نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام
نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام: حتما در کنار نام اکانت برخی از افراد مشهوردنیا در اینستاگرام یک تیک آبی دیده اید که منحصر به فرد بوده که اصالت و رسمی بودن اکانت آن‌ها را نمایش خواهد داد. به پروفایل‌ها یا اکانت‌هایی که تیک آبی اینستاگرام را دارند اصطلاحا Verified Badge به معنای “دارای نشان تایید” می گویند. ولی این نشان چیست؟

 

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از صفحات مجازی با میلیون ها نفر طرفدار است .اینستاگرام شبکه اجتماعی ای برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اشتراک تصاویر و فیلم های مختلف، از یکدیگر مطلع شوند.

ابزارهای زیادی بر روی اینستاگرام برای اشتراک گذاری هر چه بهتر تصاویر تعبیه شده که کاربران این صفحه مجازی می توانند از آن استفاده کنند. اما نکته ای که شاید نظر شما جلب کرده باشد، شاید در صفحه افراد سلبریتی باشد که بعد از باز کردن صفحه آنها با یک تیک آبی روبرو خواهید شد که می تواند برای شما سوال شود که چگونه چنین چیزی را می توانید برای صفحه خود ایجاد کنید ؟ و یا آیا چنین چیزی ممکن است در صفحه شما هم ایجاد شود؟! آیا شرایط خاصی داشته؟! چگونه می توان  تیک آبی اینستاگرام گرفت؟

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

ما در ادامه این مقاله از سایت بی هوش شما را با نکات زیادی از تیک آبی اینستاگرام  و همچنین نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام، آشنا خواهیم کرد.با همراه ما باشید.

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

جالب است بدانید که شرایط گرفتن تیک آبی در اینستاگرام کمی مشکل می باشد که در اصل اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع بپردازیم، می توان گفت که در اصل فاکتورهای مشخصی در این زمینه وجود ندارد و اما یک سری از نکات و شرایطی وجود دارند که در ادامه این بخش از بی هوش به آن خواهیم پرداخت که با استفاده از موراد زیر می توانید اقدام به دریافت تیک آبی کنید.

  • حساب معتبر اینستاگرامی داشته باشید

توجه داشته باشید حسابی که قصد دارید برای آن تیک آبی بگیرید، باید متعلق به یک شخصیت حقیقی، کسب و کار یا یک نهاد واقعی بوده و این شرط یکی از مهم‌ترین شرایط تأیید شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

  • حساب خود را باید کامل کنید!

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که حساب شما باید کامل باشد به این معنی که در قسمت بیوگرافی، شما شرح کارهایی را که انجام داده اید را نوشته باشید و همچنین حساب کاربری شما، پابلیک (عمومی یعنی همه محتوای و پست های شما را ببینند) بوده باشد. با این وجود به صورت کلی، می توان گفت که حساب شما باید اعتبار بسیار زیادی داشته تا در طول روز توسط کاربران زیادی جستجو شده  و در اصل برای خودتان یک برند کامل و جامع باشید و چندین کاربر اقدام به دنبال کردن شما خواهند کرد. مطمئنا چنین اقدامی کمی سخت بوده و باید یک فرد شناخته شده باشید.

همچنین پروفایل شما نباید حاوی لینک به سایر شبکه‌های اجتماعی بوده باشد.

  • کارهای بد نکنید

یکی از کارهایی که ثابت می‌کند شما یک فرد واقعی و معتبر هستید، شخصیت شما می باشد.

اینستاگرام برای دادن تیک آبی ، همه چیز را بررسی خواهد کرد. از جمله رفتار شما در این شبکه اجتماعی. اگر ناسزا ، توهین کنید و عملکرد منفی انجام دهید، شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست خواهید داد. زیرا اینستاگرام کارنامه اعمال شما را شناسایی خواهد کرد. شخصیت شما، پست‌هایی که آپلود خواهید کرد و واکنشی که در مقابل فالوورهای خود نشان می‌دهید، تاثیر مستقیمی روی شانس شما برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام خواهد داشت.

نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام

درخواست تیک آبی اینستاگرام کار آسانی است ما قصد داریم شما را با نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام آشنا کنیم که می توانید با این روش درخواست دهید؛

۱- ابتدا از منو کاربری وارد برنامه ” Instagram” شده. بعد از وارد شدن، بر روی گزینه ” Profile” از گزینه های پایین اینستاگرام کلیک کرده و در نهایت با فشردن گزینه ۳ خط عمودی وارد Settingsشوید.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

۲-  سپس در این مرحله از گزینه های موجود بر روی ” Account“کلیک کنید.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

۳- در مرحله بعد در صفحه باز شده بر روی ” Request Verification ” کلیک کنید.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

۴- اکنون می توانید در این صفحه، اقدام به درخواست تیک آبی اینستاگرام کنید و باید جایگاه های خالی را پر کنید. این جایگاه ها عبارتند از موارد زیل؛

  • نام شما به صورت کامل
  • نامی که با آن شناخته شدید
  • زمینه ای که در آن فعالیت دارید
  • انتخاب و آپلود تصاویر کارت ملی یا پاسپورت که اگر شما ساکن ایران هستید، باید پاسپورت خود را نیز ارسال کنید.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

در آخر که تمام موارد و مدارک بالا را در صفحه بالا وارد کردید، روی گزینه ” Send ” کلیک کنید تا درخواست شما در اینستاگرام ثبت شود.

توجه : نکته ای که لازم است ، این است که با ارسال مدارک حتما شما قادر به دریافت تیک آبی خواهید شد زیرا قانون و ضوابط خاصی وجود دارد که باید حتما مشمول آنها باشید!

 

5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *