بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌ ( با کیفیت‌ و گران‌قیمت‌ )

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌ ( با کیفیت‌ و گران‌قیمت‌ ) : در ادامه‌ی این قسمت ، شما شاهد‌ فهرست عالی ترین هدفون‌های گرانبها و پر امکانات خواهید بود با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش تکنولوژی

در تعیین گزینه‌های این بخش ما کوشش کرده‌ایم با در نگرش گرفتن‌ تجربیات کاربری خریداران ، نمرات دریافتی این هدفون‌ها به وسیله منتقدین و معیار‌های‌ پراهمیت و کاربردی فهرست را تهیه کنیم .

هدفون بی سیم‌ شیائومی مدل‌ Earbuds Basic

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

 

اگر در پی عالی ترین هدفون بی سیم‌ می‌گردید که افزون بر وضعیت کیفی خوب بها شایسته و امکانات بسیار بالایی هم داشته باشد‌ ما به شما هدفون بی سیم‌ شیائومی مدل‌ Earbuds Basic را پیشنهاد می دهیم.

این هدفون نظیر ایر پاد‌ آیفون از دو گوشی جداگانه تشکیل‌ گشته است‌ که قابلیت بکارگیری همزمان برای استماع آهنگ و بکارگیری جدا برای صحبت را به شما عرضه می‌ کند .

با این‌که از نظر بها این ایرپاد جزو‌ ارزان‌ قیمت‌‌ها‌ می باشد ولی از زاویه وضعیت کیفی می‌تواند کلاً شما را متقاعد نماید و چیزی از کالاهای گرانبها نظیر خودش در فروشگاه ها کم نخواهد داشت .

زاویه ۴۵ درجه‌ای برای قرار گرفتن‌ در گوش و سبک‌ بودن‌ آن بکارگیری از Earbuds Basic را خیلی مطلوب کرده است‌ و تنها مشکلی که در سبکی‌ این کالا وجود خواهد داشت این می باشد که محتمل خواهد بود احساس‌ ارزان‌ قیمتی‌ و خالی‌ بودن‌ را به شما تلقین بسازد اما این کالا از تایید IPX4 سهم می‌برد .

ایرپاد بی سیم‌ اپل مدل‌ AirPods

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

 

بدون شک یکی از عالی ترین هدفونهای بی سیم‌ به‌ویژه برای افرادی که از سیستم‌ عامل IOS یا گوشی‌های آیفون بکارگیری می‌کنند ایرپاد بی سیم‌ اپل مدل‌ AirPods خواهد بود که چنانچه از بها نسبتاً زیاد این کالا چشم پوشی کنیم می‌توان آن را یکی از تاپ ترین گزینش ها دانست .

کیفیت پخش‌ آهنگ در AirPods بسیار زیاد نخواهد بود ولی خصوصیت های مثبت دیگر آن موجب می شود قیمت مالی بسیار بالایی داشته باشد‌ یکی از مهم‌ترین مختصه های این کالا راندمان بالای باتری آن می باشد ، شما قادر خواهید بود با شارژی در حدود ۵ ساعت به مقدار ۲۴ ساعت آهنگ گوش دهید یا ۱۱ ساعت به شکل پیوسته گفتگو داشته باشید .

هم‌چنین جعبه‌ شارژر ظریف و شتاب اتصال‌ زیاد به دیوایس IOS از دیگر مختصه های مثبت AirPods به حساب‌ می آید.

هدفون Bose QuietComfort 35 II

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

 

اگر در پی یکی از عالی ترین هدفونهای بی سیم‌ در عرصه حذف‌ نویز و صدای مکان می باشید Bose QuietComfort 35 II را حتماً در نگرش داشته باشید ، هرچند با دقت به بها بالای این کالا چشم‌داشت این‌گونه کیفیتی از آن خیلی‌ توقع بسیار بالایی نخواهد بود اگر چه افرادی که پیگیر یک هدفون پر امکانات برای استماع موسیقی می باشند از گزینش Bose QuietComfort 35 II نادم نخواهند شد .

از دیگر مختصه های این هدفون می‌توان وجود میکروفون در آن ، خصوصیت اتصال‌ بی سیم‌ و با سیم‌ ، توان بالای باتری که در وضعیت بی سیم‌ ۲۰ ساعت و در وضعیت با سیم‌ ۴۰ ساعت به شکل پیوسته می‌توان از آن بکارگیری نمود ، قابلیت اتصال‌ Nfc و وزن‌ سبک‌ آن اشاره‌ داشت .

سبک بودن‌ یکی از خصوصیت های بااهمیت در این گونه هدفون‌ها به حساب‌ می آید چون در بکارگیری دراز مدت‌ احساس‌ خستگی‌ در فرد مصرف کننده را به وجود نمی‌آورد .

هدفون کریتیو مدل‌ Sound Blaster Jam

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

بهترین‌ هدفون‌های بی سیم‌ حرفه‌ای‌

 

تا این‌جای کار‌ محصولاتی که به شما شناسایی شدند نرخ بسیار بالایی داشتند ولی هدفون کریتیو مدل‌ Sound Blaster Jam یکی از عالی ترین هدفون‌های کم‌بها و بی‌تردید با وضعیت کیفی خوب خواهد بود ، این هدفون کمتر‌از‌۵۰ دلار دارد‌ و احتمالا باز هم در کشور‌ ما بها زیادی به حساب‌ می آید اگر چه دشواری رایج قیمت‌ هدفون‌های بی سیم‌ در جهان بسیار بیشتر از ۱۵۰ دلار می باشد که این یعنی هدفون کریتیو از نرخ مناسبی بهره‌مند می باشد .

با این‌که بعضی از خصوصیت های پریمیومی که هدفون‌های فراوان با وضعیت کیفی خوب از آن برخوردارند در این هدفون کمپانی کریتیو حذف‌ گشته است‌ ، تا بها کالا نهایی کسر یابد ، منتها این هدفون وظیفه‌ی خودش یعنی توانمندی پخش‌ موسیقی با وضعیت کیفی زیاد را خیلی خوب اعمال می‌دهد .

طراحی سایز کم حجم این هدفون آن را خیلی سبک‌ کرده و از مقیاس های بلوتوث و Nfc همچنین پشتیبانی‌ می نماید ، یقیناً این هدفون تنها به شکل بی سیم‌ امکان بکارگیری خواهد داشت و باتری آن توانمندی ۱۲ ساعت بکارگیری پیوسته را داراست .

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *