نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان : با ساده ترین روش برای ایجاد یک اثر هنری زیبا آشنا شوید با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ایده و آموزش کارهای هنری

مواد مورد نیاز

رنگ آکریلیک

فلوترول

بوم

لیوان های یکبار مصرف کوچک

فنجان پخش رنگ

چوب بستنی

فندک آشپزخانه

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

مراحل ساخت

۱- رنگ اکریلیک و فلوترول را در یک فنجان کوچک یکبار مصرف مخلوط کنید. رنگ مخلوط باید مانند عسل گرم یا شربت شکلات باشد. وقتی مقداری از چوب بستنی را برمی دارید ، باید در یک جریان مداوم پایین برود ، اما خیلی نازک نباشد. ۴-۵ رنگ را در فنجان های کوچک جداگانه مخلوط کنید.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

چوب بستنی رنگ را از یک لیوان کوچک جمع می کند. رنگ به راحتی به فنجان برمی گردد

۲- یک بوم را روی سطح کار پوشانده قرار دهید. از یک لیوان کوچک در زیر هر گوشه بوم استفاده کنید تا آن را از سوراس بلند کنید ، یا از پین های فشار یا یک قفسه خنک کننده برای بلند کردن آن استفاده کنید.

اختیاری: بعداً با یک قلم موی فوم رنگ نازک سفید را روی بوم خود بکشید. این مورد لازم نیست ، اما من فکر می کنم این به رنگ کمک می کند تا راحت تر روی بوم حرکت کند.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

 

۳- اولین رنگ را در انتهای فنجان خود بریزید. فنجان را به طرف دیگر کج کنید ، و رنگ بعدی را بریزید ، بگذارید رنگ به کنار فنجان برسد و به پایین برود. این به رنگ های مختلف کمک می کند تا در لایه های جداگانه بمانند و بلافاصله شروع به مخلوط شدن در فنجان نکنند. این کار را ادامه دهید تا همه رنگ های شما در فنجان شما قرار بگیرند.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

رنگ های مختلف با دقت ریخته می شود و در یک فنجان شفاف لایه بندی می شود

۴- فنجان خود را به سرعت بچرخانید و آن را رو به روی بوم نگه دارید. یک لحظه صبر کنید و اجازه دهید رنگ داخل فنجان به پایین برود.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

فنجان رنگ برمی گردد و روی بوم قرار می گیرد

۵- سپس فنجان را بردارید و اجازه دهید تمام رنگ از آن خارج شود.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

 

۶- این قسمت جالبشه! بوم را از لبه ها بردارید و آن را کج کنید تا رنگ شروع به جریان کند. بوم را به جلو و عقب متمایل کنید ، هدف این است که کل بوم را با رنگ بپوشانید. در ابتدا اجازه ندهید که رنگ زیادی از اطراف چکه کند ، اما هنگامی که بوم بیشتر پوشانده شد ، می توانید اجازه دهید رنگ از کناره ها چکه کند و لبه ها را نیز بپوشاند. هنگامی که بوم شما پوشانده می شود می توانید متوقف شوید ، یا می توانید کج ادامه دهید تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

برای شروع حرکت رنگ روی سطح ، روی بوم را بچرخانید

۷- اختیاری: وقتی ظاهر رنگ آمیزی خود را دوست دارید ، بوم خود را روی لیوان های پلاستیکی قرار دهید. یک فندک را سریع روی سطح بوم حرکت دهید گرما هرگونه حباب را در رنگ می اندازد و جزئیات بیشتری را آشکار می کند.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

فندک آشپزخانه برای پاشیدن حباب های رنگ استفاده می شود

۸- هنگامی که لبه های رنگ آمیزی شما خشک شد ، آن را در جایی قرار دهید که بتوانید به مدت ۲۴-۴۸ ساعت بگذارید تا کاملاً خشک شود (و روی فنجان ها ، قفسه خشک کن و غیره نگه دارید). هنگامی که نقاشی کاملاً خشک شد ، کمی متفاوت به نظر می رسد. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، حداقل ۱۰ روز صبر کنید تا با یک اسپری پلی یا سایر رنگهای زرد رنگ آب بندی شود.

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *