدهید؟ زبان سواحیلی چطور؟ وبسایت LanguageSquad با دست گذاشتن روی همین سوژه یک بازی جالب طراحی کرده. بدین شکل که در هر دور از بازی باید به صدای حرف زدن یک شخص در زبانی بیگانه گوش بدهید و از میان گزینه‌های موجود زبان درست را انتخاب کنید.

شاید برای تشخیص آلمانی یا فرانسوی به چالش جدی بر نخورید، اما بازی درجه سختی دارد و هر چقدر آن را افزایش بدهید زبان‌های ناشناخته‌تری روی کار می‌آیند و تشخیص‌شان سخت‌تر می‌شود. اگر چه این «تشخیص» دادن زبان در نهایت چیزی به شما اضافه نمی‌کند، با این وجود می‌تواند سرگرمی‌ خوبی برای پر کردن اوقات فراغت‌تان باشد.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی Behind The Name – نظر مردم در مورد اسم خود را جویا شوید

همیشه دوست داشتم بدانم که نظر مردم در مورد اسم کوچکم چیست که پاسخ را در این وبسایت پیدا کردم. Behind The Name به شما می‌گوید که اسم کوچکتان از چه زبانی منشأ گرفته و چه معنایی دارد و مهم‌تر از همه این که مردم در موردش چه فکری می‌کنند.

مثلا این که آیا از نظرشان اسم شما مردانه است یا زنانه؟ جزو اسامی معمولی قرار می‌گیرد یا به اصطلاح کلاس بالا یا اصلا به نظرشان اسم شما «خوب» است یا «بد»؟ تمامی این اطلاعات از آرا مردمی جمع‌آوری شده که متأسفانه کم هستند اما با گرفتن برآیند از آن‌ها می‌توان به نتیجه قابل قبولی رسید.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی Patatap – تایپیست‌ها دی جی می‌شوند

پاتاتپ پرشور و هیجان‌ترین وبسایت این مقاله است چرا که اجازه می‌دهد با فشردن دکمه‌های کیبورد، دی جی بشوید. از کلید A تا Z، هر کدام صدای خاص و انیمیشن خاصی تولید می‌کند که با تکرار مرتب آن‌ها می‌توانید یک موسیقی پرشور و هیجان بسازید.

پاتاتپ اپلیکیشن اندروید و آی او اس هم ارائه کرده اما هر دو بر خلاف سایت رایگان نیستند. پس اگر برای وقت‌گذرانی و سرگرم شدن به سراغ چنین وبسایتی آمده‌اید، تجربه نسخه دسکتاپ برایتان کافی خواهد بود.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی Akinator – او همه چیز را می‌داند

Akinator نسبت به سایر سایت‌های معرفی شده در این مقاله معروف‌تر است و این شهرت دلیل واضحی دارد: هوش مصنوعی این وبسایت واقعا غافلگیرتان می‌کند. Akinator یک بازی شبیه به بیست سؤالی با شما می‌کند تا با پرسیدن چند پرسش، یک شخص که در ذهن‌تان دارید را برایتان حدس بزند.

نتایج واقعا جالب و خیره‌کننده‌اند. Akinator برای رسیدن به شخصی که در ذهن دارید، چه یک آدم واقعی باشد و چه کاراکتری خیالی سؤال‌های دقیقی می‌پرسد تا به جواب صحیح برسد. در همین فرآیند هم امکان دارد نکاتی در مورد زندگی کاراکترتان یاد بگیرید که تا پیش از این نمی‌دانستید.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی GeoGuessr – چقدر دنیا را می‌شناسید؟

GeoGuessr یک بازی بسیار سخت را شروع می‌کند. در هر دور از بازی، شما را در پنج نقطه از کره زمین و در زاویه دید Street View گوگل قرار می‌دهد تا حدس بزنید آن نقطه کجاست. و بله، بازی آنقدر آسان نیست که در خیابان‌های منهتن قرار بگیرید و خیلی راحت نیویورک را روی نقشه علامت بزنید بلکه بیشتر مواقع مناظری پیش رویتان قرار می‌گیرند که حتی تشخیص این که در کدام قاره هستند هم برایتان چالش‌ساز خواهد بود. با همین روند هم سرگرم می‌شوید و هم می‌توانید اطلاعات جغرافیایی‌تان را از نقاط مختلف دنیا افزایش دهید.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی Radio Garden – پخش زنده ایستگاه‌های رادیویی سراسر دنیا

هیچ کس نمی‌داند که چند ایستگاه رادیویی در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند. وبسایت Radio Garden هم این را نمی‌داند، اما می‌تواند به طور رندوم شما را به بعضی از این ایستگاه‌های رادیویی متصل کند تا بتوانید از طریق اینترنت برای دقایقی به آن‌ها گوش بسپارید.

آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا قاره‌هایی هستند که می‌توانید ایستگاه‌های رادیویی را در آن‌ها دنبال کنید. طبیعتا اگر زبان‌شان را بلد نباشید نکته خاصی برایتان ندارد، اما بعضی ایستگاه‌ها صرفا در زمینه پخش موزیک فعالیت می‌کنند که اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید از شنیدن موسیقی‌های روز و جذاب لذت ببرید.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی A Soft Murmur – نواهای آرامشبخش طبیعت، برای نوازش روح

وقتی که اسناد اداری با فونت‌های ریز و درهم رفته، سر و کله زدن با ارباب رجوع و از آن طرف غرغرهای رئیس شما را به مرز دیوانگی رسانده، چه چیزی بهتر از گوش سپردن به یک موسیقی می‌تواند آرامش را به جسم و جانتان بازگرداند؟

وبسایت A Soft Murmur کلکسیونی از این موسیقی‌هاست، البته موسیقی‌های طبیعت. صدای باران، رعد و برق، بارقه‌های آتش، پیچیدن باد در جنگل و موج دریا موسیقی‌های طبیعی این وبسایت هستند که می‌توانید همه را به طور جدا یا در ترکیب با هم گوش داده و روی میزان صدای هر کدام کنترل داشته باشید.

A Soft Murmur فقط به صداهای طبیعت اکتفا نکرده و صداهای جوامع انسانی (مثل صدای یک کافه پر از مشتری) را هم به کلکسیون صداهایش اضافه کرده تا تجربه بی‌نظیری را برایتان فراهم کند.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

سایت سرگرمی Gravity Points – جاذبه چطور کار می‌کند؟

Gravity Points در اصل یک «قلم دیجیتالی» است. آکیمیتسو هامامورو، طراح این وبسایت تلاش کرده که مفهوم جاذبه را با یک آزمایش ساده انیمیشنی به تصویر بکشد. نتیجه مسحورکننده است.

با ورود به سایت صفحه‌ای جلویتان پدیدار می‌شود که می‌توانید روی هر بخش آن یک نقطه بگذارید. هر نقطه یک مرکز جاذبه است و می‌تواند اشیاء شناور را به سمت خودش بکشد و با گذاشتن نقاط بعدی، مراکز جاذبه با هم شروع به رقابت می‌کنند تا در نهایت به هم پیوسته و تبدیل به یک «سیاهچاله» شوند. منظره آنقدر جذاب است که شاید به خود بیایید و ببینید که ساعت‌هاست درگیر آن شده‌اید.

اینترنت پر است از وبسایت‌هایی که با رویکردی خلاق، برای سرگرم کردن مخاطب خود کوشش می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم که ما را برای آشنایی با این وبسایت‌ها یاری کنید و پیشنهادات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

هشت وبسایت جذاب برای سرگرمی

 

 

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *